Μετά την εγκατάσταση του τέταρτου patch, η PS4 έκδοση του Assassin’s Creed Unity αποκτά μία αισθητή ώθηση στο frame-rate. Ωστόσο, τα αποτελέσματα ποικίλουν ανά περίπτωση και κάποιες φορές η εμπειρία δεν είναι καλύτερη σε σχέση με πριν.
Το νέο patch βελτιώνει την απόδοση και στην έκδοση του Xbox One, αν και η διαφορά δεν είναι τόσο εμφανής όσο στο PS4. Η κύρια ώθηση στο frame-rate συμβαίνει σε πολυπληθείς ή λεπτομερείς περιοχές όπου βρίσκονται NPCs, αλλά επεκτείνεται και σε άλλες περιοχές, σε μικρότερο βαθμό. Επίσης παρατηρούμε ότι κάποιες φορές το frame-rate παραμένει ίδιο με την εποχή του πρώτου patch και κάποιες άλλες φορές παρουσιάζεται ακόμη χειρότερο. Αυτές οι ανωμαλίες υποδεικνύουν ότι κάποιες από τις διαφορές που βλέπουμε οφείλονται πιθανότητα σε μεταβολές στα δύο gameplay runs που πραγματοποιήσαμε και όχι σε συγκεκριμένα ζητήματα με το ίδιο το patch. Αν και είναι εμφανές ότι έχει εφαρμοστεί εκτενές optimization, το τελικό αποτέλεσμα δεν αλλάζει τα δεδομένα. Συνολικά, είναι ξεκάθαρο ότι το update έχει αξιοσημείωτο αντίκτυπο στη βελτίωση του frame-rate, αλλά με τι κόστος; Η χρήση της λέξης “refurbished” από την Ubisoft, που, όπως προαναφέρθηκε, μεταφράζεται αυτολεξεί ως «ανακαίνιση» ή «αποκατάσταση», είναι κάπως περίεργη, αφού υπονοεί ότι μπορεί να έχει λάβει χώρα κάποιας μορφής υποβάθμιση των assets ώστε να αντιμετωπιστούν τα προβλήματα με την απόδοση που ταλαιπωρούσαν το παιχνίδι. Ωστόσο, αφού παίξαμε ξανά κάποια τμήματα του παιχνιδιού και συγκρίναμε τα video που προέκυψαν με αυτά από τα προηγούμενα patch, δεν μπορέσαμε να εντοπίσουμε τις αλλαγές που έχουν γίνει. Το επίπεδο λεπτομέρειας στους NPCs και στο περιβάλλον φαίνεται να είναι ίδιο με πριν, ενώ το LOD streaming επίσης δε μοιάζει να έχει αλλάξει. Μερικοί χρήστες έχουν αναφέρει χειρότερο NPC streaming με το νέο patch, αλλά δεν μπορέσαμε να αναπαράγουμε το πρόβλημα.
Το τέταρτο patch φέρνει επιτέλους της απόδοση του PS4 πιο κοντά στο επίπεδο του Xbox One, αν και το frame-rate εξακολουθεί να μην είναι εξίσου ομαλό σε πολυπληθείς περιοχές. Η βελτίωση πάντως βοηθά στο να μειωθούν τα κολλήματα (judder) σε περιοχές γεμάτες με NPCs.
Σε γενικές γραμμές, το Assassin’s Creed Unity τρέχει όντως πιο ομαλά μετά την εγκατάσταση του νέου patch, αν και η βελτίωση δεν είναι ίδια σε όλες τις περιπτώσεις και απέχουμε πολύ από τα κλειδωμένα 30fps του Black Flag. Σε σύγκριση με την έκδοση του παιχνιδιού πριν το patch, οι πτώσεις στο frame-rate δεν είναι τόσο μεγάλες και η έκδοση του PS4 βρίσκεται τώρα πιο κοντά σε εκείνη του Xbox Οne κατά τη διάρκεια του gameplay. Ωστόσο, η απόδοση εξακολουθεί να μην είναι σταθερή, αποτυγχάνοντας να φτάσει τα 30fps σε πολυπληθείς ή λεπτομερείς περιοχές. Τα καλά νέα είναι ότι διευθετήθηκε και μία σειρά από σημαντικά bugs: δεν συναντήσαμε χαρακτήρες που να πέφτουν μέσα σε συμπαγείς επιφάνειες, ούτε κολλήσαμε κάπου μετά από θάνατο του Arno, ούτε πεθάναμε μετά από άλμα. Από αυτή την άποψη, είναι θετικό το γεγονός ότι βλέπουμε πρόοδο σε ό,τι αφορά την αρχική «ακατέργαστη» μορφή του παιχνιδιού, αλλά το ότι χρειάστηκαν τέσσερα updates για να φτάσουμε σε αυτό το σημείο δεν είναι εύκολο να το ανεχθεί κανείς.
Το πρώτο patch σε σχέση με το τέταρτο στο Xbox One. Η βελτίωση δεν είναι τόσο έντονη όσο στο PS4 και οι μεγάλες σε έκταση περιοχές με πολλούς NPCs εξακολουθούν να προκαλούν πτώσεις του frame-rate.
Ακόμη και τώρα, υπάρχουν αναφορές ότι η Ubisoft δημιουργεί νέα προβλήματα όσο «πειράζει» την βάση κώδικα του Assassin’s Creed Unity. Για παράδειγμα, σε κάποιες περιπτώσεις η απόπειρα για κατέβασμα του νέου patch οδηγεί σε download ολόκληρου του παιχνιδιού, μεγέθους 40GB, στο Xbox One. Ένα ακόμη update βρίσκεται στα σκαριά ώστε να λυθεί και αυτό το πρόβλημα, όμως παραμένει η αίσθηση ότι παρά τις απτές βελτιώσεις που έχουν λάβει χώρα, η διαδικασία του ελέγχου ποιότητας δεν βρίσκεται στα επίπεδα που θα έπρεπε.
kai meta apo 90 patch 10 dlc to game tha pezete :P
αφιστε αυτην την μαπα να πεθανει..ειδη δωσατε ενα τζαμπε δωρο ωστε να μην νιωθουν οι αγοραστες οτι τους κλεψατε...κοιταχτε το επομενο (νομιζω λεγετε Victory) μην ειναι τα ιδια σκατα
τι λε ρε φιλε σοβαρο παιχνιδι βελτιωσατε
Όταν δεν δίνεις στο προγραμματιστή σου το χρόνο που θέλει εκείνος για να τελείωση το προϊόν στην τελική του μορφή τότε έχουμε τα ποιο πάνω αποτελέσματα.
Βγαίνει το προϊόν ημιτελές στην αγορά και στη συνέχεια κάθε 3 και λίγο βγαίνουν updates.
Δεν είναι απαραίτητα κακό σε κάποιες περιπτώσεις να βγάλεις ένα λογισμικό να κάνει 5 πράγματα και στη συνέχεια προσθετής άλλα 5, άλλα με τα 5 που βγαίνουν αρχικά ο χρήστης να κάνει τη δουλεία του.
Αυτό δεν θεωρώ ότι μπορεί να γίνει εύκολα σε ένα video game καθώς από την πρώτη στιγμή που θα πάρει ο πελάτης το παιχνίδι πρέπει να δουλεύουν όλα στην εντέλεια.
Koel700: Ας κρατάμε μικρό καλάθι μην μας βγει Assassin's Creed: Defeat και τρέχει ξανά η Ubisoft να βγάλει τα σπασμένα.
μετα το 10o patch θα είναι game of the year xD
Αξίζει να το πάρω ή να παω για το Black flag που δεν ειχα την ευκαιρία να το παιξω?
@JohnTehGreek
ΤΟ Black Flag ειναι καλο παιχνιδι αλλα σεναριακα δεν μου φανηκε το ιδιο δυνατο οσο τα προηγουμενα. Σε θεμα γραφικων ο οπτικος τομεας εινα ικανοποιητικος με πολυ ομορφα τοπια (τερματισα το IV στο 360 και το freedom cry το εχω δοκιμασει στο PS4 οπου τα γραφικα ειναι πιο βελτιωμενα) και οι ναυμαχιες ειναι το καλυτερο σημειο του παιχνιδιου. Απο περιεχομενο, αμα ασχοληθεις με τα side quests θα σου φαει πολλες ωρες απο τον ελευθερο χρονο σου.
Κατα τη γνωμη μου καλο θα ηταν να δοκιμασεις το Black Flag πρωτα.