Με "ανοιχτή επιστολή", που δημοσιεύτηκε στον λογαριασμό της εταιρείας στο Twitter, καθίσταται σαφές ότι η Sony, δίχως να εξηγούνται οι λόγοι για τη διακοπή της 10ετούς συνεργασίας.
Επίσης, αναφέρεται το όνομα της υπεύθυνης του τμήματος εμπορικών συνεργασιών του PlayStation, Judy Ward, δίνει τη διεύθυνση του email της και λέει στους πελάτες που έχουν προ-παραγγείλει να επικοινωνήσουν μαζί της "σχετικά με την (τώρα ακυρωμένη) παραγγελία τους, τις πληρωμές, τις επιστροφές χρημάτων κ.λπ.".
Open letter to the SONY PlayStation collecting community@GamingHeads @Naughty_Dog @SonySantaMonica @SuckerPunchProd @PlayStation @fromsoftware_pr @insomniacgames
— Gaming Heads (@GamingHeads) September 26, 2023
#thelastofus2 #TheLastOfUs #thelastofuspart2 #RatchetAndClank #slycooper #jakanddaxter #jak3 #GodofWar #Bloodborne pic.twitter.com/c9u1NaW2Xy
Σημειώνεται ότι οι πελάτες της Gaming Heads είναι εξαγριωμένοι με την εταιρεία για τον λόγο ότι τους παραπέμπει στη Sony για τυχόν επιστροφές χρημάτων, αν και είχαν συναλλαγή μόνο με το ηλεκτρονικό της κατάστημα.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity