Σε μια ανάρτηση στη σελίδα του καταστήματος στο Facebook, ο Charlito αναφέρει ότι καταχώρησε για πρώτη φορά το Super Mario shop ως εμπορικό σήμα λίγο μετά την αποφοίτησή του από το πανεπιστήμιο το 2013. Όμως, το 2024, όταν έπρεπε να ανανεωθεί η καταχώριση, η Nintendo αποφάσισε να κινήσεις διαδικασίες.
«Ευχαριστώ πάρα πολύ τον νομικό μου σύμβουλο και λογιστή José Edgardo Jimenez Blanco που ανέλαβε την καταχώριση και τον επακόλουθο αγώνα για το δικαίωμα στο εμπορικό σήμα», έγραψε ο Charlito.
«Για μια στιγμή σκεφτήκαμε να παραιτηθούμε, πώς θα κερδίζαμε τη [μάχη εναντίον] ενός τέτοιου εμπορικού κολοσσού; Περισσότερο με τον όγκο των νομικών εγγράφων που υπέβαλαν για να εξασφαλίσουν τη νίκη».
«Λοιπόν, με αυτό ο Edgardo και εγώ μείναμε σταθεροί και πριν από λίγες ημέρες λάβαμε τα καλά νέα», συνέχισε. «Το SÚPER MARIO είναι εδώ για να μείνει».
Ενώ η Nintendo έχει κατοχυρώσει τη χρήση του Super Mario παγκοσμίως σε πολλές κατηγορίες, όπως βιντεοπαιχνίδια, ρούχα και παιχνίδια, φαίνεται ότι δεν ισχύει το ίδιο για τον κλάδο των σούπερ μάρκετ.
Αυτό, λέει ο Charlito, ήταν ο βασικός παράγοντας για την απόφαση που έλαβε η αρμόδια αρχή της χώρας του.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity