Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Η Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή επέβαλλε πρόστιμα σε 5 eShops που δεν παρέδωσαν προϊόντα

*
Η Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή επέβαλλε πρόστιμα από 10 έως 100 χιλιάδες ευρώ σε 5 eShops που δεν παρέδωσαν προϊόντα στους πελάτες. Η έρευνα έγινε μετά από αρκετές καταγγελίες καταναλωτών, οι οποίοι σημείωναν πως ενώ έκαναν παραγγελίες, δεν έπαιρναν ποτέ τα σχετικά προϊόντα στα χέρια τους. Μάλιστα, σε περιπτώσεις, υπήρχαν αναφορές για κατάθεση των χρημάτων (ή χρέωση των πιστωτικών ή χρεωστικών καρτών) και αδυναμία επικοινωνίας με την επιχείρηση από τηλέφωνο και mail. Μάλιστα, κάποιοι τηλεφωνικοί αριθμοί που υπήρχαν σε κάποια καταστήματα δεν αντιστοιχούσαν καν σε συνδρομητή.



Τα 5 eShops (και τα πρόστιμά που δέχτηκαν) είναι τα παρακάτω.

www.a-mobiles.gr (Μ. ΠΑΡΛΕΠΟΣ ΜΟΝ. ΙΚΕ): €100.000
www.mxstore.gr (MILA X MON. ΙΚΕ): €80.000
www.ubit.gr (BSVA BUSINESS SALES ΙΚΕ): €70.000
ww.emobile24.gr (Ε-MOBILE ENTERPRISE M. IKE): €70.000
ww.clickstore.gr (ΚΑΛΑΡΩΝΗΣ ΠΕΤΡΟΣ): €10.000 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*