Προφανέστατα, θα πρέπει να αφαιρέσουμε από την άνωθεν κοινωνική ομάδα όλους όσοι έχουν τον χαρακτηρισμό του fanboy/fangirl, αλλά και τους casuals, ανθρώπους δηλαδή που θεωρούν λογικό να πληρώσουν 400 με 500 ευρώ για να αγοράσουν μια κονσόλα προκειμένου να παίξουν τρία παιχνίδια καθ’ όλη τη διάρκεια του κύκλου ζωής της. Έχοντας έτσι μείνει με όσους «νιώθουν», με όσους δηλαδή γνωρίζουν πέντε πράγματα παραπάνω και τους ευχαριστεί να ασχολούνται με τις λεπτομέρειες της σημερινής βιομηχανίας, οι απαθείς αυτές αντιδράσεις στα σημαντικά αυτά θέματα για την Ελλάδα, μόνο…θλίψη μπορούν να προκαλέσουν, όπως θα έλεγε και ο διευθυντής σύνταξης, Παύλος Παπαπαύλου.
Πολλοί μιλάνε για ανταγωνισμό και ότι πρέπει το μονοπώλιο να καταπολεμηθεί ή τουλάχιστον να αποδυναμωθεί. Επί 20 χρόνια βλέπουμε την Sony να κυριαρχεί κατά κράτος στις πωλήσεις hardware, αλλά και software, με την υπεροχή της στη δεύτερη κατηγορία προϊόντων τα τελευταία χρόνια να είναι εμφανέστατη στις αναφορές της Gfk που διαβάζετε κάθε μήνα στο Enternity. Το πρόβλημα δεν εντοπίζεται εκεί. Το γεγονός ότι η Sony και η εκάστοτε Sony πουλάει σαν να μην υπάρχει αύριο στην Ελλάδα δεν αποτελεί το θέμα του παρόντος άρθρου. Το βασικό πρόβλημα του μέσου Έλληνα γνώστη των videogames είναι ότι δεν κατανοεί τα προβλήματα ούτε εκτιμά τις προσπάθειες των άλλων εταιριών να φτάσουν την Sony, έστω και λίγο. «Το πρόβλημα δεν με αφορά γιατί δεν έχει φτάσει στην πόρτα μου» ήταν από την post-τουρκοκρατίας εποχή, μια πάρα πολύ διαδεδομένη ελληνική νοοτροπία. Το gaming, όπως και σχεδόν όλες οι μορφές διασκέδασης/ψυχαγωγίας δεν θα μπορούσε να ξεφύγει από αυτήν. Επομένως όταν η Microsoft Hellas, μετά από μήνες απραξίας και γενικότερης αδιαφορίας για την πορεία του Xbox One στη χώρα μας, πραγματοποιεί μεγάλες κινήσεις όπως αυτή της συνεργασίας με τον Παναθηναϊκό, το κοινό θα έπρεπε τουλάχιστον να τη συγχαρεί για την προσπάθεια. Το να υπήρχαν μόνο θετικά σχόλια θα ήταν κάτι όχι μόνο αδύνατο (δεν αρέσουν τα πάντα σε όλους), αλλά και αδικαιολόγητο, αφού η κονσόλα δεν έχει κάτι το ιδιαίτερο πάνω της, παρά μόνο ένα αυτοκόλλητο στην glossy μεριά της με το σήμα της ΚΑΕ Παναθηναϊκός (με τα 6 αστέρια!). Το γεγονός όμως ότι η βαρύτητα της προωθητικής αυτής κίνησης δεν αναγνωρίζεται είναι κάτι που πρέπει να μας ανησυχεί όλους και προσωπικά με παραξένεψε, δεδομένου του αριθμού των ατόμων που συνεχίζουν να φωνάζουν (μέσα σε αυτούς και εγώ) για την τρέχουσα κατάσταση του Xbox One στην Ελλάδα. Θέλουμε αποτελέσματα δηλαδή με το καλημέρα, χωρίς να περιμένουμε να «χτιστεί» κάτι. Θέλουμε μια πιο ανταγωνιστική βιομηχανία, αλλά δεν δίνουμε ευκαιρίες στους άλλους.
Συνεχίζω επί των θεμάτων της Nintendo, όπου η δυσφορία για τη νέα ιδέα της σχετικά με το NΧ έχει ήδη κάνει την εμφάνισή της στα διάφορα sites του ελληνικού διαδικτυακού Τύπου. Πέρα από το γεγονός ότι το να ακυρώνεις μια ιδέα πριν αυτή ακόμα υλοποιηθεί και πριν φυσικά έχεις εσύ ο ίδιος έρθει σε επαφή με το τελικό προϊόν το οποίο βασίστηκε πάνω σε αυτήν είναι απλά ηλίθια κίνηση, δεν θυμάμαι να διάβασα κάποιο σχόλιο που τοποθετείται θετικά απέναντι σε αυτή την φήμη. Το Wii U δεν άρεσε στον κόσμο, όντας μια αρκετά «στάνταρ» κονσόλα, ενώ το Wii έσπασε την μπάνκα όντας μια πειραματική κονσόλα. Επομένως, δεν καταλαβαίνω γιατί το Nintendo NX, ακόμα και σε αυτήν την πολύ πολύ αρχική του κατάσταση πρέπει αυτομάτως να ξεγραφτεί από όλους ως ακόμα μια χαζή ιδέα της Nintendo που «απλά πρέπει να κάτσει να την κάνει τούμπανο την κονσόλα, μπας και δούμε κανά 3rd party game επιτέλους». Η έλλειψη υποστήριξης προς μια εταιρεία που προσπαθεί να κάνει comeback, σκεπτόμενη τελείως out of the box, θα έπρεπε να είναι μια κίνηση που να επικροτείται από τους περισσότερους που ασχολούνται με τα δρώμενα της βιομηχανίας του gaming. Κάτι τέτοιο δυστυχώς δεν έγινε.
Τέλος, η λήξη συνεργασίας μεταξύ Nortec και Nintendo άφησε παγερά αδιάφορους τους περισσότερους gamers ανα την Ελλάδα, όχι μόνο από πλευράς αγωνίας για το μέλλον των εργαζομένων, αλλά και για το μέλλον των προϊόντων της Nintendo στην Ελλάδα. Δυστυχώς, οι λάτρεις των προϊόντων Nintendo είχαν επί χρόνια να κάνουν με τα καπρίτσια της ίδιας της ιαπωνικής εταιρείας και πλέον έρχονται αντιμέτωποι με έναν τσιμεντένιο τοίχο, αυτόν της αδυναμίας εισαγωγών στην Ελλάδα. Αλλά αυτό αποτελεί ζήτημα μόνο για όσους έχουν ή σκοπεύουν να προμηθευτούν κάποια κονσόλα της Nintendo από ό,τι φαίνεται, καθώς η πλειοψηφία των ατόμων που ασχολήθηκαν με το ζήτημα, εξέφρασε την αγανάκτησή του για την κακή λειτουργία της Nortec. Μόνο δηλαδή ο κόσμος ο οποίος επηρεάζεται άμεσα από αυτήν την εξέλιξη στάθηκε και το σκέφτηκε λίγο παραπάνω και κατέγραψε τους λόγους για τους οποίους θεωρεί ότι η συνεργασία αυτή τερματίστηκε.
Κλείνοντας, θα πρέπει να βγάλουν όλοι τις παρωπίδες και κάποιοι να σκάσουν λίγο την προστατευτική φούσκα μέσα στην οποία ζουν και παίζουν για να δουν λίγο την γενικότερη εικόνα. Γιατί δυστυχώς η Sony δεν μπορεί από μόνη της να κουβαλήσει όλην την ελληνική σκηνή.
Μέχρι την επόμενη φορά…
24/10/2015 | 17:00
25/10/2015 I 08:33 Παραλαβή χρημάτων μέσω paypal απο ntakos_microsoft_foreva@outlook.com
Οπότε κάνω το πρώτο σχόλιο.
Περι Nintendo και NX νομιζω ο σκεπτικισμος ειναι περισσοτερο για την γενικοτερη σταση της εταιριας σε σχεση με τους ανταγωνιστες. Ναι στο να κρατησει τον "χαρακτηρα" της αλλα οχι να μενεις απομωνομενος και στον κοσμο σου οταν πολλα πραγματα που κανουν οι υπολοιποι ειναι πραγματα που θελει ( και ισψς απαιτει) το αγοραστικο κοινο. Μακαρι να βγαλει κατι αξιολογο και καινοτομο (με ουσια) οπως το Wii
Περι Xbox αυτοι που δεν εχουν παρωπιδες, επικροτουν τις προσπαθειες που εχουν βελτιωσει και το προιον αλλα και τις κινησεις που γινονται για την προωθηση του (και οχι μονο στην Ελλαδα).
Δεν εχω πρόβλημα με τις προωθητικες κινησεις, εχω προβλημα με τις κινήσεις που γινονται και πρεπει ντε και καλα να θεωρουμε οτι ειναι καλες επειδη ειναι απλα καλυτερες απι το τίποτα.
Βαζω την κίνηση του XBOX ακριβώς στην ιδια κατηγορία με την προωθητικη ενεργεια πχ της Vodafone και Samsung που χαριζουν ακριβα κινητα σε καλοπληρωμενους παιχτες του Ολυμπιακού και αυτο και καλα ειναι διαφημιση και πρεπει εγω να τυφλωθω και να το πληρωσω μετρητα το ακριβο αυτο κινητο.
Ο μεσος gamer που δεν καθεται να διαβαζει site που πληρωνονται να αναπαραγουν μια ειδηση-διαφημιση δεν κερδισε ΤΙΠΟΤΑ απο την συνεργασια ΚΑΕ Παναθα και XBOX.
Δεν εχουν ουτε μια διαφημιση στην ΤιΒι, τουλάχιστον ωρες που να την βλεπω εγω που είμαι στο κοινο που μπορεί να αγορασει χβοχ αν αυτο του προσφερει κατι.
Βαριεμαι να γραψω αλλα, απλα εσεις βλεπετε τα πραγματα σαν υπερειδικοι του ειδους (οπως κατι κουλτουριαρηδες βλέπουν πραγματα σε πινακες με μουντζουρες) αλλα τα xbox και ps δεν πουλανε σε ειδικους αλλα στο μεσο χρηστη που θελει απλα να παιξει λιγο να περάσει την ελάχιστη ελεύθερη ωρα του, αλλιώς δεν θα πουλουσαν εκατομμύρια κομματια αλλα μερικες χιλιαδες.
@MBisonGR, καλή η κριτική και απολύτως σεβαστή η άποψή σου, αλλά είσαι σε αρκετά σημεία λάθος.
Η κίνηση με τον Παναθηναϊκό δεν είναι απλά μια κίνηση που «πρέπει ντε και καλά να θεωρούμε ότι είναι καλή». Είναι μια καλή κίνηση. Είναι μια συνεργασία με το…εμπορικό προϊόν που λέγεται μπασκετικός Παναθηναϊκός, με διακρίσεις και πολλούς αστέρες-αθλητές. Συνδυάζει λοιπόν η Microsoft τη μπράντα της (που και λόγω χρωμάτων ταιριάζει) με μια επιτυχημένη ομάδα. Με έναν οργανισμό που θεωρείται επιτυχημένος. Αυτόν τον συνδυασμό θέλει να εκμεταλλευτεί και με διάφορες ενέργειες που έγιναν/γίνονται/θα γίνονται στο γήπεδο, φιλοδοξεί να φέρει τον κόσμο (φίλαθλο κόσμο του Παναθηναϊκού) κοντά στο Xbox. Να μάθει την κονσόλα, να την δοκιμάσει και -γιατί όχι- να την αγοράσει. Το ότι σε μια εβδομάδα (από τότε που ανακοινώθηκε το πακέτο) η Microsoft πούλησε αρκετά κομμάτια -ιδιαίτερα πολλά με βάση την κλασική εβδομαδιαία απόδοση του Xbox One στη χώρα μας- δείχνει πολλά. Τα share από τα Facebook posts της επίσημης ελληνικής σελίδας, αλλά και των ΜΜΕ που αναπαρήγαγαν αρθρογραφία σχετικά με αυτή τη συνεργασία, δείχνει ακριβώς αυτό. Ότι η Microsoft επένδυσε σωστά και έφτασε το μήνυμά της σε όλο το φίλαθλο κόσμο του μπασκετικού Παναθηναϊκού (και όχι μόνο).
Όσον αφορά στο «δεν κάνει τίποτα η Microsoft στην Ελλάδα», αλλά οι ενέργειές της δεν είναι αυτές που απευθύνονται άμεσα στον τελικό καταναλωτή. Καλώς ή κακώς, το τελικό αποτέλεσμα θα το δείξει. Αλλά το ότι εσύ σαν καταναλωτής δεν βλέπεις μια κίνηση, δεν σημαίνει ότι δεν γίνεται.
Οι ενέργειες σαν αυτή που αναφέρεις του Ολυμπιακού με τη Samsung δεν έχουν σκοπό ένα κέρδος από τις Χ φωτογραφίες με τον Ζ παίκτη να κρατάει το Α κινητό. Το κέρδος της Samsung είναι ότι προβάλλει τη συνεργασία/χορηγία της, αλλά και το γεγονός ότι ο Ζ παίκτης θα πρέπει να εμφανίζεται όπου εμφανίζεται με το κινητό της. Αυτό για αρκετά μεγάλη μερίδα των καταναλωτών μετράει ως κριτήριο για αγορά. Καλώς ή κακώς, και αυτό δεν είναι θέμα σχολιασμού. Εδώ τουλάχιστον.
Ως προς τον μέσο gamer, η κίνηση της Microsoft, ΞΕΚΑΘΑΡΑ δεν απευθύνεται στον μέσο gamer που έτσι κι αλλιώς ξέρει το Xbox One. Απευθύνεται στον mainstream κόσμο που θα δει ότι ο Παναθηναϊκός έκανε μια συνεργασία με το Xbox. Στον καταναλωτή που δεν έχει ασχοληθεί με το Xbox μέχρι σήμερα. Ίσα-ίσα λοιπόν, γι’ αυτό το λόγο μας εξέπληξε ευχάριστα αυτή η ενέργεια της Microsoft. Γιατί για πρώτη φορά αποφάσισε να βοηθήσει το Xbox με μία τέτοια ενέργεια, να φτάσει σε μη εξειδικευμένο κοινό. Δεν γίνεται να μας κάνει κακή εντύπωση κάτι τέτοιο.
ΥΓ) Απλά για να μην πετάμε ελαφρά την καρδία ατάκες περί site που πληρώνονται (ασχέτως αν αναφέρεσαι στο Enternity ή όχι), διευκρίνισε σε παρακαλώ ποιους και τι εννοείς. Για να μπορέσουμε να σου απαντήσουμε/μπορέσουν να σου απαντήσουν κιόλας οι εμπλεκόμενοι.
Θα ήθελα επίσης να διευκρινιστεί αν το "απλα εσεις βλεπετε τα πραγματα σαν υπερειδικοι του ειδους" θεωρείται προσβλητική έκφραση ή όχι.
Εμένα μου φάνηκε τρομερά μεγάλη η κίνηση της Μάικροσοφτ με την ομάδα του Παναθηναικού,ειδικά αν σκεφτούμε και την γενικότερη κατάσταση στην Ελλάδα.
Επίσης θεωρώ ότι τέτοιες κινήσεις ή ακόμη και μικρότερης εμβέλειας μπορούν να γίνουν σχετικά εύκολα και οικονομικά.Δεν μου φαίνεται πολύ κοστοβόρο να έχει π.χ. η ομάδα του Ολυμπιακού μερικά ps4 stand να παίζουν οι οπαδοί στην αναμονή για κάποιο αγώνα.
Κάποιες φορές δεν καταλαβαίνω αν είναι θέμα χρημάτων ή θέμα γραφειοκρατίας.Είναι πολύ κρίμα που οι υπόλοιπες πόλεις εκτός των δύο μεγάλων είναι αποκλεισμένες από κάθε είδος event.Δεν είμαστε εμείς καταναλωτές?
Θα ήθελα να ακούσω τις απαντήσεις σας.Φιλικά Γιάννης.
δηλαδη φταιει η σονυ επειδη οι ελληνες ψωνιζουν περισσοτερο απο εκεινη κ οχι απο τις αλλες(νιντεντο-microsoft)?
μηπως κανει κατι καλα η σονυ εδω και 20 χρονια που δεν κανουνε οι αλλες στην χωρα μας λεω εγω τωρα....
χειροκροτω την τελευταια κινηση της μικρομαλακης με την συνεργασια με τον παναθηναικο ειναι κ αυτο κατι ενα πλασεδακι προωθητικο στην αγορα.αλλα οταν δεν βλεπεις καθολου διαφημισεις των προιοντων-κονσολας στην tv,στα μεσα γενικοτερα πως θα ριξεις ψωμακι στον ελληνα να τον ταρακουνησεις να δει και τα δικα τους προιοντα?
η σονυ κανει μεγαλη προσπαθεια στην μεταφραση και εξελληνισμο στα 1st party games...οι αλλοι τι κανουν??
τοσο χρημα εχουν εκει δεν μπορουν να βαλουν υποτιτλους στο halo-ελληνικο μενου forza κτλ...ετσι κερδιζεις χωρο στην αγορα απλα και ελληνικα...
@GiannisRethymno,
Οι κινήσεις σαν αυτή που λες θα πρέπει να έχουν και άλλες προεκτάσεις. Πχ. η Sony θα είχε νόημα να κάνει κάτι τέτοιο αν πχ. έβγαζε κάποια έκδοση του PS4 με το σήμα του Ολυμπιακού, έτσι ώστε πχ. να έχει νόημα να μπραντάρει ένα μέρος του γηπέδου και να έχει την ελπίδα ότι θα πουλήσει κάτι παραπάνω.
Το μεγαλύτερο πρόβλημα με το θέμα των ενεργειών είναι το budget και η αλήθεια είναι ότι η Microsoft Hellas δεν υποστηρίζεται αρκετά από το εξωτερικό σε αυτό το επίπεδο.
Όσον αφορά στο event, η λογική που θα πρέπει να έχεις στο μυαλό σου είναι πως τα events γίνονται πάντα με την προοπτική ότι ο πελάτης θα μπει στο μαγαζί και μπορεί είτε να αγοράσει το προϊόν της Χ εκδήλωσης ή κάτι άλλο. Αναλογικά, οι τζίροι της επαρχίας είναι πολύ μικρότεροι από αυτούς των μεγάλων μαγαζιών της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, οπότε...
@vagos1983
Ξαναδιάβασε την τρίτη παράγραφο. Θα καταλάβεις ότι δεν γράφω πως φταίει η Sony για την κατάσταση αυτή. Θα ήταν σαν να έλεγα ότι ο ΠΑΟΚ φταίει που ο ΠΑΟ έφαγε 3 χθες.
Δεν νομίζω ότι και η Sony χαίρεται ιδιαίτερα με την απουσία επενδύσεων από την MS αυτή τη γενιά ή με την διαφαινόμενη αποχώρηση της Nintendo από το κάδρο στη χώρα μας. Σίγουρα, θα έχει εξασφαλισμένο μερίδιο αγοράς (σε αντίθεση, π.χ. με το να έχει να αντιμετωπίσει επενδύσεις κι εμπορική επιτυχία τύπου Halo, Wii ή των φορητών της Nintendo), αλλά σε τι πίτα; Σε τι καταστήματα λιανικής; Σε τι κοινό;
Για να κρατήσουμε το αθλητικό παράδειγμα, φανταστείτε μία Super League όπου παίζει μόνο ο Ολυμπιακός, ο Παναθηναϊκός, η ΑΕΚ, ο ΠΑΟΚ κι όλες οι άλλες μεγάλες ομάδες είναι στη Γ' Εθνική και το πρωτάθλημα γίνεται με 4 ομάδες, τον Ολυμπιακό και τρεις ερασιτεχνικές. Γεμίζει γήπεδο; Πουλάνε τα διαρκείας; Αγοράζει κανείς τηλεοπτικά δικαιώματα;
Ποια θεωρείτε ότι θα είναι η αντίδραση του λιανεμπορίου σε μία κατάσταση πραγματικού μονοπωλίου; Θα δώσουν περισσότερο ή λιγότερο χώρο στα καταστήματά τους για video games. Ποια θεωρείτε ότι θα είναι η στάση της Ιαπωνίας απέναντι στη Sony Hellas. Θα τους στηρίξει περισσότερο ή λιγότερο;
Είμαι σίγουρος ότι η Sony Hellas χαίρεται για το deal της MS με την KAE Παναθηναϊκός. Είμαι σίγουρος ότι MS και Sony, μαζί με τις μεγάλες αλυσίδες στην Ελλάδα, προσεύχονται να έχει ήδη βρεθεί αντικαταστάτης της Nortec, όσο κι αν τους λυπεί η αποχώρησή της.
@GiannisRethymno. Υπάρχουν πρακτικά προβλήματα σε αυτό που περιγράφεις. Πόσες κονσόλες; Που; Ποιος θα τις προστατεύει από κλοπή ή φθορά; Ποιοι θα παίζουν; Τι παιχνίδι; Θεωρείς ότι αν κάποιος πιάσει στα χέρια του ένα χειριστήριο PS4 (έχει 15+ κουμπιά) για πρώτη φορά και να μπορεί να παίξει FIFA ή PES, χωρίς να του το εξηγεί κανείς; Και τι εμπειρία θα έχουν όλοι αυτοί; Θα είναι αντιπροσωπευτική εμπειρία το να παίζεις σε μία αίθουσα με οχλαγωγία, στο πόδι, για 5 λεπτά, χωρίς να ξέρεις το παιχνίδι; Τα βάζεις το Καραϊσκάκη ή τα κουβαλάς και σε όλα τα γήπεδα εκτός έδρας; Πώς; Που τα ξαναστήνεις; Το κόστος, τελικά, αν θέλεις να το κάνεις σωστά, δεν είναι και τόσο διαφορετικό από το να δώσεις ένα Χ ποσό (που φαντάζομαι ότι θα είναι μικρό κι ότι πιθανόν αντί για λεφτά να έχουν ανταποδοτικά, άυλα οφέλη), όπως έκανε η MS με τον Παναθηναϊκό.
"η λήξη συνεργασίας μεταξύ Nortec και Nintendo άφησε παγερά αδιάφορους τους περισσότερους gamers ανα την Ελλάδα"
Συγνώμη κιόλας ρε Ντάκο που δεν με κατέγραψα να κλαίω με αναφιλητά
Εξήγησε μας δηλαδή πως θα έπρεπε να αντιδράσουμε;
Να πάθουμε κατάθλιψη που μία σταρχιδίστικη ΝΟΕ αφήνει μια έρμη Nortec να παλέψει έναν άνισο πόλεμο;
Περάσανε εποχές με τεράστια κέρδη και ελληνική εγκατεστημένη βάση, και τι έκανε η NOE γι' αυτό; Που είναι τα ελληνικά υποτιτλισμενα παιχνίδια; που είναι το Club Nintendo που είναι οι Pre Paid κάρτες;
Όσο δε μας τιμάει η μητρική εταιρία τόσο στα @@ μας πρέπει να είμαστε και εμείς, υπάρχουν από το πορτοφόλι μας. Και αντ 'αυτού τι είχαμε; πάρα ένα καρτέλ για να κρατάνε υψηλές τιμές έως ότου έφαγαν πρόστιμο από την κομισιόν... Που να μη σώσει να ξαναπατήσει Nintendo στην Ελλάδα κύριε Ντάκο!
Βέβαια κάποιοι ανέφεραν και την απαράδεκτη τακτική με τα Α4, ταινίες και αυτοκόλλητα που χαλούσαν τη συσκευασία ως παράμετρο και όχι ως πρόβλημα, και έγιναν η χλεύη του Site. Αλλά τι να λέμε τώρα, κάποιοι να αναφέρουν τις κακοτοπιές και άλλοι τα εκλαμβάνουν ως ο χαιρέκακος ελληναράς και κάπου στην άκρη ένας συντάκτης να μας παραπονιέται ότι δεν κλαίμε για την Nintendo...
@Jim P
Δεν αναφέρω ότι πρέπει να κλαίμε όλοι με μαύρο δάκρυ. Με στεναχωρεί όμως το γεγονός ότι πολύ λίγοι έχουν καταλάβει την βαρύτητα του γεγονότος.
Έχεις δίκιο σε όλα όσα γράφεις περί NoE και κακώς που ορισμένοι έκραξαν όσους εξέφρασαν τα προβλήματά τους απέναντι σε διάφορες κινήσεις και τακτικές της Nortec, εξάλλου πελάτες της είναι/ήταν.
Εκεί πάντως που δεν είμαι "μαζί σου" είναι στον επιθετικό τόνο που χαρακτηρίζει το σχόλιό σου και μειώνει σημαντικά την βαρύτητα των επιχειρημάτων σου. Δεν έχουμε να χωρίσουμε κάτι εδώ.
Δεν ισχυρίστηκα ότι τρέχει κάτι μαζί σου, έκανες μία αφελέστατη τοποθέτηση για ένα συγκεκριμένο πράγμα, σου απάντησα αναλόγως, και αντι-απαντάς με το ότι έχω δίκιο + 1 Downvote... Go figure!
Εκφράσεις τύπου "συγνώμη κιόλας ρε Ντάκο" και "κάπου στην άκρη ένας συντάκτης να μας παραπονιέται ότι δεν κλαίμε για την Nintendo..." δεν νομίζω ότι σημαίνει ότι δεν τρέχει κάτι μαζί μου.
Quoting myself "έκανες μία αφελέστατη τοποθέτηση για ένα συγκεκριμένο πράγμα, σου απάντησα αναλόγως"
Επί της τοποθετήσεως, όχι επί προσωπικού, μη μπερδεύεσαι.
Το ποιός μπερδεύτηκε και ποιός εκτέθηκε κυρίως, φαίνεται από χιλιόμετρα.
Αυτό λέω και εγώ κύριε συντάκτα.
Το ότι συνεχίζεις να κάνεις σαν 10χρονο παιδί δεν είναι θετικό για την συζήτηση. Τουλάχιστον γίνεται ξεκάθαρο ποιός είναι ο σοβαρός από τους δυο.
Μήπως να το λήξουμε παρακαλώ;
Έχεις δίκιο, έχω άδικο, αν αισθάνεσαι καλύτερα άσε ένα σχόλιο από κάτω να έχεις τον τελευταίο λόγο, καλό μεσημέρι.
Δεν υπήρξα ποτέ μεγάλος φαν της Ninty και μάλιστα έχω απογοητευτεί από την Nortec καθώς είχα πρόβλημα με την απαράδεκτη πολιτική που ακολουθούσαν τόσα χρόνια. Το μόνο που με ενδιαφέρει είναι οι υπάλληλοι της Nortec να βρουν σύντομα κάπου άλλου δουλειά. Μακάρι βέβαια και κάποιος εισαγωγέας να πετύχει συμφωνία για να έρχονται και πάλι προϊόντα της Ninty στη χώρα μας.
Όσο για τα Xone είναι πραγματικά κρίμα που υπάρχουν άτομα που κατακρίνουν μια τέτοια κίνηση η οποία έγινε αποκλειστικά σε μια χώρα όπου το XBOX δεν είχε και ποτέ τεράστια βάση. Αν ήμουν βάζελος παίζει να την είχα τσιμπήσει τη κονσόλα και αν όχι αυτή, σίγουρα κάποιο χειριστήριο.
Παρόλα αυτά γνωρίζοντας πως η Ελλάδα κολλημένη με τη Sony, η γνώμη μου είναι πως ο καθένας αγοράζει ότι τον συμφέρει και ότι γουστάρει. Σίγουρα το 90% των Ελλήνων έχει μάθει από μικρή ηλικία μόνο πλεηστέσχιο αλλά μην ξεχνάμε ότι είναι και τα franchises τα οποία ο ίδιος αριθμός Ελλήνων ακολουθεί.
Ο καθένας το βλέπει όπως θέλει στη τελική.
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας στις ερωτήσεις μου,όπως πάντα το οικονομικό θέμα είναι το εμπόδιο σε όλα αυτά τα promotion.