Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

Ubisoft Beograd: Νέα γαλλική επέκταση στα Βαλκάνια

Στο νέο trailer του Light of Motiram βλέπουμε gameplay από τον κλώνο του Horizon Zero Dawn

VIDEO NEWS
  • 2 ώρες πριν

Devolver Digital: Αποκάλυψε τις μεγάλες της επιτυχίες και τη στρατηγική για το μέλλον

NEWS
  • 5 ώρες πριν

Πρώην developer της Bethesda εκφράζει ανησυχίες για το εργασιακό περιβάλλον στη developer του GTA 6 (video)

VIDEO NEWS
  • 7 ώρες πριν

Κάποιος έφτιαξε Windows να "τρέχουν" σε Game Boy και μάλιστα με τον θρυλικό Ναρκαλιευτή

NEWS
  • 8 ώρες πριν

Ο Mike Ybarra αμφισβητεί τη δυναμική του The Elder Scrolls 4: Oblivion Remastered

NEWS
  • 9 ώρες πριν

Diablo 4: Με αυτή την προϋπόθεση θα ερθει στο Nintendo Switch 2 (video)

NEWS
  • 10 ώρες πριν

ΣΟΚ: Hackers ανάγκαζαν παίκτες του StarCraft 2 να βλέπουν videos μαζικών πυροβολισμών

NEWS
  • 10 ώρες πριν

PS5: Νέο system update με επιπλέον επιλογές για τον ήχο και επιστροφή των κλασσικών themes

NEWS
  • 11 ώρες πριν

iPhone 17e και iPhone 17 Air, πως θα είναι τα δύο νέα smartphones; (video)

VIDEO NEWS
  • 12 ώρες πριν

Σαρωτικό ξεκίνημα για το The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered, πρώτα συγκριτικά videos

NEWS
  • 13 ώρες πριν

Google: Προσοχή, μαζικές επιθέσεις σε λογαριασμούς Gmail!

NEWS
  • 14 ώρες πριν

Clair Obscur: Expedition 33 Review

REVIEWS
  • 15 ώρες πριν
  • 1

Ghost of Yotei: Ημερομηνία κυκλοφορίας και πληροφορίες για τις εκδόσεις του (trailer)

VIDEO NEWS
  • 15 ώρες πριν

Σημαντική εξέλιξη στην αναζήτηση ζωής στον πλανήτη Άρη!

NEWS
  • 16 ώρες πριν

Ιδιαίτερα δημοφιλής στην Ιαπωνία ο δανεισμός PS5

NEWS
  • 17 ώρες πριν

Αξιολογήθηκε ηλικιακά το Ghost of Yotei

NEWS
  • 18 ώρες πριν

Κοστίζει ακριβά η ευγένεια στις συζητήσεις με τα AI chat bots

NEWS
  • 18 ώρες πριν

Onimusha 2: Samurai’s Destiny (Remaster) Hands On Preview

PREVIEWS
  • 19 ώρες πριν

Χωρίς επίσημη υποστήριξη mods το The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered

NEWS
  • 20 ώρες πριν

Το iOS 18.4.1 update κατέστρεψε iPhone χρηστών!

NEWS
  • 21 ώρες πριν

Νέες φήμες για το καινούργιο φορητό PlayStation μιλούν για πλήρη υποστήριξη όλων των PS5 games χωρίς κανένα πρόβλημα

NEWS
  • 22 ώρες πριν

Με αυξημένες τιμές ίσως πωλούνται τα νέα amiibo της Nintendo

NEWS
  • 23 ώρες πριν

Η δημιουργική ομάδα πίσω από το The Pitt μιλάει για το τί να περιμένουμε στη δεύτερη σεζόν

NEWS
  • 23/04

«Δεν είναι για όλους το Game Pass», επαναλαμβάνει ο Phil Spencer

NEWS
  • 23/04

Θα μπορείτε να παίξετε το Days Gone Remastered στη μισή ταχύτητα

NEWS
  • 22/04

Οι gamers δεν πιστεύουν ότι τα 120fps θα είναι standard στο PS6 και στο επόμενο Xbox

NEWS
  • 22/04

«Μείνετε συντονισμένοι για το επόμενο Mario game», δηλώνει ο πρόεδρος της Nintendo of America

NEWS
  • 22/04

Απίστευτο: Αυτό το site μπορεί να μεταδίδει υλικό και από την κάμερα ασφαλείας του σπιτιού σου!

NEWS
  • 22/04

Με αυτές τις «περίεργες» διαφημίσεις η Sony προσπαθούσε να πείσει τους Ιάπωνες για τα βρετανικά games του πρώτου PlayStation (video)

NEWS
  • 22/04

To OutRun με παραγωγό τη Sydney Sweeney φαίνεται να είναι η επόμενη ταινία της Universal Pictures που βασίζεται σε video games

NEWS
  • 22/04

The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered, ανακοινώθηκε επίσημα, διαθέσιμο άμεσα σε PC, PS5, Xbox Series X/S (videos)

NEWS
  • 22/04

The Last of Us: «Θύμα» review bombing το δεύτερο επεισόδιο της νέας σεζόν

NEWS
  • 22/04

Στοπ της Anbernic στην αγορά των ΗΠΑ!

NEWS
  • 22/04

The Last of Us: Πως άλλαξε η δραματική σκηνή του Joel από το game στη σειρά του HBO

NEWS
  • 22/04

Σημαντική επένδυση του επιχειρηματία Βαγγέλη Μαρινάκη στο gaming

NEWS
  • 22/04

Επιτέλους, έγινε το προφανές για όσους ψηφίζουν για τα βραβεία Oscar

NEWS
  • 22/04

H Nintendo κυνηγάει νομικά τον άνθρωπο πίσω από την περσινή μεγάλη διαρροή των Pokémon

NEWS
  • 22/04

Φρίκη: Κοινότητα του Roblox αναπαριστά στο game περιστατικά πυροβολισμών σε σχολεία

NEWS
  • 22/04

The Last of Us S02E02: Through the Valley Review

REVIEWS
  • 22/04

PS5 Pro: H Sony δείχνει το liquid metal στο εσωτερικό του

NEWS
  • 22/04

Cyberpunk 2077: Ultimate Edition – Επιβεβαιώνεται η υποστήριξη για DLSS στο Nintendo Switch 2

NEWS
  • 22/04

H DC φέρνει prequel μυθιστόρημα για παιδιά με θέμα τον νέο Superman

NEWS
  • 22/04

Για πρώτη φορά ανθρωποειδή συμμετέχουν σε ημιμαραθώνιο και χάνουν πανηγυρικά από ανθρώπους (video)

NEWS
  • 22/04

Τo Aladdin:The Monkey’s Paw έρχεται στους κινηματογράφους με τρομακτικές διαθέσεις

NEWS
  • 22/04

Η Konami προειδοποιεί για ψεύτικες προσκλήσεις σε beta του Silent Hill f

NEWS
  • 21/04

Με Paul Rudd και άκρως νοσταλγική διάθεση η διαφήμιση της Nintendo of America για το Switch 2 (trailer)

VIDEO NEWS
  • 21/04

Nintendo Switch 2: Ανοίγουν σύντομα οι προ-παραγγελίες στις ΗΠΑ με μια δυσάρεστη έκπληξη

NEWS
  • 21/04

Επίσημο: Επιτέλους αποκαλυπτήρια για το The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered (update)

VIDEO NEWS
  • 21/04

Προσοχή σε αυτήν την ετικέτα σε προϊόντα τεχνολογίας από τον Ιούνιο και μετά

NEWS
  • 21/04

O Aaron Taylor-Johnson ηγείται του τρομακτικού sequel 28 Years Later (trailer)

VIDEO NEWS
  • 21/04

Το Assassin’s Creed Shadows στο δρόμο για το Nintendo Switch 2

NEWS
  • 21/04

Νέο, «κολασμένο» trailer για το DOOM: The Dark Ages

VIDEO NEWS
  • 21/04

Πρώην CEO του PlayStation βρίσκει τα μοντέρνα games πολύ μεγάλα σε διάρκεια και προτιμά τίτλους που διαρκούν 20 ώρες

NEWS
  • 21/04

Ubisoft Beograd: Νέα γαλλική επέκταση στα Βαλκάνια

*
Η Ubisoft είναι η μοναδική μεγάλη εταιρεία στη βιομηχανία των videogames που έχει χρόνια και σταθερή παρουσία στα Βαλκάνια. Δεν πρόκειται για καθόλου πρόσφατη εξέλιξη, αφού η αρχή έγινε το 1992 στο Βουκουρέστι. Τότε η Ubisoft ήταν μόλις 6 ετών και σίγουρα δεν είχε ούτε κατά διάνοια το σημερινό της μέγεθος. Μπορεί να σκεφτεί κανείς λοιπόν ότι λογικό ήταν, τότε, να διαλέξει μια βαλκανική χώρα για επέκταση. Ωστόσο έπιασε θέση και στη Σόφια της Βουλγαρίας το 2006, όταν πια είχε πάρει φόρα, ενώ το 2016 ήρθε η σειρά της Σερβίας και του Βελιγραδίου. Μπορεί να άνοιξε πέρυσι το νέο studio της Ubisoft, η εταιρεία περίμενε μέχρι τον Μάρτιο για να κάνει τα επίσημα εγκαίνια. Η επιλογή της χρονικής αυτής στιγμής δεν ήταν και τόσο τυχαία, αφού η πρώτη δουλειά της νέας ομάδας ήταν η έκδοση του Ghost Recon: Wildlands για PC. Όταν λοιπόν ξεμπέρδεψε με τον κύριο φόρτο της ανάπτυξης του τίτλου η Ubisoft, βρήκε και λίγο χρόνο να γιορτάσει την πρότερη γέννηση της νέας της ομάδας.



Με τα εγκαίνια ως αφορμή είχαμε την ευκαιρία να βασανίσουμε σε κάποιο βαθμό τον Sébastien Delen της Ubisoft. Και ιδού τα αποτελέσματα.

Enternity: Για αρχή, πείτε μας λίγα λόγια για εσάς και το ρόλο σας για να προσανατολιστούν οι αναγνώστες μας.
Sébastien Delen: Καλημέρα λοιπόν, λέγομαι Sébastien Delen και είμαι ο Managing Director για τα studio της Ubisoft στην ανατολική Ευρώπη, δηλαδή εκείνα του Βουκουρεστίου, του Κιέβου και Βελιγραδίου. [σ.α.: Δεν αναφέρεται στο studio της Βουλγαρίας διότι εκεί υπάρχει ήδη Βούλγαρος στο ρόλο του Managing Director.]

Enternity: Παρατηρούμε ότι ενώ διαχειρίζεστε πολλά χρόνια τη Ubisoft Βουκουρεστίου κ.λπ., επομένως έχετε μακρά εμπειρία έτσι κι αλλιώς, τώρα αναλαμβάνετε ένα ακόμη studio. Εφόσον είναι έτσι, πώς μπορούν να λειτουργήσουν τα πράγματα από άποψη φόρτου, λοιπής διαχείρισης κ.λπ.; Είναι η πολυθεσία αυτή προσωρινή ή μόνιμη λύση;
Sébastien Delen: Ισχύει πως έχω πλέον τη διαχείριση τριών διαφορετικών studio μαζί με αυτό του Βελιγραδίου. Φυσικά θα συνεργάζομαι με ταλαντούχα άτομα, αφού θα είμαι μεν στο Βουκουρέστι, στην περίπτωση όμως του Βελιγραδίου και του Κιέβου θα υπάρχει άτομο για τον καθημερινό συντονισμό των εργασιών. Ωστόσο θα έρχομαι μια με δυο φορές το μήνα στο Βελιγράδι για να βοηθώ και να παίρνουμε τις καλύτερες δυνατές αποφάσεις για την ομάδα.

Enternity: Ήταν δύσκολο να διαπιστώσουμε ποιο είναι το σχετικό προηγούμενο, αν δηλαδή είναι κανόνας ή όχι να ξεκινά ένα νέο studio με Γάλλο στα ηνία. Παρατηρήσαμε πάντως ότι σε κάποια άλλα studio της εταιρείας υπάρχουν πλέον γηγενείς επικεφαλής. Υπάρχει μήπως πλάνο για κάποια τέτοια μετάβαση τόσο στην περίπτωση του Βελιγραδίου όσο και του Βουκουρεστίου;
Sébastien Delen: Πιστεύω ότι αυτό είναι πάντα θέμα του ανώτερης διοίκησης της εταιρείας, που βρίσκεται στο Παρίσι. Προσωπικά πάντως είμαι μεν Γάλλος. Ζω 18 χρόνια στη Ρουμανία όμως, οπότε θεωρώ πλέον εαυτόν μισό Γάλλο και μισό Ρουμάνο για αυτό και γενικά είμαι χαρούμενος που έχω τη διαχείριση των συγκεκριμένων studio στα Βαλκάνια και στην ανατολική Ευρώπη γενικά.

Enternity: Γιατί επελέγη η Σερβία αυτήν τη φορά;
Sébastien Delen: Είμαστε σε καλή χρονική συγκυρία γενικά, από την άποψη ότι η βιομηχανία τα πηγαίνει καλά και οι επιδόσεις του ομίλου σε αυτήν είναι καλές. Η στάση του Yves Guillemot [σ.α.: δηλαδή του προέδρου και εκ των ιδρυτών της Ubisoft] ήταν θετική στο ενδεχόμενο να αναζητήσουμε ένα νέο προορισμό, με ταλέντο που ανυπομονεί να συνεισφέρει στο μέλλον και την επιτυχία της Ubisoft, οπότε επισκεφτήκαμε διάφορες χώρες στην ανατολική Ευρώπη και διαπιστώσαμε ότι στο Βελιγράδι βρίσκουμε ένα πολύ συμβατό προφίλ, με ταλαντούχα άτομα, με πάθος για τα παιχνίδια μας, παίζουν ήδη τα περισσότερα εξ αυτών, με πολύ καλά πανεπιστήμια που παραδίδουν στην αγορά άτομα με καλό τεχνικό προφίλ και θεωρήσαμε ότι η “δεξαμενή” των κατάλληλων ανθρώπων είναι αρκετά μεγάλη ώστε να χτίσουμε ένα studio με τη δυνατότητα να συνεισφέρει συστηματικά και με συνέπεια σε μεγάλες παραγωγές μας. Θα έλεγα ότι η απόφαση αυτή πάρθηκε αγόγγυστα λόγω της θέλησης των κατάλληλων ανθρώπων να μπουν στην οικογένεια της Ubisoft.
Enternity: Το νέο αυτό studio είναι το τρίτο της Ubisoft στην Βαλκάνια. Η παρουσίαση της Ubisoft στην περιοχή ξεκίνησε νωρίς μάλιστα, ενώ άλλες εταιρίες με μεγάλος μέγεθος δεν δραστηριοποιούνται ιδιαίτερα στον ίδιο γεωγραφικό χώρο. Τι είναι αυτό που τράβηξε την εταιρεία στα Βαλκάνια, ποιο ήταν το σκεπτικό, πέρα από τα αυτονόητα όπως π.χ. το ευνοϊκό εργατικό κόστος;
Sébastien Delen: Πιστεύω πως αυτό που κάνει πετυχημένο ένα παιχνίδι είναι η ποιότητά του και η ποιότητα εξαρτάται από τη δυνατότητα να έχεις ταλαντούχους ανθρώπους να δουλεύουν μαζί. Τα μεγέθη μιας ομάδας [σ.α.: που δουλεύει σε μεγάλο τίτλο] είναι τόσο μεγάλα που είναι δύσκολο να βρίσκονται όλοι στο ίδιο μέρος. Στην Ubisoft έχουμε πετύχει την καλή συνεργασία μεταξύ διαφορετικών studio και, προφανώς, όταν διαλέγουμε υπολογίζουμε τι επιπλέον μπορούν να συνεισφέρουν στα brands μας. Εδώ βρήκαμε πολύ δυνατό τεχνικό προφίλ και πολύ καλή συνεισφορά στο Ghost Recon Wildlands, πολύ καλούς προγραμματιστές, και η ποιότητα του αποτελέσματος αποδεικνύει πως ήταν η σωστή επιλογή το να επεκταθούμε στη Σερβία. Ελπίζω ότι θα προκύψουν ευκαιρίες για καλλιτέχνες και designers, ώστε να μπορεί να συνεισφέρει ακόμη περισσότερο το συγκεκριμένο studio με την πάροδο του χρόνου.

Enternity: Ποιος ήταν ο ρόλος της σερβικής κυβέρνησης στην επέκταση αυτή;
Sébastien Delen: Προφανώς συνεισφέρει και αυτή η πτυχή στην απόφασή μας. Όταν επισκεπτόμαστε μια χώρα, θέλουμε να νιώσουμε υποστήριξη και κίνητρα από το κράτος, για να μπορέσουμε να δημιουργήσουμε την εταιρεία, να τη στελεχώσουμε κ.λπ. με ομαλό τρόπο. Καταφέραμε να ιδρύσουμε την Ubisoft Beograd πολύ γρήγορα ακριβώς επειδή είχαμε μια ομαλή συνεργασία με το κράτος.



Enternity:  Από όσο γνωρίζουμε το studio ξεκινά με 15 άτομα περίπου με το στόχο την ανάπτυξη και το διπλασιασμό του προσωπικού. Έχει αναφερθεί ότι αυτός ο αρχικός πυρήνας αποτελείται από έμπειρους προγραμματιστές. Αυτό σημαίνει ότι δεν προέρχονται για την ώρα από την εγχώρια αγορά εργασίας;
Sébastien Delen: Αν και είμαστε ανοιχτοί σε βιογραφικά από οπουδήποτε, σε πρώτη φάση στοχεύσαμε στην εγχώρια αγορά, κυρίως στην πόλη στην οποία βρίσκεται και το ίδιο το studio. Όταν αρχίσει η επέκταση του studio και χρειαστούμε άτομα με χαρακτηριστικά που ίσως δεν βρίσκονται στην εγχώρια αγορά, θα κοιτάξουμε και προς τα έξω. Σε πρώτη φάση όμως βασιζόμαστε σε ντόπιους, που είναι και ο λόγος για τον οποίο διαλέγουμε εξ αρχής την επέκταση σε μια χώρα. Οπότε πρώτα κοιτάμε στο εσωτερικό και ύστερα αναπτυσσόμαστε προσθέτοντας εξειδίκευση από το εξωτερικό.

Enternity: Τι είδους δουλειά έκανε για το νέο studio στην περίπτωση του Ghost Recon Wildlands; Ασχολήθηκε γενικά με την έκδοση για PC ή με κάτι ακόμη πιο συγκεκριμένο;
Sébastien Delen: Η ομάδα εστίασε στην έκδοση για PC, σε συνεργασία με τα studio του Παρισιού και του Βουκουρεστίου. Στην πράξη η ομάδα είχε μεγάλο εύρος υποχρεώσεων που εστίαζαν στη συγκεκριμένη έκδοση. Αυτός ήταν και ο στόχος άλλωστε με την αρχική στελέχωση της ομάδας.

Enternity: Με δεδομένο ότι οι κονσόλες ήταν και πάλι ο πρώτος στόχος κατά την ανάπτυξη, σε τι μεταφράζεται, σε πρακτικό επίπεδο, η συνεργασία μεταξύ Βελιγραδίου και Παρισιού για παράδειγμα; Πώς συντονίζονται οι εργασίες;
Sébastien Delen: Πολύπλοκη ερώτηση. Γενικά, όταν μιλάμε για την έκδοση για PC, δεν μιλάμε για port. Στόχος είναι να ετοιμάσουμε την ανάλογη έκδοση συγκεκριμένα για τις ανάγκες της συγκεκριμένης πλατφόρμας και της κοινότητάς της. Χρειάζεται ένα μέγεθος εξειδίκευσης στο οποίο είχαμε πρόσβαση και πάντα στόχος είναι το καλύτερο αποτέλεσμα στο PC.

Enternity: Θα ασχολείται καθόλου η ομάδα, και αν ναι σε τι βαθμό, με τον έλεγχο ποιότητας και την αντιμετώπιση πιθανών ζητημάτων που προκύπτουν στην έκδοση για PC ή είναι πιο δημιουργικός ο ρόλος της σε κάποιο επίπεδο;
Sébastien Delen: Η ομάδα δεν είναι πολύ μεγάλη, χοντρικά έχει φτάσει στα 20 άτομα, οπότε, σε γενικές γραμμές, έχει τεχνικό χαρακτήρα. Εννοείται ότι καθώς μεγαλώνει η ομάδα, θα εξετάσουμε το ενδεχόμενο επέκτασης της συνεισφοράς του studio. Πολύ πρόσφατα για παράδειγμα προσλάβαμε dev tester. Υπάρχουν οι testers, αλλά μεταξύ αυτών και της ομάδας ανάπτυξης υπάρχει ο dev tester που συνεργάζεται πιο στενά με την ομάδα και είναι σε θέση να δοκιμάσει συγκεκριμένα τμήματα του παιχνιδιού, συγκεκριμένες λειτουργίες, χάρτες κ.λπ. Είναι μια νέα θέση που άνοιξε πρόσφατα στο Βελιγράδι. Και η θέση αυτή θα εξελιχθεί και θα επεκταθεί καθώς μεγαλώνει η ομάδα.
Enternity: Με τη βασική ανάπτυξη του Ghost Recon Wildlands ολοκληρωμένη ουσιαστικά, τι περιλαμβάνει το άμεσο μέλλον του νέου studio; Υπάρχει κάτι διαφορετικό ή παραμένει στην υποστήριξη του Wildlands;
Sébastien Delen: Η ομάδα ακόμη ασχολείται με το Wildlands, υπάρχει ανάγκη για συστηματική υποστήριξη, ενώ υπάρχει και το DLC που ακολουθεί, χάρη όμως στο Wildlands, καταφέραμε ήδη να βάλουμε στο χάρτη την Ubisoft Beograd ως μια ομάδα που μπορεί να αποδώσει σε μεγάλες κυκλοφορίες και έτσι έχουν προκύψει πολλαπλές ευκαιρίες για νέες συνεργασίες με άλλα μέρη της Ubisoft. Έτσι αναμένεται να ξεκινήσει μια νέα προσπάθεια μέσα στους επόμενους μήνες.

Enternity: Υπήρξε ποτέ σκέψη για πιθανή επέκταση και στην Ελλάδα; Τι πιστεύετε ότι θα έκαναν μια τέτοια επέκταση ελκυστική ή και δύσκολη;
Sébastien Delen: Η Ελλάδα ήταν και είναι μια από τις χώρες που εξετάζουμε γενικά, αλλά για το 2016 καταλήξαμε στο Βελιγράδι. Σίγουρα όμως θα προκύψουν κι άλλες ευκαιρίες χάρη στη δυναμική της βιομηχανίας και την επιτυχία της Ubisoft. Αυτό που σίγουρα θα έκανε εύκολη μια τέτοια απόφαση είναι η πρόσβαση σε άτομα με τις κατάλληλες ιδιότητες και τη θέληση να έρθουν σε εμάς και να συνεισφέρουν στην Ubisoft αλλά και τη βιομηχανία γενικότερα. Κρατάμε τα μάτια μας ανοιχτά και κοιτάμε συστηματικά νέα ενδεχόμενα για επέκταση και, ποιος ξέρει, μπορεί να προκύψουν καλές ευκαιρίες και για δραστηριότητα στην Ελλάδα.



Αυτή, αγαπητοί αναγνώστες, είναι η πρώτη φορά που ακούμε ότι, έστω και στη θεωρία, η Ελλάδα είναι κάτι που έχει εξετάσει και εξετάζει, σε οποιοδήποτε βαθμό, η Ubisoft ως πιθανό στόχο για περαιτέρω επέκτασή της. Στο πλαίσιο του συγκεκριμένου άρθρου επιχειρήσαμε να επικοινωνήσουμε με την πρεσβεία της Σερβίας στην Ελλάδα, θέλοντας να ακούσουμε πώς αντιλαμβάνεται και η άλλη πλευρά τη συγκεκριμένη επένδυση της Ubisoft στο Βελιγράδι. Παρά την προσπάθεια και την υπομονή, δεν λάβαμε επίσημη απάντηση που θα έδινε λίγο διαφορετική γεύση στη συγκεκριμένη συνέντευξη.

Αποπειραθήκαμε να επικοινωνήσουμε και με το Υπουργείο Οικονομίας και Ανάπτυξης για το ενδεχόμενο να έχει προηγηθεί επίσημη επικοινωνία για διερεύνηση της Ελλάδας ως πιθανό προορισμό της Ubisoft. Αναμενόμενα έπρεπε να εξηγήσουμε στο Γραφείο Τύπου τι εστί Ubisoft, αλλά, στην πραγματικότητα, έπρεπε να το εξηγήσουμε και στην πρεσβεία της Σερβίας. Δεν είμαστε άλλωστε, συλλογικά στα Βαλκάνια, χώρες στις οποίες η βιομηχανία του gaming έχει κάποια σταθερή θέση στη σκέψη του κρατικού μηχανισμού, οπότε δεν υπάρχει έκπληξη εδώ. Απογοητευτήκαμε όμως από την πρώτη αντίδραση του Γραφείου Τύπου που δεν αρνήθηκε να βοηθήσει (βέβαια στο τέλος δεν βοήθησε ποτέ) στην αναζήτησή μας, κυρίως χάρη σε συγκεκριμένο προβληματισμό που εξέφρασε ο εκπρόσωπος με τον οποίο μιλήσαμε.

Ρωτηθήκαμε αν η όποια πιθανή επαφή και συζήτηση μεταξύ κράτους και Ubisoft μπορεί να έλαβε χώρα πριν το 2015. Εξηγήσαμε ότι είναι πολύ πιθανό αφού τέτοιες κινήσεις δεν γίνονται αγόγγυστα και βιαστικά και προηγείται, προφανώς, η απαιτούμενη κάθε φορά έρευνα για κάθε περίπτωση. Τότε ακούσαμε λοιπόν πως μπορεί να είναι δύσκολο να βγει άκρη, διότι πριν το 2015 είχαμε άλλη κυβέρνηση. Διότι όταν αλλάζει κυβέρνηση, προφανώς μπαίνει μπουρλότο σε κάθε αρχείο. Ή κάτι τέτοιο.

Όλο αυτό είναι ένα άλλο ζήτημα πάντως. Αυτό που έχει νόημα στο τέλος της γραφής είναι πως η Ubisoft είναι ο μόνος μεγάλος publisher που κοιτά προς Βαλκάνια, κατά παράδοση πια, όχι κατ’ εξαίρεση. Βοηθά φανταζόμαστε το γεγονός ότι πρόκειται για το μοναδικό ευρωπαϊκό publisher με τέτοιο εκτόπισμα, και σίγουρα για το μοναδικό ευρωπαϊκό publisher που λόγω προέλευσης έχει μια πιθανότητα παραπάνω να κατανοήσει και να ενδιαφερθεί για τον ευρωπαϊκό νότο και όχι μόνο. Μπορεί να λέμε ό,τι θέλουμε για την Ubisoft με αφορμή το Α ή το Β, με το δίκιο μας κιόλας, στην προκειμένη πάντως κανείς δεν συγκρίνεται με τη γαλλική εταιρεία ως προς το διεθνές της ματιάς της και τη συλλογικότητα των μεγάλων παραγωγών της. Τόσο που σίγουρα μας ενδιαφέρει να εμβαθύνουμε ακόμη περισσότερο. Με την πρώτη ευκαιρία θα γίνει κι αυτό.

 Enternity TV: Gametech Playground Ep85: Παίξαμε στο Nintendo Switch 2!

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
15 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
*
Loading...