Σύμφωνα με τον Megha Dudani, senior product manager lead στο τμήμα Microsoft Gaming, το νέο αυτό χαρακτηριστικό είναι σχεδιασμένο να βοηθήσει τους παίκτες να λύσουν πιο άμεσα τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν.
Το Support Virtual Agent έχει άμεση πρόσβαση στις πληροφορίες του site υποστήριξης και είναι φτιαγμένο ώστε να καθοδηγεί αναλυτικά χρήστες που θα επικοινωνούν μέσω μηνυμάτων κειμένου ή και φωνής. Αν το AI chatbot δεν λύσει το πρόβλημα, υπάρχει πάντα η επιλογή επικοινωνίας με εκπρόσωπο, στις εργάσιμες ώρες.
Μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες εδώ.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity