Οι παίκτες αναλαμβάνουν τον ρόλο του Takkar, ενός πολεμιστή της φυλής των Wenja, ο οποίος καταφθάνει στην περιοχή Oros για να συναντήσει τα μέλη της φυλής του που είχαν μετοικίσει εκεί.
12.000 χρόνια πριν, λοιπόν, και δεν χρειάζεται ιδιαίτερη προσπάθεια για να σκεφτεί κανείς ότι τα πυροβόλα όπλα, τα οχήματα και όλες οι «ανέσεις» του σύγχρονου κόσμου είναι μια μακρινή πραγματικότητα. Οι παίκτες αναλαμβάνουν το ρόλο του Takkar, ενός πολεμιστή της φυλής των Wenja, ο οποίος καταφθάνει στην περιοχή Oros για να συναντήσει τα μέλη της φυλής του που είχαν μετοικίσει εκεί. Αυτό που θα συναντήσει είναι μια φυλή αποδεκατισμένη, ενώ ο ίδιος πολύ γρήγορα θα βρεθεί να αναλαμβάνει χρέη αρχηγού, προσπαθώντας να δημιουργήσει από την αρχή ένα χωριό, να ενώσει τη φυλή και να την κάνει να αντικρίσει αυτή τη νέα εποχή που ανατέλλει από θέση ισχύος. Όπως είναι αναμενόμενο όμως, αυτό δεν είναι τόσο εύκολο, αφού στο δρόμο του θα σταθούν εμπόδιο τόσο η αφιλόξενη φύση, όσο και οι δύο φυλές που διεκδικούν την περιοχή για τον εαυτό τους, οι θηριώδεις Udam στο Βορρά και οι Izila στο Νότο, οι οποίοι λατρεύουν τον ήλιο και καίνε τους αντιπάλους τους ζωντανούς.
Όπως ο τίτλος προδίδει, η δράση μεταφέρεται στο μακρινό παρελθόν και πιο συγκεκριμένα στο 10.000 πΧ, με τις δυνατότητες που ανοίγονται μέσα από μια τέτοια αλλαγή να φαίνονται πραγματικά απεριόριστες.
Ο Takkar όμως δεν είναι παντελώς αβοήθητος, αφού τα μέλη της φυλής του θα τον βοηθήσουν να ανακαλύψει τις ικανότητες που κρύβει μέσα του και ο ίδιος δεν γνώριζε πως είχε, ενώ σταδιακά θα ανακαλύψει νέα όπλα και νέους τρόπους να αντιμετωπίζει τους εχθρούς του και τη φύση. Αυτό πραγματικά μεταφράζεται σε δύο πράγματα: skills και crafting. Όσοι έχουν μια σχετική οικειότητα με τη σειρά Far Cry, μπορούν πολύ γρήγορα να καταλάβουν τι σημαίνει αυτό. Η αλήθεια είναι πως σε αντίθεση με τις περιπέτειες του Jason Brody και του Ajay Ghale, η εξόντωση άγριων ζώων και η δημιουργία εξοπλισμού πλέον έχει μεγαλύτερο νόημα, δεδομένης της χρονικής περιόδου. Επιπρόσθετα, το ίδιο το σκηνικό βοηθάει στην ανάπτυξη ορισμένων ευρηματικών skills και ιδεών, όπως αυτή που επιτρέπει στον Takkar να εξημερώνει άγρια ζώα και να τους δίνει εντολές.Το ίδιο το σκηνικό βοηθάει στην ανάπτυξη ορισμένων ευρηματικών skills και ιδεών, όπως αυτή που επιτρέπει στον Takkar να εξημερώνει άγρια ζώα και να τους δίνει εντολές.
Είναι μια ευπρόσδεκτη αλλαγή, και στην αρχή δουλεύει, αφού το Far Cry Primal παίρνει ίσως το σημαντικότερο συστατικό της σειράς, το emergent gameplay, και το φτάνει στον υπέρτατο βαθμό. Πράγματι, δεν είναι λίγες οι στιγμές που αναδύονται καταστάσεις οι οποίες δε θα μπορούσαν να εκτυλιχθούν ακόμα και στα αρτιότερα σκηνοθετημένα set-pieces. Το πρόβλημα, ωστόσο, είναι ότι το Far Cry Primal υστερεί σχεδόν σε όλους τους άλλους τομείς. Η αλλαγή στη χρονική περίοδο αναπόφευκτα επιφέρει κάποιους περιορισμούς ως προς το σενάριο και την πλοκή. Οι προκάτοχοί του μπορεί να μην είχαν κάποια πλοκή…για σεμινάριο, ωστόσο η παρουσία και μόνο του Vaas ή του Pagan Min ήταν αρκετή για να δημιουργήσει ένα σημείο αναφοράς. Δυστυχώς, εν προκειμένω δεν υπάρχει ούτε κάποιος χαρισματικός «κακός», ούτε καν κάποιος ενδιαφέρων -ή έστω αστείος- δευτερεύων χαρακτήρας. Η ιστορία συνήθως βοηθάει στην ανάδειξη των «δυνατών» σημείων του gameplay – στο Far Cry Primal είναι μια σειρά από αποστολές που απλά αναλαμβάνουν να μεταφέρουν τους παίκτες σε διαφορετικά σημεία του χάρτη και δεν έχουν κάποια δομή, αλληλουχία ή ενδιαφέρον. Αν προσθέσει κανείς σε αυτό και κάποια boss fights τα οποία στην καλύτερη περίπτωση μπορούν να χαρακτηριστούν ως βαρετά, τότε πολύ γρήγορα δημιουργείται μια ξεκάθαρη εικόνα.
Δεν είναι όμως μόνο αυτό. Όσο οι παίκτες ανακαλύπτουν τον κόσμο του Far Cry Primal, τα πάντα σταδιακά γίνονται ολοένα και πιο οικεία. Είναι σαν μια λίστα, όπου «τικ-άρονται» όλα τα γνωστά στοιχεία της φόρμουλας open-world που έχει υιοθετηθεί, γενικότερα. Για ακόμα μια φορά θα υπάρχουν Outposts που θα καταληφθούν, θα μαζευτούν φυτά/πέτρες, θα σκοτωθούν συγκεκριμένα άγρια ζώα για το δέρμα τους, ώστε να δημιουργηθεί το καλύτερο όπλο – για να σκοτωθούν άλλα, πιο σπάνια, άγρια ζώα, και να αναβαθμιστεί το δεύτερο όπλο, με την ελπίδα (;) ο κύκλος αυτός κάποτε να κλείσει. Όσο κανείς πλησιάζει προς το τέλος της περιπέτειας του Takkar (ή της ενασχόλησής του με τον τίτλο), τόσο πιο συχνή γίνεται η αίσθηση “been there, done that”.
Δεν είναι λίγες οι στιγμές όπου αναδύονται καταστάσεις που δε θα μπορούσαν να εκτυλιχθούν ακόμα και στα αρτιότερα σκηνοθετημένα set-pieces.
Αυτό σημαίνει ότι το Far Cry Primal είναι κακό σε αυτό που κάνει; Όχι, δεν είναι κακό σε αυτό που προσφέρει. Το πρόβλημα όμως είναι ακριβώς αυτό που προσφέρει – και δη το πόσο περισσότερα θα μπορούσε να προσφέρει, αφού τα σημάδια είναι όλα εκεί. Δεν είναι λίγες οι φορές που είναι ολοφάνερο το πόσο πολύ περισσότερα θα μπορούσε να έχει καταφέρει η ομάδα ανάπτυξης αν επιχειρούσε μόνο να αποκολληθεί από τη -δοκιμασμένη- φόρμουλα. Η νύχτα, για παράδειγμα, οπότε η παρουσία των σαρκοβόρων κυνηγών είναι πιο έντονη, θα μπορούσε πολύ εύκολα να δώσει ουσιαστικό χαρακτήρα επιβίωσης, ενώ ακόμα και ο τρόμος θα μπορούσε να χωρέσει κάπου εκεί μέσα, με ελάχιστη προσπάθεια.
Η αλλαγή στην χρονική περίοδο αναπόφευκτα επιφέρει κάποιους περιορισμούς ως προς το σενάριο και την πλοκή.
Το να καταλαμβάνεις ένα εχθρικό χωριό βάζοντας φωτιά και στέλνοντας την εξημερωμένη αρκούδα σου να εξοντώσει τους προστάτες του, αφότου πρώτα έχεις ελέγξει την περιοχή μέσα από τα μάτια της κουκουβάγιας σου είναι μια πραγματικά συναρπαστική εμπειρία, κάπου μετά την 15η φορά όμως αρχίζει και κουράζει. Και σε αυτό δε βοηθάει ούτε ο μεγάλος αριθμός από δευτερεύουσες αποστολές, οι οποίες δεν παρουσιάζουν απολύτως κανένα ενδιαφέρον, ενώ πολύ γρήγορα παύουν να προσφέρουν και ουσιαστικό όφελος στον παίκτη. Εκτός ίσως από την ευκαιρία να επισκεφθεί τα διάφορα σημεία του χάρτη, όπου και μπορεί να αναδειχθεί η εξαιρετική δουλειά που έχει γίνει στον οπτικό τομέα, πάντα με τη βοήθεια της μηχανής γραφικών Dunia. Το ίδιο βέβαια μπορεί να ειπωθεί και για τον ηχητικό τομέα, με εξαιρετικά εφέ, πολύ καλό voice-acting (ακόμα και αν είναι σε μια γλώσσα που…δεν υπάρχει) και διακριτικές συνθέσεις που δένουν απόλυτα με το σκηνικό και την ατμόσφαιρα.Δεν είναι λίγες οι φορές όπου είναι ολοφάνερο το πόσο πολύ περισσότερα θα μπορούσε να έχει καταφέρει η ομάδα ανάπτυξης αν επιχειρούσε μόνο να αποκολληθεί από τη -δοκιμασμένη- φόρμουλα.
Αυτό που ζημιώνει εν τέλει το Far Cry Primal δεν είναι η έλλειψη multiplayer, ούτε κάποιο σημαντικό ατόπημα. Είναι ότι προσπαθεί να ανανεώσει τη σειρά εστιάζοντας υπερβολικά σε κάποια σημεία, χάνοντας όμως στην πορεία το νόημα. Οι στιγμές που δημιουργούνται μέσα από το ίδιο το gameplay είναι πράγματι ένα σημαντικό κομμάτι του Far Cry, αλλά όχι τόσο σημαντικό που να στηρίζει έναν ολόκληρο τίτλο αυτού του μεγέθους. Κάποιες νέες ιδέες που προσθέτουν κάτι οριακά διαφορετικό σε μια ήδη γνωστή φόρμα δεν είναι αρκετές για ανανεώσουν μια σειρά – και ο μεγάλος σε μέγεθος κόσμος σε συνδυασμό με την μεγάλη διάρκεια οξύνουν το πόσο «τεχνητό» φαίνεται όλο αυτό σαν προσπάθεια. Και η ύπαρξη μιας ιστορίας που αδυνατεί έστω να «συμμαζέψει» όλα τα παραπάνω κάνει τα πράγματα ακόμα πιο δύσκολα.
Υπό μια έννοια, βέβαια, το Far Cry Primal καταφέρνει το σκοπό του, αφού για κάποιες ώρες η όλη εμπειρία σε τραβάει με τον ίδιο ακριβώς τρόπο που έκαναν και οι προκάτοχοί του. Η όλη εμπειρία όμως γίνεται πολύ οικεία, πολύ σύντομα. Και εν τέλει αυτό ακριβώς είναι που πρέπει να «ξετινάξει» από πάνω της η σειρά.
Κρίμα γιατί ως ιδέα είχε πολλά να προσφέρει. Μακάρι να είχε υλοποιηθεί καλύτερα...
Άουτς.
το 6 είναι αδικο ..τουλάχιστον ένα 8 θα ταιριαζε το εχω ξεκινησει εδώ και μερες είμαι αξιόλογος τιτλος φυσικα ως το σεναριο είναι αδιαφορο αλλα μιλαμε για το 10000 bc μου αρεσει πολύ και είναι αρκετα ενδιαφερον
εμπρος πισω στο χρονο :D
Συμφωνώ μέχρι κεραίας με το review! Μπράβο Κωνσταντίνε!
@ Mixaliss Λες ότι το σενάριο είναι αδιάφορο αλλά 8; Άμα είχε σενάριο θα έπαιρνε 12;
αλλα όχι και 6 εχει αντοχή στο χρονο πολλες επιλογες crafting ωραια γραφικα απλα από ότι φαινεται ειτε αρεσει ειτε όχι δεν υπαρχει μεση οδος αλλα τετποιο θαψιμο δεν το περιμενα
Θάψιμο είναι το κάτω από 5. Αν δεις γράφουμε ικανοποιητικό δίπλα στο 6. :-)
@mixalisss, η βαθμολογία και το κείμενο λειτουργούν αλληλένδετα. Δες τα και αν δεν στηρίζεται κάτι, να το δούμε. Προσωπικά, μου έκανε εντύπωση ο βαθμός που είδα όταν παρέλαβα το κείμενο από τον Μάνο, ωστόσο θεωρώ ότι ο Κωνσταντίνος δικαιολογεί απόλυτα γιατί έβαλε 6 :)
Διαβάζοντας το review και ξέροντας τα βασικά χαρακτηριστικά του παιχνιδιού, σκέφτομαι πως είναι μια χαμένη ευκαιρία, καθώς το βασικό setting του παιχνιδιού μοιάζει εξαιρετικά ελκυστικό και ήταν από τους τίτλους που περίμενα με σχετική αγωνία.
Ειμαι στα μισα του παιχνιδιου και μου φαινεται αρκετα καλο. Η αληθεια ειναι πως δεν εχω παιξει τα προηγουμενα της σειρας ομως. Νομιζω η βαθμολογια ειναι καπως χαμηλη. Το παιχνιδι ειναι πολυ ομορφο, σε ξαφνιαζει σε αρκετες στιγμες και λειτουργει χωρις κανενα προβλημα (βλεπε Ubisoft..). Τωρα το οτι θα μπορουσε να ειναι καλυτερο, ε το 99% των παιχνιδιων θα μπορουσαν να ειναι καλυτερα...
Μόλις είδα 6 στη αρχική κατάλαβα οτι το έκανε ο Καλκάνης :p
Ετσι όπως τα γράφεις οντως 6αράκι αξίζει...
Αλλά έπρεπε ένα 7αρακι να μην δεις την οργή του bloodborne να επιστρέφει πάνω σου :p
Γιατι οταν καποιος σχολιασει το βαθμο και πει οτι τον βρισκει αδικο η υπερβολικο σας ενοχλει απο τη στιγμη δινεται τη δυνατοτητα για σχολιο στα αρθρα νομιζω ο καθενας εχει το δικαιωμα να πει την αποψη του πανω στα review ειτε αυτη ειναι αρνητικη η θετικη.
Σαφέστατα και έχει δικαίωμα να το πει και πολύ καλά κάνει. Εμείς δεν έχουμε δικαίωμα να σχολιάσουμε το σχόλιο; Δημοκρατία παντού :-)
και στο gamerankings αν το τσεκαρουμε 6 δεν παιρνει χαχα μ.ο εχει 8 plus αμαρτια το 6 για ένα τοσο ομορφο παιχνιδι αποψη μου παντα αγαπητοι φιλοι :D
@achilleas1983 δεν ενοχλεί κανέναν η άποψη κανενός. Για να γίνει κουβέντα όμως, θεωρώ ότι πρέπει αυτός που διαφωνεί με το review μας πρέπει να καταθέσει και τα επιχειρήματά του και να...απαντήσει τρόπον τινά στο συντάκτη. Του στιλ "γράφεις εδώ γι αυτό και γι' αυτό, θεωρώ ότι έχεις άδικο γι' αυτό και γι' αυτό". Ο συντάκτης καταθέτει την άποψή του με ένα κείμενο 1200+ λέξεων και ένα βαθμό. Προσωπικά μιλώντας, όταν βλέπω κάποιον να διαφωνεί ΜΟΝΟ στο βαθμό, θεωρώ ότι είτε συμφωνεί με το κείμενο, είτε δεν έχει διαβάσει το κείμενο. Αν συμβαίνει το πρώτο, μπορούμε να το συζητήσουμε. Αν συμβαίνει το δεύτερο, υπάρχει πρόβλημα. Και αυτό ακριβώς το λόγο, για να γίνεται δηλαδή κουβέντα ουσίας, παρακαλώ όποιον διαφωνεί να το πράξει με επιχειρήματα για να μπορέσει και ο Κωνσταντίνος να απαντήσει. Πάντα φιλικά όλα αυτά :)
@mixalisss Πάντως metacritic έχει και 4 και 5 και 6 στις βαθμολογίες του. Επίσης στο κοινό (users) ο μέσος όρος του είναι 6,6,. Η ουσία βέβαια είναι αυτή που αναφέρει ο Παύλος.
