Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Αποζημιώσεις καταναλωτών για χαμηλές ταχύτητες internet στην Ελλάδα

*
Η ΕΕΤΤ (Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων) δημιουργεί ένα νέο κανονισμό που θα φέρει αποζημιώσεις χρηστών για χαμηλές ταχύτητες σύνδεσης στο Internet. Συγκεκριμένα, από τους πρώτους μήνες του 2019 φαίνεται πως θα μπει μια τάξη στο χάος των πακέτων που πουλούν και εν τέλει προσφέρουν στον τελικό καταναλωτή οι πάροχοι. Ο νέος κανονισμός της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων για το ανοιχτό Διαδίκτυο καθορίζει πλέον τις επανορθώσεις και αποζημιώσεις στην περίπτωση που η ταχύτητα σύνδεσης που απολαμβάνει ο χρήστης έχει μεγάλη απόκλιση από αυτήν που του διαφημίστηκε» και εν τέλει του πουλήθηκε. Οι πάροχοι θα έχουν περιθώριο 8 μηνών να ενσωματώσουν τους νέους όρους χρήσης στις πληροφορίες που σχετίζονται με την εκτίμηση και τη δημοσίευση ταχυτήτων ή άλλων παραμέτρων που ορίζουν την ποιότητα κάθε σύνδεσης.

Οι χρήστες θα μπορούν εν τέλει να αποζημιώνονται: με έκπτωση στον λογαριασμό, με δυνατότητα διακοπής συμβολαίου χωρίς χρέωση, με επιστροφή τμήματος ή και όλου του παγίου, με δυνατότητα επιλογής πακέτου με χαμηλότερη ονομαστική ταχύτητα που θα είναι πλησιέστερη σε αυτήν που μπορεί ρεαλιστικά να αποδώσει η γραμμή τους ή με συνδυασμό των παραπάνω.




Ο νέος κανονισμός ορίζει ότι οι πάροχοι οφείλουν να εξετάζουν κάθε παράπονο και καταγγελία συνδρομητή και να αναφέρουν στους όρους τις αποζημιώσεις που δικαιούται αν διαπιστωθούν συνεχείς ή επαναλαμβανόμενες αρνητικές αποκλίσεις στην ταχύτητα της σύνδεσής του. Αν το πρόβλημα οφείλεται στην εγκατάσταση του χρήστη, ο πάροχος υποχρεούται πλέον να εξηγήσει την αιτία και να παράσχει διευκολύνσεις. Στην περίπτωση που οι αρνητικές αποκλίσεις οφείλονται στον πάροχο και δεν γίνει αποκατάσταση του προβλήματος εντός 30 ημερών από την υποβολή του παραπόνου, ο συνδρομητής θα έχει δικαίωμα καταγγελίας της σύμβασης αζημίως, είτε αυτή είναι ορισμένου είτε αορίστου χρόνου. Το δικαίωμα καταγγελίας της σύμβασης επεκτείνεται δε και στις άλλες υπηρεσίες που παρέχονται από τον ίδιο πάροχο, όπως υπηρεσία φωνής μέσω PSTN, VoIP και IPTV, ασχέτως αν αυτές αποτελούν μέρος της αρχικής σύμβασης.

Δείτε τους πίνακες βάσει των οποίων υπάρχουν και οι σχετικοί χαρακτηρισμοί για τις επιδόσεις των συνδέσεων.
 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
8 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Connie GR
    • Το 2-10 Mbps "ικανοποιητική" είναι λίγο αστείο εν τω μεταξύ, αλλά τέλος πάντων. Είναι ένα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση, γενικότερα.

    • T_K_L_L_LUIGI
    • Τουλάχιστον είναι ένα βήμα, το ότι θεωρείται το 0-256 κακό, δείχνει περισσότερο προσπάθεια για να γλυκάνουν τα δεδομένα. 0-256 σημαίνει απουσία ίντερνετ για τα σημερινά δεδομένα, ακόμα και τα 2 Mbit/s θεωρούνται λίγα. Άντε να δούμε τι θα γίνει και στην πραγματικότητα, τι θα σκαρφίζονται για να περάσουν την ευθύνη στους καταναλωτές.

    • kostasfil
    • Άδικα χάρηκα. Εμείς δηλαδή που πληρώνουμε έως 24 και πιάνουμε 11mbps, είμαστε στην ικανοποιητική προς καλή βαθμίδα. Άρα δεν πρόκειται να αλλάξει κάτι ως προς εμάς τους "μέτριους" των mbps. Ίσα-ίσα που το συγκεκριμένο μέτρο, έτσι όπως βγαίνει, περισσότερο τους παρόχους βολεύει παρά τους καταναλωτές Δεν γνωρίζω κάποιον που να έχει

    • jack124
    • Δεν ξέρω αν κατάλαβα καλά , αλλά το άρθρο λέει ότι θα γίνονται αποζημιώσεις μόνο αν στην περιοχή υποστηρίζεται μεγαλύτερη ταχύτητα από ότι πιάνεις
      Εγώ πιάνω 5mbps (εως 24αρα), μέχρι τόσο υποστηρίζει η περιοχή μου άρα δεν έχει κάποια αποζημίωση ...

*