Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Κόψε-Ράψε: Τι είναι πραγματικό;

*
Στο σημερινό Κόψε-Ράψε, ο Λεωνίδας Μαστέλλος χαζεύει με το demo της Epic και ονειρεύεται ένα φωτορεαλιστικό μέλλον.

Είναι ίσως λίγο κατάντια που ενώ έχει περάσει 1 χρόνος από την κυκλοφορία των νέων μηχανημάτων, οι εμπειρίες που προσφέρουν σπάνια μπορούν να χαρακτηριστούν ως next-gen. Οι περισσότερες κυκλοφορίες αναλώνονται συνήθως στην επίτευξη καλύτερου frame rate και υψηλότερης ανάλυσης και, σποραδικά, στη χρήση του ray-tracing. Προσπάθειες που σίγουρα έχουν νόημα, αλλά έχουν οδηγήσει πολλούς να πιστεύουν ότι η νέα γενιά μοιάζει κάπως κούφια.


Η κατάσταση φαίνεται να αλλάζει ή, καλύτερα, μάλλον θα αλλάξει στο μέλλον, αν πάρουμε για παράδειγμα το tech demo που κυκλοφόρησε η Epic για την Unreal Engine 5. Το The Matrix Awakens είναι ακριβώς αυτό. Ένα demo μιας μηχανής που στο μέλλον θα τροφοδοτεί πολλές παραγωγές. Δεν είναι παιχνίδι, δεν πρόκειται να γίνει παιχνίδι, απλά αποτελεί μια ματιά στο μέλλον, ένα κρυφοκοίταγμα στο τι μας περιμένει.

Ως τέτοιο, το The Matrix Awakens είναι εξαιρετικά εντυπωσιακό. Τόσο τα μοντέλα των ηθοποιών, η κινηματογραφική -αλλά γραμμική- δράση όσο και η απόδοση του κόσμου στο τρίτο κομμάτι του demo που επιτρέπει το free roaming, είναι πράγματι κάτι που δεν έχουμε δει στις κονσόλες. Και είναι επίσης εντυπωσιακό γιατί δεν μιλάμε για κάποιο demo που βλέπουμε σε ένα βίντεο ή που παίζει κάποιος της εταιρείας. Είναι ένα demo που μπορούμε να παίξουμε εμείς, στο σπίτι μας, στην κονσόλα μας. Άρα είναι πιο «αληθινό» από τόσα άλλα tech demos που έχουμε δει κατά καιρούς.

Προσωπικά, μου άρεσε η ρεαλιστική απόδοση του φωτισμού και η έλλειψη των pop-ups ακόμα και όταν χρησιμοποιούσα το drone σε υψηλή ταχύτητα, η κάμερα στο γραμμικό τμήμα που θύμιζε όντως κινηματογραφική ταινία και φυσικά τα μοντέλα χαρακτήρων στην αρχή. Και λέω στην αρχή, γιατί πιο μετά κάπως χάνουν το ρεαλισμό τους (ή τουλάχιστον έτσι μου φάνηκε εμένα).

Ξαναλέω ότι δεν πρόκειται για πραγματικό παιχνίδι. Λείπουν πολλά από μια αληθινή παραγωγή, ελλείψεις που σίγουρα θα δυσκολέψουν την επίτευξη του αποτελέσματος που είδαμε στο demo. Όμως είναι μια βάση, μια στέρεη και άκρως εντυπωσιακή βάση, ένα σετ εργαλείων που στα σωστά χέρια θα αποδώσει καρπούς.

Το μεγάλο ερώτημα είναι πότε; Η ύπαρξη μιας τεχνολογίας απέχει πολύ από την ουσιαστική αξιοποίησή της και ενώ τα τωρινά μηχανήματα τρέχουν το demo, κανείς δεν εγγυάται ότι θα καταφέρουν να ανταπεξέλθουν με παρόμοιο τρόπο σε ένα ολοκληρωμένο παιχνίδι. Από την άλλη βέβαια, ακόμα και τα μισά να καταφέρουν (αν και κάτι μου λέει ότι θα δούμε περισσότερα), το επίτευγμα θα είναι πολύ σπουδαίο.

Η έναρξη της νέας γενιάς καθυστέρησε και καθυστερεί ακόμη ουσιαστικά και τέτοιου είδους δείγματα κάνουν την αναμονή ακόμη πιο δύσκολη. Εννοείται ότι περιμένουμε όλοι τις παραγωγές του 2022, τα μεγάλα ονόματα που θα αποδείξουν την αξία των μηχανημάτων, αλλά κάτι μου λέει ότι θα χρειαστεί να περιμένουμε ακόμη περισσότερο για να δούμε να υλοποιείται το όραμα της Unreal Engine 5.

Τουλάχιστον ξέρουμε ότι υπάρχει, το δοκιμάσαμε. Μένει να το χαρούμε πλήρως. 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*