Από τις δηλώσεις εκπροσώπου της Google μαθαίνουμε καταλύτης για την εφαρμογή του σχεδίου διακοπής υποστήριξης του Daydream αποτέλεσε το γεγονός ότι δεν υπήρξε η αναμενόμενη ανταπόκριση από τους καταναλωτές, με αποτέλεσμα να μειώνονται συνεχώς και τα ποσοστά χρήσης του. Παρά τις προοπτικές της πλατφόρμας, η εταιρεία διαπίστωσε πως το σημαντικότερο πρόβλημα της αφορούσε την άμεση χρήση των κινητών συσκευών των χρηστών.
Άλλωστε, το να δεσμεύει κανείς την συσκευή του στο VR headset, δεν είναι ιδιαίτερα βολικό, αφού παύει να έχει πρόσβαση σε οποιαδήποτε άλλη εφαρμογή που χρησιμοποιεί στην καθημερινότητά του. Φυσικά, αυτό το εμπόδιο αντιμετωπίζουν όλες οι VR συσκευές που έχουν κυκλοφορήσει μέχρι στιγμής, με το κυριότερο παράδειγμα να είναι το Samsung Gear VR.
Το Daydream View κυκλοφόρησε από την Google για πρώτη φορά το 2016 μαζί με την πρώτη της κινητή συσκευή, “Pixel”. Παρόλο που πολλές άλλες εταιρείες ενεργοποίησαν την υποστήριξη του Daydream στις κινητές συσκευές τους, η Google έχανε σταδιακά ενδιαφέρον σε αυτό το Project, με το Pixel 3A να μην είναι καν συμβατό. Με αυτή τη λογική συνέχισε η κυκλοφορία όλων των συσκευών που ακολούθησαν, μιας και η Google έστρεψε την προσοχή της στον τομέα της επαυξημένης πραγματικότητας (Augmented Reality), αλλά και στις VR εφαρμογές, όπως το εργαλείο σχεδίασης “Tilt Brush”.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity