Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Γραμμόφωνο: Τα soundtracks που αγαπήσαμε - Lotus Esprit Turbo Challenge

Άλλη μία Παρασκευή η στήλη Γραμμόφωνο: Τα soundtracks που αγαπήσαμε είναι κοντά σας για να σας ταξιδέψει πίσω στο χρόνο. Αυτή τη φορά, στο επίκεντρο το Lotus Esprit Turbo Challenge. Στην επιλογή της μουσικής ο Νικήτας Καβουκλής.

To Lotus Esprit Turbo Challenge της Magnetic Fields λανσαρίστηκε το 1990, με εκδότη την Gremlin Games, για Amiga, Atari ST, Commodore 64, Amstrad CPC και ΖΧ Spectrum. Οι παίκτες βρίσκονταν πίσω από το τιμόνι μίας Lotus Esprit Turbo SE και έπρεπε να διασχίσουν μια σειρά από διαδρομές σε διαφορετικά τοπία. Ήταν από τα λίγα παιχνίδια της εποχής που υποστήριζαν two player split screen co-op και παράλληλα υπήρχε ένας αριθμός μουσικών κομματιών που συνόδευαν το gameplay.


Κάθε κούρσα ήταν χωρισμένη σε γύρους με στροφές διάφορων βαθμών δυσκολίας, ανηφόρες, κατηφόρες, τούνελ αλλά και εμπόδια, όπως χυμένα λάδια, οδοφράγματα, κορμοί δέντρων και άλλα. Ανάλογα με τον βαθμό δυσκολίας κάθε στροφής, υπήρχε ένας αριθμός από προειδοποιητικές πινακίδες, για να γίνεται κατανοήτο από τους παίκτες το μέγεθος της προσοχής που έπρεπε να δώσουν. Ακόμα, τα καύσιμα ήταν περιορισμένα, οπότε ανά διαστήματα χρειαζόταν μία στάση στο κοντινότερο σημείο ανεφοδιασμού.

Κάθε περιοχή περιλάμβανε τρεις κούρσες, με κλιμακούμενο βαθμό δυσκολίας. Σκοπός ήταν ο τερματισμός στην υψηλότερη δυνατή θέση, με 20 αυτοκίνητα να βρίσκονται ταυτόχρονα στο δρόμο. Προκειμένου να έχουν δικαίωμα συμμετοχής στον επόμενο γύρο, οι παίκτες έπρεπε να τερματίσουν στις δέκα πρώτες θέσεις. Ακόμα, τα ονόματα των αντίπαλων οδηγών έμοιαζαν με εκείνα γνωστών ονομάτων του μηχανοκίνητου αθλητισμού, όπως Ayrton Sendup, Nijel Mainsail και Alain Phosphate. Τέλος, η θέση εκκίνησης στον επόμενο γύρο ήταν η αντίθετη σε σχέση με εκείνη που τερμάτιζε ο παίκτης στον προηγούμενο. Αν δηλαδή είχε τερματίσει στην τη θέση, εκκινούσε από την 15η. Αυτό έδινε το πλεονέκτημα στους αρχάριους να βελτιώσουν την κατάταξή τους.

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
1 ΣΧΟΛΙΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
*