Όπως πλέον ορίζει το DMA, οι “gatekeepers” δεν θα πρέπει να ευνοούν τις δικές τους υπηρεσίες, κλειδώνοντας τους χρήστες σε ένα και μόνο οικοσύστημα. Όλοι τους θα πρέπει να επιτρέψουν σε υπηρεσίες τρίτων να συνεργάζονται με τις δικές τους. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή συμπληρώνει ότι οι “gatekeepers” έχουν την υποχρέωση να προσφέρουν μια δίοδο μεταξύ επιχειρήσεων και πελατών, σε σχέση με τις βασικές πλατφόρμες ψηφιακών υπηρεσιών. Οι βασικές πλατφόρμες ψηφιακών υπηρεσιών που επισημάνθηκαν από την Επιτροπή, είναι οι εξής:
- Alphabet: Google ads, Google Search, Android, YouTube, Chrome, Google Maps, Google Play και Google Shopping
- Amazon: Amazon Marketplace και Amazon ads
- Apple: iOS, App Store και Safari
- ByteDance: TikTok
- Meta: Facebook, Instagram, WhatsApp, Messenger, Meta Marketplace και Meta ads
- Microsoft: LinkedIn και Windows
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity