Ο Philipp Schindler της Google σημείωσε πως αυτές οι διαφημίσεις φέρνουν καλύτερα αποτελέσματα σε επίπεδο brand awareness και ως εκ τούτου θα πωλούνται πιο ακριβά στους διαφημιστές. Τα μέχρι τώρα δεδομένα, πάντως, λένε πως το πείραμα αυτό θα προχωρήσει και θα το δούμε σε περισσότερες συσκευές.
Με αυτά και με τα άλλα, η Google συνεχίζει να προσπαθεί να ρίξει τους πάντες στο πρόγραμμα YouTube Premium και φαίνεται πως η διαδικασία αυτή θα συνεχιστεί μέχρι τελικής πτώσης. Ή μέχρι να εκνευρίσει στο μέγιστο τους χρήστες.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity