Σε αντίθεση με τα παραδοσιακά τρένα, δεν κινείται σε ράγες, αλλά παραμένει στον αέρα χάρη σε πανίσχυρους μαχνήτες. Έτσι λοιπόν και η διαδρομή είναι διαφορετική, μια και κινείται μέσω σωλήνων που δεν έχουν αέρα. Επίσης, χάρη στους μαγνήτες αποφεύγεται η αντίσταση λόγω τριβής ενώ μέσω των ειδικών σωλήνων αποφεύγεται η αντίσταση του αέρα.
Οι ειδικοί έχουν ήδη κάνει δοκιμές σε μια απόσταση δύο χιλιομέτρων, με την κατασκευή τους να πιάνει τα 130 χιλιόμετρα ανά ώρα. Στο επόμενο τεστ, η απόσταση θα αυξηθεί στα 60 χιλιόμετρα και εκεί πολύ πιθανό το τρένο να πιάσει τα 1.000 χιλιόμετρα ταχύτητα.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity