Το τμήμα με το τιμόνι, πέρα από την καλή κατασκευή του, έχει το θετικό ότι διαθέτει μια πληθώρα κουμπιών που καλύπτουν όλες τις λειτουργίες ενός κανονικού χειριστηρίου, κάτι που κάποιες φορές λείπει από τις τιμονιέρες. Η τιμονιέρα στη βάση της διαθέτει βεντούζες για να στηρίζεται σε τραπεζάκι, αλλά δεν διαθέτει κάποιο εξάρτημα ώστε να προσαρμόζεται πάνω στα πόδια μας, κάτι που γενικά αποτελεί προτίμησή μας. Όμως το μεγαλύτερο πρόβλημά της εστιάζεται σε δύο βασικά χαρακτηριστικά ή μάλλον την απουσία αυτών. Μιλάμε για το force feedback που λάμπει διά της απουσίας του παρά την παρουσία δόνησης, κάτι που στερεί αρκετό από το ρεαλισμό της οδήγησης. Αυτός πάλι χάνεται εξαιτίας της μικρής δυνατότητας στροφής του τιμονιού που παρέχεται, η οποία φτάνει μόλις τις 180 μοίρες την ώρα που πλέον η συνήθης τιμή της κατηγορίας, αλλά και λογική και εύλογη ρύθμιση είναι οι 900. Έτσι σε κάποια απότομη στροφή είναι αρκετά πιθανό να αντιμετωπίσετε πρακτικό πρόβλημα πέρα από την έλλειψη ρεαλισμού.
Η πεταλιέρα έχει επίσης καλά υλικά, και διαθέτει στο κάτω μέρος της μια βάση στήριξης που ανοίγει και προσφέρει μεγαλύτερη σταθερότητα κατά τις αναπόφευκτες απότομες κινήσεις κατά το πάτημα των πεταλιών. Παρόλα αυτά δεν αποτελεί πανάκεια μιας και αρκετές φορές ξεφεύγει από τη θέση της. Οι αποστάσεις και η απόκριση των πεταλιών είναι σχετικά καλές, αν και ίσως θα βοηθούσε αν τα πετάλια ήταν 1-2 πόντους πιο μακριά το ένα από το άλλο. Επίσης ένα «ελάττωμα», που τείνει να γίνει κανόνας στις μέρες μας είναι τα ελλιπή manual και η απουσία άμεσης υποστήριξης όταν την χρειάζεσαι. Η επιλογή το manual να είναι ταυτόχρονα σε 5-6 γλώσσες σε μικρό σχήμα, με την κάθε πρόταση να γράφεται χωριστά σε κάθε γλώσσα, χωρίς κάθε γλώσσα να έχει το ενιαίο δικό της κεφάλαιο κάνει δύσκολο γρίφο την ανάγνωση, ενώ ούτε λόγος να γίνεται για ελληνικά. Επειδή η τιμονιέρα, όπως και να έχει, απαιτεί κάποιες ρυθμίσεις, τα ανωτέρω προβλήματα δεν πρέπει να αντιμετωπίζονται ελαφρά τη καρδία. Σε επίπεδο συνεργασίας με τους διάφορους τίτλους racing, παρουσιάζει ιδιαίτερα θέματα, με το Driveclub να έχει μάλλον την καλύτερη υλοποίηση της. Από εκεί και πέρα σαφώς η τιμονιέρα λειτουργούσε χειρότερα με το Sebastien Loeb Evo Rally, κάτι όμως για το οποίο δεν φταίει απαραίτητα η ίδια.
Από εκεί και πέρα υπάρχει και το θέμα της τιμής. Μια σύντομη online αναζήτηση έδειξε ότι στον ελλαδικό χώρο η τιμή βρίσκεται στα 80 ευρώ. Είναι η πιο φθηνή τιμονιέρα της αγοράς, ενώ το άλλο πλεονέκτημα της είναι ότι αυτή τη στιγμή διατίθενται ελάχιστες τιμονιέρες για το PS4 στη διεθνή αγορά και στην Ελλάδα μάλλον ακόμα λιγότερες. Καταλήγοντας, η Hori Racing Wheel 4 είναι μια επιλογή για κάποιον που θέλει να ζήσει την εμπειρία μιας τιμονιέρας χωρίς να καταβάλλει μια περιουσία αλλά και χωρίς να έχει ιδιαίτερες απαιτήσεις. Όσοι από εσάς όμως ψάχνετε μια πιο επαγγελματική εμπειρία σίγουρα θα χρειαστείτε κάποιο μοντέλο που να προσφέρει περισσότερα πράγματα.
Fenete arketa metria gia ta lefta ths