Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Υποστήριξη G-Sync σε FreeSync monitors από τη Nvidia

*
Εδώ και χρόνια η Nvidia προσφέρει το καλύτερο δυνατό hardware για gaming monitors χάρη στην τεχνολογία G-Sync, το οποίο προσαρμόζει το framerate της οθόνης σε αυτό μιας κάρτας γραφικών της εταιρείας. Παρόλα αυτά, πρόκειται και για την ακριβότερη επιλογή που είναι διαθέσιμη στους PC gamers, αφού το ειδικά σχεδιασμένο hardware απαιτεί από τους κατασκευαστές monitors να εντάξουν στις συσκευές τους τον αντίστοιχο scaler που θα το υποστηρίζει, κάτι που ανεβάζει το κόστος παραγωγής κατά - περίπου - 180€. Στην αντίπερα όχθη υπάρχει η τεχνολογία FreeSync, η οποία δεν απαιτεί κάποιου είδους hardware, και κατασκευάζεται από την AMD. Το FreeSync επιχειρεί το ίδιο αποτέλεσμα και μάλιστα με περισσότερες επιλογές στο input, συμπεριλαμβανομένων των παλαιότερων DVI και VGA. Πλέον η Nvidia ξεκινά την υποστήριξη G-Sync και σε οθόνες με FreeSync τεχνολογία, αρχικά τεστάροντας monitors (μέχρι στιγμής 12 από τις 400 που ελέγχτηκαν πληρούν τις προϋποθέσεις) και σκοπεύει στο άμεσο μέλλον να ανακοινώσει ποια από αυτά είναι εφικτό να “συνεργαστούν” με το hardware της. Στις 15 Ιανουαρίου, με το νέο driver update της Nvidia, η εταιρεία θα ξεκινήσει το… μοίρασμα της δυνατότητας σε όλους τους χρήστες, ακόμα και σε όσους δεν έχουν monitor που να περνά επιτυχώς το τεστ της, κάτι που σημαίνει πως θα μπορούν να χαρούν τις δυνατότητες του G-Sync, αρκεί να ενεργοποιήσουν την επιλογή χειροκίνητα.

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*