Η εξέλιξη αυτή θα φέρει και το σύστημα της Nintendo στα δεδομένα άλλων πλατφορμών, όπως το PS5 Pro με το PSSR ή και το PC gaming με το FSR της AMD.
Όπως σημειώνει η δημοσιογράφος Laura Kate Date, η νέα πατέντα αναφέρει πως υπάρχει σχετική τεχνολογία για να μειώνονται τα μεγέθη των σύγχρονων τίτλων, έτσι ώστε να μπορούν να χωρέσουν και σε μικρότερης χωρητικότητας φυσικά μέσα, όπως πχ. game cards: «Το παράδειγμα που αναφέρεται είναι πως ένα παιχνίδι με native 4K textures ίσως και να φτάνει στα 60GB, αλλά στα 1080p native ίσως χρειάζεται μόλις 20GB και έτσι να μπορεί να χωρέσει σε game cards των 32GB πχ.».
Perhaps the most interesting piece of this, after a lengthy read, is that one example use case given is explicitly to reduce overall game sizes, to fit a modern game onto "smaller capacity physical media", e.g. Switch carts, which get exponentially more expensive for larger cart capacities.
— Laura Kate Dale - LauraKBuzz (@laurakbuzz.bsky.social) January 1, 2025 at 3:41 PM
Αναμένουμε με αγωνία τα αποκαλυπτήρια του Nintendo Switch 2 μέχρι και τα τέλη Μαρτίου 2025.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity