Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

H εξαγορά της Bungie από τη Sony απασχόλησε περισσότερο το Twitter σε σχέση με εκείνη της Activision Blizzard από τη Microsoft

*
Σύμφωνα με νέα στοιχεία που δημοσίευσε το Twitter, η εξαγορά της Bungie από τη Sony συζητήθηκε περισσότερο σε σχέση με εκείνη της Activision Blizzard από τη Microsoft. Στοιχεία που δημοσίευσε ο Rishi Chadha, global head of creator and gaming content partnerships του Twitter, πότε κορυφώθηκε η συχνότητα των tweets που σχετίζονται με το gaming ο προηγούμενο τρίμηνο. Παρόλο που δεν παρέχονται ακριβή νούμερα, φαίνεται ότι το διάστημα 1η Ιανουαρίου έως 31 Μαρτίου 2022, η κουβέντα κορυφώθηκε τέσσερεις φορές. Όταν η Microsoft ανακοίνωσε την εξαγορά της Activision Blizzard, όταν η Sony ανακοίνωσε την εξαγορά της Bungie, όταν λανσαρίστηκε το Elden Ring και όταν ξεκίνησε η νέα σεζόν του Fortnite.

Το πιο δημοφιλές θέμα ήταν η κυκλοφορία του Elden Ring, ακολούθησε η εξαγορά της Bungie από τη Sony, τρίτη εκείνη της Activision Blizzard από τη Microsoft και τέλος η σεζόν του Fortnite.


Όσον αφορά τα παιχνίδια με τα περισσότερα tweets το προαναφερθέν διάστημα, στην κορυφή βρίσκεται το Genshin Impact και ακολουθεί το Wordle. Στην έβδομη θέση είναι το Elden Ring και δέκατο το Minecraft.
 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*