Overwatch
Μέσα στην Άνοιξη του 2016 τοποθετείται η προσδοκώμενη ημερομηνία κυκλοφορίας του Overwatch σε PC, PlayStation 4 και Xbox One ταυτόχρονα με το community της κάθε έκδοσης να είναι ξεχωριστό. Αίσθηση κάνει η απουσία των Mac από τις υποστηριζόμενες πλατφόρμες του παιχνιδιού καθώς η Blizzard ανέκαθεν έκανε ταυτόχρονη κυκλοφορία PC και Mac στους τίτλους της. Το επιχειρησιακό μοντέλο του παιχνιδιού είναι Pay to Play με τις 3 διαφορετικές εκδόσεις να τιμολογούνται διαφορετικά. Πέρα από τους 21 ήρωες που έχουν παρουσιαστεί, η Origin Edition και η Collector's Edition θα παρέχουν και 5 Origin Skins. Η Blizzard πρόσθεσε πως δεν έχει επιχειρησιακό πλάνο για νέους ήρωες και skins αλλά τουλάχιστον υποσχέθηκαν εκπλήξεις στο μέλλον σχετικά με την προσθήκη modes. Ο καινούριος χάρτης που παρουσιάστηκε ονομάζεται Hollywood και είναι μια εικόνα των κινηματογραφικών studios από την οπτική της Blizzard. Χωρισμένος σε 3 ζώνες, στην πρώτη μάς παρουσιάζει τον εξωτερικό χώρο του Goldshire Studio (το όνομα προέρχεται από μια περιοχή στο World of Warcraft), η δεύτερη είναι ένα saloon από western με την τελευταία περιοχή να βασίζεται στις ταινίες με εξωγήινους.
Ο πρώτος νέος χαρακτήρας που εμφανίστηκε είναι η Mei, μια επιστήμονας από τον οργανισμό Overwatch που προσπαθεί να αντιμετωπίσει την περιβαλλοντική καταστροφή. Παγιδευμένη σε ένα απομακρυσμένο εργαστήριο αναγκάστηκε να μπει σε cryo-stasis και να "ξυπνήσει" λίγο πριν από τα γεγονότα του παιχνιδιού. Ντυμένη με χοντρά ρούχα και κρατώντας ένα όπλο που χρησιμοποιεί πάγο, η Mei ελέγχει το πεδίο της μάχης παγώνοντας τους αντιπάλους της και σχηματίζοντας μεγάλες κολόνες πάγου για να τους κόψει τον δρόμο. Η D.Va ήταν ο δεύτερος χαρακτήρας που παρουσιάστηκε και το concept της έρχεται από την ταινία Pacific Rim. Τέρατα επιτίθεντο στη Νότιο Κορέα και μετά από τον θάνατό τους εμφανίζονταν πιο δυνατά και εξελιγμένα για να αντιμετωπίσουν τους ανθρώπους. Γι' αυτόν το λόγο και η χώρα αποφάσισε να χρησιμοποιήσει mechs τα οποία ελέγχουν pro gamers, ανάμεσά τους και η D.Va, παγκόσμια πρωταθλήτρια του Starcraft [σ.α.: the meta is strong with this one]. Η D.Va μπορεί να πετάξει με το mech της και να χρησιμοποιήσει ασπίδες για να προστατευτεί αλλά αν η ζωή της φτάσει στο μηδέν αναγκάζεται να το εγκαταλείψει και να περιμένει μέχρι να μπορέσει να καλέσει ένα καινούριο. Παίζοντας γύρω από το συγκεκριμένο μηχανισμό, η D.Va προσφέρει damage αλλά και tankiness στην ομάδα της μαζί με μια δόση από Girl's Generation.
Ο Genji ήταν από τους πιο αναμενόμενους χαρακτήρες αφού concept art του ήρωα είχε κάνει την εμφάνισή του από την προηγούμενη BlizzCon. Ο Genji είναι ο μικρότερος αδερφός του Hanzo, ο οποίος είναι αρχηγός της εγκληματικής Shimada Clan. Ο Hanzo πολέμησε με τον αδερφό του και μετά από τη μάχη τον άφησε να πεθάνει αλλά η οργάνωση Overwatch έσωσε τον Genji αλλά χρειάστηκε να αντικαταστήσει μερικά από τα τραυματισμένα του όργανα με ρομποτικά. Σαν Cyber Ninja πλέον ο Genji χρησιμοποιεί τα shuriken και το katana του για να ανακτήσει την τιμή του. Δίχως να περιέχεται campaign στον τίτλο, η Blizzard φρόντισε να βρει άλλους τρόπους ώστε να μάθουμε περισσότερα για τον κόσμο του παιχνιδιού. Ήδη η εταιρεία ασχολείται με τη δημιουργία graphic novel για τις απαρχές του οργανισμού Overwatch και υποσχέθηκε αρκετά νέα cinematics που θα κάνουν κάποια στιγμή την εμφάνισή τους με θέμα την ιστορία πολλών ηρώων. Η Blizzard υπενθύμισε πως είναι νέα στο χώρο των first person shooters και εργάζονται πυρετωδώς για το launch. Περιμένει να δει την αποδοχή που θα έχει το παιχνίδι και στα σχέδια της μετά το launch είναι και η πιθανότητα των eSports.
Overwatch Gameplay Trailer #2
Overwatch Origins Edition & Digital Bonuses Preview
World Of Warcraft
Η beta του Legion αναμένεται λίγες εβδομάδες μετά τη BlizzCon με τους fans του WoW να παίρνουν την πρώτη δόση από το νέο expansion. Πέρα από τους Demon Hunters, το νέο class που θα κάνει την εμφάνισή του στο Legion, η Blizzard παρουσίασε τις μεγάλες αλλαγές που θα γίνουν σε όλα τα classes καθώς και τις αλλαγές στο PvE όπως το levelling, τα dungeons και τα raids. Το starting zone των Demon Hunters δημιουργεί μια γέφυρα μεταξύ The Burning Crusade και Legion. Ο Illidan εκπαιδεύει τους Demon Hunters για να χρησιμοποιούν τα σχέδια των δαιμόνων εναντίον τους. Όταν όμως ο Illidan σκοτώθηκε στο The Dark Temple από τους ήρωες, η Maiev συνέλαβε και τους Demon Hunters. Στη φυλακή Vault of the Wardens διαδραματίζεται και το δεύτερο μισό του starting zone των Demon Hunters αφού όταν η Burning Legion εμφανίζεται ξανά στο Azeroth, οι Wardens τους απελευθερώνουν και τους επιτρέπουν να πάρουν μέρος στη μάχη στο πλευρό της Alliance ή της Horde.
Τα levelling zones από την άλλη σταματάνε να είναι γραμμικά μέχρι το max level. Οι παίκτες μπορούν να διαλέξουν σε ποιο zone θα πάνε να κάνουν τα quests με το διαθέσιμο content να προσαρμόζεται ανάλογα με το level του παίκτη. Τα zones των Broken Isles είναι ξεχωριστά από άποψη θεματικής με τους παίκτες να ταξιδεύουν στο Emerald Nightmare στην περιοχή Val'sharah, όπου βρουν τις αρχαίες πατρίδες των Vrykul και των Valkyr στο Stormheim, θα δουν τι απέγινε η πατρίδα των Night Elves όταν θα μεταβούν στην Azuna, την ώρα που στο Highmountain τρεις αρχαίες φυλές Tauren συνυπάρχουν με δυσκολία πριν δούμε για πρώτη φορά από κοντά το Nightwell στην παλιά πρωτεύουσα των Night Elves στο Suramar.
Πέρα από το levelling, το scaling των zones θα βοηθάει και στο end game. Αντί για μια μόνο περιοχή, daily και weekly quests θα εμφανίζονται σε όλα τα zones και η Blizzard υπόσχεται ποικιλία στα objectives τα οποία πέρα από fetch και kill quests θα περιέχουν world bosses μέχρι και σενάρια PvP. Μιλώντας για το PvE του end game, η εταιρεία μίλησε για το λάθος της να έχει μόνο ένα μεγάλο patch για raiding και dungeons στο Warlords of Draenor και υποσχέθηκε να προσφέρει τακτικά νέο content. Δύο raids θα υπάρχουν στο launch, The Emerald Nightmare και Suramar Palace. Το The Emerald Nightmare θα έχει 7 bosses και θα βρίσκεται στο Bal'sharah με την είσοδο να γίνεται από το World Tree. Οι παίκτες θα μεταβαίνουν από το Emerald Dream στο Emerald Nightmare και θα πολεμούν τη δύναμη που διαστρεβλώνει το όνειρο των druids. Ο Cenarius, δάσκαλος του Malfurion, θα βρίσκεται εκεί και θα συναντήσουμε ξανά τον Xavius με την Blizzard να μην ανακοινώνει το τελευταίο boss. Στο Suramar Palace οι παίκτες θα βρουν τον Gul'dan ως last boss και θα τον πολεμήσουν στην πόλη των Nightborne, μιας διαστρεβλωμένη φυλή των night elves. Τα άλλα 9 bosses που θα έχει το raid θα περιλαμβάνουν τον αρχηγό των Nightborne, καθώς και έναν Dreadlord που θα πρέπει να νικήσουν για να βρουν τον Gul'dan.
Από τα 10 dungeons που θα υπάρχουν στο Legion, τα 5 θα είναι levelling και θα προσαρμόζονται σε δυσκολία βάσει του level των παικτών. Τα dungeons θα είναι πιο συνυφασμένα με την ιστορία της κάθε περιοχής και πέρα από τη συνέχεια των quest lines θα δίνουν και ένα επιπλέον τμήμα του lore του zone. Στο Legion η Blizzard θέλει να δώσει ένα τέλος στη θέση που έχουν τα dungeons όσον αφορά το PvE. Αντί να είναι μεταβατικό στάδιο για τα raids, το Challenge Mode των dungeons θα αλλάξει και θα γίνει μια εναλλακτική των raids. Δανειζόμενο στοιχεία από τα rifts του Diablo, το Challenge Mode χρειάζεται ένα κλειδί για να ανοίξει, το οποίο θα βρίσκεται στο open world. Οι παίκτες θα μπορούν να επιλέγουν τη δυσκολία του dungeon και με αυτόν τον τρόπο θα ορίζεται και το level του loot που θα παίρνουν. Μάλιστα στο τέλος της εβδομάδας, αναλόγως των επιδόσεών του, ο παίκτης θα κερδίζει jack pot γεμάτο καλούδια. Πέρα από το χρονικό περιθώριο που θα υπάρχει για την ολοκλήρωση του dungeon, ανάλογα με τη δυσκολία θα αυξάνεται το health και το damage των αντιπάλων ενώ στις μεγαλύτερες δυσκολίες θα υπάρχουν και επιπλέον μηχανισμοί όπως enrage για τα bosses, τα οποία θα αλλάζουν κάθε βδομάδα για να παραμείνει η αίσθηση "φρέσκια" και να μην κουράζονται οι παίκτες. Αν οι παίκτες καταφέρουν και ολοκληρώσουν το dungeon, το κλειδί τους θα αναβαθμίζεται και θα μπορούν να το ξαναχρησιμοποιήσουν ανεβάζοντας τη δυσκολία. Με τη δυσκολία να είναι λίγο παραπάνω από την τωρινή των Heroic Dungeons, το νέο σύστημα θα συμπληρώνει ή θα αντικαθιστά ακόμα και το raiding όσον αφορά το gear up. Μεγάλες αλλαγές έχουμε και στα classes, οι οποίες, σε συνδυασμό με τα Class Halls και τα artifacts, επαναπροσδιορίζουν το fantasy και τις κεντρικές ιδέες πίσω από τα specs.
Death Knight
Στο Legion παύουν να υπάρχουν τα διαφορετικά είδη των runes με τον αριθμό τους συνολικά να παραμένει ο ίδιος. Οι Blood Death Knights θα βασίζονται περισσότερο στο Bone Shield και λιγότερο στο Rune Tap με το Marrowrend, ένα νέο ability, να τους βοηθάει να έχουν περισσότερη ώρα το Bone Shield. Οι Frost παρέμειναν σχεδόν οι ίδιοι με τη μοναδική αλλαγή να είναι στο Killing Machine που πλέον επηρεάζει μόνο το Obliterate. Τέλος οι Unholy δέχονται περισσότερες αλλαγές σε σύγκριση με τα άλλα δύο specs με το gameplay να βασίζεται περισσότερα στα diseases και στα minions.
Druid
Το βασικό theme των druids είναι το shapeshifting και στο Legion θα δώσουν μεγαλύτερη έμφαση σε αυτό. Πέρα από τα bonuses που παίρνουν τα forms από το κάθε spec, οι druids θα μπορούν να διαλέξουν και affinity, την ικανότητα να έχουν και passives αλλά και abilities από ένα δεύτερο spec. Οι Guardian Druids θα δουν αλλαγές στον τρόπο που κάνουν mitigation το damage που δέχονται με τα dodges να δίνουν τη θέση τους σε abilities που προσφέρουν armor και healing. Οι feral παραμένουν πάνω κάτω ίδιοι με το Savage Roar να γίνεται talent και να ανοίγει έτσι το rotation και σε άλλες επιλογές. Μεγάλη διαφορά υπάρχει στους Balance με το Eclipse Bar να φεύγει και να αντικαθίσταται από ένα νέο resource, το Astral Power, το οποίο θα έχει abilities που θα το παράγουν και finishers που θα το χρησιμοποιούν με το gameplay να παραμένει στα DoTs. Οι Restoration Druids θα δουν μικρές αλλαγές στο spec τους με τα abilities να παραμένουν ως έχουν και το παλιό mastery να γίνεται passive αφού το νέο mastery θα δίνει bonus healing για κάθε HoT που θα έχουν ενεργό.
Hunter
Ένα από τα classes με τις περισσότερες αλλαγές είναι οι hunters αφού όλα τα specs τροποποιούνται και τα abilities τους αναδιανέμονται. Οι Beast Masters θα ασχολούνται περισσότερο με το να ελέγχουν το pet τους και θα έχουν τη δυνατότητα να καλούν επιπλέον, ανά λίγη ώρα, με το Dire Beast να είναι πλέον core ability του spec. Οι Marksmanship από τη άλλη δεν θα έχουν pet κρατώντας την αλλαγή που είχε πρωτοεμφανιστεί ως talent στο Warlords. Έτσι θα βασίζονται περισσότερα στα abilities τους και στο rotation με το Lock and Load των Survival να γίνεται passive στο Aimed Shot. Τη μεγαλύτερη αλλαγή στο gameplay παρατηρείται στους Survival αφού πλέον γίνονται melee spec με όλα τα παλιά melee abilities του class να επιστρέφουν. Θα έχουν pet αλλά θα είναι το μοναδικό class που θα έχει πλέον traps με τα υπόλοιπα specs να παίρνουν νέα abilities που θα παρέχουν παρόμοιο αποτέλεσμα.
Mage
Δεν θα δουν πολλές αλλαγές οι mages αφού η Blizzard προτίμησε να βελτιώσει και να καθαρίσει τα specs κρατώντας τη διαφορετικότητα τους. Οι Arcane θα χρησιμοποιούν τα Arcane Charges σαν recource και λιγότερο σαν debuffs αφού το νέο τους mastery θα προσφέρει έξτρα mana ώστε να είναι πιο επιθετικό το spec και λιγότερο εστιασμένο mana management. Στους Fire mages φρόντισαν να κάνουν λιγότερο χαοτικό το spec βελτιώνοντας τα procs και κυρίως το Combustion το οποίο γίνεται πλέον ability που βελτιώνει το critical damage και αυξάνει το mastery. Το Frost spec είναι αυτό με τις λιγότερες αλλαγές όπου πλέον το Frozen Orb είναι κανονικό τμήμα του rotation με το Frostfire Bolt να μας αποχαιρετά.
Monk
Θεματικές αλλαγές θα δουν οι monks με την Blizzard να θέλει να τους φέρει πιο κοντά στο αρχικό fantasy των πολεμιστών μοναχών. Αλλαγές στο resource θα δουν οι Brewmasters με το Chi να φεύγει και τα abilities πλέον να έχουν charges. Για να φτάσουν πιο κοντά θεματικά με τους αρτίστες των πολεμικών τεχνών θα μειωθούν τα shields και τα αμυντικά abilities θα βασίζονται στο ήδη υπάρχον σύστημα των Staggers και στα Dodges. Χωρίς Chi θα συνεχίσουν και οι Mistweavers που πλέον θα πάψουν να είναι υβρίδιο damage και healing καθώς θα αφοσιωθούν αποκλειστικά στο healing. Τα abilities τους θα συνδεθούν πιο άμεσα με το σκοπό αυτό δίχως να χρειάζεται να κάνουν κάποια άλλα πιο πριν ώστε να βελτιωθεί η απόδοση του heal. Οι Windwalkers θα κρατήσουν τόσο το Chi όσο και το Energy με το νέο τους Mastery, Combo Strikes, να αυξάνει το damage αν το ability που χρησιμοποιούν είναι διαφορετικό από το αμέσως προηγούμενο. Μαζί με μικρά cooldowns στα abilities τους, οι Windowalkers θα έχουν δυναμικό gameplay επηρεασμένο από τα fighting games.
Paladin
Πολύ κοντά στο fantasy που επιθυμεί για το class η Blizzard, οι Paladins έχουν περισσότερες αλλαγές στο gameplay και λιγότερο θεματικές. Τις περισσότερες αλλαγές στο class θα δουν οι Holy Paladins που παύουν να χρησιμοποιούν Holy Power και με το νέο τους Mastery, που θα αυξάνει το healing όσο πιο κοντά βρίσκονται οι targets με τον παίκτη, θα τους να παίζουν πιο κοντά στην πρώτη γραμμή. Οι Protection θα χάσουν και εκείνοι το Holy Power και θα δουν ένα ξεκαθάρισμα στα abilities που έμοιαζαν μεταξύ τους. Μικρές οι αλλαγές και για τους Retribution οι οποίοι κρατάνε το Holy Power και τα περισσότερά τους abilities ίδια με μερικές νέες προσθήκες που θα τονίσουν το fantasy του spec.
Priest
Αρκετές θεματικές αλλαγές θα δουν οι Priests αλλά και διαφοροποίηση των δύο healing specs. Οι Holy Priests θα αποχαιρετίσουν το σύστημα με τα Chakra ώστε να έχουν πιο ομαλό gameplay γύρω από τα Holy Words. Τα Holy Words γίνονται πιο δυνατά και οι συγκεκριμένοι priests σταματούν να έχουν μεγάλη επιλογή επιθετικών spells επικεντρώνοντας τα abilities τους στο healing. Οι Discipline από την άλλη γίνονται υβρίδιο damaging και healing κρατώντας ισορροπία μεταξύ light και shadow και το ρόλο τους ως healers, δίνοντας έμφαση στα shields. Το Atonement πλέον κάνει heal στους συμπαίκτες όταν ο Priest κάνει damage. Τη μεγαλύτερη αλλαγή τη συναντάμε στους Shadow Priests που θεματικά πλέον είναι ιερείς των Old Gods και, όπως συμβαίνει στο lore του WoW, σταδιακά γίνονται παράφρονες. Αυτή η αλλαγή παρουσιάζεται στο νέο resource των Shadow Priests που ονομάζεται Insanity και μαζεύεται όταν όταν χρησιμοποιούνται Shadow Spells. Όταν η μπάρα του Insanity γεμίσει το Shadowform γίνεται Voidform, τα Shadow Spells μεταμορφώνονται σε Void Spells, μια πιο δυνατή μορφή των αρχικών με τους Priests να προσπαθούν να κρατήσουν την μπάρα όσο πιο γεμάτη μπορούν για να έχουν το βέλτιστο damage.
Rogue
Αρκετές αλλαγές στον Rogue, όπου, όπως και στον Hunter, επαναπροσδιορίζονται τα specs δίνοντας διαφορετικές εκδοχές του class με το καθένα να έχει τη δική του ταυτότητα. Ο Assassination Rogue θα είναι ό,τι πιο κοντινό στο υπάρχον theme του class. Το μοναδικό spec που θα έχει πρόσβαση στα poisons και στα bleeds και τη περισσότερη ποικιλία από combo builders. Το Combat spec μετονομάζεται σε Outlaw και θα έχει τη λιγότερη έμφαση στο stealth. Με θεματικά στοιχεία από τους swashbucklers το βάρος πέφτει στη μονομαχία και τη ξιφομαχία κρατώντας παράλληλα στοιχεία και από το παλιό spec. Τέλος οι Subtlety Rogues θα είναι πιο stealth και πιο κινητικοί από όλα τα specs με το περισσότερο damage να έρχεται από stealth openers.
Shaman
Θέλοντας να δώσει πιο καθαρή ταυτότητα στους Shamans, η Blizzard τονίζει τα χαρακτηριστικά που τους έκαναν ξεχωριστούς. Totems από τον ίδιο τύπο μπορούν να χρησιμοποιηθούν ταυτόχρονα και πλέον μπορούν να τοποθετηθούν σε συγκεκριμένο σημείο από τους παίκτες. Οι Elemental αποκτούν ένα νέο resource ονόματι Maelstrom, το οποίο θα δημιουργείται από damaging spells και θα ξοδεύεται από τα Shocks και το Earthquake. Το παλιό τους mastery, Elemental Overload, επιστρέφει και τα Shocks θα πάψουν να έχουν κοινό cooldown με τους Elemental να είναι πλέον πολύ δυνατοί στο multi DoTing. Maelstrom θα χρησιμοποιούν και οι Enhancement οι οποίοι κρατούν τα περισσότερα abilities τους αλλά το βάρος πλέον πέφτει στο enhancement των όπλων τους φτάνοντας κοντά στο fantasy του battlemage. Τέλος οι Restoration Shamans κρατούν το mana και βελτιώνονται τα spells με single target healing. Είναι αυτοί που επωφελούνται περισσότερο από τα πολλαπλά totems του ίδιου τύπου.
Warlock
Class με ξεκάθαρη ταυτότητα, οι Warlocks έχουν αλλαγές που εστιάζουν περισσότερο στο gameplay. Οι Afflictions κρατάνε το DoT style gameplay τους και δίνεται περισσότερη έμφαση εκεί με τα filler channeling spells να γίνονται πιο περιστασιακά. Μεγάλη αλλαγή θα υπάρξει στο Demonology spec όπου το Metamorphosis φεύγει και η έμφαση δίνεται στο summoning demons. Ο Demonology Warlock θα μπορεί να καλεί πληθώρα από διαφορετικούς demons και θα πρέπει να τους χειρίζεται και να τους δυναμώνει με τα spells του. Σχεδόν καμιά αλλαγή δεν υπάρχει για τους Destruction που ήδη είναι σε καλό σημείο, τόσο θεματικά, αλλά και από άποψη gameplay. Τα Burning Embers γίνονται ξανά Soul Shards πάντως ώστε να υπάρχει ομοιογένεια σε όλα τα specs του class.
Warrior
Έχοντας ήδη μια καλή θέση θεματικά, οι αλλαγές των Warriors βρίσκονται στο gameplay. Οι Arms παραμένουν σχεδόν οι ίδιοι με αλλαγές κυρίως στα talents τους ώστε να υπάρχει ποικιλία στον τρόπο με τον οποίο παίζονται. Οι Fury από την άλλη αποκτούν πιο ξεκάθαρη ταυτότητα καθώς τώρα “χτίζουν” rage πιο γρήγορα και τα spender abilities τους είναι πιο δυνατά και το Enrage να γίνεται ακόμα πιο βασικό στοιχείο του rotation. Οι Protection Warriors θα πρέπει να αποχαιρετήσουν το Gladiator Stance που φεύγει με τον ερχομό του Legion. Το Shield Barrier αντικαθίσταται από το Ignore Pain, ένα ability που μειώνει το damage που δέχεται ο χαρακτήρας και δίνει ένα ακόμα εργαλείο για damage mitigation. Τέλος, για να βελτιώσουν το Rage generation, οι Protection Warriorσ=s θα χτίζουν πλέον αρκετό rage και από τα abilities τους.
Η Blizzard αναφέρθηκε και σε Artifact Weapons και πως αποκτώνται μέσω ειδικών quest lines, χωρίς όμως να φανερώνει το σενάριο. Είχαμε επίσης και τις πρώτες πληροφορίες για τα Guild Halls, τα νέα cross faction zones, μοναδικά για κάθε class, όπου οι παίκτες θα μπορούν να αναλαμβάνουν quest lines και να εξερευνήσουν το lore γύρω από το class τους.
Με την beta να ξεκινά σύντομα, δεν θα χρειαστεί να περιμένουμε πολύ για να μάθουμε περισσότερα για το World of Warcraft: Legion. Με την επιστροφή του Illidan και με ένα νέο, πολύ προσδοκώμενο από τους fans class, η Blizzard προσπαθεί να αναζωπυρώσει το πάθος του κόσμου για το WoW, το οποίο είχε πέσει κατά τη διάρκεια του τελευταίου τριμήνου. Στο χέρι της είναι να τα καταφέρει.
World of Warcraft: Legion Cinematic Trailer
Heroes Of The Storm
Η φετινή BlizzCon ήταν πλούσια σε υλικό για το Heroes of the Storm. Ένα νέο game mode, ένα νέο battleground και 4 νέοι ήρωες ήταν ο απολογισμός. Το νέο game mode που θα ‘ρθει μέσα στο 2016 ονομάζεται Arena. Πιο γεμάτο με δράση και πιο έντονο από ποτέ δίνει στους παίκτες λίστα με 3 τυχαίους ήρωες για να διαλέξουν και να μπουν στη μάχη με συγκεκριμένο objective και το νικητή να κρίνεται σε 3 γύρους. Οι ήρωες θα ξεκινάνε σε level 10 και δεν θα ανεβαίνουν παραπάνω ούτε θα διαλέγουν talents. Τα Death Timers είναι συντομότερα από το συνηθισμένο, μόλις στα 15 δευτερόλεπτα, ο κάθε γύρος θα παίζεται σε διαφορετικό battleground το οποίο θα είναι βασισμένο στα ήδη υπάρχοντα αλλά με μερικές μικρές διαφορές. Μερικές φορές οι παίκτες θα παίζουν τυχαία το 10x Hero Mode όπου και οι 10 παίκτες θα παίρνουν τον ίδιο ήρωα ενώ, ακόμα και στο απλό Arena Mode, η ύπαρξη του ίδιου ήρωα στην ίδια ομάδα είναι πιθανή.
Towers of Doom ονομάζεται το νέο battleground όπου ο Raven Lord από το Cursed Hollow βρίσκεται αντιμέτωπος με τον Necromancer από το Haunted Mines. Οι παίκτες δεν μπορούν να επιτεθούν απευθείας στο αντίπαλο Core αλλά, αν καταστρέψουν τα αντίπαλα κτίρια, αυτά ανοικοδομούνται και περνούν στο δικό τους έλεγχο. Ανά διαστήματα εμφανίζονται Altars μετά το capture των οποία, τα forts της ομάδας χτυπούν το αντίπαλο Core. Οπότε όσα περισσότερα κτίρια έχει μια ομάδα τόσο περισσότερο damage κάνει. Teleporters υπάρχουν και βοηθούν τους παίκτες να βρεθούν στη άλλη άκρη του χάρτη, πολύ χρήσιμο όσο οι παίκτες καταλαμβάνουν forts όλο και πιο μακριά από τη πλευρά τους. Το Towers of Doom θα κάνει την εμφάνισή του στο επόμενο patch.
Ο πρώτος ήρωας που παρουσιάστηκε ήταν ο Cho'Gall, το Ogre με τα δύο κεφάλια, δηλαδή ο Twilight's Hammer Chieftain. Ο Cho'Gall αποτελείται από δύο προσωπικότητες, τον Cho, που είναι πολεμιστής, και τον Gall, που είναι μάγος. Τον Cho'Gall τον χειρίζονται δύο παίκτες, ένας θα ελέγχει τον Cho και θα καθορίζει την κατεύθυνση και τα auto attacks του ήρωα και ο άλλος θα ελέγχει τον Gall που κάνει το περισσότερο damage από τους δύο και δεν μπορεί να γίνει stunned ή silenced. Και τα δύο κεφάλια θα έχουν ξεχωριστά talents, abilities και ultimates με μερικά από αυτά να χρειάζονται πολύ καλό συγχρονισμό από τους δύο παίκτες για να αποδώσουν τα μέγιστα. Τις πρώτες μέρες κυκλοφορίας του ο Cho'Gall δεν θα μπορεί να αγοραστεί από το in game shop αλλά οι παίκτες που παρευρέθηκαν στη BlizzCon ή ήταν κάτοχοι Virtual Ticket θα τον πάρουν δωρεάν και θα μπορούν να παίξουν μαζί με φίλους τους που δεν τον έχουν. Αν κάποιος που δεν τον έχει κερδίσει δύο παιχνίδια παίζοντας με οποιοδήποτε από τα 2 κεφάλια θα ξεκλειδώνει τον ήρωα για τον εαυτό του και με αυτό τον τρόπο θα εξαπλωθεί στο community.
Ο Genn Greymane ήταν ο δεύτερος ήρωας που παρουσιάστηκε και θα κάνει την εμφάνισή του μετά τον Cho'Gall. Βασιλιάς των Worgen, ο Genn Greymane είναι ο πρώτος shapeshifter στο παιχνίδι έχοντας τη δυνατότητα να μεταμορφώνεται σε Human ή σε Worgen. Ως human, ο Greymane είναι ranged hero και τα abilities του προσανατολίζονται κυρίως σε poke των αντιπάλων του ενώ όταν γίνεται Worgen στρέφεται προς melee, τα auto attacks κάνουν έξτρα damage και τα abilities του τον βοηθάνε να κυνηγήσει τους ήδη λαβωμένους αντιπάλους του. Η Lunara είναι Night Elf Dryad που θα έχει το ρόλο του ranged assassin και θα είναι από τους πιο high skill cap ήρωες που έχει παρουσιάσει η Blizzard. Δεν θα έχει mount αλλά θα χοροπηδάει με αυξημένη ταχύτητα με τον παίκτη να μην μπορεί να αλλάξει κατεύθυνση κατά τη διάρκεια του άλματος. Με λίγη ζωή και με sustain damage, η Lunara θα πρέπει να βασίζεται στο σωστό positioning για να είναι αποτελεσματική ενώ μπορεί να βοηθήσει και τους συμπαίκτες της στέλνοντας Wisps που δίνουν vision για την ομάδα της. Η Tracer θα είναι η πρώτη ηρωίδα από το Overwatch που λογικά θα κάνει την εμφάνισή της κοντά στο launch του παιχνιδιού και θα είναι δωρεάν για τους κατόχους της Origen και της Collector's Edition. Πέρα από το model της δεν είχαμε άλλες πληροφορίες για το kit της παρά μόνο την υπόσχεση πως στο gameplay θα μοιάζει αρκετά με αυτό που έχει στο Overwatch.
Αλλαγές θα υπάρξουν και στο matchmaking με τους developers να μιλάνε για ένα έξυπνο σύστημα που θα υπολογίζει πέρα από το MMR, το composition αλλά και τα παιχνίδια κάθε χρήστη ώστε οι ομάδες που θα δημιουργηθούν να είναι σχεδόν απόλυτα ισορροπημένες. Σκέψεις έγιναν για αλλαγή στο Ranked Mode με το υπάρχον σύστημα των Ranks να αποσύρεται και τη θέση του να παίρνει αυτό του Starcraft 2, κατά το οποίο οι παίκτες θα είναι χωρισμένοι σε divisions (Bronze, Silver κ.τ.λ.) δίχως όμως να είναι σίγουρο αν τελικά θα εφαρμοστεί η αλλαγή.
Η Blizzard δείχνει μια στροφή από το παρελθόν στο designing των ηρώων. Το Heroes of the Storm μπορεί να γίνει η Blizz…neyland της εταιρείας όπου οι developers να αναλώνονται στο fan service και στο να κρατούν τους παίκτες ευχαριστημένους. Σχεδόν κανένας δεν θα μπορούσε να προβλέψει τους ήρωες που ανακοινώθηκαν στην BlizzCon καθώς δεν αποτελούν και τους πιο δημοφιλής από το απύθμενο roster της εταιρείας. Οι developers έκαναν μια συνειδητοποιημένη κίνηση και έφτιαξαν από τα πιο high skill cap kits που έχουν μέχρι στιγμής, δείχνοντας πως θέλουν να φτιάξουν απαιτητικούς και δύσκολους ήρωες ανεβάζοντας τον πήχη της δυσκολίας. Με το Heroes of the Storm να έχει κάνει τα πρώτα του βήματα στο χώρο των eSports, η συγκεκριμένη στροφή φαίνεται να γίνεται προς τη σωστή κατεύθυνση.
Heroes of the Storm BlizzCon 2015 Announcement Trailer
Heroes of the Storm BlizzCon 2015 Arena Announcement Trailer
Heroes of the Storm BlizzCon 2015 Arena Preview
Diablo III
Δίχως νέο expansion και χωρίς μεγάλες ανακοινώσεις για το Diablo 3, στην BlizzCon είχαμε τις πρώτες πληροφορίες για το ερχόμενο patch 2.4, το οποίο αναμένεται τις πρώτες μέρες του 2016. Νέο mode στο 2.4 είναι τα Set Dungeons, νέες ξεχωριστές περιοχές για τα 24 διαφορετικά class sets. Η είσοδος προς το καθένα είναι ένα γρίφος με τον παίκτη να πρέπει να έχει 6 κομμάτια του set και να μαζέψει στοιχεία από έναν τόμο που βρίσκεται στο Leoric's Manor. Τα Set Dungeons δεν είναι randomized και έχουν ειδικά challenges φτιαγμένα για κάθε set. Αν ο παίκτης ολοκληρώσει τα Set Dungeons για όλα τα set ενός class παίρνει ένα λάβαρο και όταν με τη σειρά του ξεκλειδώσει όλα τα λάβαρα αποκτά καινούρια cosmetic wings. Νέες περιοχές και υποπεριοχές θα έρθουν με patch 2.4 που θα περιλαμβάνουν νέα τέρατα, events και bounties. Έξω από τα Ruins of Sescheron βρίσκονται τα Eternal Woods γεμάτα με σκελετούς και δαίμονες. Στο Leoric's Mansion, μια είσοδος που ήταν μπλοκαρισμένη από συντρίμμια και μπάζα είναι τώρα ανοιχτή άρα οι παίχτες θα μπορέσουν να επισκεφτούν τα Royal Quarters και να μάθουν περισσότερα για τις μέρες βασιλείας του Skeleton King. Τέλος, στο Act V θα βρούμε το Greyhollow Island, μια ολοκαίνουρια περιοχή με τους παίκτες να πρέπει να την εξερευνήσουν ώστε να συνθέσουν το παζλ για το τι συνέβη στο καταραμένο νησί όπου τρελαίνονται οι ναυτικοί που το επισκέπτονται.
Με αρχή τη Season 5 και για τα υπόλοιπα Seasons που θα ακολουθήσουν η Blizzard ανακοίνωσε νέο πλάνο. Θα έχουν διάρκεια 3 μηνών και θα χωρίζονται με μικρή ανάπαυλα. Πλέον δεν θα έχουν αποκλειστικά legendaries διαθέσιμα μόνο κατά τη διάρκεια του season αλλά με το που τελειώνουν οι παίκτες το Chapter 4 του Season Journey θα παίρνουν ένα ολόκληρο set για να μπορούν να ξεκινήσουν απευθείας το grinding στα Rifts. Τα Conquests, τα Season Journeys και τα cosmetic rewards θα ανακυκλώνονται ανά Season με την Blizzard να έχει ήδη δείξει εικόνες από τα νέα pets και wings. Πέρα από τις καθιερωμένες πλέον αλλαγές στα Legendaries και τα Sets, η Blizzard ανακοίνωσε και περισσότερα Stash tabs, χαράς ευαγγέλια δηλαδή για τους παίκτες που καλωσόρισαν την αλλαγή με χειροκροτήματα και φωνές. Οι περισσότερες ανακοινώσεις που ακολουθήσαν ήταν περισσότερο αλλαγές τύπου quality of life όπως βελτίωση στο UI για τα Buffs, bonus XP στα massacre bonus και bonus movement speed όταν οι παίκτες καταστρέφουν αντικείμενα.
Οι περισσότεροι παίκτες του Diablo III περίμεναν ανακοίνωση νέου expansion αλλά το development του παιχνιδιού για τις κονσόλες και το launch του στην Ασία φαίνεται να έχει κρατήσει νέο υλικό πίσω. Από την άλλη βέβαια τα τελευταία patches θυμίζουν patch από το WoW με πολύ νέο υλικό σε zones, νέα αντικείμενα και features καταλήγοντας να είναι από μόνα τους μίνι expansions. Πριν από λίγο καιρό η ανακοίνωση πως η Blizzard αναζητά νέους developers για το Diablo και αρκετά hints για μια νέα δαιμονική απειλή στο νέα περιοχή Greyhollow Island δημιουργούν την εντύπωση πως το expansion που περιμένουν όλοι να μην είναι και τόσο μακριά.
StarCraft II
Το νέο expansion του Starcraft II, Legacy of the Void ήρθε λίγες μέρες μετά το τέλος της BlizzCon και αποτελεί το τελευταίο κομμάτι της ιστορίας που ξεκίνησε το Wings of Liberty και συνέχισε το Heart of the Swarm. Αυτήν τη φορά βλέπουμε το campaign των Protoss με τον Artanis να προσπαθεί να ενώσει τις διαφορετικές φατρίες της φυλής του για να αντιμετωπίσει τον Amon, τον Xel'naga που θέλει να καταστρέψει τον γαλαξία. Αυτό που μάθαμε στην BlizzCon είναι πως θα συνεχίσει να υποστηρίζεται το παιχνίδι και μετά από αυτό το τελευταίο expansion της σειράς.
Μετά το τέλος του campaign, η Blizzard θα συνεχίσει να υποστηρίζει το solo mode, προσθέτοντας Mission Packs, νέο content το οποίο θα εξερευνά το μέλλον του lore μετά το τέλος του Legacy of the Void. Τα Mission Packs θα προστίθενται επεισόδιο-επεισόδιο και στην BlizzCon είδαμε σκηνές από το πρώτο Pack, το Nova Covert Ops, που θα κυκλοφορήσει νωρίς το 2016 και θα αποτελείται από 9 αποστολές θα κυκλοφορήσουν σε τριάδες. Η ιστορία θα ακολουθεί την Nova, Ghost του Terran Dominion, καθώς προσπαθεί να λύσει το πρόβλημα που δημιουργεί μια ομάδα αυτονομιστών με το όνομα Defenders of Man. Με ρόλο παρόμοιο με εκείνον της Kerrigan στο Heart of the Swarm, η Nova θα υπάρχει σαν unit κατά τη διάρκεια των αποστολών και θα μπορεί να χρησιμοποιεί καινούρια όπλα και units καθώς υποστηρίζεται από τον Emperor Valerian. Η υποστήριξη θα συνεχιστεί και στα co-op missions όπου θα προσθέσουν νέους commanders με τον Phase-Smith Karax να είναι η πρώτη νέα προσθήκη στο roster. Ο Karax θα είναι εκείνος που θα βελτιώνει το Spear of Adun και θα παρέχει νέα abilities από το διαστημόπλοιο. Ένα άλλο project το οποίο είναι ακόμα σε αρχικά στάδια είναι νέα unit skins αλλά και voice packs που θα αντικαθιστούν τον in-game advisor. Η Blizzard παρουσίασε δείγματα από το voice pack του Abathur για τους zergs.
Με το Starcraft ΙΙ να είναι το μεγαλύτερο τμήμα eSports της Blizzard, είναι σίγουρο πως η τελευταία θα συνεχίσει να το υποστηρίζει για αρκετά χρόνια ακόμα ειδικά αν σκεφτούμε πως το πρώτο Starcraft εξακολουθεί να συντηρείται 15 και χρόνια με το launch του. Πέρα όμως από αλλαγές σε ισορροπία η εταιρεία δείχνει πως συνεχίζει να στηρίζει το παιχνίδι και στο solo/campaign αποδεικνύοντας πως το τελευταίο expansion του Starcraft δεν είναι και το τέλος της σειράς.
StarCraft II: Nova Covert Ops
HearthStone
Λίγες μέρες μετά τη BlizzCon κυκλοφόρησε νέο expansion για το Hearthstone. The League of Explorers είναι χωρισμένο σε 4 wings καθένα εκ των οποίων κοστίζει 700 gold ενώ όλο το πακέτο πωλείται προς 19,99 ευρώ. Το adventure περιέχει 45 νέες κάρτες με κάθε class να παίρνει 3 ολοκληρώνοντας τα class challenges. Έχοντας συνολικά 10 bosses, κυκλοφορεί ένα wing ανά βδομάδα με το τελευταίο, το Hall of Explorers, να παραμένει κρυφό. Πέρα από τις κάρτες που παρουσιάστηκαν ζωντανά, οι developers μίλησαν για τα Tavern Brawls και για το πώς θα συνεχίσουν να προσθέτουν νέες πιο περίπλοκες και διασκεδαστικές μάχες.
Το Hearthstone είναι η κότα με τα χρυσά αυγά αυτή τη στιγμή για την Blizzard, καθώς έχει και το μεγαλύτερο player base αλλά και τα περισσότερα έσοδα απ' όλα τα παιχνίδια της εταιρείας. Ταυτόχρονα είναι και ο πρώτος τίτλος "μικρών διαστάσεων" για την εταιρεία που μέχρι πρότινος είχε τίτλους με τεράστια budgets και μεγάλες ομάδες ανάπτυξης. Δίχως μεγάλο κόστος θα συνεχίσει να το υποστηρίζει για πολλά χρόνια ακόμα.
The League of Explorers Cinematic Trailer
Όλες οι μέρες της BlizzCon ήταν “γεμάτες” και καλύφθηκαν όλοι οι τίτλοι της Blizzard, άλλοι λιγότερο, άλλοι περισσότερο, αλλά με το πρώτο trailer της ταινίας Warcraft να κλέβει την παράσταση. Πέρα όμως από τα eSports, τις νέες ανακοινώσεις και τις ροκιές των Linkin Park, η Blizzard Entertainment δείχνει πως έχει κάτι για όλους και σπρώχνει τα προϊόντα της πέρα από τα video games, στη μεγάλη και μικρή οθόνη και σε comics, δικαιολογώντας το συνθετικό "Entertainment" στο όνομά της. Με προτάσεις γάμου κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου, επανένωση φίλων που βρίσκονται κάθε χρόνο στο Anaheim της California για το event και χιλιάδες ανθρώπους να παρακολουθούν την BlizzCon, η Blizzard έχει καταφέρει να γίνει, όπως είπε και ο CEO της Mike Morhaime, "Something bigger than life".
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity