Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Κόψε-Ράψε: Πετάμε στα σύννεφα

*
Στο σημερινό Κόψε-Ράψε, ο Λεωνίδας Μαστέλλος πετάει στα σύννεφα. Κάποιος να τον κατεβάσει από εκεί.

Μιας και είναι της μόδας τις τελευταίες ημέρες, είπα και εγώ να ρίξω μια ματιά στο Microsoft Flight Simulator που κυκλοφόρησε στο Xbox. Αν και δεν είμαι φανατικός φίλος του είδους, αν και δεν είμαι από αυτούς που θα κλείσουν όλες τις βοήθειες που προσφέρει για να ζήσω την πιο ρεαλιστική εμπειρία έβερ, καταλαβαίνω πόση δουλειά έχει πέσει για να μπορώ εγώ να χαζολογώ στους αιθέρες και να απολαμβάνω την όμορφη θέα. Άλλωστε, κατά κοινή ομολογία, ο τίτλος είναι από τους πιο εντυπωσιακούς/απαιτητικούς που έχουν κυκλοφορήσει στην κονσόλα της Microsoft μέχρι τώρα.


Αλλά η σημερινή στήλη δεν θέλει να κάνει review του τίτλου. Απλά συνειδητοποίησα πόσο πολύ έχει εξελιχθεί το είδος μέσα στα χρόνια. Μπορεί να μην είμαι φανατικός φίλος του είδους, όμως το παρακολουθούσα πάντα και μπορώ να πω ότι τρέφω μια συμπάθεια για τις πιο arcade προσεγγίσεις. Έχει πάντως πλάκα να βλέπεις παλαιότερα μεγαθήρια του είδους (εποχές Amiga και παλαιότερες) που πάσχιζαν να προσφέρουν την εμπειρία χωρίς την ιπποδύναμη. Αστείες αποδόσεις του κόσμου, για τα σημερινά δεδομένα, με απλοϊκά τρισδιάστατα γραφικά ή, αν πάμε πιο πίσω, γραμμές και γεωμετρικά σχήματα. Φυσικά δεν είχε σημασία γιατί πολλά από αυτά κατάφερναν τον στόχο τους, αλλά είναι πράγματι αστείο να βλέπεις την εξέλιξη και να καταλήγεις στο Flight Simulator. Αυτό που σίγουρα δεν έχει αλλάξει από τότε, αν και έχουν γίνει προσπάθειες, είναι η περιπλοκότητα του συστήματος χειρισμού. Μάλιστα, αν καταλαβαίνω καλά, όσο πιο περίπλοκος είναι, τόσο πιο ρεαλιστικό θεωρείται το παιχνίδι.

Θυμάμαι ακόμα τα χάρτινα βοηθήματα (μη ρωτήσετε τίτλο, δεν, αφήστε που μπορεί να ήταν και χειροποίητο δημιούργημα) που είχαν το σχήμα του πληκτρολογίου, με τρύπες στη θέση των πλήκτρων, τα οποία ο παίκτης προσάρμοζε στο πληκτρολόγιο. Πάνω τους έγραφαν τις όποιες λειτουργίες έπρεπε να θυμάται ο παίκτης που ήταν απλά άπειρες. Μπορεί τώρα ο τίτλος της Microsoft να κάνει ό,τι μπορεί για να μάθει τους αδαείς, αλλά τότε δεν υπήρχαν επαρκείς οδηγίες, ήταν σχεδόν θέμα τύχης να καταφέρεις να βάλεις μπροστά τον κινητήρα του αεροσκάφους.

Πέρα από την πλάκα, μπορεί το Microsoft Flight Simulator να μην είναι για όλους, αλλά δεν μπορεί να αγνοήσει κανείς την προσπάθεια που κάνει για να τραβήξει ξανά τα βλέμματα σε ένα τόσο εξειδικευμένο, δύσκολο, ίσως στρυφνό, είδος παιχνιδιών.

Οπότε ίσως και να ασχοληθώ περισσότερο από όσο συνήθως, ειδικά τώρα που ξεκινούν και οι διακοπές.

Καλό καλοκαίρι σε όλους. 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*