Ο πρώτος ήταν η πρόθεση της Microsoft να ξεπεράσει το PlayStation και να κερδίσει μερίδιο αγοράς μέσω μιας πρώιμης μετάβασης στην εποχή HD. Ωστόσο, η οικονομική κατάσταση της ίδιας της Microsoft Gaming έπαιξε σημαντικό ρόλο στο λανσάρισμα του Xbox 360. Περιέγραψε πώς οι πωλήσεις hardware σε επίπεδο κάτω από τις προβλέψεις μπορεί να αποτελέσει θανατική καταδίκη. Για το Xbox, το ποσοστό πωλήσεων λογισμικού σε σχέση με το hardware ήταν επίσης χαμηλότερο από το αναμενόμενο. Όπως το θέτει ο Peter Moore, το αρχικό Xbox ήταν μια πηγή «οικονομικής αιμορραγίας» και η Microsoft θέλησε να σταματήσει την κυριαρχία του PS2 όσο το δυνατό νωρίτερα.
«Χάναμε χρήματα δεξιά, αριστερά και στο κέντρο. Ήμασταν η Microsoft, οπότε είχαμε την πολυτέλεια να αιμορραγούμε οικονομικά».
Επίσης, η εταιρεία έλπιζε να πρωτοπορήσει με το Xbox Live, κάνοντάς το τη μεγαλύτερη πλατφόρμα στον διαδικτυακό κόσμο. Αυτό όμως δεν μπορούσε να το κάνει χωρίς νέο hardware, έτσι, γεννήθηκε το Xbox 360.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity