Συγκεκριμένα αναφέρει: "Υπάρχουν αρκετοί λόγοι που το Vita δεν απέδωσε καλά. Δούλεψε με ένα συγκεκριμένο τρόπο. Οι παίκτες αγαπούσαν να παίζουν παιχνίδια, ειδικά indie games, στο PS Vita.
Μερικές από τις τεχνικές επιλογές που κάναμε σαν εταιρία δεν ήταν πολύ καλές. Μια από αυτές ήταν η dedicated memory card καθώς και η τιμή της. Το back touch δεν ήταν αναγκαίο. Δεν το υποστήριζαν πολλά παιχνίδια. Μερικές φορές η ομάδα έφτιαχνε φοβερά πρωτότυπα αλλά το back touch έβαζε επιπλέον κόστη στο hardware. Το OLED ήταν καλό, μια υπέροχη οθόνη, αλλά το κόστος ήταν μεγαλύτερο".
Ωστόσο, ο μεγαλύτερος λόγος που το Vita απέτυχε είναι πως η Sony έπρεπε να μοιράσει τους πόρους της σε δύο διαφορετικές πλατφόρμες και δεν είχε τόσους πολλούς.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity