Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Banishers: Ghosts of New Eden Hands On Preview

*
Δοκιμάσαμε το Banishers: Ghosts of New Eden και αυτές είναι οι εντυπώσεις που μας άφησε.

Την προηγούμενη φορά που συνεργάστηκε η DON’T NOD με τη Focus Entertainment, το αποτέλεσμα ήταν το Vampyr. Το πρώτο action RPG των δημιουργών του Life is Strange είχε αρκετές και ενδιαφέρουσες προοπτικές, θέτοντας στον παίκτη διλήμματα που εντέλει δεν είχαν και τόση σημασία στην εξέλιξη της πλοκής. Κάτι παρόμοιο επιχειρεί και το Banishers: Ghosts of New Eden, το δεύτερο action RPG του γαλλικού στούντιο που μοιάζει με τον πνευματικό διάδοχο του Vampyr, όμως με πολύ διαφορετικό setting και – ελπίζουμε – με αρκετά πιο καλοδουλεμένο σύστημα επιλογών, που θα επηρεάζει τη συνέχεια της ιστορίας αναλόγως. Στη φετινή Gamescom ξοδέψαμε μια ώρα δοκιμάζοντας τον νέο τίτλο, ο οποίος πλέον αποτελεί κυκλοφορία του 2024. Ο χαμός που γίνεται από καινούργια και σημαντικά games τον Οκτώβριο και τον Νοέμβριο του 2023, οδηγεί το Banishers σε λανσάρισμα στις 13 Φεβρουαρίου του επόμενου έτους, όταν και θα διατεθεί για PlayStation 5, Xbox Series X, Xbox Series S και PC.


Στο Banishers παίζουμε ως Red και Antea, ένα ζευγάρι κυνηγών φαντασμάτων που αναλαμβάνει υποθέσεις στη στοιχειωμένη New Eden, μια επαρχιακή κοινότητα στη Βόρειο Αμερική. Η οπτική over-the-shoulder και το melee combat θυμίζουν πολύ το God of War, όμως το σύστημα μάχης μοιάζει με αναβαθμισμένη εκδοχή του Vampyr, με επιπρόσθετη τη δυνατότητα να αλλάζουμε άρδην χαρακτήρα. Ο Red χρησιμοποιεί σπαθιά και η Antea – η οποία έχει καταλήξει να είναι και αυτή ένα φάντασμα – κυρίως τα χέρια της. Σε κάθε μάχη χρησιμοποιούμε απλές και heavy επιθέσεις, blocks και rolls, ενώ το σύστημα επιλογών έχει να κάνει με το ποιον θα σώσουμε και ποιον θα θυσιάσουμε, στην ουσία εξορίζοντάς τον, πάντα με βάση του τι κρίνουμε εμείς καλύτερο. Καθώς διεκπεραιώνουμε quests, μικρά και μεγάλα, το ζεύγος αναζητά τρόπους να επαναφέρει την Antea στη ζωή και στην πρότερη υλική  της υπόσταση. Στην πορεία θα γνωρίσουμε πολλούς χαρακτήρες, των οποίων οι ζωές αλληλοεξαρτώνται σε μεγάλο βαθμό - κάτι που δίνει πρακτική ουσία στο σύστημα επιλογών αυτήν τη φορά - ενώ παρόλο που υπάρχει μια κάποια γραμμικότητα, υπάρχει και αρκετός χώρος για εξερεύνηση.

Το quest που παίξαμε αυτήν τη μια ώρα που είχαμε διαθέσιμη, το αναλάβαμε από τη Thickskin, μια μυστηριώδη γυναίκα που μάλλον διατηρεί σχέσεις αγάπης και μίσους με την αδελφή της. Παίρνοντας μια μυρωδιά από το οικογενειακό δράμα τους, ξεκινήσαμε για τα βάθη ενός δάσους στο οποίο υποτίθεται πως κυκλοφορεί ένα μανιακό τέρας. Στον διάβα μας συναντήσαμε ουκ ολίγους εχθρούς, κατά βάση σκελετωμένους, οι οποίοι δεν μας δυσκόλεψαν ιδιαίτερα. Βέβαια, υπήρξαν ορισμένες εξαιρέσεις με μερικά mini bosses που μας σκότωσαν μπόλικες φορές, αναγκάζοντάς μας να αναζητήσουμε παράδρομους για να βρούμε αντικείμενα που θα κάνουν την κατάσταση λίγο ευκολότερη. Όσο ψάχναμε, τόσο βρίσκαμε, εντοπίζοντας περιβαλλοντικούς γρίφους που μας θύμισαν (ξανά) το God of War, με τελική επιβράβευση πολύτιμα αγαθά για χρήση στη μάχη (και όχι μόνο). Οι Red και Antea συνομιλούσαν καθ’ όλη τη διάρκεια της διαδρομής, με τη δεύτερη να προσφέρει χρήσιμες ιδέες σε σημεία που ενδεχομένως να κολλούσαμε για κάμποσα λεπτά παραπάνω. Οι διάλογοι που είχαν μεταξύ τους, αλλά και με τους υπόλοιπους χαρακτήρες που προλάβαμε να συναντήσουμε, ήταν καλογραμμένοι και το voice acting εξαιρετικό, ενισχύοντας την ατμόσφαιρα που ξέρει να χτίζει η DON’T NOD. Στον τερματισμό του quest ήρθαμε αντιμέτωποι με ένα κανονικό boss, το οποίο μας έδειρε για τα καλά, όμως ύστερα από 4 προσπάθειες υπέκυψε στη συνεργασία των playable χαρακτήρων μας.



Αν και απέχουμε 4 μήνες από το λανσάρισμα του Banishers: Ghosts of New Eden, ο τίτλος απέδωσε τα μέγιστα δίχως τεχνικά προβλήματα (τουλάχιστον για το quest που ήταν διαθέσιμο στο hands-on preview). Πράγμα λογικό, καθώς το build που δοκιμάσαμε ήταν πολύ κοντά στο τελικό. Άλλωστε, οι λόγοι της καθυστέρησής του δεν έχουν να κάνουν με προβλήματα στην ανάπτυξη του τίτλου. Όσα είδαμε ήταν πανέμορφα, το combat system πολλά υποσχόμενο και η ιστορία φαίνεται πλούσια από χαρακτήρες με περίπλοκο background, κάτι που θα μας ωθήσει στο να σκεφτούμε κάθε πράξη μας στα βήματα που θα κάνουμε. Πρόκειται αναμφίβολα για το μεγαλύτερο project που έχουμε δει από την DON’T NOD και αυτό από μόνο του αποτελεί έναν τεράστιο λόγο για να ανυπομονούμε για το λανσάρισμά του. 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Dontnod Studio

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Focus Home Interactive

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    AVE

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*