Ένα πλήκτρο μπορεί να κάνει πολλά μαγικά στη σειρά αυτή, με τη χρήση Chakra να ενισχύει τις επιθέσεις και στην μπάρα Storm να ανοίγει το δρόμο για το πιο φαντασμαγορικό θέαμα που μπορείτε να συναντήσετε αυτήν την εποχή σε figthing game, όπως θα περίμενε οποιοσδήποτε έχει έστω και μικρή επαφή με το anime ή το manga που αποτελούν το λόγο ύπαρξης του παιχνιδιού. Αυτή τη φορά μπορείτε να διαλέγετε, εντός και εκτός story mode, τριάδα χαρακτήρων και να εναλλάσσεστε εύκολα μεταξύ των. Φυσικά και υπάρχουν συνδυαστικές επιθέσεις με το σωστό timing και τα σωστά αποθέματα ενέργειας, ενώ, αν διαλέξετε χαρακτήρες με κάποιου είδους προϊστορία/σεναριακή σύνδεση, προκύπτουν και νέες, ακόμη πιο εντυπωσιακές ειδικές επιθέσεις. Η τεχνητή νοημοσύνη κινείται σε γνώριμα μονοπάτια.
Παρά τα χρόνια και τους τίτλους που πέρασαν, ο πυρήνας του συστήματος μάχης στον οποίο βασίζεται η CyberConnect2 δεν έχει αλλάξει δραματικά.
Δεν είναι πραγματική πρόκληση τις περισσότερες φορές, αλλά έχει την τάση να αγαπά το spamming των ranged attacks, εκνευρίζοντας όταν έπρεπε να δοκιμάζει τις τακτικές του παίκτη. Εκτός από τις παραφωνίες αυτές, ο τίτλος διατηρεί το βάρος του στην κινητικότητα στις εσκεμμένα ευρύχωρες αρένες και, σε αντίθεση με άλλους τίτλους του είδους, καλεί τον παίκτη να μπει σε ρυθμό και να μείνει σε αυτόν όσο μπορεί. Σε αυτό βοηθά και το γεγονός ότι, ως συνήθως, οι συνδυασμοί πλήκτρων για τα διαφορετικά combos είναι ίδιοι για καθέναν από τους 60 και πλέον χαρακτήρες. Αυτοί διαφοροποιούνται κυρίως ως προς τη δύναμη των επιθέσεων και την ταχύτητα. Άρα η μετάβαση από τον έναν στον άλλον είναι εξαιρετικά ομαλή.Στο Story Mode, όταν είναι σημαντικό να μην ξεφύγει η εξέλιξη της μάχης από τη γραμμή της ιστορίας, προκύπτουν και QTE που με τη σειρά τους οδηγούν σε σκηνές ανείπωτου χαμού, εφέ και χρώματος.
Ομαλή, αλλά όχι και ιδιαίτερα σημαντική, είναι και η διαδικασία του Wall Run. Δεν εμφανίζεται πρώτη φορά σε τίτλο της σειράς, αλλά αυτήν τη δόση λειτουργεί καλύτερα. Σε αντίθεση με παλαιότερα η μάχη συνεχίζει να λειτουργεί όχι μόνο όταν και οι δύο μαχητές είναι στο ίδιο επίπεδο, αλλά ακόμη και όταν ο ένας βρίσκεται στον τοίχο και ο άλλος στο έδαφος. Επιστρέφουν επίσης τα Ultimate Jutsu και Awakenings από το παρελθόν, αφού διαγράφεται η δυνατότητα επιλογής fighting type που είδαμε στο Revolution. Με λίγα λόγια η φετινή κυκλοφορία επιστρέφει σε πιο γνώριμα νερά και πειράζει τη συνταγή σε σημεία, όσο λιγότερο μπορεί. Στο Story Mode, όταν είναι σημαντικό να μην ξεφύγει η εξέλιξη της μάχης από τη γραμμή της ιστορίας, προκύπτουν και QTE που με τη σειρά τους οδηγούν σε σκηνές ανείπωτου χαμού, εφέ και χρώματος. Ευτυχώς γιατί αυτές οι στιγμές θα είναι εκείνες που μπορεί να εντυπωθούν στον οποιονδήποτε ασχοληθεί με το εν λόγω mode. Βλέπετε, με το σενάριο να ασχολείται με γεγονότα από το μέσο του The Great Ninja War και έπειτα, τα τεκταινόμενα δεν αναπτύσσονται ποτέ αρκετά ώστε να βγάλει νόημα κάποιος που είναι τελείως “περαστικός” από το franchise. Παρά το πλούσιο πρωτότυπο υλικό, βλέπουμε συχνά motion comics στο ρόλο cut-scenes αλλά και in-game cut-scenes που εντυπωσιάζουν με την ποιότητά και πιστότητα απεικόνισης. Έστω και αν αγγλικοί ή ιαπωνικοί διάλογοι αντιμετωπίζουν ως άγνωστο το lip sync.
Στο Adventure Mode που, στο ρόλο επιλόγου, ξεκλειδώνεται μετά την ολοκλήρωση του Story Mode, υπάρχουν αρκετές αναφορές σε γεγονότα του παρελθόντος, μικροαποστολές και δικαιολογίες για επιπλέον μάχες που στοχεύουν σε χορδές που πρέπει να έχουν ήδη γνώση κάποιων πραγμάτων. Το πρόβλημα είναι κατανοητό και αναπόφευκτο χωρίς να καταλήξουμε σε υπερπαραγωγή που θα δημιουργούσε οικονομικά προβλήματα στο τέλος. Ακόμη κι έτσι το Adventure Mode θα είχε πράγματα να μάθει από τους τίτλους της Ubisoft και να γίνει λίγο πιο αποτελεσματικό.
Local και online versus, δυνατότητα για τουρνουά 8 παικτών και το περιθώριο λεπτομερούς καθορισμού κανόνων και συνθηκών δίνουν παλμό και διάρκεια στο παιχνίδι. Εδώ πιάνει τόπο η εμμονή της CyberConnect2 σε ρυθμό και θέαμα, εδώ γίνεται ακόμη πιο ευχάριστος ο εντυπωσιακός τεχνικός τομέας και ο γνωστός, φιλικός χαρακτήρας του συστήματος μάχης. Εδώ φαίνεται ότι ένα ακόμη Ultimate Ninja Storm είναι (και) παιχνίδι της παρέας, όταν η όρεξη για μπάλα δεν έρχεται ή ανήκει στο παρελθόν. Είναι παιχνίδι μνήμης για τους ακολούθους του Naruto που για πιλότος ξεκίνησε και ninja κατέληξε. Δεν είναι όμως το κύκνειο άσμα στο οποίο ίσως ελπίζατε. Αλλά το επόμενο Rasengan κάνει τα πράγματα λίγο γλυκύτερα.
Είμαι μεγάλος φαν του Naruto, αλλά δεν είχα παίξει ποτέ κανένα Ninja Storm. Θα περιμένω να βγει κανα πακέτο με όλα τα παιχνίδια της σειράς και να το αγοράσω. Φαίνονται απολαυστικά και ωραία παχνιδιάκια για να "σκοτώσεις" την ώρα σου.
Δεν με ενθουσίασε πολύ το demo αλλά επειδή είμαι φαν του Naruto και ειδικά των Storm games, κάποια στιγμή θα το αγοράσω.
@Striker21 πακέτο στο PS3 με όλα τα games υπάρχει ήδη. Στο PS4 έχει βγει μόνο το Storm 4 οπότε δεν θα βγει ποτέ κάποιο πακέτο.
Σε ευχαριστώ για την ενημέρωση Scott. Βρήκα το πακέτο στο Public και όντως δεν περιέχει το Storm 4. Μάλλον θα πάρω το πακέτο στο ps3 και το Storm 4 στο ps4 όταν πέσει η τιμή του.