Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Resident Evil HD Remaster Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Capcom

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Capcom

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Resident Evil HD Remaster
    • 18+ pegi 18+
      • 9.4 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (13)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://www.capcom.co.jp/biohd/en/index.html FOLLOWERS 11 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • EDITOR’S CHOICE

    9

    ENTERNITY SCORE
*
Δε γίνεται να γραφτούν αυτές οι γραμμές χωρίς να υπάρχει έντονο το στοιχείο της νοσταλγίας, της ανάμνησης μιας περασμένης δεκαετίας που για πολλούς ήταν τα αθώα χρόνια της παιδικής ηλικίας, του σχολείου και της αγωνίας του Σαββατοκύριακου. Τότε άλλοι παρακολουθούσαν κινούμενα σχέδια και άλλοι περίμεναν καρτερικά να συνδέσουν την κονσόλα της επιλογής τους και να απολαύσουν τα αγαπημένα τους video games. Κάπου εκεί στο μακρινό, πλέον, 1996 κυκλοφόρησε στο PlayStation η παραγωγή που, μετά από το Alone in the Dark, θα προσδιόριζε για πάντα την έννοια survival horror και που έμελλε να αποτελεί ένα εκ των πιο δημοφιλών σημείων αναφοράς στο είδος. Φυσικά αναφερόμαστε στο - ιδιαίτερα τρομακτικό για τα δεδομένα της εποχής - Resident Evil της Capcom. 6 χρόνια μετά, και συγκεκριμένα το 2002, η Capcom ετοίμασε το remake του Resident Evil το οποίο και θα θυμούνται οι κάτοχοι GameCube ως μία εκ των πιο αξιοζήλευτων αποκλειστικοτήτων του συστήματος. Το ίδιο remake λοιπόν μεταφέρεται στα PS3 και Xbox 360 με ανάλυση 720p, PS4, Xbox One και Windows με ανάλυση 1080p, κι επιχειρώντας να μη χαρακτηριστεί ένα απλό port, η Capcom πρόσθεσε στολές για τους Jill Valentine & Chris Redfield, νέες επιλογές σε χειρισμό και ήχου, υψηλή ανάλυση αλλά και εκφράσεις των πρωταγωνιστών.


Το 2002 η Capcom ετοίμασε το remake του Resident Evil το οποίο και θα θυμούνται οι κάτοχοι GameCube ως μία εκ των πιο αξιοζήλευτων αποκλειστικοτήτων του συστήματος.

Η αλήθεια είναι πως από τις πρώτες στιγμές ενασχόλησης με τον τίτλο, η αίσθηση του παλιού έχει, αναμενόμενα, έντονη παρουσία. Τα στοιχεία survival horror δεν κρύβονται πάντως αφού διαποτίζουν εικόνα, ήχο ατμόσφαιρα, χειρισμό, το ποιόν των χαρακτήρων και, τελικά, τις αποφάσεις του ίδιου του παίκτη. Όμως η Capcom φρόντισε να προσφέρει πιο φιλική εναλλακτική στο χειρισμό. Τα λεγόμενα “tank controls” επανέρχονται αλλά αυτή τη φορά συνοδεύονται και από σύγχρονο χειρισμό, με την ελπίδα να μην αποξενωθούν όσοι δεν ήρθαν σε επαφή με την προ Resident Evil 4 εποχή.  Η κάμερα παραμένει στατική βέβαια και φροντίζει να πνίγει την ορατότητα σε κρίσιμα σημεία ενώ, με πίστη στην παράδοση, ο χαρακτήρας είτε κινείται, είτε πυροβολεί, ποτέ όμως και τα δύο. Το αναχρονιστικό αλλά πάντα εσκεμμένο αυτό τρικ θα είναι πρωτόγνωρο για τους νεόφυτους στο “κλασικό” Resident Evil αλλά και νοσταλγικά τρομακτικό flashback στους παλαιότερους.
Τα στοιχεία survival horror δεν κρύβονται πάντως αφού διαποτίζουν εικόνα, ήχο ατμόσφαιρα, χειρισμό, το ποιόν των χαρακτήρων και, τελικά, τις αποφάσεις του ίδιου του παίκτη.
Όσοι γνώρισαν τη σειρά από το τέταρτο μέρος κι έπειτα, σίγουρα θα αισθανθούν πως πρόκειται για τελείως διαφορετική εμπειρία αφού έκτοτε το Resident Evil πήρε πολύ διαφορετική πορεία με περισσότερη δράση και shooting, η ένταση και η συχνότητα της οποίας απουσιάζει αισθητά από την παρούσα κυκλοφορία, προς όφελος εξερεύνησης, γρίφων και επιβίωσης. Η έπαυλη όπου όλα λαμβάνουν χώρα είναι κλειστοφοβική, γεμάτη εχθρούς, παγίδες και γρίφους. Υπάρχουν και στιγμές που ο παίκτης θα νιώσει αβοήθητος και ευάλωτος, ειδικά αν τα πυρομαχικά ή/και τα θεραπευτικά αντικείμενα τελειώνουν πόσο μάλλον όταν και οι μελανοταινίες - χωρίς αυτές το save είναι αδύνατο – τείνουν προς εξαφάνιση. Το backtracking είναι δεδομένο και βασίζεται σε αναζήτηση κλειδιών και αντικειμένων και, φυσικά, επιστροφή στα σημεία όπου θα χρησιμοποιηθούν. Γρίφοι και αναμετρήσεις δίνουν γεύση στην κατά τα άλλα επαναλαμβανόμενη αυτή διαδικασία, ενώ, ευτυχώς, οι εκπλήξεις δεν απουσιάζουν και σίγουρα μερικές από αυτές θα δοκιμάσουν την ψυχραιμία και τη σκέψη του παίκτη. Η τελευταία θα δοκιμαστεί δεδομένου ότι είναι εκπαιδευμένη να έχει το πάνω χέρι στα video games. Στο Resident Evil όμως επιβάλλεται πολλές φορές η αποφυγή παγίδων και μαχών. Η ένταση χτίζει ατμόσφαιρα μεν αλλά συχνά τιμωρεί τον παίκτη, ειδικά όταν έχει κολλήσει μεταξύ συμπληγάδων χωρίς ελπίδα να ανακτήσει το αγαπημένο του εργαλείο από το κοντινότερο item box.


Υπάρχουν και στιγμές που ο παίκτης θα νιώσει αβοήθητος και ευάλωτος, ειδικά αν τα πυρομαχικά ή/και τα θεραπευτικά αντικείμενα τελειώνουν.

Όπως στο GameCube έτσι και εδώ ο παίκτης πρέπει να αποτεφρώσει ή να αποκεφαλίσει τα κλασικά zombies. Ειδάλλως επανέρχονται ως γρηγορότερα και πιο επικίνδυνα Crimson Head. Θα το διαπιστώσετε με τον άσχημο τρόπο. Η επιλογή βαθμού δυσκολίας και ήρωα είναι πάντα σημαντικό ζήτημα αφού επηρεάζει αισθητά το gameplay. Θέση ή συχνότητα αντικειμένων, ο αριθμός των εχθρών, η αντοχή στα χτυπήματά τους, όπλα καθώς και συμπρωταγωνιστές καθορίζονται από τις επιλογές αυτές. Οι διαφορές αυτές είναι βέβαια και πάτημα για πολλαπλά playthroughs.
Η επιλογή βαθμού δυσκολίας και ήρωα είναι πάντα σημαντικό ζήτημα αφού επηρεάζει αισθητά το gameplay.
Παρά τις επιρροές b-movie, η γραφή βοηθά και στηρίζει την ατμόσφαιρα. Πάρα πολλές σημειώσεις περιγράφουν πράγματα και καταστάσεις που έχουν παρέλθει αλλά έχουν οδηγήσει στο χάος που αντιμετωπίζει ο παίκτης διαμέσου του ήρωα. Έτσι κάπως δένονται οι δύο τελευταίοι και η συνταγή εξακολουθεί να λειτουργεί μετά από τόσα χρόνια. Βοηθά προφανώς ο τεχνικός τομέας. Μπορεί το περιβάλλον να παραμένει pre-rendered αλλά στέκεται σωστά, την ώρα που βελτιωμένα μοντέλα και ανάλυση βοηθούν ώστε να μη φαίνεται ξένη σε νέα συστήματα η κλασική αυτή διασκευή. Η απεικόνιση δεν είναι πάντα συνεπής, ούτε πέρασαν στα πάντα στην εποχή της υψηλής ανάλυσης. Λίγο θα απασχολήσει αυτό βέβαια όσους δεν είχαν ποτέ GameCube της Nintendo, άρα και την ευκαιρία να απολαύσουν το αρτιότερο πρόσωπο του πρώτου Resident Evil.



Η αγωνία και ο φόβος για το τι μπορεί να κρύβεται στην επόμενη γωνία, τα τριξίματα στις πόρτες και τα πατώματα, το σύρσιμο των zombies, τα τζάμια που ραγίζουν στο πέρασμα του ήρωα, το τρομακτικό soundtrack που συμβάλει στην κορύφωση της ανησυχίας και οι παγίδες που υπογραμμίζουν το αφιλόξενο της έπαυλης είναι μερικά από τα στοιχεία που θα κρατούν σε ένταση κάθε στιγμή τον παίκτη πριν υποχωρήσουν στο άκουσμα της χαλαρής μελωδίας του save room. Εκεί ένα κερί και το άκουσμα της Moonlight Sonata προσφέρουν πολύτιμη και απαραίτητη ανάσα. Τα παραπάνω και ακόμη περισσότερα είναι ο λόγος που το Resident Evil παραμένει διαχρονικό στην καρδιά των gamers. Εν κατακλείδι, η επανακυκλοφορία του εν λόγω τίτλου επαληθεύει το γεγονός ότι κάποια videogames, όσα χρόνια κι αν περάσουν, μπορούν να ξεχωρίσουν αφού το Resident Evil HD Remaster έχει να προσφέρει κάτι καινούριο στους νεότερους gamers και να τους δείξει έναν εναλλακτικό τρόπο επιβίωσης, χωρίς checkpoint, auto saves και ανεξάντλητα πυρομαχικά, αλλά με άγχος και υποχρεωτική οικονομία στους διαθέσιμους πόρους. Αξίζει μια θέση στη βιβλιοθήκη των gamers, νοσταλγών και όχι. Αν μη τι άλλο δείχνει το ξεκίνημα του franchise, την επανεκκίνηση του είδους αλλά και το πρόσωπο που εδώ και χρόνια έχει εγκαταλείψει η σειρά, χωρίς να πείθει τόσο για την ύστερη πορεία της. Τι άλλη δικαιολογία ψάχνετε;


 
EDITOR’S CHOICE

9

ENTERNITY SCORE
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ opencritic.com
ΘΕΤΙΚΑ
  • Τεχνικός τομέας
  • Απίστευτη ατμόσφαιρα
  • Τρομακτικό και ανηλεές
  • Γρίφοι και παγίδες
  • Αδίστακτοι εχθροί
  • Εξαιρετικό soundtrack
ΑΡΝΗΤΙΚΑ
  • Υψηλή τιμή διάθεσης
  • Ασυνέχεια στην ποιότητα των γραφικών
  • Υψηλός βαθμός δυσκολίας στα ανώτερα επίπεδα
  • Η κληρονομία της απαράδεκτης κάμερας
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
36 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Geovra
    • Η τιμη οντως ηταν τσιμπημενεη αλλα προτιμησα να τα σκασω σε ΑΥΤΟ το remake παρα σε ενα full-price μισοτελειωμενο game (ονοματα δε λεμε υποληψεις δε θιγουμε)

    • kakashi_hatake
    • Και εγώ το τσίμπησα χρησιμοποιώντας και την τρελή έκπτωση του 10% γιατί όντως ήταν το καλύτερο remake επί εποχής gamecube και σίγουρα γιατί πρέπει να το στηρίξουμε λίγο μπας και με τις πωλήσεις δει η capcom οτι δεν έπρεπε να μας είχε ξεχάσει (τους fans της πρώτης τριλογίας). Θα μπορούσε να βγάζει κάθε τόσο έναν τέτοιο τίτλο με τα ίδια στοιχεία της πρώτης τριλογίας και ας έβγαζε παράλληλα και τις μαμακίες της για να κερδίζει και τους fans του COD όπως είχε πει για το resident evil 6.

    • Maxus
    • Και 5 σελιδες να ηταν το review θα το διαβαζα με την ιδια αγωνια.λες και θα ηταν το πρωτο Re που παιζω.
      ''Για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νεότεροι'' ταιριαζει απολυτα εδω!

    • sdragon
    • Το παιχνίδι αξίζει για όσους δεν μπόρεσαν να παίξουν το αρχικό remake στο gamecube. Η τιμή του δεν μου φάνηκε πολύ τσιμπημένη, ίσως γιατί συνήθισα σε όλα τα full price remaster του τελευταίου χρόνου. Νομίζω ότι αξίζει τα λεφτά του και θέλω να δω αν θα κάνουν επιτέλους και τα άλλα δύο remake.

    • Tim of Heavens
    • Αν θεωρείται ο υψηλός βαθμός δυσκολίας στα μεγαλύτερα επίπεδα δυσκολίας ως μειονέκτημα μάλλον κρίνουμε λάθος πράγματα. Δεν είναι θετικό και ούτε απαραίτητο να είναι όλα τα games μπεμπεδίστικα και να σου τα δίνουν όλα στο πιάτο. Μάλλον έχουμε αποθρασυνθεί από την απλοχεριά που μας πετάνε οι περισσότεροι developers του σήμερα και ξεχνάμε τι πάει να πει rewarding, challenging game. Όχι ότι το REmake είναι δύσκολος τίτλος ακόμα και στo Real Survival mode κτλ.αλλά τέσπα, όπως μάθει κανείς.
      Το Remake το έχω λιώσει στο Gamecube οπότε για όποιον το έχει θεωρώ ότι είναι πολλά τα λεφτά για ένα remaster. Οι υπόλοιποι ας το αγοράσουν για να παίξουν ένα ποιοτικό παιχνίδι και να κατανοήσουν γιατί οι πιστοί φίλοι της σειράς γκαρίζουν μετά την τροπή που πήρε η σειρά με τα RE 5, 6, Raccoon City και πάει λέγοντας.

    • korko
    • την επόμενη βδομάδα που τελειώνει η εξεταστική θα το τσιμπήσω.θέλω να θυμηθώ τη νοσταλγία που ανέφερες.μακάρι να κάνουν ένα καλό port και τα resident evil 2 και 3 κάποτε που είναι και αυτά παιχνιδάρες.

    • MEGADRIVE-78
    • Έχω να το παίξω από το 96-97 και έχω πωρωθεί τέρμα με την παιχνιδάρα. Θα αγοραστή οπωσδήποτε..
      Μακάρι να βγάλουν και τα άλλα δύο RE 2, 3 Nemesis σε Remake.. Και άλλο ένα franchise της Capcom που θα ήθελα πολύ να ξανά δω σε Remake, αλλά το βλέπω χλομό προς άσπρο, είναι τα (πρώτα) τρία Onimusha!!!

    • tsoumak
    • Εχουμε γεμισει απο remaster και δεν καταλαβαινω αφου σκοπος ειναι να βγει σε καλυτερη ποιοτητα χωρις να χανει την πινελια του παρελθοντος και δυστυχως πολλα παιχνιδια εγινα χειροτερα με το remaster τωρα για το RE ειδωμεν βλεπω καλα σχολια και μπορει να το αγορασω

    • john-data
    • 1996 Καλοκαίρι να τελειώνω τη δουλειά στης 02:00 και να πηγαίνω σπίτι να παίζω resident evil 2-3 ώρες και το πρωί ξανά στην δουλειά στης 9:00 και να βλέπω τους πελάτες σαν ζομπι...Σερβιτόρος γαρ...
      Τέλειες gaming αναμνήσεις!
      Θα αγοραστεί στάνταρ γιατι μετά απο τόσα χρόνια δεν θυμάμαι τίποτα και απο το twitch που έκανε ο Γιάνναρος όχι ο Αντετοκούνμπο ο Πλέσσας φαίνεται ΤΡΟΜΕΡΟ!

    • Fiben
    • Υψηλός βαθμός δυσκολίας στα ανώτερα επίπεδα και η καμερα δεν ειναι μειον ειναι Must γιατι μιλαμε για Resident Evil.
      Η καμερα το κανει survival horror γιατι δεν ξερεις τι σε περιμενει στην γωνια ακους θορυβο αυτο ειναι που μας γοητευε τοτε και το εκανε αυθεντικο.
      Και το οσο προχωρας το παιχνιδι να δυσκολευει τι ωραιο πραγμα καινουργιοι εχθροι πιο δυνατοι.Καινουργια επιπεδα που ενω εχεις περασει 10 φορες απο το ιδιο σημειο μια πορτα τωρα ανοιγει και προχωραει η ιστορια.
      Αυτα μας εχουν λειψει και αυτο το παιχνιδι τα εχει και τα εχει απο το 1996.

    • Chased
    • Θα συμφωνήσω απόλυτα με τον Fiben! Η δυσκολία και ειδικά η στατική κάμερα είναι τα καλύτερα στοιχεία του τίτλου, μαζί με τα γραφικά, τους γρίφους και την ατμόσφαιρα!
      Κλειστοφοβική ατμόσφαιρα με κινούμενη κάμερα απλά δεν γίνεται!

    • raiden5
    • Η Δυσκολια κ η καμερα ειναι στα μείον? δηλαδη πως θα επρεπε να ειναι η καμερα? πισω απο τον ωμο του χαρακτηρα κ να ειναι action το παιχνιδι? η θα επρεπε το HARD να ειναι σαν το NORMAL κ το EASY ?

      Θεωρο περα για περα ακυρα τα συγκεκριμενα μειονεκτηματα...

    • mariodm22
    • Τα 20 ευρω θα μπορουσαν να ηταν τουλαχιστον 15 . ΕΙναι οντως λιγο ανεβασμενη η τιμη του αλλα τα αξιζει !!!

      Δεν ειδα μεγαλη ασυνεχεια στην ποιοτητα των γραφικων ωστε να υποβαθμιζει την ικανοποιηση ατμοσφαιρας , γραφικων , μουσικης κλπ , και μιλαμε για παιχνιδι του 1996 οπου το remake με τετοια γραφικα ειναι θαυμασιο ...

      Υψηλός βαθμός δυσκολίας στα ανώτερα επίπεδα ... Η δυσκολια των τοτε παιχνιδιων ηταν μακραν καλυτερη και πιο ανεβασμενη απο τα σημερινα με αποτελεσμα να δινουν μια πιο survival ενπυτωση στον gamer . Μαλλον εχουμε καλομαθει στην απιστευτη ευκολια των σημερινων παιχνιδιων . Καλυτερα καντε το Hard σε easy και το Very Hard σε normal ...

      Η κληρονομια της απαραδεκτης καμερας ???? Remake ειναι το παιχνιδι σε HD γραφικα . Η καμερα ειναι απλα δυσκολη σε ορισμενα σημεια και θελει συνηθεια ο χειρισμος . Ποιος ο λογος να αλλαξεις οτι πιο κλασικο υπαρχει σε ενα τετοιο παιχνιδι . Resident Evil και πας να το αλλαξεις εστω και λιγο ? ΠΟΤΕ !!!!

    • The White Prince
    • Καλησπέρα σε όλους και καλό μήνα καταρχάς. Συμφωνώ σε ό,τι λέτε σχετικά με την ατμόσφαιρα και την αίσθηση επιβίωσης που προκαλεί η κάμερα (αναφέρεται και στο κείμενο εξάλλου) ωστόσο δεν είναι κάτι που μπορεί να μην αναφερθεί ως αρνητικό ειδικά όταν ο ήρωας βλέπει τον εχθρό που έρχεται αλλά εσύ λόγω κάμερας αδυνατείς... ούτως ή άλλως δεν είναι κάτι που υπολογίστηκε στη βαθμολογία αλλά πρέπει να αναφερθεί γιατί δεν έχουν παίξει όλοι την τριλογία των RE συν ότι πολλοί παίκτες σε ηλικία 17 18 έχουν καλώς ή κακώς δεν έχουν ασχοληθεί με αντίστοιχο gameplay... Οι καταχωρήσεις είναι αναγκαίο να είναι όσο αντικειμενικες γίνεται αλλά διαβάστε το review να δείτε ακριβώς τι αναφέρω. Το ίδιοισχύει και για το βαθμό δυσκολίας που κάποιους μπορεί να τους αποθαρρύνει και σίγουρα δεν μπορούμε να τους κατακρινουμε γιαυτό...

    • kakashi_hatake
    • @RiderSoMysterious Μετά το leak που έγινε, νομίζω πρέπει να το αναμένουμε από καιρό σε καιρό. Το θέμα είναι να κάνουν πωλήσεις και να ενδιαφερθούν για παρόμοια remake σε 2-3 και veronica.

    • Harkyn
    • Παιχνιδαρος, revierαρος, hdremakαρος!Οσοι αγαπατε τη σειρα το αγοραζετε ακομα και σε αυτη τη τιμη.Παιχνιδι σταθμος!

    • Chased
    • @The White Prince

      Α, μάλιστα! Κατάλαβα τι εννοείς τώρα. Το κείμενο το διάβασα, εξαρχής και είδα αυτό που λες. Γνώμη μου είναι πως θα ήταν καλύτερο να αναφερθούν αυτά μέσα στο κείμενο και όχι στη σούμα, αλλά it's your call! ;)

    • raiden5
    • @The White Prince Οσον αφορα την δυσκολια, οταν καποιος επιλέξει να παιξει HARD το κανει για καποιο λογο, οχι επειδη θα περιμενει να τελέιωσει το παιχνιδι περπατοντας... το HARD πρεπει να ειναι HARD αυτο που λεει κ η λεξη.

      Οποιος θελει να εχει μια ευκολη περιπετεια θα επιλεξει απο NORMAL κ κατω, απλη λογικη ειναι.

      Δεν ειναι σωστη η λογικη το HARD κ τα αλλα επιπεδα δυσκολιας απο πανω να ειναι ποιο ευκολα απο την στιγμη που μπορεις να επιλεξεις κ χαμηλο βαθμο δυσκολιας αν θες.

    • raiden5
    • @kakashi_hatake To resident evil 1 εγινε Remastered οχι Remake, απλα πηραν το παιχνιδι του gamecube ανεβασαν την αναλυση εβαλαν μερικα εφε φωτισμου κ περισσοτερη λεπτομερια στους χαρακτηρες κ τελος.

      Remake ειναι να φτιαξεις το ιδιο παιχνιδι απο την αρχη οπως ειχε γινει στο game cube.

      Τα resident evil 2-3 επειδη δεν βγηκαν ποτε στο gamecube η σε αλλη κονσολα σαν remake πρεπει να τα φτιαξουν απο την αρχη ωστε να εχουν σύγχρονα γραφικα, πραγμα που δεν νομιζω οτι εχει διαθεση να κανει η capcom.

    • kakashi_hatake
    • @raiden5 Ναι που κολλάει το ιδιαίτερο για το τι είναι remaster και remake? Είπα παραπάνω ότι το resident evil ήταν το καλύτερο remake επί εποχής gc. Και ότι έχει γίνει leak ότι έχουν και το zero στα σκαριά και μακάρι να πετύχουν σε πωλήσεις μπας και ενδιαφερθούν για παρόμοια remake σε 2-3 και veronica.

    • Chased
    • ^^^
      Κολλάει στο ότι με τα μυαλά της Capcom, όσο και να πουλήσει το Remastered Remake αλλά και ένα ενδεχόμενο Remaster του Zero, δεν πρόκειται η εταιρεία να βάλει τα απαιτούμενα λεφτά για να κάνει Remake τα 2 και 3. Δεν είναι ίδιο το κόστος και η Capcom δεν πάει πακέτο με τη λογική για να κάνει αυτό που ζητάμε πράξη.

    • kakashi_hatake
    • Καλά, είναι και το τελευταίο που είπες αλλά όχι στο θέμα κόστους πιστεύω. Γιατί το να κάνεις τα 2-3 σαν το remake του 1 δεν νομίζω να τους κοστίσει πολλά σε αντίθεση με την επόμενη πατάτα που έχουν σκεφτεί να βγάλουν βάζοντας το νούμερο 7 δίπλα.

    • raiden5
    • Κ ομως τα remake κοστιζουν πολυ περισσοτερο απο τα remastered αυτο ηθελα να πω, το resi1 ηταν ευκολη υποθεση γτ χωρις πολυ χρημα κ δουλεια μπορουσαν να το κανουν να βλεπετε οπτικα...ενω τα αλλα πρεπει να τα διμιουργησουν απο το 0 γτ διαφορετικα απλα δεν θα βλέπονται.

    • kakashi_hatake
    • Πάντως από ένα search στο google που έκανα είδα ένα site και ένα προϊόν στο amazon με το όνομα resident evil 2 hd τα οποία μάλλον λένε είναι fake από Αύγουστο 14 που είχαν γίνει leaked και ότι εδώ στο ελλαδιστάν κυκλοφορεί ήδη η είδηση όπως και σε άλλα sites του εξωτερικού από 26 Γενάρη, ότι θα βγει τέλη 16 μετά τις αναπάντεχα θετικές πωλήσεις των preorder του 1 και ότι "το σενάριο του παιχνιδιού έχει ολοκληρωθεί. Ο κώδικας έχει γραφτεί κατά 60% και το design και ο ήχος από 40%. Η οπτική της κάμερας θα είναι παρόμοια με αυτή των κλασικών Resident Evil."
      Άλλοι πάλι αναφέρουν ότι η Capcom το είχε υποσχεθεί από παλιότερα όταν έκανε τα umbrella και darkside chronicles.
      Μακάρι όμως να γίνει.

    • kakashi_hatake
    • @raiden ναι έχουν κάποιο κόστος σε σχέση με τα remastered αλλά σε σχέση με τη δημιουργία ενός 7ου τίτλου με τις απαιτήσεις που πλέον έχει ο τίτλος δεν νομίζω να τους κοστίσει πιο ακριβά ένα remake σαν του 1 ή όπως φτιάξανε το zero τότε στο GC.

    • Chased
    • Φίλε, kakashi hatake, μην ξεχνάς ότι η όποια διαφορά στο κόστος προς τα κάτω, για να φτιαχτεί ένα remake των 2 και 3 αφορά μόνο το σεναριογράφο και τους concept artists. Γιατί όλα τα υπόλοιπα αλλάζουν. Οπότε η διαφορά είναι ελάχιστη και αντισταθμίζεται (για να μην πω υπερκαλύπτεται) από το γεγονός πως επειδή είναι παλιό παιχνίδι, θα το πάρουν λιγότεροι από όσοι θα αγόραζαν το καινούργιο ή έστω θα το πάρουν σε χαμηλότερη τιμή.

      Οπότε και πάλι,δεν κερδίζει κάτι η Capcom! Μόνο τις εντυπώσεις θα κέρδιζε, ώστε να ξεπεραστεί η πατάτα το RE6 και να πουλήσει το 7 αρκετά, με τους gamers να έχουν την ελπίδα πως μετά την επιτυχία των remakes, η CAPCOM θα έχει βάλει μυαλό! Και μετά,να απογοητευτούν ξανά. Χαχα!

    • raiden5
    • Μακαρι να βγουν το θελω σαν τρελος, απλα επειδη η capcom τωρα ουδεμια σχεση εχει με την capcom του παρελθοντος, κ κοιταει απλα το ευκολο κερδος γιαυτο εχω αμφιβολίες...φυσικα κ αν θελει το κανει κ ελπιζω να γινει.

    • kakashi_hatake
    • @Chased εγώ πιστεύω ότι θα τα δούμε πάντως. Νομίζω ότι ήταν κάπως πλήγμα το resident evil 6 για την capcom που ίσως να έχει αναθεωρήσει πολλά θέματα. Αν εξαιρέσουμε το 5 που έφτασε στο peak η σειρά (και ξεπέρασε τα 6 μύρια) σε θέμα πωλήσεων το 6 είχε σχετικά κοντινές πωλήσεις με το resident evil 2. Εξαρτώνται όλα πάντως από τις πωλήσεις του hd remake και του μελλοντικού (αν δε διαψευστεί το leak) zero και για να ασχολούνται με το remake του Gamecube να έχει γίνει leak του zero, δεν νομίζω ότι το κάνει απλά για αρπαχτή και να αρμέξει και άλλο το franchise. Αν το κάνει για το κόστος και τα λεφτά Γιατί ασχολήθηκαν με το revelations όταν το πρώτο έδωσε ένα εκατομμύριο αντίτυπα? Δε ξέρω αλλά προσωπικά αισθάνομαι ότι η Capcom το θέμα resident είναι προς αναζήτηση του τι θέλουν πλέον οι fans του franchise και πειραματίζεται. Και για αυτό το λόγο ίσως κάνει κάποια κίνηση για το 2.
      Εξάλλου ο ίδιος ο mikami είχε πει παλιότερα ότι αν το remake είχε πάει καλά στο gc τότε θα είχανε βγει και τα άλλα της σειράς σε remake και το 4 δεν θα είχε τη μορφή που πήρε τελικά, αν και ο ίδιος ήθελε να πειραματιστεί και στο action κομμάτι. Αλλά το θέλανε αποκλειστικότητα στη Nintendo και πίστευε ότι θα σωθεί με τα 1.3 εκ. αντίτυπα που πούλησε. Και αν δεν έβγαζε την αποκλειστικότητα και από το 4 θα σου έλεγα που θα πήγαινε από τότε η σειρά, που στο gc πούλησε 1.6 μύρια και κέρδισε τα άλλα 2.5 από το ps2.

    • alex4444
    • Δεν πρεπει να υπαρξει gamer που να μην παιξει αυτο το ΕΠΟΣ. Ειδικα οι νεοτεροι πρεπει να δουνε τι σημαινει challenging gameplay και πραγματικος τρομος. Στους στενους διαδρομους της επαυλης και με μετρημενα πυρομαχικα, ενα ζομπι και μονο αρκει για να αγχωθεις για επιβιωση.

      Σημειωση: Το remake του gamecube ηταν μακραν οτι καλυτερο ειχαν δει τα ματια μας εκεινη την εποχη. Αυτο σε συνδυασμο με την επεκταση της διαρκειας του αρχικου τιτλου μεσα σε πλαισια απολυτου σεβασμου, το καθιστουν τοπ παραδειγμα προς μιμηση για καθε μελλοντικο remake.

      Καπκομ τελειωνε και βγαλε τα 2 και 3 (τουλαχιστον)!! Ετσι που την καταντησες τη σειρα απο τοτε που εφυγε ο Μικαμι, το παρελθον με νοιαζει πιο πολυ απο το μελλον της σειρας...

    • peterf76
    • Μείον η κάμερα; όχι ρε παιδιά και δυσκολία; καλά πάτε καλά; μιλάμε για τρέλες εποχές το 90 και ποσά πετάγματα από την καρεκλά ...άστα τέτοια χρονιά δεν θα ξανά έρθουν αυθεντικά Game Χρονιά όχι σαν τώρα που όλα είναι σε επίπεδα που τα παίζει ο 3μηνων γιος μου!!!....

    • athangem80
    • Για εμένα όλα είναι άψογα μόνο που θα έπρεπε όχι μόνο ψηφιακή έκδοση αλλά και σε δισκάκι.
      Οσο και να κάνει αξίζει...

*