Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Φούρνος δημιούργησε έναν Clicker από το The Last of Us με ψωμί

*
Φούρνος στις Η.Π.Α. δημιούργησε έναν Clicker από το The Last of Us από ψωμί. Γνωστή με το όνομα The Last of Crust, η δημιουργία του One House Bakery δημιουργήθηκε από το ντουέτο μητέρας και κόρης, Catherine και Hannalee Pervan ως μέρος του ετήσιου Scarecrow Contest στο Downtown Benicia Main Street. Σύμφωνα με το Eater San Francisco, το ταλαντούχο δίδυμο εμφανίστηκε παλαιότερα στον διαγωνισμό με δημιουργίες εμπνευσμένες από σύμπαν του Star Wars, όπως το Pan Solo, το Pain-dough-lorian, το Baby Dough-da και και το Pandroid.



O Clicker, τον οποίο οι αρτοποιοί ονόμασαν FunGus, έχει το ίδιο ύψος με έναν από τους εχθρούς της σειράς The Last of Us και σύμφωνα με το San Francisco Chronicle, χρειάστηκαν περίπου 400 ώρες για να δημιουργηθεί τόσο το ίδιο το Clicker όσο και ο τοίχος από προεξοχές ψωμιού που μοιάζουν με μύκητες και κοσμεί το φόντο της οθόνης.

Αυτοί οι πολύποδες Cordyceps δημιουργήθηκαν τυλίγοντας τη ζύμη γύρω από μπαλόνια και στη συνέχεια σκάζοντάς τα. "Όταν το σκασμένο μπαλόνι αφαιρείται, αφήνει πίσω του αυτά τα πραγματικά παράξενα σχήματα που μοιάζουν με λοβό που μπορέσαμε να χρησιμοποιήσουμε", ανέφεραν οι Pervans. Εν τω μεταξύ, το FunGus χτίστηκε γύρω από ένα ανθρώπινο είδωλο για να δώσει στο σώμα του υποστήριξη και μορφή.
 
 
 
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη One House Bakery (@onehousebakery)

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*