Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Witcher 3: Συνέντευξη με τον Michal Stec

Στο πλαίσιο του ταξιδιού μας στα γραφεία της CD Projekt στη Βαρσοβία της Πολωνίας, είχαμε την ευκαιρία να συνομιλήσουμε με τον Art Producer του Witcher 3: Wild Hunt, τον Michal Stec. Το υψηλόβαθμο στέλεχος της ομάδας ανάπτυξης μίλησε στον δ/ντη σύνταξης του Enternity σχετικά με το νέο project, τις δυσκολίες που αντιμετώπισε το team, αλλά και αρκετά ακόμη. Μιλώντας σχετικά με το development πάνω στα νέα συστήματα οικιακής ψυχαγωγίας, ο Stec τόνισε πως η ομάδα δεν συνάντησε ιδιαίτερα μεγάλες δυσκολίες με τα PS4 και Xbox One.



Στα της ειδικής περίπτωσης με το downgrade και stuttering που παρουσιάστηκε σε μερικά videos, ο Stec τόνισε πως δεν υπάρχει κανένα τέτοιο θέμα και πως ο τίτλος θα παρουσιαστεί όσο καλύτερα γίνεται. Ο κόσμος του τίτλου θα είναι αρκετά πλούσιος, ενώ δουλειά έχει γίνει και στη λεπτομέρεια του περιβάλλοντος, που έχει φτιαχτεί έτσι ώστε να «μαρτυρά» το αν εκεί κατοικούν εύποροι ή φτωχοί χαρακτήρες. Δείτε όλη τη συνέντευξη που παραχώρησε ο Michal Stec στο Enternity.gr μέσα από τον παρακάτω player.




 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
1 ΣΧΟΛΙΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    CD Projekt Red

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Bandai Namco Entertainment

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    BNE Hellas

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • The Witcher 3: Wild Hunt
    • 18+ pegi 18+
      • 8.9 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (49)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://thewitcher.com/ FOLLOWERS 62 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 10

    ENTERNITY SCORE
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Raphael
    • Καλύτερα να αργήσει και να το κάνουν πιο ελαφρύ ειδικά για τους υπολογιστές παρά να βγει γρήγορα και να χει θέματα.... τα χουμε δει τα αποτελέσματα της βιασύνης.... μια λέξη θα πω... Unity.... :-P

*