Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

MX vs. ATV: Supercross

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Nordic Games

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Nordic Games

  • PEGI

    12+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • MX vs ATV: Supercross
    • 12+ pegi 12+
      • 4.9 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (5)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://www.mxvsatv.com/ FOLLOWERS 0 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 3

    ENTERNITY SCORE
*
Μετά τα γεγονότα του 2012 που έφεραν την THQ στο κλείσιμό της, πολλές εταιρείες θέλησαν να αποκτήσουν τα δικαιώματα των παιχνιδιών του αμερικανικού κολοσσού, καθώς αρκετά από αυτά είχαν μεγάλη απήχηση στο κοινό. Franchises όπως το Saints Row, το Company of Heroes και τα WWE δε θα μπορούσαν να πάνε χαμένα. Η Nordic, λοιπόν, ήταν μια από τις πολλές εταιρείες που ενδιαφέρθηκαν για πολλούς τίτλους της THQ, καταφέρνοντας όχι μόνο να εξαγοράσει τα δικαιώματα των Red Faction, Darksiders και MX vs. ATV αλλά πρόσφατα απέκτησε το δικαίωμα να κυκλοφορεί παιχνίδια υπό το trademark και το όνομα της THQ. Το πρώτο παιχνίδι στην μετά-THQ εποχή της Nordic είναι το MX vs. ATV: Supercross, με την ομάδα ανάπτυξης να υπόσχεται πως θα επαναφέρει τη σειρά στη θέση που της αξίζει, αφήνοντας στο παρελθόν αποτυχημένες προσπάθειες, όπως το Alive.


H σωστή τοποθέτηση του σώματος παίζει το βασικότερο ρόλο στην προσγείωση

Μία από τις "διορθωτικές" κινήσεις που συναντάμε στο Supercross είναι οι επιπλέον κατηγορίες στο Career Mode του παιχνιδιού - 250 East, 250 West, 450 MX, 450 ATV, 450 MX vs. ATV - γεγονός που προϊδεάζει τον παίκτη πως η φετινή κυκλοφορία έχει να του προσφέρει κάτι περισσότερο από το "άδειο" Alive. Στη θετική εικόνα που αφήνει με την πρώτη ματιά ο εν λόγω τίτλος έρχεται να προστεθεί και η πλούσια γκάμα αναβατών και μηχανών που είναι διαθέσιμα από την αρχή, ενώ γίνεται αντιληπτό πως πρόκειται για τους πραγματικούς αθλητές των πρωταθλημάτων Supercross. Όλα καλά μέχρι στιγμής. Ας περάσουμε στο κυρίως πιάτο, που δεν είναι άλλο από το gameplay. Αφού ο παίκτης διαλέξει κατηγορία, μηχανή και αναβάτη, αξεσουάρ και βελτιωτικά - ξεκλειδώνονται στο τέλος του κάθε αγώνα - θα βρεθεί απέναντι σε μια μεγάλη λίστα από... προχειροδουλειές. Μηχανές που "γλιστρούν" στο χώμα, ανύπαρκτα physics, μηδενική αίσθηση της μηχανής, χειρισμός απλοϊκός που κάνει το SEGA Rally να μοιάζει με simulation. Τα προβλήματα δε σταματούν εδώ. Ένας από τους πιο «εκνευριστικούς» παράγοντες που θα κάνουν ακόμα και τους λάτρεις του είδους να μην ασχοληθούν περισσότερες από δύο-τρεις ώρες με το παιχνίδι, έχει να κάνει με το respawn system. Ακόμα και αν ο αντίπαλος αναβάτης βρεθεί στο έδαφος ή εκτός πίστας, το σύστημα τον επαναφέρει σχεδόν στιγμιαία, μη αφήνοντας το περιθώριο για προσπέραση.



Επίσης, μας δίνεται η δυνατότητα να πραγματοποιούμε κόλπα όσο βρισκόμαστε στον αέρα μετά από κάποιο άλμα (η σωστή τοποθέτηση του σώματος παίζει το βασικότερο ρόλο στη διάρκεια του άλματος) αλλά δυστυχώς δεν υπάρχει κάποιο tutorial που να επεξηγεί το κάθε ένα, ούτε κάποιο σύστημα επιβράβευσης ώστε να γίνονται αναγκαία. Από εκεί και πέρα, οι 17 διαφορετικές διαδρομές δεν είναι και τόσο... διαφορετικές, καθώς όλες βρίσκονται μέσα σε τεράστια στάδια, γεμάτα κόσμο, με τις διαφορές στο περιβάλλον να είναι ελάχιστες.
Το MX vs. ATV: Supercross δεν έχει να προσφέρει τίποτα το καινούργιο, τίποτα το διαφορετικό.
Τα γραφικά κυμαίνονται σε πολύ χαμηλά επίπεδα, λες και δεν έχει αλλάξει τίποτα με το πέρασμα του χρόνου, ενώ στοιχεία που πρωτο-συναντήσαμε σε παρόμοιους τίτλους πριν δύο χρόνια, όπως η αναδιαμόρφωση του εδάφους, δημιουργώντας "αυλάκια" που είδαμε και στο MXGP της Milestone, είναι τα μοναδικά θετικά στοιχεία στον τεχνικό τομέα του MX vs. ATV: Supercross. Άξιο αναφοράς είναι και το MotoClub Depot (κάτι που θα βλέπαμε στο Alive), το οποίο ουσιαστικά είναι ένα in-game marketplace που, όπως υποσχέθηκε η Nordic, θα ανανεώνεται συνεχώς με νέο περιεχόμενο. Μπορούμε να προμηθευτούμε αξεσουάρ, στολές, μηχανές, με το αζημίωτο φυσικά.



Ολοκληρώνοντας, θα μπορούσαμε να πούμε πως το MX vs. ATV: Supercross δεν έχει να προσφέρει τίποτα το καινούργιο, τίποτα το διαφορετικό. Σίγουρα, πρόκειται για έναν low budget τίτλο με πολύ μικρό target group αλλά είναι ανεπίτρεπτο να κυκλοφορεί μια τόσο πρόχειρη δουλειά, όταν μάλιστα ο ανταγωνισμός βελτιώνετε χρόνο με το χρόνο. Το reborn της σειράς δεν γίνεται με τον καλύτερο τρόπο και ίσως είναι καλύτερα η Nordic να μην το ξανα-επιχειρήσει.


 

3

ENTERNITY SCORE
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
ΘΕΤΙΚΑ
  • Πραγματικοί αναβάτες και μηχανές
ΑΡΝΗΤΙΚΑ
  • Απλοϊκά physics
  • Μικρή ποικιλία επιπέδων
  • Ελάχιστες αλλαγές στο gameplay
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*