Δεν καταλαβαίνω. Όπως οι περισσότεροι που επισκέπτονται το συγκεκριμένο site, ενθουσιάστηκα με την ανακοίνωση του demo για το Resident Evil Village. Ένας πολυαναμενόμενος τίτλος, μια ιστορική σειρά κ.λπ. κ.λπ. Ναι όλοι έχουμε την περιέργεια να το δούμε και η Capcom δεν μας χάλασε χατίρι. Περίπου δηλαδή.
Να τι δεν καταλαβαίνω. Έχεις ένα παιχνίδι που ξέρεις ότι θα τραβήξει τα βλέμματα και λογικά θα τα πάει καλά και στις πωλήσεις. Έχεις αποφασίσει να προσφέρεις demo για να πείσεις τους τελευταίους αναποφάσιστους και χαίρεσαι με τον εαυτό σου. Και ξαφνικά αποφασίζεις ότι αυτό το demo θα το διαθέσεις με «ιδιαίτερο» τρόπο. Έναν τρόπο που αναγκάζει τους ενδιαφερόμενους να βγάλουν κομπιουτεράκια και να υπολογίσουν διαφορές ώρας, να κατεβάσουν 6 εφαρμογές ημερολογίου και να δημιουργήσουν μια εκτενή σημείωση στο κινητό τους (με τις σχετικές ειδοποιήσεις για τους ξεχασιάρηδες) μπας και καταφέρουν να πετύχουν το demo ενεργό, στο μηχάνημα που τους ενδιαφέρει. Γιατί;
Υπενθυμίζω ότι το παιχνίδι βγαίνει σε λίγες ημέρες. Αυτό σημαίνει ότι το demo έχει έρθει κάπως αργά (αλλά εντάξει, κανένα πρόβλημα) και όλος αυτός ο περίπλοκος σχεδιασμός δεν είναι τίποτα άλλο από αυτό ακριβώς: αχρείαστα περίπλοκος. Τα πράγματα χειροτερεύουν όταν ο φιλόδοξος gamer, έχοντας ανοιχτό το ημερολόγιο και τα ραντεβού του και τη γραμματέα του stand by, συνειδητοποιεί ότι η Capcom όχι μόνο του δυσκολεύει τη ζωή με τον προγραμματισμό, αλλά αν τα καταφέρει και ξεκινήσει να παίζει, τον τιμωρεί με ένα demo που διαρκεί ελάχιστα και το οποίο μπορεί να παίξει μόνο μία φορά. Τον χρονικό περιορισμό τον καταλαβαίνω. Αλλά το μία φορά με τίποτα. Άσε με καλή μου Capcom να παίξω το ίδιο και το ίδιο όσες φορές θέλω, δεν θα το χαλάσω, αλήθεια. Όλα αυτά βέβαια ισχύουν για το Early Access στο PlayStation. Δεν ξέρω αν θα αλλάξει κάτι στο πλήρες demo, αλλά χλωμό (ναι το demo βγαίνει σε δύο μορφές, μία σπασμένο στα δύο για PS και μία ολόκληρο για όλους μήπως και δεν μπερδευτήκατε με τον υπόλοιπο σχεδιασμό).
Αλήθεια αναρωτιέμαι ποιος είναι ο λόγος που οδήγησε την εταιρεία σε κάτι τέτοιο. Είναι έξυπνη στρατηγική μάρκετινγκ που εγώ ο ταπεινός και ανόητος δεν μπορώ να συλλάβω; Γιατί αν είναι, σας έχω νέα. Οδηγεί σε αντίθετα αποτελέσματα. Δεν κερδίζει πελάτες, αλλά τους εκνευρίζει. Δημιουργεί σούσουρο και ντόρο γύρω από το παιχνίδι; Σίγουρα, αλλά όχι για τους λόγους που ήθελαν οι δημιουργοί του.
Απλώς να θυμίσω στην εταιρεία ότι δεν ζούμε σε έναν κόσμο απλό και εύκολο. Παραδόξως όλοι, μα όλοι, έχουμε βαρύ πρόγραμμα, υποχρεώσεις και ένα μυαλό νια νια. Το θυμίζω μπας και το έχουν ξεχάσει εκεί στα γραφεία της εταιρείας.
Παρόλα αυτά, κατάφερα και το είδα, μου άρεσε και το έβαλα στα υπόψη. Φανταστείτε τι γκρίνια θα διαβάζατε αν δεν τα είχα καταφέρει.
Μπα δεν μπορείτε.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity