Τη μεγαλύτερη βελτίωση είχε η Tencent με μείωση των εκπομπών κατά 13,73% από έτος σε έτος και ακολούθησαν η Apple με 11%, η Nintendo με 2,95%, και η Ubisoft με 0.14%. Στον αντίποδα, η Unity κατέγραψε τη μεγαλύτερη αύξηση από έτος σε έτος, με ποσοστό 32,4%. Την ακολούθησαν η Google, η Sony και η Microsoft με ποσοστά που βρίσκονται μεταξύ του 16,5% και του 18%.
Σημειώνεται επίσης ότι το 2021 ήταν η χρονιά της πανδημίας, μια περίοδος όπου οι εκπομπές είχαν μειωθεί και για τον λόγο αυτό παρουσιάστηκε η πλειοψηφία των αυξήσεων το 2022.
Υπάρχουν και χώρες με εκπομπές λιγότερες από εκείνες της βιομηχανίας του gaming, όπως η Ελλάδα, η Βολιβία και η Φινλανδία.
Η Square Enix, η Epic Games, η Supercell, η Roblox και η Konami προτίμησαν είτε να δώσουν ένα μέρος, είτε καθόλου στοιχεία.
Τέλος, μονο η Embracer, η Bandai Namco και η CD Projekt Red παρείχαν δεδομένα που αφορούν τους χρήστες τους.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity