Πτώση 13,6% είχε και το YouTube Live. Παρά την πορεία του αυτή, το YouTube Gaming παραμένει κυρίαρχος του παιχνιδιού, με ποσοστά που φτάνουν το 66.7%. Πίσω του ακριβώς βρίσκεται το Twitch με 19,1%, ενώ εντυπωσιακή είναι η πορεία ανάπτυξης των Kick και AfreecaTV.
Μέσα στο τρίτο τρίμηνο του 2024 «καταναλώθηκαν» περί τα 19.7 δισεκατομμύρια ώρες περιεχομένου και με αρκετό περιεχόμενο από eSports και τουρνουά στα League of Legends, Free Fire και PUBG.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity