Απλά και μόνο για να μπουν οι αναγνώστες στο κλίμα, η πλοκή έχει να κάνει με ένας μέρος από την ιστορίας της ζωής του Aiden Pearce, ενός κατ’ επάγγελμα hacker ο οποίος μέσω του κινητού τηλεφώνου του έχει αρχικά κάποιες δυνατότητες ελέγχου των δεδομένων που αποθηκεύονται στο κεντρικό δίκτυο του Chicago και όσο εξελίσσεται το παιχνίδι μπορεί να φτάσει σε σημείο να διαχειρίζεται οποιαδήποτε ηλεκτρονική συσκευή είναι συνδεδεμένη στο δίκτυο της πόλης. Σκοπός του είναι ανακάλυψη των δολοφόνων της ανιψιάς του η οποία δυστυχώς ήταν η παράπλευρη απώλεια μιας ληστείας σε τράπεζα.
Αν κρίνει κανείς από το γεγονός ότι ο πρωταγωνιστής πεθαίνει σχετικά εύκολα είναι φανερό ότι η εταιρεία ανάπτυξης θέλει να σπρώξει τους παίκτες προς την stealth πλευρά του gameplay.
Ο πυρήνας του παιχνιδιού παραμένει ασφαλώς ο ίδιος. O Aiden αναλαβαίνει την εκτέλεση αποστολών οι οποίες θα τον φέρουν πιο κοντά στον τελικό του στόχο και παράλληλα έχει τη δυνατότητα να φέρει εις πέρας μια σειρά από side missions τα οποία στις περισσότερες περιπτώσεις έχουν να κάνουν με την αποτροπή εγκλημάτων. Όλα αυτά, πάντα με βασικό του εργαλείο το κινητό του τηλέφωνο το οποίο του δίνει πρόσβαση σε κάμερες ασφαλείας, εκρηκτικές συσκευές, γερανούς ανύψωσης και πολλά άλλα. Από την άλλη το οπλοστάσιό του δεν είναι ευκαταφρόνητο, αλλά όπως είχε σημειωθεί και στο αρχικό review αν κρίνει κανείς από το γεγονός ότι ο πρωταγωνιστής πεθαίνει σχετικά εύκολα είναι φανερό ότι η εταιρεία ανάπτυξης θέλει να σπρώξει τους παίκτες προς την stealth πλευρά του gameplay.Με το πάτημα ενός πλήκτρου στο κινητό τηλέφωνο ο Aiden μετατρέπει τα πάντα σε κόλαση.
Περνώντας στον τεχνικό τομέα, δεν θα ήταν υπερβολή εάν κάποιος έλεγε ότι η έκδοση του Watch_Dogs για το Wii U είναι λες και πρόκειται για το ίδιο το παιχνίδι στο PS3 αν και βεβαίως υπάρχουν διαφορές. Χαρακτηριστική είναι η πλήρης εξάλειψη του tearing που ταλαιπωρεί την έκδοση του PS3 αλλά και αυτή του Xbox 360. Αυτό επιτυγχάνεται έχοντας συνεχώς ενεργοποιημένο το V-Sync, όμως όπως γίνεται αντιληπτό η συγκεκριμένη πρακτική έχει αρνητικές επιπτώσεις στην απόδοση. Ακόμα το παιχνίδι δείχνει κατά πολύ καλύτερο όταν πέφτει η νύχτα παρά όταν ο ήλιος βρίσκεται ψηλά στον ουρανό. Τα εφέ φωτισμού κατά τη διάρκεια της ημέρας είναι πολύ φτωχά και κουράζουν τα μάτια των παικτών, ειδικά όταν ο ήλιος πέφτει πάνω σε ανοιχτόχρωμα κτίρια όπου κάποιος ψάχνει απεγνωσμένα τα γυαλιά ηλίου του. Είναι λες και αντανακλάται το φως από εκατό λάμπες πάνω σε ένα φρεσκοασβεστωμένο κτίριο και δικαιολογημένα σε πολλές περιπτώσεις μερικοί ίσως να νομίσουν πως παίζουν Mirror’s Edge 2.
Το πλήθος του κόσμου δεν είναι τόσο μεγάλο όσο θα έπρεπε για μια μεγάλη πόλη όπως το Chicago και δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις που μοιάζει έρημο. Προφανώς εδώ έγιναν κάποιες εκπτώσεις για χάρη του performance, με πολλούς να απορούν για την τεχνογνωσία του studio που είναι υπεύθυνο για τη συγκεκριμένη έκδοση, καθώς ακόμα και στην ανάλυση τα 720p αποτελούν άπιαστο όνειρο. Αρνητική εντύπωση επίσης προκαλούν επίσης το θρόισμα των φύλλων των δέντρων και η κινήσεις των κλαδιών όταν έχει αέρα που είναι τόσο άχαρες που νομίζει κανείς ότι πρόκειται για μαριονέτες, τις οποίες κάποιος κινεί ταυτόχρονα στον ίδιο μονότονο ρυθμό. To ίδιο συμβαίνει με την κίνηση της βλάστησης, όπου αυτή υπάρχει, ενώ ένας τομέας όπου έχει γίνει καλύτερη δουλειά είναι τα εφέ της βροχής. Όχι ότι αυτά αγγίζουν υψηλά επίπεδα, συγκριτικά όμως το οπτικό αποτέλεσμα είναι πολύ καλύτερο.
Το frame rate τώρα, δεν είναι «κλειδωμένο» στα 30 καρέ ανά δευτερόλεπτο όπως συμβαίνει για παράδειγμα στην έκδοση για το PS4, πράγμα που σημαίνει ότι τα επίπεδά του μπορεί να φτάσουν σε αριθμό μεγαλύτερο. Παρόλα αυτά κάτι τέτοιο δε συμβαίνει σε καμία περίπτωση αλλά κυμαίνεται από 20 έως 25 καρέ όταν ο Aiden κινείται πεζός στην πόλη. Όταν όμως πρόκειται για καταδίωξη, ο αριθμός πέφτει ακόμα περισσότερο φτάνοντας λίγο παραπάνω από τα 15 καρέ κάνοντας την εμπειρία της καταδίωξης στο παιχνίδι τραγική και μιας και είναι κάτι που δεν μπορεί κανείς να αποφύγει οι περισσότεροι παλεύουν να τελειώνουν με αυτά τα κομμάτια του παιχνιδιού το συντομότερο δυνατό. Παράλληλα με την πτώση της απόδοσης κατά τη διάρκεια των καταδιώξεων επηρεάζεται και ο χειρισμός των οχημάτων, με το παιχνίδι να μην ανταποκρίνεται άμεσα στις εντολές που δίνουν οι παίκτες μέσω του GamePad, γεγονός που αφαιρεί ακόμα περισσότερους πόντους από τη συνολική εμπειρία.
H λεπτομέρεια στο περιβάλλον φαίνεται σε σκηνές που δεν υπάρχει έντονη δράση. Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις, η μηχανή "αγκομαχάει".
Τα στοιχεία που είναι μοναδικά στην έκδοση του Wii U περιστρέφονται όπως γίνεται κατανοητό γύρω από τη χρήση του GamePad. Μέσω του διαδραστικού χάρτη, η περιήγηση στο Chicago γίνεται απλή υπόθεση μιας και οι παίκτες έχουν τη δυνατότητα να επιλέγουν το waypoint που επιθυμούν και έπειτα χαράσσεται η πορεία που πρέπει να ακολουθηθεί, τόσο στην οθόνη του GamePad, όσο και στους δρόμους της πόλης. Πρόκειται αν μη τι άλλο για μεγάλη διευκόλυνση μιας και η πόλη δεν είναι μικρή και από την άλλη με τον τρόπο αυτό δεν υπάρχει περιττή κατανάλωση χώρου στην οθόνη για την απεικόνιση του χάρτη και του στίγματος της θέσης των παικτών. Το off screen gameplay υποστηρίζεται και στο Watch_Dogs με τους παίκτες να έχουν τη δυνατότητα να το ενεργοποιήσουν/ απενεργοποιήσουν εύκολα, μέσα από την επιλογή Wii U GamePad-Only Mode ενώ αυτό που για μια ακόμα φορά λείπει από τίτλο της Ubisoft είναι τα touch controls από τα μενού. Επιπλέον, μια ιδέα η οποία θα δικαιολογούσε και θα «αποζημίωνε» την 6μηνη αναμονή θα ήταν τα διάφορα hacking mini games να πραγματοποιούνταν αποκλειστικά μέσω της οθόνς του GamePad, όπως ακριβώς γινόταν στο Deus Ex HR DC, όπως κάτι τέτοιο δε συμβαίνει και εύκολα κανείς συμπεραίνει ότι η Ubisoft δεν θέλησε να ασχοληθεί ιδιαίτερα με τον τελευταίο, όπως στελέχη της έχουν εδώ και καιρό δηλώσει, mature τίτλο που πρόκειται να κυκλοφορήσει για το Wii U.
Η ανάλυση του τίτλου από το Digital Foundry. Συγκρίνονται οι εκδόσεις Wii U, PS3 και PS4.
Κλείνοντας, όποιος δεν έχει ήδη ασχοληθεί με το Watch_Dogs σε κάποιο άλλο format έχει ένα πολύ καλό λόγο να το κάνει στο Wii U. H χρήση του διαδραστικού χάρτη δίνει μια νέα διάσταση στο gameplay, όμως όπως αναλύθηκε προηγουμένως η Ubisoft, εάν ήθελε θα μπορούσε να δημιουργήσει ακόμα περισσότερα unique χαρακτηριστικά για το χειριστήριο του Wii U. Oι αποδόσεις του παιχνιδιού στον τεχνικό τομέα σίγουρα δεν το κατατάσσουν μεταξύ των κορυφαίων επιλογών για τους κατόχους της νεότερης οικιακής κονσόλας της Nintendo, όμως αν παραμεριστούν κάποια πράγματα και οι παίκτες επικεντρωθούν στο gameplay θα απολαύσουν μια εμπειρία που θα μείνει στη μνήμη τους για πολύ καιρό.
Τρέχω να το αγοράσω χθες!
Ωραίο κείμενο για μια ακόμα φορά. Μου αρέσει που επικεντρώνεται στα τεχνικά χαρακτηριστικά και συμπληρώνει άριστα το ούτως η άλλως εξαίσιο αρχικό review του Enternity.
ωραιο review!δεν νομιζω ομως οτι ειναι για 6.5 η εκδοση.σιγουρα δεν ειναι η εκδοση που θα πρεπε να ναι αλλα δεν ειναι χειροτερη απο του ps3/xbox360 παρα την αναλυση του digital foundry για τα καρε!αν ειναι οι εκδοσεις χβοχ360/ps3 να βαθμολογουνταν με 6 τοτε δεχομαι το 6.5.!
Εξαιρετικό review για ένα μέτριο game..
στο κομματι της εικονας και των εφφε της ημερας και δη λιγο πριν το ηλιοβασιλεμα εχω ακριβως μα ακριβως την αντιθετη αποψη νικητα!η νυχτα ειναι που τις περισσοτερες φορες δειχνει χαλια λογω μη καλου δυναμικου κοντραστ με αποτελεσμα το μαυρο να δειχνει γκριζο!η πειστικη αποτυπωση της νυχτας ειναι πιο δυσκολη κατα τη γνωμη μου··η ημερα με λιγο halo φαινεται ωραια στο ματι!απο κει κι επειτα περι ορεξεως...
Τραγική ubisoft.Μετά φταίει η κονσόλα λένε.Ναι η κονσόλα έχει χειρότερα frames από το ps3... Σίγουρα δεν είναι ένα ps4 ή x1 αλλά όχι τόσο χάλια.Να τα βράζω τέτοια multiplatfrom άμα τρέχουν έτσι.
Σαν παιχνίδι είναι πολύ ωραίο ως τώρα αυτό που έχω παίξει στο pc αλλά ότι είναι κακοφτιαγμένο είναι η αλήθεια.Περίμενα πάνω κάτω επιδόσεις xbox one,αλλά η Ubisoft το κατέστρεψε το παιχνίδι.Μόνο στο pc είναι σχετικά καλά τα πράγματα μετά από πολλά patch βέβαια.
@iankysyrath, λίγο πριν πέσει το φως της ημέρας είναι το σημείο όπου τα πράγματα αρχίζουν να διορθώνονται λιγάκι. Δεν είπα ότι όλα είναι τέλεια τη νύχτα, είναι πάντως πολύ καλύτερα από όταν είναι ντάλα μεσημέρι και σε αρκετές περιπτώσεις χρειάζεται κανείς γυαλιά ηλίου. Γι' αυτό έφερα και το παράδειγμα των λευκών κτιρίων του Mirror's Edge ;)
Εγώ να πω την αλήθεια το περίμενα διαφορετικό... δεν μιλάω για τη συγκεκριμένη έκδοση αλλά γενικά...
@teo13g Πάντα στις κονσόλες τα Multiplatform είναι χάλια. Λογικό είναι πως να συγκριθούνε με ένα PC?