"Τα ευρήματα αυτής της μελέτης υποδηλώνουν ότι όσον αφορά την αναζήτηση υποστήριξης για την πολιτική για την κλιματική αλλαγή, είναι ο συνδυασμός του μέσου και του μηνύματος που μπορεί να καθορίσει την πιο αποτελεσματική μέθοδο για την προώθηση ενός συγκεκριμένου μηνύματος", δήλωσαν ο συντάκτης της μελέτης S. Shyam Sundar και ο James P. Jimirro Professor of Media Effects στο Penn State University. "Για το κοινό, το διδακτικό μήνυμα σε αυτή την περίπτωση είναι ότι είστε πολύ πιο ευάλωτοι συναισθηματικά ή πιο πιθανό να επηρεαστείτε από μια παρουσίαση ενός μηνύματος μέσω εικονικής πραγματικότητας, ειδικά εάν η παρουσίαση εστιάζει στην απώλεια".
"Το ψευδώνυμο για το VR είναι, μηχανισμός ενσυναίσθησης. Μπορεί να δημιουργήσει καλύτερη ενσυναίσθηση επειδή είστε ένα με το περιβάλλον", είπε η Mengqi Liao, μέλος της ερευνητικής ομάδας. "Τα μηνύματα με πλαίσιο απώλειας τείνουν να είναι πιο αποτελεσματικά, περισσότερο για συναισθήματα όπως ο φόβος παρά η ελπίδα. Μερικές φορές ο φόβος μπορεί να αναπαρασταθεί καλύτερα σε ισχυρά οπτικά μέσα όπως οι συσκεύες εικονικής πραγματικότητας".
Για τους σκοπούς της έρευνας η ομάδα δημιούργησε δύο εφαρμογές εικονικής πραγματικότητας, η μία που να αναδεικνύει οφέλη και και μια που εστιάζει στην απώλεια, χρησιμοποιώντας τη Unity3D game engine.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity