Άντε να ασχοληθώ πάλι με διάφορα. Θυμάστε που στα τέλη Ιουλίου αναρωτιόμουν για το Ghost of Tsushima, ότι μου φαινόταν κάπως εκτός γούστου μου κ.λπ.; Ε λοιπόν το παιχνίδι το αγόρασα και πριν από μερικές ημέρες κατάφερα και να το ολοκληρώσω. Θα μου πείτε #@#@! η φοράδα στο αλώνι. Ναι όντως. Ο λόγος που το αναφέρω είναι τα trophies. Τα trophies και τα achievements σπάνια με ενδιαφέρουν σε έναν τίτλο. Ναι μου αρέσει να τα κερδίζω, ειδικά όταν συνδέονται με ενδιαφέροντα τμήματα του gameplay, αλλά δεν πρόκειται να λιώσω κιόλας. Αυτό είναι κάτι που το έχω ξαναπεί. Δεν παίζω παιχνίδια για να κερδίσω trophies, δεν πρόκειται ποτέ να παίξω κάτι που δεν μου αρέσει, μόνο και μόνο γιατί έχει εύκολα achievements. Δεν κρίνω αρνητικά όσους το κάνουν, άλλωστε η συλλογή trophies/achievents θέλει συνήθως πολλές ικανότητες, χρόνο και διάθεση, οπότε μάλλον τους θαυμάζω όσους τα καταφέρνουν. Με το Ghost of Tsushima για κάποιο λόγο μου βγήκε κάπως αντίθετα όσον αφορά τα trophies. Για κάποιο λόγο άρχισα να κυνηγάω quest και δραστηριότητες που έδιναν τα όποια trophies, στο τέλος με έπιασα να πετάγομαι στο ανάλογο μενού του συστήματος για να βλέπω τι μου μένει, αλλά και πώς μπορώ να κερδίσω το επόμενο, γενικά δεν με αναγνώριζα. Έχω φτάσει λίγο πριν από το platinum, κάτι που είναι πολύ σπάνιο για εμένα και, ακόμη πιο σπάνιο, σκέφτομαι να επιστρέψω και να προσπαθήσω να το κερδίσω.
Εννοείται ότι ξέρω τον λόγο που το έπαθα και ας κάνω τον ανήξερο λίγο παραπάνω. Η Sucker Punch έχει στήσει έτσι το παιχνίδι που πραγματικά διευκολύνει την εξερεύνηση και την επίτευξη των trophies χωρίς πολλή μανούρα. Θέλουν εννοείται χρόνο (ω ναι έχω γράψει πάνω από 65 ώρες), κάποια θέλουν και λίγο παραπάνω ψάξιμο, αλλά τα περιττά γύρω-γύρω δεν υπάρχουν. Έχει ιδιαίτερα ολοκληρωμένο fast travel, κάτι που βοηθάει πάρα πολύ και, το κυριότερο, τα loading times για την εν λόγω λειτουργία είναι απροσδόκητα μικρά. Παράλληλα, υπάρχει καταγραφή όλων των collectibles και των quest και μάλιστα ο παίκτης ανά πάσα στιγμή ξέρει πόσα του μένουν ακόμη. Με λίγα λόγια, η ομάδα ανάπτυξης έχει κάνει πολλά για να τραβήξει στα trophies άτομα σαν εμένα, ανυπόμονα, χωρίς χρόνο και πολλή υπομονή. Δεν ξεφεύγει από την ανοησία του μάζεψε x αντικείμενα κ.λπ. αλλά τουλάχιστον η διαδικασία δεν είναι τόσο επίπονη. Τώρα, οι πιο πεπειραμένοι σε αυτό το θέμα, οι έμπειροι που λιώνουν να βρουν το παραμικρό, μπορεί να ανασηκώσουν φρύδι και να κοιτάξουν με περιφρόνηση, αλλά εμένα πολύ με βόλεψε η προσέγγιση. Α, όσον αφορά το αν ο τίτλος ήταν τελικά του γούστου μου, μπορώ να πω ότι αποτέλεσε πολύ ευχάριστη έκπληξη παρά τα όποια ατοπήματα σε σημεία (έχει πολλή πλάκα το άλογο του πρωταγωνιστή που έρχεται δίπλα του μετά από το σχετικό σφύριγμα, ακόμη και αν ο ήρωας βρίσκεται σε σημείο που μόνο ο Πήγασος θα μπορούσε να φτάσει), οπότε το leap of faith ήταν πετυχημένο.
Ας πάμε τώρα στα γρήγορα σε μια διαπίστωση που έκανα για την περίοδο που διανύουμε. Είναι δική μου η εντύπωση ή η Nintendo είναι κάπως ήσυχη αυτόν τον καιρό; Έχει κάποιες ενδιαφέρουσες κυκλοφορίες, κάνει επετείους για τα 35 χρόνια του Super Mario Bros. και διάφορα άλλα. Αλλά αποφεύγει τα πολύ σημαντικά, αποφεύγει τα πολύ έντονα φώτα της δημοσιότητας. Θέλω να πιστεύω ότι είναι θέμα στρατηγικής. Η περίοδος μονοπωλείται από την κυκλοφορία των next-gen από Microsoft και Sony, επομένως όποια κίνηση και να έκανε η εταιρεία δεν θα λάμβανε την προσοχή που θα της έπρεπε. Ακούγεται λογικό και πραγματικά ελπίζω να ισχύει και να μην έχουμε κάποια περίοδο ξηρασίας. Μπορεί πάλι να μου φαίνεται ήσυχη η περίοδος γιατί δεν κυκλοφορούν τίτλοι και πράγματα που να ενδιαφέρουν εμένα προσωπικά. Δεν ξέρω, ίσως.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity