Οι ανάγκες αυτές ελπίζουμε να μη σχετίζονται με την ύπαρξη πλοκής, αφού εδώ αυτή είναι ανύπαρκτη. Το Artificial Intelligence Police Department όπως είναι ο πλήρης τίτλος του δημιουργήματος της Blazing Badger βασίζεται σε ένα φουτουριστικό περιβάλλον στο οποίο εσείς είστε ο νόμος α λα Δικαστής Ντρεντ και καλείστε να διαλύσετε τα εχθρικά σκάφη που εμφανίζονται να λάμπουν στην οθόνη. Διαλέγετε ένα από τα game modes, το επίπεδο δυσκολίας, αλλά και τα όπλα σας και ξεχύνεστε στον ψηφιακό κόσμο του παιχνιδιού, το οποίο θα σας θυμίσει πολύ έντονα το Geometry Wars. Και αυτό συμβαίνει κυρίως λόγω του τρόπου κίνησης των εχθρών σε όχλους, με τις μάζες αυτές να σας ακολουθούν όπου πάτε μέχρι να συναντήσουν κάποιες από τις δεσμίδες laser που εκτοξεύετε από το σκάφος σας. Υπάρχουν ακόμη πάσης φύσεως power-ups για να συλλέξετε, από βόμβες, πυραύλους και point boosters, μέχρι προσωρινές ασπίδες. Σε αντίθεση με το Geometry Wars όμως, εδώ έχουμε κύματα εχθρών όπου ο «καθαρισμός» ενός εξ αυτών σας φέρνει αντιμέτωπους μεταξύ δυο επιλογών οι οποίες καθορίζουν το gameplay μετέπειτα. Αυτές οι επιλογές έχουν να κάνουν πιο συγκεκριμένα με τη δυσκολία του παιχνιδιού, εφαρμόζοντας κάποιο handicap με αντάλλαγμα έναν πολλαπλασιαστή για το score σας. Ομολογουμένως, η τακτική αυτή του ”higher risk = higher reward” δουλεύει αρκετά καλά, εκτός φυσικά από τις περιπτώσεις που και οι δυο επιλογές είναι απλά εφιαλτικές και δεν έχει νόημα αν θα επιλέξετε την μια ή την άλλη.
Το ίδιο τροπάριο συνεχίζεται μέχρι να ολοκληρώσετε την προσπάθειά σας, δηλαδή μετά από το πέρασμα του 15ου κύματος. Το γεγονός ότι το παιχνίδι δεν συνεχίζει επ’ αόριστον κάνει τις επιλογές μετά από κάθε wave να φέρουν μια κάποια στρατηγική σημασία αν θέλετε να σημειώσετε το μεγαλύτερο δυνατό score. Συνεχίζοντας την κουβέντα περί στρατηγικής και τακτικής, όσο δέχεστε ζημιά από τους εχθρούς, μια μπάρα στο πάνω μέρος της οθόνης γεμίζει αργά αλλά σταθερά.
Σε αντίθεση με το Geometry Wars όμως, εδώ έχουμε κύματα εχθρών όπου ο «καθαρισμός» ενός εξ αυτών σας φέρνει αντιμέτωπους μεταξύ δυο επιλογών οι οποίες καθορίζουν το gameplay μετέπειτα.
Όταν γεμίσει μπορείτε να εξαπολύσετε την αποθηκευμένη θερμότητα (επίπεδο NASA) εναντίον των εχθρών σας. Αυτό συνεπάγεται πως δεν μπορείτε να πυροβολήσετε για ένα σύντομο χρονικό διάστημα, το οποίο όμως είναι αρκετά μεγάλο για να σας βάλει σε μπελάδες δεδομένου του πόσα εχθρικά σκάφη προσπαθούν κάθε στιγμή να σας εξολοθρεύσουν. Τέλος, μπορείτε να εφαρμόζετε διάφορα mods στο σκάφος σας, προκειμένου να μεταβάλετε κάθε φορά τη συμπεριφορά του κατά την διάρκεια διαφόρων πτυχών του παιχνιδιού.Το AIPD βασίζεται σε ένα φουτουριστικό περιβάλλον στο οποίο εσείς είστε ο νόμος α λα Δικαστής Ντρεντ και καλείστε να διαλύσετε τα εχθρικά σκάφη που εμφανίζονται να λάμπουν στην οθόνη.
Το gameplay του AIPD δεν αλλάζει σημαντικά αν επιλέξετε να δείτε και κάποιο άλλο mode, καθώς αυτό περιστρέφεται αρκετά σφικτά γύρω από τη λογική των 15 κυμάτων και των ισάριθμων επιλογών δυσκολίας που προαναφέραμε. Έτσι, αφού ολοκληρώσετε μια «γύρα» ορισμένες φορές, το παιχνίδι δεν έχει να σας προσφέρει κάτι άλλο, πέρα από την προσπάθεια που μπορείτε να καταβάλετε από μόνοι σας για ένα ακόμα μεγαλύτερο score, βασιζόμενοι στην αθάνατη λογική των ουφάδικων. Το ίδιο συμβαίνει προφανώς και με το local co-op mode, όπου απλά αντί να περάσετε 15 κύματα μόνοι σας, τα περνάτε με την συντροφιά μέχρι και τριών άλλων παικτών. Τα γραφικά είναι εναρμονισμένα με το όλο στιλ του παιχνιδιού, με τους εχθρούς και τα laser να έχουν έντονα χρώματα και να θυμίζουν κατασκευές από νέον, ενώ έντονες είναι οι επιρροές από το Tron. Αυτό βέβαια επιδρά αρνητικά στην πολύωρη ενασχόληση, αφού όχι τόσο οι υφές, αλλά και τα περίπλοκα σχήματα που θυμίζουν επιφάνεια μητρικής κουράζουν αρκετά. Όσον αφορά στο τι φτάνει στα αυτιά σας, οι απαιτήσεις από το είδος στο οποίο ανήκει ο τίτλος δεν ήταν ποτέ υψηλές και έτσι το AIPD καταφέρνει να έχει ένν λειτουργικό ηχητικό τομέα, χωρίς σπαστικά εφέ ή 90s μουσική που δεν θα έπαιζε ούτε σε low-budget διαφήμιση εκείνης της δεκαετίας.
Εν τέλει, το AIPD φέρνει κάτι καινούριο στο τραπέζι, αλλά δεν έχει την απαραίτητη διάρκεια για να το υποστηρίξει κατάλληλα. Έτσι η επιτυχία του εναπόκειται σε όσους πωρωθούν εύκολα και θελήσουν να καταλάβουν μια από τις υψηλότερες θέσεις στα leaderboards, προσπαθώντας ξανά και ξανά. Πέρα από αυτούς όμως, οι υπόλοιποι δεν έχουν κάποιο λόγο να ασχοληθούν για περισσότερο από μερικές ώρες.
παιδια ειχα ρωτησει και σε αλλο ποστ.Γιατι σταματησατε να κανετε video review;