Ως φυσική ροή των πραγμάτων, η Google φέρνει επιτέλους υποστήριξη για την ύπαρξη ενός εγγενούς API που θα βρίσκεται πίσω από το Gaming Mode, ακολουθώντας τόσο την τάση της εποχής που ακούει στον όρο Mobile Gaming, όσο και τα χνάρια υλοποιήσεων τρίτων εταιριών που προσφέρουν εδώ και καιρό κάποια αντίστοιχη δυνατότητα (βλ. Samsung, POCO, Xiaomi, κ.λπ). Κάτι αντίστοιχο που είδαμε στο παρελθόν όταν η αναγνώριση δακτυλικού αποτυπώματος ήταν ακόμη προνόμιο μεμονωμένων συσκευών, αφού την ανάπτυξη της υποστήριξης αυτού είχε αναλάβει εξολοκλήρου και αυτόνομα η κάθε τρίτη εταιρία. Το εν λόγω Gaming Mode περιγράφεται ως “μια υπηρεσία για τη διαχείριση λειτουργιών που σχετίζονται με το παιχνίδι”, έχοντας ουσιαστικά τη δυνατότητα να διαχειριστεί services του κινητού που θα επιτρέπουν σε ένα παιχνίδι να τρέξει πιο ομαλά.
Μεταξύ των προσθηκών συναντάμε ακόμη την εμφάνιση ενός διακόπτη στον κατάλογο των Quick Settings που θα μεταβάλει τη φωτεινότητα της οθόνης μεταξύ δύο προκαθορισμένων εντάσεων, δίχως όμως να γνωρίζουμε το σενάριο χρήσης του.
Τέλος, η αλλαγή κατεύθυνσης της οθόνης καθοδηγείται από τα δεδομένα του γυροσκοπίου (εν μέρει) και ο έλεγχος της περνά πλέον στην κάμερα. Αυτό σημαίνει πως το κινητό θα υπολογίζει το αν πρέπει να γυρίσει τη φορά προβολής από portrait σε landscape και το αντίστροφο, ελέγχοντας παράλληλα τη θέση του προσώπου του χρήστη.
Περισσότερες λεπτομέρειες για το Android 12 θα έχουμε από αύριο, 17 Φεβρουαρίου 2021.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity