Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Γραμμόφωνο: Τα soundtracks που αγαπήσαμε - Snow Bros

Άλλη μία Παρασκευή η στήλη Γραμμόφωνο: Τα soundtracks που αγαπήσαμε είναι κοντά σας για να σας ταξιδέψει πίσω στο χρόνο. Αυτή τη φορά, στο επίκεντρο το Snow Bros. Στην επιλογή της μουσικής ο Νικήτας Καβουκλής.

Το Snow Bros. είναι ένα ακόμα platform game των '90s που κατάκτησε τις καρδιές των θαμώνων των arcades. Σεναριακά μοιάζει αρκετά με το Bubble Bobble. Πρωταγωνιστές είναι οι δίδυμοι αδερφοί Nick and Tom, που θα πρέπει να περάσουν από 50 επίπεδα γεμάτα τέρατα για να ελευθερώσουν τις πριγκίπισσες Puripuri και Puchipuchi. Η δυσκολία τους αυξάνεται σταδιακά και ανά δέκα πίστες περιμένει το αντίστοιχο boss.


Βασικό όπλο των παικτών, το χιόνι. Εκτοξεύοντάς το προς τους αντίπαλους, έπρεπε να τους μετατρέψουν σε χιονόμπαλες, τις οποίες στη συνέχεια έπρεπε να σπρώξουν με τρόπο τέτοιο ώστε να διαλυθούν, παίρνοντας στην καταστροφή όχι μόνο τα πλάσματα που ήταν εγκλωβισμένα σε αυτές, αλλά και όσα άλλα βρίσκονταν στην πορεία τους. Η όλη διαδικασία έπρεπε να ολοκληρωθεί σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, διαφορετικά τα τέρατα απελευθερώνοναν και γίνονταν ακόμα πιο επιθετικά. Τα power ups έπαιζαν πολύ σημαντικό ρόλο στην διευκόλυνση της περιπέτειας των δύο αδελφών, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να τρέχουν πιο γρήγορα, να πετούν μεγαλύτερη ποσότητα χιονιού και να τέλος να αυξάνουν την απόσταση από την οποία μπορούσαν να το εκτοξεύουν.

Όσο μεγαλύτερη η καθυστέρηση στην ολοκλήρωση κάθε πίστας, τόσο αυξάνονταν η πιθανότητες εμφάνισης μιας κολοκύθας, που κυνηγούσε τους παίκτες, μέχρι να τους αφαιρέσει ζωή, εκτός αν προλάβαιναν να σκοτώσουν όλους τους εχθρούς, οπότε αυτή εξαφανιζόταν.

Η επιτυχία του Snow Bros. ήταν τέτοια που στις καμπίνες όπου ήταν διαθέσιμο σχηματίζονταν ουρές, με τους θαμώνες να μετρούν συνεχώς τα κέρματά τους, μέχρι να έρθει η σειρά τους να παίξουν. Δυστυχώς, θέματα που είχαν να κάνουν με τις αδειοδοτήσεις δεν επέτρεψαν στο παιχνίδι να κυκλοφορήσει στα περισσότερα από τα συστήματα της εποχής εκείνης. Μεταφέρθηκε σε Nintendo Entertainment System, Sega Mega Drive, Amiga, Gameboy και αργότερα σε iOS και Android. Δυστυχώς, τα πλάνα της Ocean France να το λανσάρει σε Amstrad GX4000, Atari ST, Commodore 64 και ZX Spectrum δεν καρποφόρησαν. Μάλιστα, ήταν τόσο περίπλοκη η κατάσταση που οι εκδόσεις για Amiga και Gameboy δεν περιλάμβαναν multiplayer.

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
1 ΣΧΟΛΙΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
*