Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

DF: Βελτιώσεις στην απόδοση του Assassin’s Creed Unity

*
Το Assassin’s Creed Unity αντιμετώπισε πολλά προβλήματα από την ημέρα της κυκλοφορίας του στα τέλη Οκτωβρίου. Παρά την εφαρμογή ενός μεγάλου day-one patch και μερικών ακόμη που ακολούθησαν, το παιχνίδι εξακολουθούσε να ταλανίζεται από προβλήματα στην απόδοση, glitches και bugs. Η πρόσφατη δοκιμή που πραγματοποιήσαμε στο τρίτο patch -που υποσχόταν βελτιώσεις στο frame-rate- έδειξε ορισμένες ανεπαίσθητες αλλαγές στην συνολική ομαλότητα του παιχνιδιού, αλλά το αποτελέσματα ήταν σε γενικές γραμμές ασαφές σχετικά με το αν όντως βελτιώθηκε η απόδοση. Η Ubisoft κυκλοφόρησε ένα τέταρτο patch, ειδικά σχεδιασμένο ώστε να διευθετήσει τα ζητήματα απόδοσης στις κονσόλες. Με μέγεθος 6.5GB, το update περιλαμβάνει μία αναδημιουργία του Παρισιού (ο όρος που χρησιμοποιήθηκε από τους developers είναι “refurbishment”, που παραπέμπει σε ανακαίνιση/αποκατάσταση), μαζί με νέες διορθώσεις bugs και βελτιώσεις στο frame-rate. Τα καλά νέα είναι ότι η απόδοση έχει βελτιωθεί όντως και στις δύο κονσόλες, με το PS4 να αποκομίζει ιδιαίτερα οφέλη από το update. Ειδικά οι σκηνές που περιλαμβάνουν εκατοντάδες NPCs, τρέχουν πιο ομαλά από πριν. Αν και οι πτώσεις στα 20 καρέ και ακόμη χαμηλότερα δεν λείπουν σε περιπτώσεις που η μηχανή ζορίζεται ιδιαίτερα, βλέπουμε μία αύξηση της τάξεως των 2-5fps σε μερικές σκηνές. Συνολικά, τα αποτελέσματα τώρα πλησιάζουν περισσότερο εκείνα της έκδοσης για Xbox One όταν η μηχανή δεν διαχειρίζεται μεγάλο φόρτο δεδομένων κι έτσι ο έλεγχος του χαρακτήρα παρουσιάζει καλύτερη απόκριση, ενώ η εμπειρία συνολικά δεν χαρακτηρίζεται από τόσα κολλήματα. Όταν ο Arno τρέχει στα σοκάκια του Παρισιού, η απόδοση πλησιάζει πολύ περισσότερο στο στόχο των 30fps, αν και πτώσεις στο frame-rate εξακολουθούν να εμφανίζονται σε τακτική βάση. Από την άλλη, η κίνηση στις οροφές των κτιρίων παρουσιάζει μικρότερες αυξήσεις στο frame-rate, με την απόδοση εκεί να είναι παρόμοια με εκείνη του προηγούμενου patch. Εν τέλει, το τέταρτο patch δεν μας δίνει τα σταθερά 30fps που θα περίμενε κανείς από έναν τίτλο της νέας γενιάς hardware, αλλά μας παρέχει μία ευπρόσδεκτη βελτίωση - αν και αυτή παρέχεται άνισα από σκηνή σε σκηνή.

Μετά την εγκατάσταση του τέταρτου patch, η PS4 έκδοση του Assassin’s Creed Unity αποκτά μία αισθητή ώθηση στο frame-rate. Ωστόσο, τα αποτελέσματα ποικίλουν ανά περίπτωση και κάποιες φορές η εμπειρία δεν είναι καλύτερη σε σχέση με πριν.

Το νέο patch βελτιώνει την απόδοση και στην έκδοση του Xbox One, αν και η διαφορά δεν είναι τόσο εμφανής όσο στο PS4. Η κύρια ώθηση στο frame-rate συμβαίνει σε πολυπληθείς ή λεπτομερείς περιοχές όπου βρίσκονται NPCs, αλλά επεκτείνεται και σε άλλες περιοχές, σε μικρότερο βαθμό. Επίσης παρατηρούμε ότι κάποιες φορές το frame-rate παραμένει ίδιο με την εποχή του πρώτου patch και κάποιες άλλες φορές παρουσιάζεται ακόμη χειρότερο. Αυτές οι ανωμαλίες υποδεικνύουν ότι κάποιες από τις διαφορές που βλέπουμε οφείλονται πιθανότητα σε μεταβολές στα δύο gameplay runs που πραγματοποιήσαμε και όχι σε συγκεκριμένα ζητήματα με το ίδιο το patch. Αν και είναι εμφανές ότι έχει εφαρμοστεί εκτενές optimization, το τελικό αποτέλεσμα δεν αλλάζει τα δεδομένα. Συνολικά, είναι ξεκάθαρο ότι το update έχει αξιοσημείωτο αντίκτυπο στη βελτίωση του frame-rate, αλλά με τι κόστος; Η χρήση της λέξης “refurbished” από την Ubisoft, που, όπως προαναφέρθηκε, μεταφράζεται αυτολεξεί ως «ανακαίνιση» ή «αποκατάσταση», είναι κάπως περίεργη, αφού υπονοεί ότι μπορεί να έχει λάβει χώρα κάποιας μορφής υποβάθμιση των assets ώστε να αντιμετωπιστούν τα προβλήματα με την απόδοση που ταλαιπωρούσαν το παιχνίδι. Ωστόσο, αφού παίξαμε ξανά κάποια τμήματα του παιχνιδιού και συγκρίναμε τα video που προέκυψαν με αυτά από τα προηγούμενα patch, δεν μπορέσαμε να εντοπίσουμε τις αλλαγές που έχουν γίνει. Το επίπεδο λεπτομέρειας στους NPCs και στο περιβάλλον φαίνεται να είναι ίδιο με πριν, ενώ το LOD streaming επίσης δε μοιάζει να έχει αλλάξει. Μερικοί χρήστες έχουν αναφέρει χειρότερο NPC streaming με το νέο patch, αλλά δεν μπορέσαμε να αναπαράγουμε το πρόβλημα.

Το τέταρτο patch φέρνει επιτέλους της απόδοση του PS4 πιο κοντά στο επίπεδο του Xbox One, αν και το frame-rate εξακολουθεί να μην είναι εξίσου ομαλό σε πολυπληθείς περιοχές. Η βελτίωση πάντως βοηθά στο να μειωθούν τα κολλήματα (judder) σε περιοχές γεμάτες με NPCs.

Σε γενικές γραμμές, το Assassin’s Creed Unity τρέχει όντως πιο ομαλά μετά την εγκατάσταση του νέου patch, αν και η βελτίωση δεν είναι ίδια σε όλες τις περιπτώσεις και απέχουμε πολύ από τα κλειδωμένα 30fps του Black Flag. Σε σύγκριση με την έκδοση του παιχνιδιού πριν το patch, οι πτώσεις στο frame-rate δεν είναι τόσο μεγάλες και η έκδοση του PS4 βρίσκεται τώρα πιο κοντά σε εκείνη του Xbox Οne κατά τη διάρκεια του gameplay. Ωστόσο, η απόδοση εξακολουθεί να μην είναι σταθερή, αποτυγχάνοντας να φτάσει τα 30fps σε πολυπληθείς ή λεπτομερείς περιοχές. Τα καλά νέα είναι ότι διευθετήθηκε και μία σειρά από σημαντικά bugs: δεν συναντήσαμε χαρακτήρες που να πέφτουν μέσα σε συμπαγείς επιφάνειες, ούτε κολλήσαμε κάπου μετά από θάνατο του Arno, ούτε πεθάναμε μετά από άλμα. Από αυτή την άποψη, είναι θετικό το γεγονός ότι βλέπουμε πρόοδο σε ό,τι αφορά την αρχική «ακατέργαστη» μορφή του παιχνιδιού, αλλά το ότι χρειάστηκαν τέσσερα updates για να φτάσουμε σε αυτό το σημείο δεν είναι εύκολο να το ανεχθεί κανείς.

Το πρώτο patch σε σχέση με το τέταρτο στο Xbox One. Η βελτίωση δεν είναι τόσο έντονη όσο στο PS4 και οι μεγάλες σε έκταση περιοχές με πολλούς NPCs εξακολουθούν να προκαλούν πτώσεις του frame-rate.

Ακόμη και τώρα, υπάρχουν αναφορές ότι η Ubisoft δημιουργεί νέα προβλήματα όσο «πειράζει» την βάση κώδικα του Assassin’s Creed Unity. Για παράδειγμα, σε κάποιες περιπτώσεις η απόπειρα για κατέβασμα του νέου patch οδηγεί σε download ολόκληρου του παιχνιδιού, μεγέθους 40GB, στο Xbox One. Ένα ακόμη update βρίσκεται στα σκαριά ώστε να λυθεί και αυτό το πρόβλημα, όμως παραμένει η αίσθηση ότι παρά τις απτές βελτιώσεις που έχουν λάβει χώρα, η διαδικασία του ελέγχου ποιότητας δεν βρίσκεται στα επίπεδα που θα έπρεπε.

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
8 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Ubisoft Montreal

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Ubisoft

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Koel700
    • αφιστε αυτην την μαπα να πεθανει..ειδη δωσατε ενα τζαμπε δωρο ωστε να μην νιωθουν οι αγοραστες οτι τους κλεψατε...κοιταχτε το επομενο (νομιζω λεγετε Victory) μην ειναι τα ιδια σκατα

    • Enwsitis21
    • Όταν δεν δίνεις στο προγραμματιστή σου το χρόνο που θέλει εκείνος για να τελείωση το προϊόν στην τελική του μορφή τότε έχουμε τα ποιο πάνω αποτελέσματα.
      Βγαίνει το προϊόν ημιτελές στην αγορά και στη συνέχεια κάθε 3 και λίγο βγαίνουν updates.
      Δεν είναι απαραίτητα κακό σε κάποιες περιπτώσεις να βγάλεις ένα λογισμικό να κάνει 5 πράγματα και στη συνέχεια προσθετής άλλα 5, άλλα με τα 5 που βγαίνουν αρχικά ο χρήστης να κάνει τη δουλεία του.
      Αυτό δεν θεωρώ ότι μπορεί να γίνει εύκολα σε ένα video game καθώς από την πρώτη στιγμή που θα πάρει ο πελάτης το παιχνίδι πρέπει να δουλεύουν όλα στην εντέλεια.

    • Deathracer2009
    • @JohnTehGreek
      ΤΟ Black Flag ειναι καλο παιχνιδι αλλα σεναριακα δεν μου φανηκε το ιδιο δυνατο οσο τα προηγουμενα. Σε θεμα γραφικων ο οπτικος τομεας εινα ικανοποιητικος με πολυ ομορφα τοπια (τερματισα το IV στο 360 και το freedom cry το εχω δοκιμασει στο PS4 οπου τα γραφικα ειναι πιο βελτιωμενα) και οι ναυμαχιες ειναι το καλυτερο σημειο του παιχνιδιου. Απο περιεχομενο, αμα ασχοληθεις με τα side quests θα σου φαει πολλες ωρες απο τον ελευθερο χρονο σου.

      Κατα τη γνωμη μου καλο θα ηταν να δοκιμασεις το Black Flag πρωτα.

*