Ανεξάρτητα από την τελική έκβαση, το δέσιμο του παίκτη με τους χαρακτήρες θα ενισχυθεί σημαντικά και οι επιλογές που θα κάνει από εδώ κι έπειτα σίγουρα απαιτούν αρκετή σκέψη ώστε να μην επηρεάσει τις ζωές των ανθρώπων που αγαπάει ή θέλει να βοηθήσει η Max.
Στο Out of Time, όλα όσα μας απασχόλησαν στο Chrysalis, αποκτούν μεγαλύτερη διάσταση ενώ παράλληλα γίνεται αισθητή η βαρύτητα των επιλογών από το προηγούμενο επεισόδιο, αφού διαμορφώνουν τις αντίστοιχες συμπεριφορές απέναντι στη Max ή έχουν ήδη καθορίσει τη μοίρα κάποιων ανθρώπων. Επιπροσθέτως, γίνεται γνωστό πως η συστηματική χρήση της αναστροφής του χρόνου έχει επιπτώσεις στην υγεία της Max αφού σε αρκετά σημεία αισθάνεται έντονο πονοκέφαλο, ματώνει η μύτη της, χωρίς ωστόσο να υπάρχουν ενδείξεις για απειλή της ίδιας της ζωής. Προς το τέλος του επεισοδίου οι δυνάμεις της θα την εγκαταλείψουν και ο παίκτης θα νιώσει αβοήθητος όταν κληθεί να επιλέξει τις σωστές απαντήσεις προκειμένου να αποτρέψει κάτι πολύ σοβαρό και είναι καθαρά στην κρίση του ίδιου το πώς θα το διαχειριστεί. Μην επιτρέποντας στον παίκτη να γυρίσει το χρόνο πίσω και να αναστρέψει την έκβαση του συγκεκριμένου γεγονότος, η Dontnod Entertainment παραδίδει ένα εξαιρετικό φινάλε στο δεύτερο επεισόδιο, θέτοντας ως Δαμόκλειο Σπάθη τις μέχρι τώρα επιλογές του παίκτη, αφήνοντάς τον να βασιστεί στην προσωπική του κρίση ώστε να αποτρέψει ή να γίνει μάρτυρας ενός τραγικού συμβάντος.
Ανεξάρτητα από την τελική έκβαση, το δέσιμο του παίκτη με τους χαρακτήρες θα ενισχυθεί σημαντικά και οι επιλογές που θα κάνει από εδώ κι έπειτα σίγουρα απαιτούν αρκετή σκέψη ώστε να μην επηρεάσει τις ζωές των ανθρώπων που αγαπάει ή θέλει να βοηθήσει η Max. To μόνο αρνητικό που διαπιστώθηκε είναι κάποιοι απλοϊκοί γρίφοι που προστέθηκαν, οι οποίοι απλώς επιμηκύνουν τη διάρκεια του επεισοδίου ή κάνουν κατάχρηση και επίδειξη των δυνάμεων της Max. Άξιο αναφοράς, όμως, είναι και το ότι παρόλο που πρόκειται για interactive adventure game, το Life is Strange συνεχίζει να μην επιτρέπει στον παίκτη να αλληλεπιδρά με το περιβάλλον στο βαθμό που εκείνος ενδεχομένως να ήθελε. Πέρα από κάποια προεπιλεγμένα προς εξερεύνηση αντικείμενα δεν υπάρχει κάτι άλλο στο περιβάλλον που να κεντρίζει το ενδιαφέρον του παίκτη, ενώ οι περισσότερες πληροφορίες που αντλούνται από αυτά, πολλές φορές, είναι άχρηστες και δεν συμβαδίζουν με τη σοβαρότητα των καταστάσεων που λαμβάνουν χώρα στον τίτλο.
Στον αντίποδα, έχουμε να κάνουμε με ένα ακόμη εξαιρετικό επεισόδιο το οποίο θα επηρεάσει σίγουρα συναισθηματικά εκείνους που θα ασχοληθούν μαζί του και θα τους προβληματίσει αρκετά σε πολλά θέματα που αφορούν την ψυχολογική βία που μπορεί να στιγματίσει και να καθορίζει τη ζωή των ανθρώπων γύρω μας. Η κορύφωση του Out of Time επαληθεύει τις προσδοκίες του Enternity ύστερα το Chrysalis και το επόμενο επεισόδιο αναμένεται με ιδιαίτερη ανυπομονησία.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity