Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Ubisoft @ E3 2016: “Except for Jesus”

Η Ubisoft τα πήγαινε μια χαρά φέτος. Ανακοίνωσε 6 νέους τίτλους, κάτι που άλλοι publishers μόνο με σαρδάμ μπορούν να ισχυριστούν. Βέβαια…κατάφερε να τελειώσει την παρουσίαση με το Steep.

“Ο Σινεμάς”

Assassin’s Creed
Θα μπορούσε κάλλιστα να ήταν άξιο μέρος της παρουσίασης της EA, αφού ένας βαριεστημένος producer της ταινίας Assassin’s Creed μοίρασε γενικότητες, διατηρώντας τη θαλπωρή που εξασφαλίζει η άγνοια για το τι μυαλά κουβαλούν όσοι παρακολουθούν μια τέτοια παρουσίαση. Έτσι είχε άγνοια κινδύνου. Ωστόσο είδαμε ένα video με στιγμιότυπα από την ταινία που όντως ελπίζουμε να είναι η εξαίρεση στον κανόνα ή στην κατάρα των κινηματογραφικών μεταφορών.



Watch Dogs
Εσχάτως η Ubisoft ανακοίνωσε συνεργασία με τη Sony Pictures για την παραγωγή κινηματογραφικής εκδοχής του Watch Dogs. Η αλήθεια είναι ότι προσφέρεται αυτό το IP για κάτι τέτοιο και με μια σχετική ευκολία. Δεν χρειάζονται τα χρήματα του Assassin’s Creed για να υπάρξει ελπίδα δηλαδή. Εμφανίστηκε ο Jim Ryan της Sony για να μας θυμίσει τα περί συνεργασίας αλλά και γιατί δεν πετάμε τη σκούφια μας όταν εμφανίζεται σε οποιαδήποτε παρουσίαση.

Τα demo

Ghost Recon Wildlands
Ήταν το πρώτο gameplay demo της παρουσίασης και, παρότι χορταστικό, συνοδευόταν από τόσο άχαρους τάχα μου αυθόρμητους διαλόγους από “gamers σε 4-way co-op” που είμαστε σίγουροι ότι στο βουβό να γινόταν η επίδειξη, καλύτερα θα είχαν πάει τα πράγματα. Δεν έλειψε το CGI trailer ενώ η ζωντανές εξηγήσεις ήταν…κωμικές. Με την κακή έννοια. Ανακοινώθηκε ωστόσο ότι ο τίτλος θα είναι έτοιμος στις 7 Μαρτίου του 2017. Αναρωτιόμαστε αν τότε είναι που ανθίζουν τα φύλλα της κόκας.







For Honor
Και στην περίπτωση αυτή είδαμε CGI trailer και, ύστερα, gameplay demo. Ήταν λίγο δύσκολο να διαλέξουμε τι ήταν πιο εντυπωσιακό, ο δημιουργός με φωνή από movie trailer και μπαστούνι με ασημένια λαβή ή ο κακός χαμός από μάχη που βλέπαμε επί της οθόνης; Το δείγμα πάντως επικεντρωνόταν σε Viking gameplay κόντρα σε, μεταξύ άλλων, ανεξήγητα ογκώδεις Ιάπωνες, διότι γιατί όχι;

Ξεχωρίσαμε τη μάχη ένας με έναν αλλά, από την άλλη, η ανάγκη για τόσες τσεκουριές και λεπιδιές πριν την ήττα, αφαιρεί λίγη από την ένταση που θα μπορούσε να έχει μια τέτοια μάχη. Τι να γίνει. Θυμόμαστε και το Way of The Samurai που και που.

Ο τίτλος είναι ρομαντικός κατά βάθος και κυκλοφορεί στις 14 Φεβρουαρίου του 2017.





South Park: The Fractured But Whole
Απλά δεν έχει σημασία τι θα πούμε. Το demo, παρουσία των δημιουργών του South Park, είχε τόσο γέλιο επί και εκτός οθόνης που το μόνο που έχει νόημα είναι να παραγγείλετε το παιχνίδι. Όχι τίποτα άλλο αλλά η αγορά εξασφαλίζει και το Stick Of Truth. Όταν έρθει, να παίζετε λίγο λίγο γιατί όταν φτάσετε στο τέλος θα αισθανθείτε κενή τη ζωή.

Αν επιμένετε, μάθετε ότι υπάρχει πρόοδος σε μηχανισμούς με την κίνηση να είναι πλέον πιο ελεύθερη, να είναι δυνατό το σπρώξιμο και το τράβηγμα των εχθρών κατά τη μάχη κ.ά.

Αποκαλύφθηκε ότι έρχεται στις 6 Δεκεμβρίου. Προγραμματίστε αναλόγως τα έξοδά σας. Αν δείτε πάντως όλη την παρουσίαση της Ubisoft θα αναρωτηθείτε γιατί δεν έκλεισε με το South Park αλλά με το Steep.

Watch Dogs 2
Η ίδια η Ubisoft πρέπει να φοβάται το Watch Dogs ύστερα από όσα άκουσε την προηγούμενη φορά. Διότι τα πρώτα δείγματα είναι θετικά, το demo δεν ήταν καθόλου άσχημο και παρόλα αυτά προτίμησε να είναι κομπάρσος στην παρουσίαση ο τίτλος αυτός και να τον αποκαλύψει πριν την έκθεση.

Πάντως και στο sequel ισχύει η μηνιαία αποκλειστικότητα για το DLC στο PS4.

Τα νέα

Eagle Flight VR
Φθινόπωρο θα εμφανιστεί το Eagle Flight VR που είναι τίτλος multiplayer και προορίζεται για όλα τα συστήματα VR στην ουσία. Οι παίκτες γίνονται…πτηνά και προσπαθούν να πιάσουν τη λεία τους, όπως κουνέλια, τουλάχιστον στο Capture The Flag mode που επιδείχθηκε κατά την παρουσίαση της Ubisoft. Όλα τα πτηνά παλεύουν να αρπάξουν τροφή και καταλήγουν να κάνουν πολύ σφιχτές μανούβρες στη φύση αλλά και σε κατοικημένες περιοχές, με περάσματα μέσα από κτίρια, διαδρόμους και ό,τι άλλο υπάρχει πρόχειρο.

Grow Up
Ακούστηκε λίγες μέρες πριν ότι το Grow Up θα είναι η συνέχεια του Grow Home και αυτό ακριβώς έγινε στην παρουσίαση της Ubisoft. Και είναι κοντά η κυκλοφορία, αφού ορίστηκε για τον Αύγουστο.

Just Dance 2017
Ανακοινώθηκε, το μόνο που είδαμε ήταν ένα ζωντανό χορευτικό, έρχεται στις 25 Οκτωβρίου σε οτιδήποτε παίζει games από τις δύο τελευταίες γενιές και χρειάζεται πρίζα για να λειτουργήσει, ενώ του χρόνου έρχεται και στο Nintendo NX. Μέχρι εκεί έφτασε η Ubisoft και έτσι ξεκίνησε την παρουσίαση. Προς ανακούφιση όλων δεν υπήρξε κάποιου είδους ειδική επίδειξη. Έτσι κι αλλιώς η σειρά τα πηγαίνει καλά εμπορικά και, ταυτόχρονα, δεν αλλάζει και ιδιαίτερα από κυκλοφορία σε κυκλοφορία.

Star Trek: Bridge Crew
VR και Star Trek. Ας θυμηθούμε για μια στιγμή ότι η EA δεν κατάφερε να δείξει απολύτως τίποτα από Star Wars, για VR ή όχι και ας στραφούμε στο ασχημόπαπο που λέγεται Star Trek: Bridge Crew. Κάθε παίκτης αποτελεί μέλος του πληρώματος και όλοι πρέπει να συνεργαστούν για να κυβερνηθεί το διαστημικό σκάφος μεταξύ περιπετειών. Ο τεχνικός τομέας συναγωνίζεται στα ίσια…το The Sims, αλλά η γοητεία της ιδέας παραμένει προφανής. Για να δοθεί μια επισημότητα παραπάνω εμφανίστηκε και ο Levar Burton από το πλήρωμα του Enterprise που τα είπε και λίγο με την Aisha. Ο τίτλος ετοιμάζεται για όλα τα “σημαντικά” συστήματα VR. Δηλαδή για όλα. Έρχεται το φθινόπωρο.

Steep
Και φτάνουμε στις Άλπεις, σε τίτλο που αναπτύσσει ομάδα της Ubisoft που έχει όντως έδρα στις Γαλλικές Άλπεις. Στο Steep όλα περιστρέφονται γύρω από χειμερινά extreme sports, τη συνεργασία και τον ανταγωνισμό σε απότομες πλαγιές και εντυπωσιακά τοπία, με έμφαση στην απαθανάτιση και δημοσίευση των κατορθωμάτων του καθενός, επίπονων ή όχι. Είναι το νέο open world IP που υποσχέθηκε η εταιρεία και φυσικά κάθε νέο IP παρουσιάζεται στο τέλος της εκδήλωσης από τον ίδιο τον Yves που βέβαια δεν τα πηγαίνει και πολύ καλά σε κάτι τέτοια αλλά θέλει να διατηρήσει το τελετουργικό. Η εμφάνιση του Steep απογοήτευσε, όχι επειδή δεν λειτουργεί, αλλά σίγουρα δεν είναι αυτό που φαντάζεται κανείς ως τελειωτικό μπαμ σε μια συνέντευξη Τύπου.

Όπως και να έχει θα κυκλοφορήσει τον ερχόμενο Δεκέμβριο.

Trials Of The Blood Dragon
Το Trials Of The Blood Dragon που συνδυάζει ακριβώς αυτό που υπονοεί το όνομά του, με τη διαφορά ότι πρόκειται περισσότερο για Trials σε τελική ανάλυση θα μπορούσε να είναι καλύτερο “μπαμ” για το τέλος, ειδικά από τη στιγμή που μία που ανακοινώθηκε και μια που κυκλοφόρησε. Και η ανακοίνωση έγινε με τιγρέ φόρμες στη σκηνή.

Bonus

The Division - Underground και Survival
Το Underground DLC παρουσιάστηκε και στην εκδήλωση της Microsoft, οπότε δεν έγινε εδώ η επίσημη πρώτη. Μάθαμε πάντως ότι φτάνει στο Xbox One στις 28 Ιουνίου και στο PS4 στις 2 Αυγούστου. Τάχθηκαν δωρεάν νέα outfits αλλά η προσοχή στράφηκε γρήγορα στο Survival expansion που δεν ξέρουμε ακόμη πότε θα εμφανιστεί. Σε αυτό η επιβίωση είναι προτεραιότητα, αφού προμήθειες, νερό και φαγητό είναι ελάχιστα και δεν φτάνουν για όλους.

Η γενική εικόνα
Η Ubisoft κινείται πάντα σε αρκετά συγκεκριμένο πλαίσιο για τις συνεντεύξεις Τύπου. Η Aisha Tyler επέστρεψε και όποιος έγραφε το script τη λυπήθηκε αυτήν τη φορά αφού ο ρυθμός ήταν καλύτερος, δεν ήταν ανάγκη να μιλά πανικόβλητη για να προλαβαίνει τα πάντα. Η επιλογή να ξεκινήσουν όλα με χορευτικό από Just Dance και αμέσως μετά, μαζί με τους χορευτές αγκαλιά, να γίνει παύση για τα θύματα στο Orlando, με άνθρωπο ντυμένο καμηλοπάρδαλη στο κέντρο του πλάνου ήταν, ας πούμε, ατυχής.

Όπως και το script, κυρίως όσων δεν ήταν η Aisha Tyler. Η Ubisoft θεώρησε λογικό να πει ότι:

Το Just Dance είναι πάντα στο προσκήνιο του νεοτερισμού (πέρυσι το επίσημο site δεν ξεκαθάριζε τι είχε αλλάξει στο παιχνίδι από πρόπερσι - τόσο μπροστά που δεν ξέρει κανείς δηλαδή).

Το VR gaming κάνει το gaming πιο προσιτό. Ναι. Γιατί η πλειοψηφία σκιάζεται με το gaming και αυτό που περίμενε για να νιώσει άνετα ήταν ένα headset και επιπλέον έξοδο.

Επίσης “τα φύλλα κόκας δεν χρησιμοποιούνται μόνο σε τονωτικό αφέψημα ή για την αντιμετώπιση της ζαλάδας σε υψηλό υψόμετρο” (αυτό σκέφτονται όλοι όταν ακούν για φύλλα κόκας άλλωστε), “αλλά μπορούν να χρησιμοποιηθούν και για την παρασκευή κοκαΐνης”. Αν είναι χιούμορ, είναι κακό χιούμορ. Αν δεν είναι χιούμορ είναι κακό σκέτο.

Ακούσαμε, ξανά, ότι κάτι είναι περίεργο ή στραβό ή όπως είναι τέλος πάντων γιατί είναι “γαλλικό”. Ένα αστείο που δεν παλιώνει ποτέ στις ΗΠΑ φαίνεται και η Ubisoft ίσως νομίζει ότι αυτοσαρκάζεται διαιωνίζοντάς το.

Οι εμμονές της Ubisoft με open world games παραμένουν και πιστεύει ακράδαντα ότι είναι ο καλύτερος τρόπος να τραβήξει την προσοχή του παίκτη, να τον απασχολεί με άπειρα ερεθίσματα και να τον κρατά κοντά της για μεγάλα χρονικά διαστήματα. Η δική μας απορία είναι πότε θα γυρίσει ως boomerang η όλη αυτή ιδέα. Άλλωστε και το Steep είναι open world game κι ας έχει τελείως διαφορετικό χαρακτήρα από τα πιο λαοφιλή παιχνίδια του είδους αυτού.

Ακόμη κι έτσι η απλή πραγματικότητα είναι ότι η Ubisoft από μόνη της είχε τόσους νέους τίτλους που κανείς άλλος δεν την προσεγγίζει, τουλάχιστον από τους μεγάλους publishers και στο πλαίσιο της έκθεσης, οπότε δεν μπορεί κανείς παρά να της αναγνωρίσει την προσπάθεια. Και είναι λογικό εδώ που τα λέμε αφού η Ubisoft θέλει, το λιγότερο, να κρατήσει όσο πιο ψηλά μπορεί την τιμή της μετοχής της, ειδικά τώρα που η Vivendi προσπαθεί να την πιέσει και να πετύχει επιθετική εξαγορά. Και όσο πιο ακριβή είναι η μετοχή, τόσο περισσότερα πρέπει να προσφέρει η Vivendi σε κάθε μέτοχο ώστε να τον πείσει να πουλήσει το δικό του μερίδιο.

Ένας λόγος παραπάνω να ελπίζει και σε κινηματογραφικές επιτυχίες, αφού ένα τέτοιο ενδεχόμενο θα της δώσει διπλό ρόλο με τρόπο που κανείς άλλος publisher στη βιομηχανία δεν μπορεί να πει ότι κατέχει ή πρεσβεύει με επιτυχία. Σαφώς και θέλει να προλάβει να είναι η πρώτη σε κάτι τέτοιο η γαλλική εταιρεία.

Ό,τι και να λέμε για τους τίτλους και λοιπές ιστορίες, αυτό είναι το σταθερό βάσανο της Ubisoft: ο φόβος της για τη Vivendi.



 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
9 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • PORTAL
    • To Trials το πηρανε και του σκισανε. Για οσους δεν γνωριζουν, ειναι ιδιαζουσα περιπτωση franchise, με φανατικο κοινο, με πολυ μεγαλο ανταγωνισμο και με ενα community που καθημερινα τροφοδοτει το παιχνιδι με καινουργιες πιστες μεσω track creator, οι οποιες κυμαινονται απο ευκολες μεχρι ninja (παλουκι δε θα πει τιποτα) που πολλες φορες ειναι καλυτερες και απο τις πιστες του campaign. Προκειται για μια low budget σειρα που ξεκινησε απο το Xbox live Arcade και εχει αγαπηθει οσο λιγες.

      Οποιος ασχολειται με Trials, βλεπει streams απο κορυφαιους παιχτες, μπαινει στα forums, ξερει πανω κατω τι ζηταει η κοινοτητα απο τη Red Lynx εδω και δυο χρονια. Ερχεται χθες η Ubisoft και μας δειχνει αυτο το πραγμα. Ενα spin off της κακιας ωρας, κακογουστο στην καλυτερη, που δεν εχει καμια σχεση με το παιχνιδι που ξερουμε. Εγω προσωπικα δεν θυμαμαι μεγαλυτερο φτυσιμο απο developer προς τους fans. Ειναι σα να βγαζαν Assassin's Creed με θεμα το Candy Crash. Ειλικρινα δεν μπορω να το πιστεψω ακομα.

      Rip Trials

    • Geovra
    • @yaponvezos Ανακοινώθηκε ωστόσο ότι ο τίτλος θα είναι έτοιμος στις 7 Μαρτίου του 2017. Αναρωτιόμαστε αν τότε είναι που ανθίζουν τα φύλλα της κόκας ΔΑΚΡΥΣΑ :)

      Και μονο που κλεινουν την παρουσιαση με το Steep....WTF?? Οτι πιο αδιαφορο μπορουσε να φανταστει κανεις....1000 φορες να κλειναν με το Just Dance...Ζαλογγο edition!

      Το μονο που εσωσε την παρουσιαση ηταν το South Park....

    • billbig
    • @Portal

      Γιατί το πήρες τόσο αρνητικά; Ακριβώς η δουλειά που έχει γίνει από το community όπως λες και εσύ έχει δείξει ότι η σειρά σηκώνει άπειρη κουλαμάρα (με την καλή έννοια) και πειραματισμό. Οπότε τώρα αντί να αφήσουν μόνο το κοινό να το κάνει, το πήραν και λίγο πάνω τους. Δεν δείχνει σε καμία περίπτωση τόσο εκτός τόπου όσο η αντιπαραβολή που κάνεις με Assassin's Creed.

    • yaponvezos
    • @Geovra

      Πραγματικά έπρεπε η παρουσίαση να ανοίξει με Star Trek γιατί έτσι, να συνεχίσει με South Park και μετά να σηκωθούν να φύγουν όλοι.

    • PORTAL
    • @billbig

      Συμφωνω οτι η κουλαμαρα και το χιουμορ ειναι χαρακτηριστικα στοιχεια στα Trials. Το Evolution μαλιστα ξεκινουσε με εντελως κουλα rap απο τον Brandon dicamillo. Αλλα αυτο ειναι απλα ενα κομματι των Trials και οχι η ουσια τους.

      Τα βασικα στοιχεια των Trials ειναι το in game track creator οπου οι παιχτες ανεβαζουν δικες τους πιστες, ο βαθμος δυσκολιας, το βαθος στο gameplay και ο ανταγωνισμος. Υπαρχουν πιστες που χωρις υπερβολη παιρνουν μηνες, αν οχι χρονια, προπονησης για να βγουν.

      Το Blood Dragon δεν εχει track creator. Εχει μια μονο μηχανη. Δεν δινει εμφαση sto trials κομματι. Δεν δινει εμφαση στη δυσκολια. Ειναι watered down. Βαζει μεσα shooting και platforming. Το υφος του δεν εχει καμια σχεση με τα προηγουμενα παιχνιδια. Ειναι κατι εντελως διαφορετικο, αλλα δεν ειναι Trials. Καταλαβαινω οτι μπορει να αρεσει σε πολλους, αλλα δεν ειναι Trials. Εκει ειναι ολο το προβλημα.

    • billbig
    • @PORTAL

      Βιάζεσαι να το κρίνεις νομίζω. Είδαμε μόνο ένα trailer, πως βγήκαν τόσα συμπεράσματα τόσο γρήγορα (μόνο μια μηχανή κ.λπ.); Ίσα ισα που με τόσα διαφορετικά "gameplay styles" που έδειξαν, αν υπάρχει αντίστοιχα σωστός editor για το κάθε ένα μπορούν ακόμα και να ξεπεραστούν οι παπάδες που προαναφέρεις. Άλλωστε είσαι σίγουρος πως ακόμα ένα trials ίδιο με τα προηγούμενα θα ήταν αυτό που θα βοηθούσε; Με τόσο content από την κοινόητα στους προηγούμενους τίτλους, γιατί να βγει ακόμα ένα που απλά να προσφέρει περισσότερο περιεχόμενο και όχι αυτό που αν μη τι άλλο πειραματίζεται ελπίζοντας σε κάτι καλύτερο/διαφορετικό/ενδιαφέρον/something;

    • PORTAL
    • Κυκλοφορει ηδη το παιχνιδι και ειδα αρκετα streams. Στο λεω στα σιγουρα οτι δεν παιζει editor, εχει οντως μονο μια μηχανη κτλ. Ειμαι σιγουρος οτι θα αρεσει σε πολλους, αλλα πιστεψε με οχι σε οσους ειναι αρρωστοι με Trials. Και εγω ειμαι.. οποτε rip Trials. Επισης ηδη πεφτει πολυ κραξιμο στη Red Lynx. Δεν προλαβαινουν να σβηνουν threads στο forum για να καταλαβεις..

*