Συγκεκριμένα θα ενημερωθούν για το δίκαιο του καταναλωτή σχετικά με τις εμπορικές επικοινωνίες και για τις αναρτήσεις τους που χρήζουν βελτίωσης για να αναφέρεται ότι από πίσω βρίσκεται μια εμπορική συναλλαγή. Από έλεγχο που έγινε στους 20 Έλληνες διαπιστώθηκε πως όλοι ασκούν σχετική εμπορική δραστηριότητα, αλλά μόνο το 25% τους (και όχι πάντα ξεκάθαρα) δηλώνει με ξεκάθαρο τρόπο στον καταναλωτή και ακόλουθό τους ότι μια ανάρτηση έχει εμπορικό σκοπό.
Σχεδόν οι μισοί, πάντως, δεν προσφέρουν σαφή ενημέρωση σχετικά με την εμπορική τους ταυτότητα. Συνολικά, από τους 576 influencers που ελέγχονται, οι 358 θα ερευνηθούν περαιτέρω.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity