Και από το πουθενά...τσουπ, να ένας Καλκάνης!
Και αναφέροντας αυτό, θα ξεκινήσουμε με την αίσθηση που μας αφήνουν οι μηχανισμοί του παιχνιδιού. Το σύστημα κάλυψης λειτουργεί ικανοποιητικά και μπορεί να λείπουν απολύτως τακτικοί μηχανισμοί, όπως το να περπατάτε μόνιμα σκυφτοί και να πυροβολείτε, όμως δεν είναι έλλειψη που θα σας απασχολήσει ιδιαίτερα. Η αίσθηση των όπλων είναι καλή, χωρίς βέβαια να φτάνει σε επίπεδα τύπου Destiny, κάτι μάλλον αναμενομένο, μιας και η προϋπηρεσία της Bungie στα Halo άφησε το σημάδι της ανεξίτηλο και στο πρόσφατο online multiplayer game. Βέβαια η οπτική της Ubisoft είναι διαφορετική, μιας και το Tom Clancy’s στο όνομα του παιχνιδιού εξασφαλίζει ότι ο οπλισμός που θα βρίσκετε είτε υπάρχει, είτε θα υπάρξει σε λίγα χρόνια. Τα όπλα χωρίζονται σε Assault Rifles, Light Machine Guns, Submachine Guns, Marksman Rifles, Pistols και Shotguns. Κάθε κατηγορία διαφέρει αισθητά με τις υπόλοιπες και θα φαντάζεστε, λογικά σκεπτόμενοι, ότι το απόλυτο - σε νούμερο - DPS (Damage Per Second - όρος που αν δεν γνωρίζετε θα αναγκαστείτε να μάθετε) θα έρθει με τα Rifles και τα Shotugns. Λάθος, μιας και για κάποιον λόγο τα Shotguns είναι χαρακτηριστικά αδύναμα. Βασίζονται πάρα πολύ στην κοντινή απόσταση και στο θεωρητικά μεγάλο damage, όμως εκτός του ότι η χρησιμότητα τους λόγω της τακτικής προσέγγισης που χρησιμοποιούν οι αντίπαλοι είναι μειωμένη, θα παρατηρήσετε ότι ακόμα και όταν τα χρειαστείτε δεν θα είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικά.
Το πρώτο κύμα των Agents έχει εξαφανιστεί και είναι στο χέρι μας, ως δεύτερο κύμα, να βρούμε τι απέγιναν, αλλά και να αποκαταστήσουμε την τάξη στην Νέα Υόρκη.
Από εκεί και πέρα δεν θα έχετε κάποιο πρόβλημα να συνηθίσετε οποιοδήποτε όπλο τύχει να βρείτε, ή να κατασκευάσετε, ενώ επιβάλλεται η χρήση των mods που βελτιώνουν διάφορες μεταβλητές, όπως τη σταθερότητα, την πιθανότητα για critical hit ή ακόμα και το στόχαστρο που θα σας επιτρέψει μεγαλύτερο πολλαπλαστιαστή zoom. Εξυπακούεται πως τα καλύτερα όπλα τα “ρίχνουν” οι εχθροί, με το συνηθισμένο τρόπο που έχετε συνηθίσει στα MMORPG. Σε αυτό το σημείο αισθανόμαστε την ανάγκη να αφιερώσουμε λίγο χρόνο για να ξεκαθαρίσουμε κάποια πράγματα για το online του πράγματος, αλλά και την υλοποίηση της Ubisoft. Στο κείμενο που αφορούσε την beta, είχαμε αναφερθεί στο γεγονός ότι το The Division δεν είναι MMO. Κάτι που έχοντας πλέον αρκετές ώρες στο τελικό προϊόν, μπορούμε να επιβεβαιώσουμε. Η περιπλάνησή σας στην εγκαταλελειμμένη Νέα Υόρκη απέχει από το να χαρακτηριστεί ως εμπειρία “Massively Multiplayer”. Σε περίπτωση που απλά βολτάρετε και ολοκληρώνετε side-missions, δεν θα συναντήσετε ψυχή. Θα σας θυμίσει περισσότερο single player, αφού τα μόνα μέρη όπου θα συναντήσετε άλλους παίκτες είναι είτε στη βάση σας, είτε στα διάφορα safe-houses. Δεν το συζητάμε δε για φίλους, αφού ο μόνος τρόπος να βρεθείτε με αυτούς και να οργανώσετε ένα party (την ομάδα, όχι το άλλο) είναι η πρόσκληση μεταξύ σας, προκειμένου να βρεθείτε στο ίδιο instance όλοι μαζί, κάτι που ευτυχώς λειτουργεί πολύ ικανοποιητικά. Οφείλουμε να παραδεχτούμε ότι ενώ το ανωτέρω φαινόμενο των ελάχιστων παικτών ανά instance “πληγώνει” την εικόνα του τίτλου ως online multiplayer, αντιλαμβανόμαστε τη λογική με την οποία το προσέγγισε η Ubisoft, η οποία εξασφαλίζει μικρά loading times αλλά και σταθερότητα στους servers που φιλοξενούν το περιεχόμενο του παιχνιδιού.Όσο τριγυρνάτε στην εγκαταλελειμμένη Νέα Υόρκη, θα συναντάτε ομάδες εχθρών που σας επιτίθενται, είτε στο πλαίσιο κάποιου side mission, είτε σε εκείνο κάποιων μικρών αποστολών που θα σας δώσουν experience points, drops αλλά και πόντους για να αναβαθμίσετε κάποιον τομέα της βάσης σας, σύστημα στο οποίο θα αναφερθούμε λίγο παρακάτω. Σε αυτήν την περίπτωση, το scaling του επιπέδου των αντιπάλων είναι ορθά υλοποιημένο, αφού χωρίς να ζορίζει ιδιαίτερα τους παίκτες, τους ανταμείβει με αρκετά experience points και (ειδικότερα στις μετέπειτα περιοχές), ικανοποιητικά αντικείμενα ώστε να εξοπλιστούν κατάλληλα για τη συνέχεια του. Αυτό ισχύει ακόμα και στην περίπτωση που κάποιος παίζει μόνος. Όταν περισσότεροι του ενός παίκτες βρίσκονται στην ίδια ομάδα όμως, το παιχνίδι ρυθμίζει το επίπεδο και τον αριθμό των εχθρών σε σχέση με το level του υψηλότερου παίκτη της ομάδας. Λογικό από τη μία πλευρά, όμως, από την άλλη, τα levels που ανεβαίνουν οι παίκτες έχουν αρκετή διαφορά μεταξύ τους, σε σημείο που αν αυτή η διαφορά στην ομάδα τους είναι μεγαλύτερη από δύο, τρία επίπεδα, οι μικρότεροι σε level παίκτες δεν έχουν καμία ελπίδα. Αυτό οδηγεί στο πρόβλημα, που αντιμετωπίσαμε και κατά τη διάρκεια του review με τις διάφορες ομάδες που σχηματίσαμε, ότι οι παίκτες με τον περισσότερο διαθέσιμο ελεύθερο χρόνο, “ξεφεύγουν” γρήγορα σε σχέση με τους υπόλοιπους, οπότε η δημιουργία μιας σταθερής ομάδας είναι σχεδόν αδύνατη ή, εν πάσει περιπτώσει, χρειάζεται πολύ συγκεκριμένη συνεννόηση.
Όσο τριγυρνάτε στην εγκαταλελειμμένη Νέα Υόρκη, θα συναντάτε ομάδες εχθρών που σας επιτίθενται, είτε στο πλαίσιο κάποιου side mission, είτε σε εκείνο κάποιων μικρών αποστολών που θα σας δώσουν experience points, drops αλλά και πόντους για να αναβαθμίσετε κάποιον τομέα της βάσης σας.
Αναφερομένοι στους παίκτες και τις ομάδες, αξίζει να σταθούμε στη συνέχεια και σε κάποιες λεπτομέρειες όσον αφορά το σύστημα levelling του The Division, αλλά και τα διαφορετικά skills και perks που ξεκλειδώνουμε. Όπως αναφέραμε προηγουμένως, κάποια side-missions θα σας δώσουν συγκεκριμένους πόντους, που λειτουργούν για να αναβαθμίσετε το ένα από τα τρία wings της βάσης σας. Η αναβάθμιση αυτών είναι που ξεκλειδώνει τα skills για κάθε παίκτη ξεχωριστά, μετατρέποντας τους χαρακτήρες του παιχνιδιού, ουσιαστικά, σε classless. Η συγκεκριμένη επιλογή δεν είναι απαραίτητα κακή, αφού μέχρι να φτάσετε στο level cap (για την ιστορία, στο 30ό επίπεδο) θα έχετε αρκετούς πόντους για να ξεκλειδώσετε όλα ή τα περισσότερα skills από το κάθε wing, επιλέγοντας εσείς την κλάση του παίκτη σας. Μία πολύ σωστή επιλογή συστήματος από την Ubisoft και χαρήκαμε δε ακόμα περισσότερο όταν είδαμε τη σωστή εφαρμογή του. Μέσω αυτού, ο ρόλος σας εντός της ομάδας μπορεί να αλλάζει δυναμικά, ανάλογα με τον τρόπο παιχνιδιού των υπολοίπων, ή τη δυσκολία της κάθε αποστολής.
Δυστυχώς, η ίδια η φύση των αποστολών είναι που προκαλεί κούραση καθώς δεν διαφοροποιούνται όσο θα θέλαμε. Ειδικότερα τα side-missions, θέλουν τους παίκτες είτε να κατακτήσουν κάποια περιοχή, να προστατεύσουν κάποια resources εντός μιας συγκεκριμένης περιοχής ή να περιηγηθούν εντός και εκτός κτιρίων και να ενεργοποιήσουν scanners προκειμένου να αποκτήσουν περισσότερες πληροφορίες για τον ιό που προκάλεσε όλη αυτή τη καταστροφή. Και ενώ τα main missions, τα οποία είναι σημαντικά πιο δύσκολα και καλό θα ήταν να μην τα επιχειρήσετε μόνοι σας, προσπαθούν να σώσουν τη παρτίδα, πέφτουν εν τέλει και αυτά στην ίδια παγίδα με μονότονα objectives που περιορίζονται στη λογική του “πάτα έναν διακόπτη εδώ, πήγαινε εκεί και μάζεψε το τάδε αντικείμενο”. Αποτελούν δε και μια χαμένη ευκαιρία, καθώς αδυνατούν να κάνουν τον παίκτη να ενδιαφερθεί για το lore του παιχνιδιού, το οποίο μας αφήνει απλά ένα εκπληκτικό setting και έναν κόσμο γεμάτο -αδιάφορα- μυστικά για να ανακαλύψει κανείς. Και αυτό δυστυχώς αφορά τόσο το περιεχόμενο των main missions, όσο και τα διάφορα collectibles που θα συναντήσετε σε αφθονία στην πόλη, τα οποία αποτελούν ηχογραφήσεις συνομιλιών σε κινητά τηλέφωνα και ολογράμματα από τη στιγμή που εξαπολύθηκε ο ιός (ή και χρονικά λίγο αργότερα).
Εκεί που δεν υπάρχει το παραμικρό παράπονο, είναι στο οπτικό του πράγματος. Βγάζοντας από το μυαλό μας το εξωπραγματικό αρχικό trailer αποκάλυψης του τίτλου, στη μακρινή E3 2013, το The Division είναι οπτικά εντυπωσιακό. Ακόμα και στην έκδοση του Xbox One που είχαμε στη διάθεσή μας, θεωρητικά την πιο αδύναμη δηλαδή, υπήρχαν σημεία στα οποία απλά στεκόμασταν και κοιτούσαμε τα εφέ του καπνού, τη φωτεινότητα των αντικειμένων που καίγονται, τις εκρήξεις που πλημμυρίζουν την οθόνη, ή απλά το φως του ήλιου να αντανακλάται στο χιόνι. Τα καιρικά φαινόμενα όπως η χιονοθύελλα, αλλά και η εναλλαγή μέρας και νύχτας έχουν υλοποιηθεί άψογα. Τα τζάμια των αυτοκινήτων σπάνε σε χίλια κομμάτια, οι πόρτες των οχημάτων κλείνουν σε περίπτωση που περάσετε δίπλα τους, φανερώνοντας μια εμμονή στις λεπτομέρειες, ενώ ακόμα και στα πιο απαιτητικά σημεία όπου αρκετοί εχθροί πυροβολούν ή πετάνε χειροβομβίδες, το frame-rate παραμένει σχεδόν σταθερό.
Στο κείμενο που αφορούσε την beta, είχαμε αναφερθεί στο γεγονός ότι το The Division δεν είναι MMO. Κάτι που έχοντας πλέον αρκετές ώρες στο τελικό προϊόν, μπορούμε να επιβεβαιώσουμε.
Ενίοτε υπάρχουν κάποιες πτώσεις που δεν καθιστούν την εμπειρία unplayable και κάπου κάπου θα πετύχετε και pop-in αντικειμένων, ειδικότερα τις στιγμές που μπαίνετε από εξωτερικό χώρο σε εσωτερικό, όμως και τα δύο αυτά προβληματάκια δεν μπορούν να σταθούν στα σοβαρά ως επιχειρήματα κραξίματος του τεχνικού τομέα. Και η αρτιότητα αυτού έρχεται να ενισχύσει την απεικόνιση της ερημωμένης πόλης, που δείχνει εκπληκτική. Κάπου πήρε το μάτι μας ότι κάποιες περιοχές του Manhattan έχουν περαστεί στο παιχνίδι αυτούσιες, δήλωση που δεν έχουμε λόγο να μην πιστέψουμε. Το γεγονός δε ότι υπάρχουν πάρα πολλά κτίρια τα οποία μπορείτε να επισκεφθείτε και στο εσωτερικό τους, απλά μας κάνουν για ακόμα μια φορά να παραδεχθούμε τη δουλειά που έγινε από την Ubisoft σε αυτόν τον τομέα.Δυστυχώς, η ίδια η φύση των αποστολών είναι που προκαλεί κούραση καθώς δεν διαφοροποιούνται όσο θα θέλαμε.
Επιβάλλεται ξεχωριστό κομμάτι του κειμένου για τη περιβόητη Dark Zone του The Division, το μέρος της πόλης που χτυπήθηκε ισχυρότερα από τον ιό, όπου πλέον δεν υπάρχουν φίλοι και εχθροί και ο κάθε παίκτης μπορεί να βρεθεί αντιμέτωπος με τον οποιονδήποτε. Αρχικά, να αναφέρουμε ότι υπάρχουν και εδώ NPCs οι οποίοι αυτή τη φορά είναι στο ίδιο ή υψηλότερο επίπεδο από τους παίκτες που απαρτίζουν την ομάδα σας, καθιστώντας την εμπειρία πολύ πιο απαιτητική. Θα μπορούσατε σε αυτή τη δυσκολία να προσθέσετε και τον αστάθμητο παράγοντα που θέλει και άλλες ομάδες παικτών να επιτίθενται στη δική σας, κάτι που για την Ubisoft ήταν και το ζητούμενο στην εν λόγω περιοχή. Κάτι τέτοιο δυστυχώς δεν γίνεται, τουλάχιστον όχι ανοικτά. Αυτό διότι οι ποινές που λαμβάνει ένας παίκτης, ή μια ομάδα παικτών, όταν γίνει Rogue, όπως λέμε τους Agents που έχουν Bounty καθώς χτύπησαν/σκότωσαν κάποιον άλλον παίκτη εντός της Dark Zone, είναι πάρα πολύ αυστηρές. Χάνετε ό,τι αντικείμενο είχατε συγκεντρώσει κατά την όλη σας προσπάθεια, ενώ χάνετε και Dark Zone Ranks, τα οποία, όπως καταλαβαίνετε, δεν είναι και εύκολο να ανακτήσετε έπειτα. Σε μια ακόμη αδυναμία της Dark Zone στην υπάρχουσα μορφή της, τουλάχιστον τη στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές, τα αντικείμενα που βρίσκετε δεν είναι ιδιαίτερα καλύτερα από τα αντικείμενα που πιθανώς να είχατε συγκεντρώσει στο υπόλοιπο Manhattan, οπότε μπορείτε να φανταστείτε γιατί οι περισσότεροι κρίνουν ότι δεν αξίζει τον κόπο να ασχοληθούν και δεν το κάνουν άλλωστε. Συγκεκριμένα στις δικές μας περιπλανήσεις, οι φορές που συναντήσαμε αντίπαλες ομάδες ήταν λιγοστές, ενώ ακόμα λιγότερες ήταν οι φορές που μας επιτέθηκαν. Το σκηνικό υποτίθεται ότι θα άλλαζε την ώρα που πραγματοποιείτε extraction των αντικειμένων της Dark Zone, αφού τότε NPCs, αλλά και παίκτες που πιθανώς βρίσκονται κοντά σας, κάνουν μια τελευταία προσπάθεια να σας στερήσουν το loot που ιδρώσατε να αποκτήσετε, όμως και πάλι αυτός ο μικρός “χαμός” δεν αρκεί για να σας πείσει ότι αξίζει τον κόπο να ασχοληθείτε. Ειδικότερα όταν μετά προκύπτει ότι ο κόπος σας ανταμείφθηκε με αντικείμενα χειρότερα από αυτά που είχατε στη κατοχή σας.
Αξίζει το The Division ως τίτλος την υπάρχουσα στιγμή; Εμείς απαντάμε θετικά. Ο τίτλος της Ubisoft στέκεται καλά σε πολλούς τομείς. Ο τεχνικός του τομέας, η καλή αίσθηση των όπλων αλλά και η λογική του tactical shooting, σε συνδυασμό με το συνεργατικό παιχνίδι (ειδικότερα με φίλους) θα σας αφήσει σίγουρα θετικές εντυπώσεις. Σε σημείο που θα ξεπεράσετε την αδυναμία του παιχνιδιού να κρατήσει το ενδιαφέρον σας για το lore, ή τις επαναλαμβανόμενες αποστολές. Πάσχει όμως, όπως και το Destiny όταν κυκλοφόρησε, στο περιεχόμενο μετά το πέρας των αποστολών. Η Dark Zone, πάντα στη μορφή που είναι αυτή τη στιγμή, χωρά πολλές βελτιώσεις για να κάνει τους παίκτες να ασχοληθούν με αυτήν. Και είναι ο λόγος που ακόμα και μετά την ολοκλήρωση του κειμένου, ο υπογράφων θα επιστρέψει στην ερημωμένη Νέα Υόρκη, ελπίζοντας να τη δει να αλλάζει. Να εξελίσσεται και να μεταλλάσσεται σε κάτι πιο ουσιαστικό. Τα raids που θα έρθουν σε λίγο καιρό, αλλά και τα DLCs, που θα αποτελούν και timed exclusivities του Xbox One για ένα μήνα, ίσως αποτελέσουν ακόμα έναν λόγο επιστροφής. Από τώρα όμως, μέχρι τότε, δυστυχώς για εμάς αλλά και για την Ubisoft, ο τίτλος πρέπει να βαθμολογηθεί.
Έχεις απόλυτο δίκιο στο review. Συμφωνώ σε όλα σχεδόν. Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι η επαναληψιμότητα που κουράζει πολύ (ήδη είμαι lvl 13 και έχω βαρεθεί τα ίδια και τα ίδια).
giopa62, σε ευχαριστώ για τα καλά λόγια. Για την επαναληψιμότητα που σε κούρασε ήδη από το 13ο επίπεδο, δοκίμασε να παίξεις με φίλους, αν δεν το έχεις κάνει ήδη. Η τακτική συνεργασία που προκύπτει και το scaling που θα κάνουν οι αντίπαλοι λόγω των περισσοτέρων ατόμων προσθέτει στην εμπειρία, όπως αναφέρω και στο κείμενο.
Δυστυχώς με 2 μωρά παίζω στο δικό μου χρόνο.... μόνο βράδυ, μεγάλα pauses για νανούρισμα κ.λπ. Όντως οι βασικές αποστολές βοηθάει οτι έχουν Matchmaking.
PS: Ωραίο το scaling ανάλογα με το Lvl της ομάδας.
Με 2 μωρά, όντως δύσκολα τα πράγματα από άποψη χρόνου. Σε καταλαβαίνω απόλυτα.
Δικαιο το review! Υπαρχει χωρος για εναν ακομα σε ΧΟ οταν μπαινετε? Μονος μου σε Dark Zone τρωω αρκετες φαπες μερικες φορες! Η πεφτεις και σε γιδια που εκει που εκει που περιμενεις στο extraction τα κανουν ολα κ@@ος!!!
@alessan, όλοι οι καλοί χωράνε. Αν και θα υπάρξει σίγουρα ένα διάστημα πιο αραιού παιχνιδιού, για λίγη αποτοξίνωση... :P
ωραίο και αναλυτικότατο το review.πάντως θα τα κρατήσω τα λεφτά μου και θα πάρω το uncharted 4(όταν βγει με το καλό) αντί του division ειδικά αφού τα quests είναι απλά συνέχεια επαναλαμβανόμενα.όταν πέσει η τιμή θα τιμήσω πάντως σίγουρα.
Δεν το έχω παίξει, αλλά το παρακολουθώ πολύ στο twitch. Ειλικρινά , λες και βλέπω το ίδιο πράγμα συνέχεια αλλα επειδή μαρέσει η φάση του θα το αγοράσω σύντομα
Καταρχήν να πω πως το review το θεωρώ ελλιπές και λάθος. Θα εξηγήσω παρακάτω.
Θα ξεκινήσω με το "PVE" κομμάτι του τίτλου :
* Θα συμφωνήσω όσο αφορά την επανάληψη ή για να το θέσω καλύτερα, όλα τα side missions είναι ίδια.
* ΟΜΩΣ το παιχνίδι στην ουσία ξεκινάει όταν φτάσεις level 30. Μπορείς πλέον να κάνεις Daily ή Challenge μαζεύοντας έτσι Phoinix Credit (για να αγοράσεις High End εξοπλισμό) και βέβαια καλύτερο εξοπλισμό (μπορεί να σου πέσει). ΠΟΥΘΕΝΑ μέσα στο κείμενο δεν αναφέρεται αυτό.
* Επίσης μιας και έκανες κάποια μικρή σύγκριση με το Destiny, να πω, πως το Division είναι πολύ καλύτερο στο θέμα των loot. Εννοώ πως σου δίνει ΣΙΓΟΥΡΑ High End όταν τελειώσεις ένα Challenge.
* Όσο αφορά τις αποστολές που λες πως πρέπει να έχεις κάποιον φίλο σου (ή να κάνεις matchmaking) γιατί είναι δύσκολες, κάτι τέτοιο δεν ισχύει. ΜΟΝΟ όταν φτάσεις level 30 υπάρχει κάποια δυσκολία και αυτή είναι ΜΟΝΟ στα Challenge, που και αυτά εάν καθίσεις κάποιες ώρες θα τα κάνεις.
Όσο αφορά το "PVP" κομμάτι του τίτλου ή αν θες καλύτερα το Dark Zone :
Δεν ξέρω πραγματικά από που να αρχίσω. Μιας και σήμερα έχουμε 29 του μήνα και στις 22 βγήκε update που έκανε την DZ πολύ καλύτερη.
Θα τα πάρω με την σειρά.
1) ΠΟΙΝΕΣ : Μετά το update (22 του μήνα) πραγματικά χάνεις ελάχιστα XP είτε αν είσαι Roque είτε αν δεν είσαι. Αυτά τα XP μπορείς πολύ εύκολα να τα ξανά μαζέψεις. Όπως επίσης και τα λεφτά. Να πω εδώ πως μετά το update (22 του μήνα) βλέπεις πολλούς περισσότερους Roque, κάτι που το θεωρώ πολύ καλό. Διότι πλεον δεν φοβούνται να χάσουν τα XP ή τα λεφτά τους.
2) ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ : Mετά το update (22 του μήνα) βρίσκεις πολύ εύκολα loot (σκοτώνοντας τους Named). Μιλάω πάντα για High End (Gear ή Weapon, και όχι μόνο). Βέβαια και πριν το update ίσχυε το καλύτερο loot απλά πλέον έχεις πιο πολλές πιθανότητες να σου πέσει.
3) ΕΝΑΣΧΟΛΗΣΗ ΜΕ DZ : Αξίζει να ασχοληθείς με την DZ. Διαφορετικά δεν υπάρχει λόγος να πάρεις το παιχνίδι. Επίσης θα ήθελα να μάθω αυτούς τους περισσότερους που έχουν το παιχνίδι και δεν ασχολούνται με την DZ. Διότι εγώ βλέπω το αντίθετο να συμβαίνει.
4) " Υπέρ-δύσκολη Dark Zone χωρίς το ανάλογο αντίκρισμα ". Το έβαλες στα αρνητικά. Σοβαρά τώρα ? Η DZ σου δίνει το καλύτερο loot που μπορείς να βρεις και επίσης ΔΕΝ είναι δα και τόσο δύσκολη ειδικά εαν παίζεις με παρέα. Αλλά και μόνος σου μια χαρά είναι. Μιλάω από DZ01 μέχρι DZ06.
Όλο το κείμενο λοιπόν για την DZ είναι τελείως λανθασμένο.
Εδώ θέλω να γράψω κάτι όσο αφορά την DZ :
Αναφέρεις μέσα στο κείμενο " μέχρι την ώρα που γράφονται αυτές οι γραμμές ".
Επίσης είδες πως έβαλα πολλές φορές το update (22 του μήνα).
Το κείμενο ανέβηκε 29 του μήνα δηλαδή 1 εβδομάδα αργότερα από το update.
Oπότε συμβαίνουν 2 πράγματα :
1) ή έδωσες το review πριν τις 22 του μήνα οπότε είναι λάθος του site διότι το ανέβασε τώρα.
2) ή έδωσες το review μετά τις 22 του μήνα οπότε το λάθος είναι δικό σου διότι δεν άλλαξες το κείμενό σου.
Και στις 2 περιπτώσεις το κομμάτι για την DZ είναι τελείως λάθος και ελλιπές.
Καταρχάς να σε ευχαριστήσω και χαίρομαι που έχεις αντίθετη άποψη και τη γράφεις στα σχόλια και με επιχειρήματα. Ας απαντήσω λοιπόν:
Το παιχνίδι ΔΕΝ ξεκινά στο 30ο επίπεδο. Έχει όπως λες, 40 ώρες βαρετού και επαναλαμβανόμενου gun play (το θέτω τελείως υπερβολικά για να καταλάβεις πως μπορεί να το δει κάποιος που δεν κόβει φλέβα για co-op shooters όπως εγώ), χωρίς να μπορεί να προξενήσει στον παίκτη το παραμικρό ενδιαφέρον για την ιστορία του και το lore του. Να αναφέρω το προφανές, ότι ξεκλειδώνονται daily challenges τα οποία σου δίνουν phoenix credits και μπορείς με αυτά να αγοράσεις high end gear? Ναι γίνεται και αυτό. Είναι αυτοσκοπός; Οχι. Θα έπρεπε να είναι; Ίσως. Αλλά δεν το βλέπω έτσι. Όπως και η Ubisoft δεν το βλέπει από τη σκοπιά του παραδοσιακού MMO, αλλιώς θα έπρεπε να συναντάμε και κανέναν player χωρίς matchmaking στον έξω κόσμο, κάτι που δεν γίνεται. Επέλεξα να μην το αναφέρω γιατί θεωρώ ότι το ζουμί για τη Ubisoft δεν είναι στα daily challenges αλλά στην Dark Zone.
Σύγκριση με το Destiny στο κομμάτι του Loot δεν θα μπορούσα να κάνω γιατί... δεν έχω παίξει Destiny. Μόνο το δανείστηκα και το έπαιξα ένα δεκάωρο και αυτό γιατί λατρεύω Bungie. Αλλά προφανώς δεν με κράτησε, οπότε απλά συνέκρινα το κομμάτι του gunplay. Και στο τέλος του κειμένου, αναφέρομαι στο περιεχόμενο endgame που είχε (όταν κυκλοφόρησε) το Destiny, σύμφωνα με σχεδόν όλους, reviewers και παίκτες.
Για τις αποστολές, αν τις έκανες στα προτεινόμενα level, μόνος σου, και τις έβγαζες άνετα κιόλας, μπράβο σου. Εμένα η αποστολή της beta για παράδειγμα, που την προσπάθησα ΕΠΙΤΗΔΕΣ μόνος μου γιατί θεωρητικά την ήξερα, μου πήρε παραπάνω από μια ώρα. Με τον Καλκάνη (1 παίκτη μόνο επιπλέον σε παρόμοιο επίπεδο) κάτι σε ένα τέταρτο. Στο ίδιο level. Για παρόμοιο xp και loot. Νομίζω αυτό που λέω είναι προφανές.
Και για τη Dark Zone:
Ξεκινάω από τα βασικά. Εγώ έπαιξα The Division τελευταία μέρα πριν γράψω το κείμενο, την Πέμπτη 24 Μαρτίου. Τις επόμενες μέρες ούτε Xbox δεν πρόλαβα να ανοίξω, λόγω υποχρεώσεων και Κυριακή έκατσα να γράψω το κείμενο που ανέβηκε χθες.
Παρουσιάζεις το παιχνίδι λες και μεταλλάχθηκε στη Dark Zone, κάτι που εγώ προσωπικά δεν είδα. Τις επόμενες δύο ημέρες μετά το update οι Rogue Agents ήταν πάλι ελάχιστοι. Και μου λες ότι έριξε τις ποινές το παιχνίδι. Κάτι που παρατήρησα. Και ότι αύξησε το loot. Πάλι το παρατήρησα. Δεν θεωρώ όμως ότι έπρεπε να γραφτεί, γιατί, εγώ στον τρόπο παιχνιδιού των παικτών δεν παρατήρησα διαφορά. Άρα μάλλον το συγκεκριμένο update δεν έφερε τα πάνω κάτω που λες εσύ ότι έφερε. Και εμένα, ως παίκτη, δεν μου κινεί το ενδιαφέρον, να μπω και να φάω τα μούτρα μου τρεις, τέσσερις ώρες για ένα κομμάτι εξοπλισμού ΛΙΓΟ καλύτερο από αυτό που θα μου δώσει το Daily Challenge. Και δεν θεωρώ ότι είναι αυτός ο σκοπός της Dark Zone. Για αυτό και γράφω ότι δεν αξίζει να ασχοληθείς. Ακόμα. Κάτι που το τονίζω. Γιατί μιλάμε για τίτλους που συνεχώς εξελίσσονται.
Για τη δυσκολία της Dark Zone, ισχύει αυτό που έγραψα και στις αποστολές. Μόνος σου δεν πας. Εγώ τουλάχιστον δεν τα κατάφερα.
Υ.Γ. Από ότι είδα το comment σου το έκανες λίγο πριν, ή την ίδια ώρα που είχαμε εκπομπή με τον Κώστα. Κρίμα που δεν μπήκες στο radio να το συζητούσαμε live.
Άσχετα που διαφωνώ κάθετα με το review αλλά είναι δυνατόν ένα τέτοιο παιχνίδι να έχει ίδια βαθμολογία με το Naruto και το superhot? Αλήθεια? Μήπως πρέπει να αναθεώρησετε λίγο το πως βάζετε βαθμολογίες στα games? Δεν έχω ακούσει κανένα gamer να γκρινιάζει για αυτό το απίστευτο παιχνίδι.. Μόνο τα site το κραζουν και αυτοί που δεν το έχουν καν αγοράσει! Με τέτοια review που βγάζετε είναι λόγος για μ'ενα να μην ξαναμπώ στο σαιτ..
Δεν ξέρω για το Naruto, γιατί δεν το έχω διαβάσει ακόμα. θα σου πω όμως για τις δύο δικές μου κριτικές. Και τα δύο κείμενα θεωρώ ότι είναι ξεκάθαρα και υποστηρίζουν την εκάστοτε βαθμολογία.
Το μεν SUPERHOT κατορθώνει να φτάσει έως το 7 για τους λόγους που αναγράφονται στο κείμενο. Από το The Division δε, αφαιρούνται βαθμοί και καταλήγει στο 7, για λόγους οι οποίοι πάλι αναγράφονται στο κείμενο.
Όπως δεν μπορούμε να συγκρίνουμε μήλα με πορτοκάλια, έτσι δεν μπορούμε να συγκρίνουμε τις δύο βαθμολογίες για διαφορετικού είδους παιχνίδια. Και γενικότερα, μιλώντας αποκλειστικά για μένα, κάθε παιχνίδι αντιμετωπίζεται ξεχωριστά και κρίνεται ως προς το είδος του και σε αυτά που κατορθώνει, ή δεν κατορθώνει.
@Nti2012
Η ένστασή σου που βρίσκεται ακριβώς και κάνεις σύγκριση με Naruto και Superhot; Στο budget του καθε τίτλου;
Όχι δεν το κρίνω με το budget..Και καταρχήν δεν κρίνω το review για το παιχνίδι, αυτή είναι η άποψη του για το παιχνίδι. Όταν ομως ένα παιχνίδι που διαρκεί πάνω κάτω όσο 2 ταινίες και δεν είναι φθηνό, που μόνο και μόνο γι'αυτο το λόγο θα έπρεπε να έχει ένα 5αρι, και παίρνει την ίδια βαθμολογία ένα παιχνίδι που έχει διάρκεια τουλάχιστον 200 ώρες είναι λάθος.. Και μην λέτε ότι είναι διαφορετικά games όταν η βαθμολογία είναι ίδια. Αν θέλετε να τα ξεχωρισετε βάλτε ξεχωριστά τη βαθμολογία για τα indie και ξεχωριστά για τα πραγματικά games..
Και μόλις είδα ότι έχετε βάλει 10 στο goat Sim.. Εντάξει παιδιά το τερμάτισατε... Νομίζω ότι δεν είμαι ο μοναδικός με αυτή την άποψη...
γιατι τα Indie δεν βγαινουν απο developers αλλα επειδη ενα παιχνιδη ειναι στην EA η στην Ubi η στην Blizzard να παιρνουν 10αρια ενω τα indie 1-2 αυτο δεν ειναι λογικη !!!!!
@Nti2012, συγγνώμη, αλλά το σχόλιο σου για το Goat Simulator θα το αφήσω να περάσει γιατί δεν έχει καμία λογική με τη κουβέντα που κάνουμε τώρα.
Και κανονικά τα σχόλια για το SUPERHOT θα έπρεπε να γίνουν στο δικό του κείμενο. Παρόλα αυτά θα σου απαντήσω ακόμα μια φορά, αν και δεν βλέπω να μπαίνεις στο νόημα, ότι στη ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ περίπτωση, κράτησα έξω τη τιμή από την κριτική. Κάτι που έκανα τον κόπο να αναφέρω και στην τελευταία παράγραφο του κειμένου, η οποία και θα μπορούσε να παραλειφθεί.
Δεν λέω εγώ ότι είναι διαφορετικά games, ΙΣΧΥΕΙ ότι είναι ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ games. Όπως και να το κάνουμε. Για αυτό και δεν μπορείς να βάλεις με το ζύγι, 200 ώρες=8-9-10, ή 5 ώρες= 0-1-2. Μακάρι να ήταν τόσο απλό. Θα έκανε και τη δική μας δουλειά, ευκολότερη.
Και τα γράφω αυτά, εγώ, που έχω καταθέσει πολλές φορές την άποψή μου για τα indies, τόσο σε comments αλλά και ειδικότερα στο Enternity Radio.
Nti2012 αν η βαθμολογία εξαρτώταν μόνο από τη διάρκεια, απαξιώναμε αυτόματα μια μεγάλη σειρά τίτλων που μπορεί να προσφέρουν μια Χ καινοτομία, αλλά για τους Ζ-Χ λόγους δεν έχουν μεγάλη διάρκεια. Η βαθμολογία είναι ένα αποτέλεσμα, μια σούμα όλων των παραμέτρων. Ως εκ τούτου, το 7 στο Division δεν μπορεί να διαβαστεί με το 7 στο SUPERHOT. Είναι ανόμοια πράγματα.
Όσον αφορά στα reviews τώρα, η βαθμολογία είναι το κλείσιμο του κειμένου. Προσπαθεί να αποδώσει με έναν αριθμό πάνω-κάτω αυτά που αποτυπώνουν 1000-2000 λέξεις. Μην μένεις μόνο στον αριθμό. Αν τα σχόλια με τον αριθμό δεν σχετίζονται ή απέχουν, να το συζητήσουμε. Αλλά το άλλο, είναι εντελώς διαφορετικό.
Να κάνω κι εγώ μια ερώτηση προς τον φίλο Nti2012. Με τη λογική σου, το 9 στο αρχικό Twilight Princess μπορεί να συγκριθεί με το 9 του 80 Days;
Αν και σιγα σιγα -αφου μονταρα οπλα,εξαρτησεις- και βρηκες μερικες καλα κομματια τουλαχιστον απο DZ01-DZ03 παλευεται -αν δεν μου τελειωσουν οι σφαιρες, οποτε τρεχαλα σε safe house/checkpoint- οποιος θελει σε ΧΟ ας με προσθεσει να κανουμε μερικα ντου μαζι! alessan 360!
*βρηκα μερικα
Μα και βέβαια το παιχνίδι ξεκινάει μετά το 30ο level. Μέχρι το 30ο level είναι κουραστικό (ή βαρετό όπως θες πες το) κάνοντας μόνο στο main story και τα διάφορα side missions, μαζί με τα encounters, event, ... Τα κάνεις για να ξεκλειδώσεις όλες τις επιλογές έτσι ώστε να μπορείς να φτιάξεις τον χαρακτήρα σου όπως θες εσύ μετά. Μετά το 30ο level είναι το "ζουμί" του παιχνιδιού διότι μετά μπορείς να παίξεις daily & challenge. Μετά το 30ο level μπορείς να φορέσεις το High End εξοπλισμό σου.
Όλα αυτά είναι σημαντικά για να τα αφήσεις έξω από το Review. Διότι εσύ, εγώ ή όποιος άλλος έχει πάρει το παιχνίδι αυτά τα ξέρει. Αλλά κάποιος διαβάζοντας αυτό το review θα νομίζει πως μετά το 30ο level δεν έχεις να κάνεις κάτι. Κάτι που στην ουσία δεν ισχύει.
Θα μπορούσα να δεχτώ ότι είναι βαρετό ή μονότονο να κάνεις daily & challenge αλλά δεν μπορείς να το παραβλέπεις από το review. Είναι σημαντικό κομμάτι του τίτλου. Γι' αυτό όπως σου είπα το θεωρώ ελλιπές.
Ούτε εγώ θεωρώ άξιο αναφοράς το ότι δεν συναντάς κάποιος στο "PVE" κομμάτι του τίτλου. Κατά την γνώμη μου δεν χρειάζεται κιόλας.
Όσο αφορά το Destiny επειδή έκανες σύγκριση σου ανέφερα κάποιο άλλο παράδειγμα. Δεν ήξερα πως δεν έχεις ασχοληθεί με το τίτλο. Κατά την γνώμη μου αν και τα 2 παιχνίδια μοιάζουν είναι τελείως διαφορετικά.
Όσο αφορά την δυσκολία των αποστολών για να μην υπάρξει καμία παρεξήγηση και παρερμηνεία δεν είπα πως δεν είναι δύσκολες για να σου δείξω πως είναι ο super παίκτης. Το είπα διότι όντως δεν είναι δύσκολες εαν είσαι στα προτεινόμενα level. Εαν φτάσεις 30 δεν το συζητώ είναι γελοίες, πέρα βέβαια των challenge.
Kαι να πω βέβαια πως όταν τις κάνεις μόνος σου βγαίνουν και πιο λίγοι εχθροί.
Όπως σου είπα και πριν για την DZ μια και το Division τo παίζω (για να το θέσω καλύτερα το έχω κάψει) από τότε που άνοιξαν οι server είναι η αλήθεια.
Όντως μετά το update (22 του μήνα) είναι άλλη DZ. Επειδή παίζω αρκετά πολύ θα σου πω τα εξής :
* Στην αρχή όταν έμπαινα DZ πραγματικά Roque υπήρχαν με το σταγονόμετρο. Μετά το update (22 του μήνα), όπου πάω θα συναντήσω 99% Roque.
* Στην αρχή όταν έμπαινα DZ τα High End έπεφταν πραγματικά με το σταγονόμετρο. Μετά το update (22 του μήνα), υπάρχει μια σημαντική βελτίωση στα High End drop.
To να μην έχεις παίξει πολύ τον τίτλο έτσι ώστε να μην έχεις δει διαφορά σε αυτά τα σημεία της DZ και στο πόσο πολύ έχει αλλάξει δεν σημαίνει ότι το κομμάτι του review για την DZ δεν είναι λάθος.
ΓΕΝΙΚΑ :
Μπορώ να καταλάβω πως λόγο του ότι το site έχει αλλάξει τα review (τα βγάζει πολύ συρρικνωμένα) μπορεί κάτι να μην γραφτεί. Αυτά όσο αφορά το ελλιπές που έχω γράψει.
Αλλά πραγματικά όσο αφορά το κομμάτι για την DZ είναι πραγματικά λάθος γραμμένο.
Τα review είναι για να βοηθάνε αυτόν που θέλει να αγοράσει το προϊόν. Να του λένε όσο πιο πολλά μπορούνε και να του τα λένε και σωστά.
Διότι εαν κάποιος διαβάσει το review και μετά πάρει το παιχνίδι πέρα του ότι θα δει πως υπάρχει και end game περιεχόμενο (daily & challenge) θα δεν πως και το κομμάτι με την DZ δεν ισχύει.
Θα γράψω και ένα παράδειγμα για την DZ:
πχ
Όταν έχανες 4500, 15000, 20000 (ανάλογα με το level που ήσουνα) σαν Roque και τώρα χάνεις κοντά στα 3000 (μέσος όρος) καταλαβαίνεις πως υπάρχει ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαφορά.
Το ίδιο ισχύει και για τα λεφτά.
Όταν σκότωνες 10 named εχθρούς και δεν σου έδιναν ούτε ένα High End, ενώ τώρα μπορούν να σου ρίξουν στην χειρότερη 1 υπάρχει διαφορά.
Για να μην αναφέρω τα κουτιά που άνοιγες με κλειδί που σου έδιναν μπλε, ενώ τώρα θα πάρεις σίγουρα μωβ και υπάρχει και πιθανότητα (αρκετά καλή για high end).
Για τους Roque τα έγραψα παραπάνω.
Στα αρνητικά θα μπορούσες αντί για το "Υπέρ-δύσκολη Dark Zone χωρίς το ανάλογο αντίκρισμα" θα μπορούσες να βάλεις το ότι ο παίκτης σου δεν αρθρώνει ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΛΕΞΗ σε ολόκληρο το παιχνίδι. Κάτι που το θεωρώ ΤΡΑΓΙΚΟ να γίνεται. Δηλαδή WTF ρε Ubisoft.
Kαι για να κλείσω να πω κάτι σχετικά με το lore.
To Destiny έχει τα Grimmoire όσο αφορά το lore του παιχνιδιού. Εαν έχεις όρεξη να τα διαβάσεις μαθαίνεις και το lore.
Το Division έχει τα Echos, τα Phone Reckdings,... όσο αφορά το lore.
Και τα 2 εμένα προσωπικά δεν μου αρέσουν. Δηλαδή να μαθαίνεις το lore ενός παιχνιδιού χωρίς να το εξηγεί το ίδιο το παιχνίδι μέσα από το main story.
Όσο αφορά το YΓ σου, θέλω να σου πω πως δεν βγαίνω σε εκπομπές. Δεν υπάρχει κάποιος λόγος συγκεκριμένος απλά δεν θέλω.
@TomTom, θα σου απαντήσω μόνο στα περί "συρρικνωμένα". Το μέσο review μας ήταν και είναι κοντά στις 1000-1200 λέξεις. Κάποιες εξαιρέσεις έφταναν και τις 3k+ λέξεις.
@Nti2012
Δεν ξερω πως βαθμολογει ο καθενας αλλα εγω οταν βλεπω μια βαθμολογια περμενω αυτη η βαθμολογια να αντιστοιχει στην εμπειρια που δινει ενα παιχνιδι και σε αυτο που σου αφηνει στο τελος.
Υπαρχουν παιχνιδια που ειναι 3 ωρες και ειναι 3 εξαιρετικες ωρες που σου μενουν και υπαρχουν παιχνιδια που ειναι 200 ωρες και ειναι 200 μετριες ωρες. Γιατι το πρωτο παιχνιδι να μην παρει καλυτερη βαθμολογια εαν ειναι καλυτερο;
Ο καθενας μπορει να κρινει αν αξιζει η σχεση κοστους/αντοχης χρονου, διαβαζοντας και το review, αλλα η βαθμολογια (imo) πρεπει να ανταποκρινετε στην ποιοτητα σαν συνολο.
"ξεχωριστά τη βαθμολογία για τα indie και ξεχωριστά για τα πραγματικά games.."
Ε ναι τα indies δεν ειναι πραγματικα games. Πραγματικα games ειναι τα επαναλαμβανομενα shoot-bang-bang παιχνιδια που μας τροφοδοτεί καθε publishers με ετησια updates και 500 dlc.
Τα Indies που προσφερουν κατι φρεσκο και διαφορετικο απο τα συνηθισμένα δεν ειναι πραγματικα games.
@TomTom. Για του λόγου το αληθές, μπήκα εδώ και λίγη ώρα στο The Division. Και συγκεκριμένα στη Dark Zone. Εκατσα για καμια ώρα, μόνος μου, σε DZ01-DZ03 περιοχές. έφαγα καμια 20αριά mobs, εκ των οποίων τέσσερις κίτρινους. Και βρήκα 4 (!!!) αντικείμενα. ΚΑΝΕΝΑ εκ των οποίων δεν ήταν high end. Εν τω μεταξύ μου έσταξαν το κορμί, προφανώς, διότι ήμουν μόνος μου που όπως είπα δεν έχει και πολύ νόημα, αλλά είπα να σε ακούσω μπας και έκανα εγώ κάτι λάθος.
Σε αυτό το διάστημα, όχι απλά δεν συνάντησα ΚΑΝΕΝΑΝ Rogue Agent, αλλά η αλήθεια είναι ότι ένα πάρτι παραδίπλα τεσσάρων ατόμων (να 'ναι καλά τα παιδιά) με βοήθησε κιόλας να φάω τα mobs όταν μου τη πέσανε περισσότερα του αναμενομένου. Που εννοείται πως με έριχναν. Αν ήθελαν. Γιατί δεν ήθελαν όμως; Μήπως γιατί δεν είχε νόημα;
Ελπίζω να καταλαβαίνεις που το πάω. Και φαντάζομαι ότι το σήμερα λογαριάζεται ως μετά το update(22 του μήνα) που σου αρέσει να τονίζεις.
Και αυτό ήταν το ολίγον από gaming που είχα να διαθέσω για σήμερα, από άποψη χρόνου, διότι οι δουλειές τρέχουν και σε λιγάκι θα πρέπει να φύγω.
@ platonxii
Λες ότι σκότωσες 4 κίτρινους και σου έριξαν 4 αντικείμενα (κανένα High End).
Όπως είδες ανέφερα Named εχθρούς.
Εαν σκότωσες 4 απλά κίτρινα mobάκια λογικό είναι. ΔΕΝ δίνουν High End.
Eαν όμως σκότωσες 4 Named και πήρε 4 αντικείμενα, λες ψέμματα, διότι ο κάθε Named σου δίνει minimum 2 με 4 αντικείμενα που μέσα σε αυτά υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να είναι κάποιο High End. Οπότε στην χειρότερη θα έπρεπε να σου είχαν ρίξει 8 αντικείμενα.
Όσο αφορά τους Roque:
Μπορεί να έτυχε. Kαι εγώ υπάρχει μέρα που δεν έχω συναντήσει κανέναν. Αλλά δεν είναι ο κανόνας.
Μπορεί να είναι η κονσόλα. Να μην έχει τόσους πολλούς παίκτες το Xbox οπότε να βλέπεις πιο δύσκολα Roque. Δεν το λέω με κακό τρόπο.
Επίσης εαν έχει νόημα ή όχι να γίνεις Roque, πίστεψέ με έχει.
Ο λόγος ?
Τα ΧP που είναι πολύ πιο πολλά εαν μπορέσεις να κρατηθείς μέχρι να σου τελειώσει ο χρόνος. Όσο ανεβαίνεις Rank σαν Roque τόσο πιο πολλά XP παίρνεις όταν σου τελειώσει ο χρόνος. Και βέβαια πέρα από τα XP και τα χρήματα είναι και τα loot που μπορεί να έχει πάνω του ο άλλος.
Καταλαβαίνω πως μπορεί αν μην έχεις τον χρόνο (ή την όρεξη αν θες) να παίξεις το συγκεκριμένο παιχνίδι όσο εγώ, οπότε να μην ξέρεις και πολλά πράγματα γι' αυτό. Αυτό όμως δεν λέει κάτι. Δεν παύει το κείμενο για την DZ να το θεωρώ λάθος, όχι επειδή " ήθελα να στην πω ", αλλά επειδή ισχύουν ότι έχω γράψει τα οποία έρχοναι σε αντίθεση με το κείμενό σου.
Και κάτι τελευταίο όσο αφορά τους Roque. Μπορεί το ποσοστό του 99% να ήταν υπερβολικό αλλά σου είπα αυτά που έχω δει εγώ παίζοντας το παιχνίδι στο PS4. Όπως σου ξαναείπα όμως μετά το update έχει γίνει άλλη DZ.
@ Sephiroth
Καταλαβαίνεις πως για τέτοιου είδους παιχνίδια αυτές οι λέξεις ΔΕΝ φτάνουν. Αφήνεις έξω από το κείμενο σημαντικά πράγματα.
Δεν γίνεται να μην αναφέρει ο reviewer Daily, Challenge, Phoinix Credit, σημαντικά πράγματα για το παιχνίδι δηλαδή επειδή ΔΕΝ πρέπει το κείμενο να υπερβαίνει κάποιες λέξεις.
Εκτός και όπως είπε δεν το θεώρησε σημαντικό, οπότε εκεί πάμε αλλού (μάλλον δεν είναι ικανός να κάνει review σε τέτοιου είδους παιχνίδια).
Επίσης το συρρικνωμένα το σύνδεσα με το ελλιπές. Πιστεύω συνδέονται αυτές οι δύο λέξεις.
@TomTom, διαφωνώ, αλλά σεβαστή η άποψή σου
Εχω παιξει αρκετες ωρες ειτε με τον με τον Tom Tom ειτε με αλλα ατομα και συμφωνω στα περισσοτερα σημεια που αναφερει .
Το παιχνιδι βασιζεται σε 2 τελειως διαφορετικα κομματια , τα πριν και μετα τα 30 level τα οποια βεβαια εξαρτωνται απο το πως θα παιξει κανεις το παιχνιδι μεχρι το level cap του PvΕ οπου ειναι και το πιο σημαντικο . Αυτο γιατι με το PvE lv cap ξεκιναει το δευτερο μερος το οποιο ειναι καθαρα farming , high end loot Κλπ . Εγω για παραδειγμα πρωτα τελειωσα το PvE και μετα ξεκινησα DZ .
Ειναι ενα ωραιο review μεχρι τα 30 Level αλλα απο εκει και περα οντως εχουν παραληφθει καποια σημαντικα στοιχεια του παιχνιδιου . Βεβαια το Update που κατεβασαμε μετα απο λιγες μερες αλλαξε αρκετα τα δεδομενα στο DZ .
Eπισης να αναφερθει πως αναμενεται ενα πολυ σηματνικο free Update μεσα στον απριλιο που θα μπορεις να αποκτησεις set gear armor ...
To Dark Zone είναι από μόνο του λόγος αγοράς για εμένα - επίσης το γεγονός ότι είναι μια εκτενής περιοχή για 25 ατομα (instanced) και ότι ανα πάσα στιγμή στο ραντάρ έχεις το στίγμα των rogue, βοηθά στο να αποφεύγεις το PvP αν δεν το πολυγουστάρεις. Όντως έχει αυξηθεί ο κόσμος που παίζει πλέον πιο ριψοκίνδυνα, αλλά κατανοώ το γεγονός ότι αν δεν σου κάνει κλικ το DZ δεν υπάρχουν και πολλά πράγματα να κάνεις μετά το 30...
Κατατοπιστικοτατο review Πλατων ! Δυστυχως δεν εχω προλαβει να ακουσω (εστω σε επαναληψη) την συζητηση στο Radio περι Division για περισσοτερα Infos...soon ομως :)
Η ουσία του τίτλου είναι όντως μετά το 30 στη Dark Zone και σύντομα και τα Raids. Αν κάνετε το λάθος να παίζετε το παιχνίδι Solo τότε χάνεται τη ουσία μιας και όλος ο χαβαλές είναι στο co-op, Hard mode και φυσικά legendary δυσκολία στα Dailys. Το να παίζει κάποιος μόνος και να λέει ότι είναι βαρετό το παιχνίδι δεν αντικατοπτρίζει καθόλου την εικόνα του παιχνιδιού.
LIfe according to Ubisoft.
"However, at the moment, loot drops are just too rare and disappointing, putting too much of an emphasis on crafting: you are looking for crafting materials and may sometimes end up dropping an interesting item in the process".
http://tomclancy-thedivision.ubi.com/game/en-GB/news/detail.aspx?c=tcm:154-245982-16&ct=tcm:148-76770-32
Γενικα ειτε στο DZ ειτε στο PvE δινει αρκετο Loot , παρα πολλα μοβ και λιγα μεν χρυσα αλλα λογικο ειναι γιατι δεν μπορει να απαιτεις να σου δωσει το παιχνιδι αμεσως πολλα high end gear . Επισης κατι το οποιο δεν εχει καταλαβει αρκετος κοσμος ειναι πως το παιχνιδι βασιζεται πανω στο crafting . Πρεπει να φαρμαρεις οσο δεν παει και απο εκει και περα βρισκοντας phoenix credits πραττεις αναλογως .
Επισης αν καποιος παιξει και παρατηρησει σωστα , το high end gear που μπορει να σου πεσει δεν εχει θεση για gear mods . Oποτε αναγκαστικα πας για crafting .
Το παιχνιδι απαιτει πολλες ωρες , οποτε καποιος που δεν αφιερωνει χρονο λογικο ειναι να του φαινεται το lοοt μετριο . Τo loot ειναι μετριο σχεδον παντα αλλα ειναι απαραιτητο για materials ...
Apisteua grafika