"I Have a Dream"... να γίνουμε το πρώτο ελληνικό gaming portal που θα καταργήσει τη βαθμολογία στα reviews, που όλοι θα ασχολούνται με το τι γράφει ο συντάκτης στο κείμενο του και όχι με τα "αρνητικά" - "θετικά" και... με τη βαθμολογία, και τέλος, που ΔΕΝ θα ασχολείται ΚΑΝΕΝΑΣ με το τι μέσο όρο αναφέρει το γαμ@#$@ metacritic.com!!!
Αυτά! Κατά τα άλλα, εξαιρετικό review χωρίς λεκτικές φανφάρες, κορδελίτσες και "ας βάλουμε μωρέ και λίγη δημιουργική ασάφεια", κατανοητό για όλους! Όπως είναι όλα τα reviews του Καλκάναρου. Thanks Κώστα!
Το game θα τιμηθεί μετά από γενναία πτώση τιμής, το setting του Far Cry primal είναι αν μη τι άλλο πολύ ενδιαφέρον :)
Εγω απλα λεω οτι δεν κακο καποιος να πει οτι βρισκει το βαθμο υπερβολικο απο τη στιγμη που δεν βριζουμε η δε λεμε κατι προσβλητικο για αυτον που γραφει το review.
Μα δεν είπε κανείς ότι είναι κακό να διαφωνείς με κάτι που γράφουμε. Ο λόγος που υπάρχουν τα σχόλια κάτω από τα άρθρα είναι για να γίνεται κουβέντα. Απλά είναι χρήσιμο να γίνεται κουβέντα πάνω στη διαφωνία. Δηλαδή ας συζητήσουμε επί της ουσίας και στα σημεία που δεν έχετε ίδια άποψη με τον εκάστοτε συντάκτη :)
Από το 6 ήμουν προϊδεασμένος με το τι θα διαβάσω,αλλά ας τα πάρουμε ένα ένα.
Μέσα στο κείμενο,δεν είδα να γράφεται πουθενά κάτι για τον εξαιρετικό τεχνικό τομέα του τίτλου.
Επίσης όταν είσαι τόσα χρόνια πίσω τι χαρακτήρες περιμένεις να έχει μέσα,με τι ενδιαφέροντα;Θα'θελες πχ ένα κακό ο οποίος για να έχει βάθος να διαβάζει ποίηση ή κάτι πιο κοντινό στην εποχή,να σκαλίζει τοιχογραφίες;Με το που βλέπεις το setting του τίτλου,καταλαβαίνεις από την αρχή τι να περιμένεις.Πρωτόγονα όπλα,crafting,resource gathering και ωμή βία.Περίμενες πχ να έχει αποστολές όπως στο 3 που καις χόρτο με ένα φλογοβόλο ή να βομβαρδίζεις τους εχθρούς από ένα ελικόπτερο;Συγνώμη βρε Κωνσταντίνε μου,αλλά ο τίτλος είναι ξεκάθαρος στο τι είναι και στο τι προσφέρει.Όποιος περιμένει κάτι παραπάνω από αυτά που δίνει,τι να πω;Επίσης το σκηνικό που περιγράφεις με την αρκούδα πιο πάνω ότι γίνεται βαρετό μετά την 15η φορά εντάξει δεν πειράζει.15 outposts έχει όλα κι όλα το παιχνίδι.Αφού γίνεται μετά τα 15,κομπλέ λοιπόν.Περιττό να πω ότι υπάρχουν πολλές λύσεις σε κάθε προσέγγιση και αυτό που περιέγραψες δεν είναι μονόδρομος.Και μην ξεχνάμε ότι μιλάμε για έναν open world τίτλο.Τέτοιες δραστηριότητες είναι συνήθως προαιρετικές και υπάρχουν για όσους θέλουν να κάνουν τα πάντα.
Με συγχωρείς κιόλας,αλλά όπως κατάλαβες διαφωνώ καθέτως μαζί σου.Όσον αφορά το βαθμό,αν και διαφωνώ κι εκεί,πιο πολύ συμφωνώ με το σχόλιο παραπάνω για κατάργηση αυτού,ώστε να μένουμε στο κείμενο.
@Altair
Προφανώς και υπάρχουν πολλές λύσεις σε κάθε προσέγγιση. Η παραπάνω που αναφέρω δεν είναι μονόδρομος σε καμία περίπτωση. Αν παρατηρήσεις, γράφω πως πράγματι πως αυτό που κάνει το Far Cry Primal, το κάνει καλά, και πως πράγματι αναδύονται καταστάσεις που δε θα μπορούσαν να συμβούν ούτε σε καλά σκηνοθετημένα set-pieces. Ουσιαστικά, δηλαδή, το FCP παίρνει αυτό που έκανε γνωστό τους προκατόχους του και το πηγαίνει στο απόλυτο. Ο προβληματισμός όμως που εκφράζω, είναι ακριβώς αυτός. Τι παραπάνω σου προσφέρει; Δεν νιώθεις πως όλα αυτά τα έχεις ξανακάνει και τα έχεις ξανακάνει στους προηγούμενους τίτλους της σειράς - και δη, ίσως και με μεγαλύτερη ελευθερία, η οποία σου προσφέρεται μέσα από την "άνεση" του "μοντέρνου" οπλισμού. Τέλος, για τον εξαιρετικό τεχνικό τομέα αναφέρομαι μέσα στο κείμενο, και για οπτικό, και για ηχητικό τομέα.
Καλά κάνεις και διαφωνείς, και φυσικά χαίρομαι πολύ να εκφράζουμε τις απόψεις μας και να το συζητάμε το θέμα!
Όσον αφορά το σκηνικό με την αρκούδα/sabretooth κλπ, αν βάλεις και τα bonfires, πας στον διπλάσιο αριθμό. :P
Η κριτική (με την προϋπόθεση ότι είναι καλοπροαίρετη καθώς έχουμε και κριτικούς κινηματογράφου με πολύ ιδιαίτερη γνώμη…:):) βοηθάει πάντα τον αναγνώστη να κατανοήσει καλύτερα τον τίτλο / ταινία που τον ενδιαφέρει! Όσο αυτό βασίζεται και σε επιχειρήματα ακόμα καλύτερα για εμάς τους αναγνώστες από την στιγμή μάλιστα που “τα γραπτά μένουν”.
Στο δια ταύτα τώρα, δεν έχω ασχοληθεί παρά μόνο επιδερμικά με το συγκεκριμένο franchise εν τούτοις και καθ’ ότι μεγάλος λάτρης του Assassin’s Creed γίνεται όλο και πιο έντονο πλέον το φαινόμενο «κορεσμός Ubisoft”. Περιορισμένες καινοτομίες, επανάληψη, βαρετό σενάριο, ρηχοί χαρακτήρες κ.ο.κ και αυτό είναι πλέον πάρα πολύ ανησυχητικό…
Ενδιαφέρων concept, κουράδα παιχνίδι ως συνήθως απ την ubisoft. Απορώ δεν κουραστήκαν τόσα χρόνια να κυκλοφορούν το ίδιο παιχνίδι ξανά και ξανά?
Ωραίο το review πάντως και κατατοπιστικό.
Δεν εχω παιξει το παιχνιδι και πραγματικα δεν μπορω να εκφερω αποψη απλως πιστευω πως πρεπει να γινει στο Far Cry οτι εκανε και στο Assasins Creed η Ubi . Ας βγαλει ενα καινουριο Far Cry που να ξεπερνα τις καθε προσδοκιες και ας το βγαλει σε 2 χρονια ...
6? Και πολυ του εβαλες. Ενα 4 απο μενα.
Μετα απο Fallout 4, witcher 3, dark souls 3 και τις περιπετειες του Drake να ερχονται.
Σεναριο 4
Gameplay 4
Γραφικα (δε βαζω βαθμο. Δε με ενδιαφερουν καν.)
Πρεπει να ειναι το πιο αδιαφορο Far Cry. Αν εβγαινε εν ετη 2004 τοτε θα το συζηταγαμε. Και παλι με επιφυλαξεις. Αλλα να επιστρατευεις αρκουδες, νυχτεριδες και αραχνες? Για ονομα του Θεου. Που απευθυνονται? Σε 14χρονα?
Περιμενω το Horizon πως και πως. Παιχνιδι παρομοιο σε σκηνικο. Αλλα φενεται πολυ πιο ενδιαφερον. Αποκλυεται να ειναι χειροτερο απο το Far Cry.
Γνωμη μου. Για να ακουγεται και μια διαφορετικη φωνη.
Α! Ξεχασα.
Με σημα της Ubisoft επανω στη συσκευασια? Μειον 1. Αυτο και μονο αρκει.
Θα έγραφα κάτι βαρύγδουπο ύστερα από τα 25 σχόλια που διάβασα, αλλά μετά θυμήθηκα ότι έχω και ρακί στο σπίτι.
Θα συμφωνήσω με το review, αλλά πιστέυω πως ένα 7.5 θα ήταν πιο κατάλληλο, καθώς ναι μεν πρόκειται για μια μετριότητα, αλλά είναι μια χρυσή μετριότητα.
Στα αρνητικά: Αδιάφοροι κακοί, αδιάφορο σενάριο, επανάληψη και πάλι επανάληψη σε όλες τις αποστολές
Στα θετικά: Φοβερά γραφικά και ήχος, ενδιαφέρον χώρος και χρόνος.
Γενικά το παιχνίδι όταν το ξεκινάς σε κρατάει πολύ, αλλά μετά από λίγο καιρό αρχίζει να γίνεται επαναληπτικό. Ίσως σε μεγαλύτερη δυσκολία (παίζω σε normal) να είναι πιο challenging.
Το καλό είναι πως λογικά πρόκειται για ένα σχετικά εύκολο platinum trophy στο PS4 ή το αντίστοιχο στο XBOX (για όποιον ασχολείται με trophies και achievements)
Για εμένα ο βαθμός λεεί την αλήθεια μετα απο 3 ώρες ενασχόλησης με το παιχνίδι δε βρήκα λογο να ξαναπαιξω.Ισως για εμας που ειμαστε ανω των 30 πλεον θελουμε κατι πιο δουλεμενο και σε gameplay και σε story αλλιως βαριομαστε και νιωθουμε οτι χανουμε τον χρονο μας.Επισης σαν fps τα ροπαλα και τα ακοντια δεν εχουν την ιδια αισθηση + το οτι η AI ειναι πραγματικα Β.C.Οσο για τα γραφικα εγω σε ps4 δε μπορω να πω οτι ειδα κατι το τρομερο εφοσον δεν εχει πολλα που μπορεις να καταστρεψεις.
Πάει για αγορά στα summer sales!!!
Την σειρά απο το 3 και μετά την εχώ λιωσει ..Βέβαια το σκηνικό με το παρελθόν με χάλαει πολυ οχι ομως οτι δεν θα του δώσω καμια ευκαιρία ,μολις πέσεις η τιμή του.
ειδα σε screenshot...the bloodtusk mammoth is healing...τι στον π@&%$ο σκεφτονται εκει στην ubi?
Ouga mpoum mpoum xi gampa mpirli gaga