Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Μεγάλο πρόστιμο και «λουκέτο» σε ελληνικό eShop μετά από καταγγελίες καταναλωτών

*
Ένα ακόμη ελληνικό eShop δέχτηκε πολλαπλές καταγγελίες από πελάτες και μετά από έρευνα του Υπουργείου Ανάπτυξης του επιβλήθηκε μεγάλο πρόστιμο και «λουκέτο». Όπως αναφέρεται σε ρεπορτάζ της ιστοσελίδας Protothema.gr, το αρμόδιο Υπουργείο, η εταιρεία «Αθανάσιος Περηφανης Και ΣΙΑ ΟΕ» που διατηρεί το ηλεκτρονικό κατάστημα http://perishop.gr δέχτηκε πρόστιμο ύψους 120 χιλιάδων ευρώ. Η γενική διεύθυνση Αγοράς και Προστασίας Καταναλωτή έκανε εκτεταμένο έλεγχο και διαπίστωσε παραβιάσεις τα καταναλωτικής νομοθεσίας.

Η εταιρεία φαίνεται πως δεν παρέδιδε προϊόντα στο συμφωνημένο με τον πελάτη χρόνο και δεν τον ενημέρωνε για τον οριστικό χρόνο εκτέλεσης των παραγγελιών μετά το πέρας της προθεσμίας, αρνούταν να επιστρέψει χρήματα για παραγγελίες που δεν παρέδιδε, παραπλανούσε τους καταναλωτές σχετικά με τη διαθεσιμότητα προϊόντων και η επικοινωνία μαζί της ήταν από δυσχερής έως και αδύνατη.


Οι αρμόδιες υπηρεσίες προχώρησαν και στο block της ηλεκτρονικής διεύθυνσης του καταστήματος με στόχο να αποτραπεί περαιτέρω βλάβη των καταναλωτών. Το Υπουργείο υπενθυμίζει πως σε παρόμοιες περιπτώσεις ο καταναλωτής θα πρέπει να υποβάλει καταγγελίες στην Γενική Διεύθυνση Αγοράς και Προστασίας Καταναλωτή στο site https://kataggelies.mindev.gov.gr/.

Photo by Karolina Grabowska 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*