Κάθομαι λοιπόν ακόμα ένα βράδυ μπροστά στο PC και διαβάζω/εξερευνώ/βλέπω τις εξελίξεις σχετικά με το Versus, ναι, το λέω ακόμα Versus γιατί και όνομα να άλλαξε για μένα θα είναι πάντα το Versus. Είχα πάντα στο μυαλό μου αποτυπωμένη την εικόνα ότι το Versus στον τίτλο θα αποτύπωνε με τον καλύτερο τρόπο την αντίθεση με το XIII, η οποία ήταν σίγουρο ότι θα αποτυπωνόταν στην συνείδηση του κόσμου και θα διαμορφώνονταν έτσι και ένας υγιής και θεμιτός ανταγωνισμός ανάμεσα στις 2 ομάδες με τελικό αποτέλεσμα τη βελτίωση/βελτιστοποίηση του κάθε τίτλου ξεχωριστά. Φάνηκε ότι δεν ήταν καθόλου έτσι τελικά. Το project του Tetsuya Nomura ήταν υπερβολικά φιλόδοξο για το hardware του PS3 και η Crystal Tools engine δε βοηθούσε καθόλου την κατάσταση. Γι' αυτό άλλωστε και η μετονομασία δε μου έκανε ούτε κρύο ούτε ζέστη επειδή ακριβώς είχα εξ αρχής αντιληφθεί τη βαρύτητα του project η οποία επιβεβαιώθηκε και επισήμως. Είδα πολύ κόσμο να ενθουσιάζεται μετά από αυτό και μια γενικότερη πίστη στο hype του παιχνιδιού να επαναφέρεται σε επίπεδα που υπό κανονικές (αλλά παρελθοντικές σε μεγάλο βαθμό πλέον) συνθήκες θα έπρεπε να θεωρούνταν δεδομένα για την κυκλοφορία κάθε Final Fantasy.
Ένα άλλο επίσης ενδιαφέρον ζήτημα είναι το γεγονός ότι αρχίζουμε να βλέπουμε Versus related ειδήσεις και footage να αναρτώνται σε καταξιωμένα PC gaming sites όπως είναι το DSOG. Κάτι το οποίο σημαίνει ότι είτε έχουν σχετική πληροφόρηση για την έλευση της PC έκδοσης είτε έχει θεωρηθεί δεδομένο/αναμενόμενο το ότι θα ανακοινωθεί κάποια στιγμή λόγω των δηλώσεων Nomura στην Ε3 2013 ότι το παιχνίδι αναπτύσσεται σε DirectX 11 με το PC ως lead platform αλλά και την πρόσφατη κυκλοφορία της XIII τριλογίας στο Steam (αν δεν κάνω λάθος εκκρεμεί το Lightning Returns) και άρα θεωρούν ότι πρέπει να αρχίσουν να το καλύπτουν δημοσιογραφικά από τώρα. Anyway, βλέπουμε λοιπόν ότι το Versus αρχίζει να παίρνει σάρκα και οστά το τελευταίο διάστημα, το ζήτημα της κυκλοφορίας του βέβαια παραμένει ακόμα ένα φλέγον και μυστηριώδες θέμα. Κανονικά αν ήμουν ο εαυτός μου πριν κάμποσα χρόνια (τον καιρό του Versus XIII π.χ.) το επόμενο σταντέ βήμα θα ήτανε να μπω στη διαδικασία να συγκεντρώσω και να αραδιάσω στοιχεία/υποδείξεις/ενδείξεις και ότι άλλο θα μπορούσε να με βοηθήσει να κάνω μια όσο το δυνατόν πιο ενημερωμένη και τεκμηριωμένη εκτίμηση για την ημερομηνία κυκλοφορίας του παιχνιδιού. Αλλά έχω κουραστεί πλέον. Μετά από τόσες απογοητεύσεις που μου έχει σερβίρει η Square (το no-show για τόσα χρόνια ενώ ο κόσμος ήταν ενθουσιασμένος και διατεθειμένος να δεχτεί σαν update και την πιο ασήμαντη πληροφορία και το γενικότερο δηλαδή media ban προς όφελος του φιάσκου που λέγεται XIII trilogy και Crystal Tools engine, της μετάβασης στο PS4 και ποιος ξέρει ποιοι άλλοι λόγοι μπορεί να συνέδραμαν σε αυτή την κατάσταση, η ιστορία ίσως να δείξει) . Οι reviewers/previewers και κάθε λογής συντάκτες που έχω προλάβει να δω φαίνεται να έχουν ενθουσιαστεί με το παιχνίδι, είτε ο ενθουσιασμός τους είναι έκδηλος είτε συγκρατημένος.
Ο Tabata φαίνεται να έχει ένα αρκετά σαφές προς το παρόν understanding του τι θέλει να κάνει και από αυτά που φαίνονται τουλάχιστον προς τα έξω φαίνεται να έχει βάλει την ομάδα σε ένα πρόγραμμα και μια εργασιακή ρουτίνα όπου πλέον η ανάπτυξη του παιχνιδιού θα μπορέσει να προχωρήσει με πιο σταθερό και συνεπή ρυθμό. Ίσως αυτός να ήταν και ο λόγος που τοποθετήθηκε σ' αυτή τη θέση (στην τελική), αν και εγώ θα έτεινα να προσθέσω και το γεγονός ότι είναι πολύ πιθανό να θεωρήθηκε σε κάποια φάση ότι ο Nomura θα πρέπει να ασχοληθεί πιο ενεργά με το Kingdom Hearts 3 προκειμένου να μπορέσει και αυτό να μπει σε μια σειρά και να μπορέσει να αρχίσει να γίνεται σοβαρή δουλεία, το μόνο σίγουρο δηλαδή ήταν (και μου φαινόταν εξ αρχής από την ανακοίνωσή του περίεργο) ότι η Osaka team δεν υπήρχε περίπτωση να αναλάβει μόνη της τη βασική δουλειά που έπρεπε να γίνει στο design και το γράψιμο του παιχνιδιού. Είναι οι τομείς που δεν θα μπορούσαν να προχωρήσουν χωρίς το directing του Tetsuya. Το XV από την άλλη φαίνεται να έχει μπει στη φάση που μπορεί να προχωρήσει χωρίς αυτόν (τουλάχιστον χωρίς την απολύτως ενεργή συμμετοχή του γιατί αυτό που ξέρουμε είναι ότι εστιάζει στο KH 3 όχι ότι παράτησε τελείως τη θέση του στο XV), θέλω να πιστεύω ότι ακόμα συμμετέχει αλλά έχει επιλέξει να μην τραβάει πολύ απάνω του το φως της δημοσιότητας, ο ίδιος έχει δηλώσει επανειλημμένως πως έχει θέμα σε οτιδήποτε αφορά αυτά τα ζητήματα οπότε ίσως και αυτό να είναι άλλος ένας λόγος που επανατοποθετήθηκε αλλού. Σε μια πρόσφατη συνέντευξη μετά το γεγονός αυτό είχε δηλώσει πως θα προσπαθήσει να “μετατρέψει την οργή του σε δημιουργική ισχύ για το Kingdom Hearts 3”, κάτι που υποδηλώνει ότι όντως υπάρχει μια tense κατάσταση στις υψηλές θέσεις της ιεραρχίας του 1st dpt. αυτή τη στιγμή (η οποία είναι λογικό να μεταφέρεται και το υπόλοιπο προσωπικό).
Στα του XV και της κυκλοφορίας του λοιπόν (θα συνέχιζα να το λέω Versus όπως κάνω στην καθημερινή μου ζωή αλλά η αλήθεια είναι ότι θα πρέπει να αρχίσω να το συνηθίζω) η κατάληξη είναι ότι έχει πάψει να με απασχολεί πλέον το θέμα και απεναντίας έχω αρχίσει να αντιμετωπίζω την καθυστέρηση του με όλο και πιο θετικό τρόπο, γιατί πολύ απλά σημαίνει ότι το παιχνίδι λαμβάνει επιτέλους την προσοχή που του αξίζει εσωτερικά και δουλεύεται πλέον σοβαρά. Το αντιλαμβάνομαι επίσης και ως επιβεβαίωση της κλίμακας και της γενικότερης φιλοδοξίας που χαρακτηρίζει το σχεδιασμό αυτού του τίτλου, όσοι με έχουν παρακολουθήσει κατά καιρούς και στο enternity αλλά και άλλα sites γνωρίζουν πολύ καλά την τεκμηρίωση που έχω αναπτύξει πάνω στο συγκεκριμένο θέμα στο βαθμό που το θεωρώ πλέον κουραστικό (και για μένα και γι' αυτούς) να την επαναλάβω.
Αν όλα πάνε κατ' ευχήν θα έχουμε να κάνουμε με μια επιστροφή της Square στον πρωταθλητισμό του χώρου και επανακαθορισμό για άλλη μια φορά των console RPG standards. Το ελπίζω πραγματικά γιατί από την προηγούμενη γενιά κονσολών και μετά έχουμε πήξει με computer RPGs τύπου Inquisition να προσπαθούν με τόσο βίαιο και επιτηδευμένο τρόπο να μας πλασαριστούν ως console RPGs. Ευτυχώς η FROM και η ομάδα του Miyazaki κατάφερε να κρατήσει τα ιστορικά προσχήματα προσφέροντας τη μόνη ουσιαστική εξέλιξη στο χώρο καπαρώνοντας παράλληλα και το θρόνο από τη Square.
Και κάπως έτσι αρχίζει επιτέλους να με ψήνει σοβαρά η μετάβαση στη νέα γενιά...
Ωραιο αρθρο.
Φαινετε να εχουν πραγματικα μεγαλα production values στο XV αλλα ότι και οντως προσπαθουν να είναι προσεγμενο και δουλεμένοι ολοι οι τομεις σε μεγαλο βαθμο ισόποσα.
Πραγματικα φαινετε πολύ καλη παραγωγει και εχω πιστη ότι οντως θα βγει πολύ καλο και θα αναγνωριστεί το μέγεθος του επιτεύγματος.
Σιγουρα θα επαναφερει τη σειρα στις δοξες της!
Μου άρεσε πολύ το άρθρο αλλά θα σταθώ στο σημείο που λες για τον Nomura και τον θυμό του. Θυμό για ποιο λόγο ακριβώς; Που ανακοίνωσε ένα παιχνίδι τόσο νωρίς και έγραψε τον κόσμο στα @@ του; Που δεν ήξερε ο ίδιος τι ήθελε να κάνει ακριβώς και τόσα χρόνια ήμασταν στο σκοτάδι; Που άφηνε το project κάθε λίγο και λιγάκι για να ξεζουμίσει και άλλο το KH franchise; Ο θυμός και όλο αυτό που γινόταν τόσα χρόνια είναι καθαρά δικό του φταίξιμο, καθώς πιστεύω δεν ήταν έτοιμος να ασχοληθεί με κάτι τόσο μεγάλο. Ειδικά το ότι δεν μίλαγε καθόλου στους fans είναι τεράστιο φάουλ και το Tabata το προσπαθεί να το σώσει. Για εμένα ο Nomura δεν το διαχειρίστηκε καθόλου σωστά το όλο θέμα με το Versus αλλά πιστεύω ότι εν τέλη θα δούμε κάτι καλό. Ένας χρόνος ακόμα υπομονή.
@Scott
Όπως είπε κι ο raysod δε νομίζω να φταίει ο Nomura που τον τοποθετούσαν συνέχεια οι ανώτεροί του εδώ κι εκεί ούτε νομίζω ότι ήταν η επιθυμία του να φάει τέτοιο άκυρο το KH franchise στο σημείο να φτάσει να κάνει skip μια ολόκληρη γενιά. Αυτά έχω την εντύπωση ότι είναι περισσότερο θέματα διοικητικών πρακτικών μέσα σε μια εταιρεία και ένα εργασιακό περιβάλλον παρά επιλογές του Nomura του ίδιου. Τα περί θυμού κλπ. επίσης τα είπε αυτός, όχι εγώ. Έχεις δίκιο σ'αυτά που γράφεις αλλά δε φταίει αυτός για αυτά πιστεύω. Αν έπρεπε να του προσάψω κάτι ίσως να είναι στο να πρέπει να διαχειριστεί μια ομάδα για ένα τόσο massive project όπως ήτανε το Versus και είναι το XV, εκεί ίσως και να προέκυψε ότι όντως έχει θέμα και να είναι κι αυτό άλλος ένα λόγος που ανέλαβε ο Tabata. Αλλά ακόμα και αυτό δεν μπορούμε να το ξέρουμε, μόνο σε επίπεδο εικασιών μπορούν γενικώς να λεχθούν όλα αυτά οπότε είναι λάθος πιστεύω που προσωποποιείς τη δυσαρέσκεια σου εκεί.
http://sqex.info/message-on-kh3-from-tetsuya-nomura-kh-memorial-ultimania/
@raysod
Η μόνη σχέση που έχει το XV με το XIV είναι στο χαρακτηριστικό του seamless ανοιχτού κόσμου (που και το XIV αν υλοποιηθούν σωστά αυτά που λέγονταν κατά καιρούς σε συνεντεύξεις κλπ. θα είναι πολύ υποδεέστερο δείγμα seamless open world μπροστά στο XV). Από εκεί και πέρα οι υπόλοιποι τομείς του σχεδιασμού απέχουν πολύ από theme park ΜΜΟRPG ακριβώς επειδή το παιχνίδι θα πρέπει να έχει single player oriented σχεδιασμό. Και ίσως και το gambit σύστημα που εγώ τουλάχιστον το συνάντησα πρώτη φορά στο XII, υπάρχει πολύ υποτυπωδώς και στο Inquisition (και σε άλλα παιχνίδια) και παίζει και αυτό να προέρχεται από εκεί, κάτι το οποίο δε σημαίνει απαραίτητα ότι τέτοιοι μηχανισμοί δεν έχουν θέση και σε single player RPGs, αυτό δεν καθορίζεται πάντα από τους μηχανισμούς τους ίδιους αλλά και από το context μέσα στο οποίο επιλέγει ο designer να τους εντάξει.
Από εκεί και πέρα για να μη γράφω κατεβατά θα προσπαθήσω να σε παραπέμψω σε all in one info links για να πάρεις μια εικόνα του πως θα είναι το design του XV.
http://www.finalfantasy-fxn.net/boards/showthread.php?12125-Everything-We-Know-About-Final-Fantasy-XV-%282006-Present%29
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=596036
Από τα σημαντικά επίσης points που πρέπει να κρατήσουμε είναι το γεγονός ότι όσοι έχουν μείνει από την ομάδα του VII είναι όλοι μέσα σε ίδια ή παρόμοια πόστα.
Μπορεί εσένα να σου φτάνει το remake αλλά για τη Square ο πήχης θα πρέπει να τεθεί πιο ψηλά πιστεύω. Κάποιο υψηλόβαθμο στέλεχος είχε κάνει μια δήλωση στο παρελθόν (ο Wada νομίζω αλλά μπορεί και να ήταν και ο Kitase ή κάποιος άλλος) ότι για να το σκεφτούν και μόνο θα πρέπει πρώτα να κάνουν κάτι που θα το ξεπεράσει.
Τι να πω παιδιά, πραγματικά έχω χάσει το μπούσουλα με το συγκεκριμένο τίτλο. Γενικά ήταν λάθος όλος ο τρόπος που χειρίστηκαν το project από την αρχή. Φταίει που και οι Ιάπωνες αν δεν την πάθουν κάμποσες φορές δεν θα μάθουν και εντάξει.. Ίσως τα παραλέω και εγώ καμιά φορά.. :P
Πάντως ότι είπατε για τη μηχανή γραφικών ισχύει, το θυμάμαι και εγώ τώρα. Δεν ξέρω τι θέμα έχουν οι Ιάπωνες με το engine development. Τα ίδια είδαμε και με τον cell στο PS3..
Η Crystal Tools είχανε κάνει δηλώσεις στο παρελθόν ότι είχε θέμα στο να κάνει render μεγάλους HD κόσμους. Αυτό πιστεύω ότι συνδυάστηκε και με την αρχιτεκτονική του ps3 που απαιτούσε πολύ εξειδικευμένο επίπεδο τεχνογνωσίας για να μπορέσει κανείς να την αξιοποιήσει (λόγω της διαφορετικότητας της).
Η Luminous τώρα έχει φανεί ότι δεν αντιμετωπίζει τέτοια θέματα προς το παρόν και αν λάβουμε υπ'όψιν και το Agnis Philosophy demo το οποίο υποτίθεται ότι έτρεχε με real time rendering ελπίζω να αποδώσει τα αναμενόμενα.
Γενικα και για εμενα η ΣΕ αποτελει τελειωμενη υποθεση απο το FFX και μετα πλην εξαιρεσεων, πχ Bravely Default και TWETY.
Τωρα απο αυτα που βλεπω με το 15, ειναι οτι εχει μετατραπει σε ενα glorified Monster Hunter οπως δηλωσε και ενας τιτανομεγιστος. MH games εχω αν θελω να ασχοληθω. Αν ειναι η σειρα να διαστρεβλωθει προκειμενου να λενε εκει στην ΣΕ οτι ανοιγοντε σε νεες εμπειριες χανοντας την ταυτοτητα του , τοτε να κανουμε και το DooM 4 σα το Borderlands και μετα θα δουμε κατα ποσο DooM θα ειναι.
Ειδικα καποιο στελεχος δηλωσε νομιζω οτι βαρεθηκε τα πολυπλοκα παιχνιδια και θελει με ενα κουμπι να κανει AWESOME στο παιχνιδι. Ασε μας αγορι μου λεω εγω και δειτε το χαλι μαυρο που εχετε καταντησει.
Υπερβολικα μικρο καλαθι, αλλα και μαπα να βγει, εχω να ασχοληθω με αλλα τοσα απο τη βιομηχανια αυτη, οποτε...
Ωραία επιχειρήματα General... Εγώ πάλι πιστεύω ότι haters gonna hate αν θες να το παμε σε αυτό το επίπεδο. Δεν ξέρω ποιος είναι ο τιτανομέγιστος που το είπε αυτό αλλά ξέρω σίγουρα ότι δεν εχει ιδέα για τι μιλάει, αρχίζει να γίνεται βέβαια όλο και πιο κοινή πρακτική αυτή, να έχουμε μια αποψούλα έτοιμη για τα πάντα απλά για να συντηρήσουμε ένα δήθεν ιντερνετικό prestige ακόμα κι αν δεν έχουμε κάνει βασικό ψάξιμο (έστω ένα googlάρισμα βρε παιδί μου).
Στα υπόλοιπα ξεκάρφωτα τώρα που λες η ανανέωση (όπως έχουμε πολλές φορές πει και κάποιος που έχει βασικές γνώσεις από FF όφειλε να ξέρει) είναι από τα πιο βασικά στοιχεία της σχεδιαστικής μεθοδολογίας των FF. Γι'αυτό έχει ακριβώς επιβιώσει τόσα χρόνια και συνεχίζει ακόμα να τραβάει το ενδιαφέρον του κόσμου. Αυτό είναι γενικώς trademark χαρακτηριστικό της ιαπωνικής game industry, το να εξελίσσεται το design συνεχώς μέσα από ένα franchise το οποίο θα επανεφευρίσκει συνεχώς τον εαυτό του. Έχει πλέον μέσω του Zelda και του FF (και άλλων) διαπιστωθεί ότι αυτοί που το σκέφτηκαν αυτό ήταν μεγάλοι innovators και έχουν καταφέρει να διατηρήσουν ένα brand awareness το οποίο θα το ζήλευε ο οποιοσδήποτε σ'αυτή τη βιομηχανία και με ελάχιστο μάλιστα franchise fatigue.
Στα του XV τώρα δε θα κάτσω να κάνω συζήτηση με τον οποιονδήποτε δεν έχει έστω και βασική γνώση των concepts του μόνο και μόνο για να τον "πείσω" για κάτι. Εμένα μου αρέσει να συζητητάω για τίτλους που με εξιτάρει ο σχεδιασμός τους, όχι να κάνω τον πλασιέ κανενούς.
@gsmaggiore, κανε αυτο που κανεις καλυτερα: Ποσταρε κανα αρθρο για των σχεδιασμο των Souls, ενα πραμα που μας εχεις πρηξει εδω και ποσα χρονια και ασε μερικους πιο σκεπτομενους να εχουν και με το δικιο τους αμφιβολλιες για την κατευθυνση που παιρνει η σειρα.
Αλλα αν εχεις ερεθισμα μονο απο ΦΡΟΜ και ΣΕ απο την gaming "κουλτουρα" σου, τοτε τι να πεις, αυτα και μονο αυτα ξερεις να παινευεις και να προσμενεις και δινεις ακυρα σε κατι Dishonored πχ, που και αυτα πατανε σε γαματο σχεδιασμο, αλλα δεν εχεις ασχοληθει γιατι απλα δεν εγραφε το κουτι ΣΕ ή ΦΡΟΜ.
Και αν νιωθεις θηγμενος απο τα ξεκαρφωτα που ειπα για μια εταιρια η οποια φυτοζωει και στη προκειμενη ισχυουν (τα ξεκαρφωτα), τοτε τι να πω, παραεισαι fanboy θα ελεγα και μετα απο τις μαπες που μας εχει πλασαρει, εχω το καθε δικαιωμα να δηλωνω οτι εχω γινει hater.
Ανανεωση του οτι εγινε Monster Hunter? Μαλιστα... Αντε και το XVI να ειναι top-down Diablo clone τιγκα στο random loot, για το ονομα της ανανεωσης ρε αδερφε!
Μάλιστα... Για να καταλάβω δηλαδή εσύ που είσαι "σκεπτόμενος" τι ακριβώς έχεις δει στο XV το οποίο παραπέμπει σε monster hunter πέραν του ανοιχτού κόσμου και του real time συστήματος μάχης;
Επίσης δε θυμάμαι ποτέ να έχω δώσει άκυρο στο Dishonored. Το ότι η square έχει πέσει το έχω τονίσει μέσα στο κείμενο και γενικώς προσπαθώ να το τονίζω επανειλημμένως οπότε και εκεί δεν καταλαβαίνω προς τι το hating.
To XVI αν όντως το έχει αναλάβει ο Hiroyuki Ito μόνο diablo clone δε θα είναι...
Εμμ, το τελευταιο trailer ισως, episode duscae; Αν εσυ δε το λες MH φαση, ποτε πως το λες; Εξαλλου, αμα βλεπεις τι JRPGs ερχονται απο Ιαπωνια μερια (Soul Sacrifice, Freedom Wars, Toukiden, God Eater) τετοια φιλοσοφια εχουν και βλεπω οτι και το 15 ακολουθει τετοια βηματα, δλδ open world και action oriented gameplay αλα MH.
Με τα JRPGs που δηλωνουν οτι ειναι κλωνοι MH δεν εχω θεμα (αυτο θελουν να επιδηξουν στη τελικη), αλλα να βλεπω το 15 να μετατρεπεται σε τετοιο, ε οχι φιλε, εχω θεμα. Και αν για σενα ειναι ανανεωση, εγω το λεω υποχωρηση.
Για το hating σου ειπα. Μετα απο την "επικη" τριλογια του ΧΙΙΙ, εχουμε καθε λογο να κραταμε μικρο καλαθι για το 15.
Απλα το να περιμενεις επανασταση απο την ΣΕ με το 15, δλδ μετα απο διαστημα ποσο χρονων αναπτυξης του τιτλου τοτε συγγνωμη, αλλαζουν οι απαιτησεις και γενικα πεφτει και αλλου ψαξιμο.
Οσο για το Dishonored, ας το αφησουμε μεταξυ μας;)
Για περι διατηρησης ταυτοτητας και συγχρονως ανανεωσης-φρεσκαδας, προτιμω αυτό:
https://www.youtube.com/watch?v=wPqSkzNNPIg
Το FFXV είναι MH κλώνος; Από πότε; Ειδικά στο gameplay δεν έχει καμία επαφή με τέτοιου είδους games. Δεν έχει καν την ίδια φιλοσοφία. Επίσης τα MH δεν θυμάμαι να ήταν open world. Ή ότι έχει τεράστιους εχθρούς το έχουμε κάνει MH;
Αυτοί που μπορούν να μας πουν ποιες είναι ακριβώς οι ομοιότητες ας μας το πουν γιατί εγώ δεν έχω παίξει monster hunter, τα Souls μου έχουν καλύψει πλήρως αυτή την ανάγκη.
Από εκεί και πέρα το μόνο που είναι σίγουρο είναι ότι τα Monster Hunter δεν έχουνε gameplay concepts τα οποία θα είναι βασικά στο XV και δίνουνε άλλη εικόνα στη φόρμα του open world action-RPG που ξέραμε μέχρι τώρα. Κάποια από αυτά είναι τα εξής:
1) Interactive World
Final Fantasy XV will have a variety of "gimmicks". By "gimmicks" Nomura means things such as the overhead walkway gets destroyed by the Behemoth as Noctis crosses it. If Noctis never crosses the walkway, the Behemoth will not destroy it. Creating these types of gimmicks are tough on the development side of things.
The city scene where Noctis is fighting the Behemoth is full of destroyable objects such as trees and electricity poles for example. In the 1st Department Premiere trailer, you end up fighting the Behemoth on a three level freeway area where the road has been damaged so you'll need to move around by jumping. The buildings that line the road have some emergency stairwells that can be entered and climbed to get to the roof with Noctis then pulling himself to the very by using the air conditioner. These are just some examples on how interactive the game will be.
2) Event Scenes
There will be event scenes that the player can control. In the recent trailer, we see a forest in the evening showing a low view point of Noctis running up to Regis Lucis Caelum. The viewpoint is low because it's a flash back from Noctis' youth. This is just one example of an event scene that the player can control.
3) World Map
Regarding the fields, it's not a completely open world. It's like the 2D FF games but in 3D. Players will find a big world map with vast fields where they will be able to explore as far as the eye can reach except the mountains. Terrain diversity is much more detailed and vast than in Final Fantasy XV. Nomura says that the game will probably have more natural landscapes than Final Fantasy XIII does.
Battles will take place in real-time environments using all regions of the field, from up high buildings to down low streets. Players will have to fight using the full environment, both directly in front of them and above and below (aka vertical battles). This allows some battles to happen in very intense places.
4) Day and Night Cycles
The day and night cycles and cloud formations are done by physical calculation. It was decided to be made this way to have a smooth change between the cycles and to have a much more dynamic lighting system, which reflects the mood of a certain region/place.
With addition to the day and night cycle, players will find different beasts at different times of day.
5) Seamless
The game is basically seamless. There will be seamless battles and no load times too. The only loading the player will experience is between large areas. They are also implementing a type of loading that happens while watching an event scene. This way it’s possible to give players the most immerse experience they have ever had.
Battle System Game Play concepts
Final Fantasy XV’s battle system will draw the nostalgic feeling from old Final Fantasy titles and blend it with a whole new concept. The fast action and the pace will be similar to the battles of Kingdom Hearts but united with new mechanics.
Characters will do actions like double jumping and so forth and have the ability to move around on the map and during encounters. You’ll also be fighting vertically by warping at building walls and attacking the enemy. (Εδώ από την είσοδο του Tabata στην ομάδας και μετά υπήρξε ένα πισωγύρισμα στο ότι το original concept του party ήταν να έχεις τον έλεγχο όλων των μελών του και ότι θα γύριζε σε TPS όποτε έπαιρνες τον έλεγχο του Prompto, κάτι το οποίο επιβεβαίωσαν πρόσφατα πως δεν ισχύει πλέον).
1) Situational Moves
Situational moves are things like Gladiolus stepping in to protect Noctis or Prompto warping in to shoot a guy in his stead.
2) Warping
Noctis can warp around while taking out enemies. Nomura explained that players won’t be able to warp freely to every spot on the battle field. However, you will be able to warp to the location where you've placed your sword. You can also throw your sword into the distance, and then warp to it. This is how you’ll be able to fight vertically on walls.
3) Monster Climbing
Players will be able to climb onto larger enemies in battle, which will allow for tactical riding and attacks on targeted areas of the body.
Αυτά λοιπόν είναι κάποια από τα βασικά concepts του παιχνιδιού σε ότι αφορά το gameplay... Και είναι σίγουρο από το Leviathan footage π.χ. της E3 2013 ότι θα επηρεάσουν και το storytelling αφού βλέπεις ολόκληρη την πόλη σαν level να μεταβάλλεται τόσο δυναμικά για ένα plot development που στα παλιότερα FF θα γινόταν με CGI και εσύ θα μπορείς να το παίξεις όλο αυτό... Είναι τόσο αξιόπιστη η βάση που έπλασε ο Sakaguchi και η ομάδα του τότε που επιδέχεται όλον αυτό τον πειραματισμό ο οποίος επιτρέπει στο franchise μια ευελιξία που όμοια της δυστυχώς η ευτυχώς δύσκολα θα βρεις στον AAA console RPG χώρο.
Το hating τώρα αν είναι να το κάνεις θα το κάνεις, όποιος έχει τη μύγα μυγιάζεται. Αλλά και λίγο elaboration ας πούμε στις σκέψεις μας δε βλάπτει πιστεύω, εγώ δεν αντιλαμβάνομαι την αγάπη στο gaming ως συμμετοχή σε gaming facebooks, και κοντράρισμα με κόσμο του "αντίπαλου στρατοπέδου" αλλά ως ενασχόληση βαθύτερη με αυτό που μ'αρέσει. Διότι αν το μόνο που κάνανε όλοι που τους αρέσει το gaming ήταν να καταναλώνουν απλώς (τα προιόντα του) το μέσο θα ήταν ανύπαρκτο τελείως.
@gs, τα περισσοτερα που περιγραφεις τα εχουμε δει λιγο-πολυ στο παρελθον, οπως πχ day-night cycle (Zelda απο το 1998, The Elder Scrolls-Fallout-Xenoblade και αλλα πολλα), ή SotC και Dragon's Dogma (Monster Climbing). Αργησες κατι χρονια βασικα...
Επισης και στο Fire Emblem: Awakening υπαρχουν Situational Moves (τιτλος αγνωστος για εσενα, γιατι δε κυκλοφορησε σε κονσολα ΣΟΝΥ).
Και οσο για το double jump: Ys. Αλλη RPG σειρα που το εφαρμοζει εδω και κατι δεκαετιες. Οπως επισης και την κινηση των χαρακτηρων μεσα στη μαχη, το εκανε και το Xenoblade.
Εκτος και αν επειδη τα κανει για 1η φορα το FF, θα πρεπει να τα θεωρησω παρθενογεννεσεις, επειδη επροκειτο για το 1ο ΑΑΑ RPG που θα τα εισαγει... Για εσενα ισως, για αρκετο κοσμο οχι.
Και εφοσον δεν εχεις παιξει MH ή αντιστοιχο Μανστερ game, κανε ενα κοπο και δες λιγο gameplay απο μερικα και μετα ελα πες μου οτι το 15 δε γερνει προς εκεινη την κατευθηνση, battle-wise τουλαχιστον.
Και εφοσον επισης δεν αντιλαμβανεσαι το gaming σα κοντραρισμα, πως και μπηκες στον κοπο τοτε και ειχες γραψει τον αρνητικο χειμαρρο για το Witcher 2 και ειχες ερθει σε αντιπαραθεση με μερικους χρηστες? Οποιος εχει τη μυγα μυγιαζεται.
Α και φυσικα, για εσενα τα (J)RPGs αρχιζουν και τελειωνουν μονο γυρω απο τα FF, γιατι καλη κουβεντα ή γενικα να σε δω να παιζεις αλλα J's (και RPG's γενικα) δε σε εχω δει να γραφεις ποτε. Αντε κανα Inquisition που το αγορασες μεσω απο το site torrenz.com να φανταστω, γιατι και να τα στηριξουμε, τα λεφτα μας δε πανε στους δημιουργους, σωστα; Στα Souls αληθεια, πως πηγαν τα λεφτα σου αραγε;
Εξου και τα κολληματα που γινονται εμφανη μετα απο τα χρονια και δε λενε να αλλαξουν, γιατι το να ψαχτεις παραπερα απο τη safe zone που εχεις μεινει προσκολλημενος ειναι δυσκολακι ε;
Αλλα ειπαμε, gaming ειναι ΜΟΝΟ FF και Souls. Ολα τα αλλα ειναι φαστ-φουντ και αμυαλη καταναλωση.
1) Δεν είπα πουθενά ότι όλα αυτά που έγραψα είναι παρθενογενέσεις.
2) Ωραία τα παραδειγματάκια σου αλλά και πάλι open-world RPG που να τα συνδυάζει όλα αυτά σε μία σχεδιαστική φόρμα δε μπόρεσες να βρεις.
3) Αυτά που έγραψα για το Witcher 2 δεν ήταν για να κοντραριστώ αλλά πρωτίστως για ενημέρωση οποιουδήποτε χρήστη του forum ή του site είχε την ίδια δυσαρέσκεια με μένα και του φαινόταν παράξενη η ταύτιση των reviewers παγκοσμίως σ'αυτό το θέμα. Και βεβαίως βασίζοταν σε πραγματικά επιχειρήματα στα οποία απ'ότι ξέρω μέχρι τώρα δεν έχει μπορέσει κανείς να απαντήσει (εκτός αν είναι να με προσβάλει, εκεί είμαστε όλοι μας πρωταθλητές).
4) Για το τι κάνω/παίζω κλπ. δε θα δώσω λόγο σε κανένα.