Η εταιρεία φαίνεται πως δεν παρέδιδε προϊόντα στο συμφωνημένο με τον πελάτη χρόνο και δεν τον ενημέρωνε για τον οριστικό χρόνο εκτέλεσης των παραγγελιών μετά το πέρας της προθεσμίας, αρνούταν να επιστρέψει χρήματα για παραγγελίες που δεν παρέδιδε, παραπλανούσε τους καταναλωτές σχετικά με τη διαθεσιμότητα προϊόντων και η επικοινωνία μαζί της ήταν από δυσχερής έως και αδύνατη.
Οι αρμόδιες υπηρεσίες προχώρησαν και στο block της ηλεκτρονικής διεύθυνσης του καταστήματος με στόχο να αποτραπεί περαιτέρω βλάβη των καταναλωτών. Το Υπουργείο υπενθυμίζει πως σε παρόμοιες περιπτώσεις ο καταναλωτής θα πρέπει να υποβάλει καταγγελίες στην Γενική Διεύθυνση Αγοράς και Προστασίας Καταναλωτή στο site https://kataggelies.mindev.gov.gr/.
Photo by Karolina Grabowska
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity