Εκπρόσωπος της εταιρείας δήλωσε στο Engadget πως η εταιρεία γνωρίζει το θέμα και καλεί τους χρήστες να… δουν τη σελίδα υποστήριξής της για περισσότερα νέα. Ταυτόχρονα, στα forums έχει αναρτηθεί ένα μήνυμα που λέει πως ”η εταιρεία αναγνωρίζει το θέμα. Για να το λύσετε, πατήστε και κρατήστε πατημένο το πλήκτρο ενεργοποίησης μέχρι να σβήσει η συσκευή και μετά ενεργοποιήστε την και συγχρονίστε την με το Garmin Connect App ή το Garmin Express”.
Κάποιοι έψαξαν το θέμα και είδαν πως το πρόβλημα αφορά τη λειτουργία GPS, αλλά ανακάλυψαν πως και μετά από αυτή την… προσωρινή λύση, το πρόβλημα επανερχόταν. Τα προβλήματα εντοπίζονται κυρίως σε μοντέλα των σειρών Forerunner, Venu, Fenix, Vivoactive και Epix.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity