Σε ότι αφορά το Anaconda, την πιο ισχυρή έκδοση από τις δύο που θα κυκλοφορήσει, στόχος της Microsoft είναι η υπολογιστική ισχύς του να φτάσει τα 12 teraflops (το Xbox One X έχει 6TF και το Xbox One S 1.4), ενώ για το πιο αδύναμο -Lockhart, ο στόχος είναι τα 4TF και μια πιο προσιτή τιμή. Ωστόσο, για να μην γίνονται συγκρίσεις της τωρινής με την επόμενη γενιά, η Microsoft έχει τονίσει πως λόγω της υποστήριξης κάποιων νέων τεχνικών (όπως το ray-tracing), οι δυνατότητες των νέων συστημάτων θα είναι αρκετά πάνω και από αυτές του Xbox One X, σε πολλαπλά επίπεδα.
Τόσο το Lockhart, όσο και το Anaconda θα έχουν 8πύρηνη CPU με στόχο στα 3.5GHz, με την πιο ισχυρή έκδοση θα φτάνει υψηλότερα επίπεδα από το Lockhart. Μπορεί η διαφορά και στο χρονισμό να φαντάζει μικρή σε σχέση με την τωρινή γενιά, ωστόσο βελτιώσεις στο caching, στην νέα αρχιτεκτονική και σε άλλα επίπεδα να κάνουν τη διαφορά. Χαρακτηριστικά, το Anaconda υπολογίζεται να έχει έως και 4 με 5 φορές καλύτερη απόδοση από το Xbox One X. Στόχος της Microsoft είναι να εξασφαλίσει το Anaconda τουλάχιστον 13GB RAM για τα games και 3GB για το λειτουργικό, δηλαδή να έχει συνολικά 16GB RAM. Για λόγους σύγκρισης, να αναφέρουμε ότι το Xbox One X προσφέρει το μέγιστο 9GB για games και επηρεάζεται σαφώς από το ίδιο το λειτουργικό.
Και οι δύο εκδόσεις του νέου Xbox θα κάνουν χρήση της τεχνολογίας NVMe SSD, η οποία θα καταφέρει να μειώσει κατά πολύ τους χρόνους φορτώματος. Αναφέρεται δε συγκεκριμένα πως τίτλοι που χρειάζονται περί το 1 λεπτό για να φορτώσουν, θα τους δούμε να φορτώνουν σε ελάχιστα δευτερόλεπτα, ενώ και το Project xCloud θα μπει στη διαδικασία, επιτρέποντας στον παίκτη να ξεκινήσει το παιχνίδι μέσω streaming μέχρι να περιμένει να κατέβει πλήρως στην κονσόλα του. Βελτιώσεις θα έχουμε στην επόμενη γενιά και στους χρόνους ανάγνωσης, που θα βοηθήσει σαφώς στο να έχουμε υψηλότερες επιδόσεις και πιο ομαλό frame rate.
Αν και πολλά παιχνίδια θα είναι cross-gen, τα χαρακτηριστικά της επόμενης γενιάς όπως το ray-tracing για τα dynamic reflections θα προσφέρονται μόνο στα Lockhart και Anaconda. Όπως έχει τονιστεί κιόλας, τα Project Scarlett θα μπορούν να «τρέξουν» όλα τα παιχνίδια που «τρέχουν» αυτήν τη στιγμή στο Xbox One, μαζί με τα backward compatible games. Σε ότι αφορά τις επιδόσεις -και όπως είδαμε να συμβαίνει και στο Xbox One X- τα παιχνίδια με ξεκλείδωτο frame rate και dynamic resolution θα «τρέχουν» καλύτερα στα Project Scarlett. Αυτά είναι τα όσα μάθαμε τις τελευταίες ώρες και περιμένουμε περισσότερα τους επόμενους μήνες, καθώς οι δύο εκδόσεις του Project Scarlett θα κυκλοφορήσουν στην εορταστική περίοδο του 2020.
Αγοράζουμε το Xbox και το ps5 το αγοράζουμε αργότερα με 200 ευρώ.
Ή αγοραζουμε ενα gaming pc και αργοτερα αγοραζουμε και τις τρεις κονσολες σε τιμη μιας :P
Αγοράζουμε το PS5 και 3 χρόνια μετά παίρνουμε το Switch 2 πάλι full price.
Δεν ξέρω γιατί μιλάμε στο α'πληθυντικό , αλλά... αγοράζουμε :p PS5 αμέσως μόλις κυκλοφορήσει το πρώτο αποκλειστικό απο τα αναμενόμενα sequel Spidey2,Kratos2,Aloy2 !!! It was always about GAMES ...
Κλαιω με τα σχολια :D
Δεν αγοραζουμε τιποτα day1 θα προσθετα εγω. Για να μην πω year1 και το παρακανω..
Αχαχα έχω κλάψει και εγώ με τα σχόλια!:D Εννοείται αγοράζουμε :Ρ ότι θέλουμε και ανάλογα τι παιχνίδια μας αρέσουν.
Μακάρι να μπορούσαμε να τα πάρουμε όλα!
Βέβαια όποιος έχει Pc μπορεί να βάλει Xbox game pass και με ένα Ps5 ίσως και ενα Nintendo εάν έχει την οικονομική δυνατότητα θα ευχαριστηθεί όλα τα αποκλειστικά παιχνίδια.
Όποιος δεν έχει καλό pc διαλέγει κονσόλα ανάλογα με τα γούστα του.
Καλά Χριστούγεννα σε όλους με υγεία!! x)