Τα βασικά στοιχεία του gameplay παραμένουν αναλλοίωτα, ωστόσο ο τίτλος βγάζει μια φρεσκάδα, αποτέλεσμα αλλαγών σε σημαντικές λεπτομέρειες, όπως η κάμερα. Ο ίδιος ο ήρωας παρουσιάζεται πιο γερασμένος, αλλά σαφώς το ίδιο πανίσχυρος. Τα στελέχη του team μάς εξήγησαν πως πλέον ο ήρωας δεν εμφανίζεται γεμάτος οργή για εκδίκηση, δείχνει πιο προσγειωμένος και έχοντας πάρει πλέον απόφαση (μετά το τέλος του God of War III) ότι δεν μπορεί να αλλάξει το παρελθόν του. Σημαντικό ρόλο σε αυτό το «χτίσιμο» του πιο ανθρώπινου χαρακτήρα του Kratos παίζει και ο γιος του, μία μονάδα που ελέγχεται από την τεχνητή νοημοσύνη και που θα τον συνοδεύει σε όλο το ταξίδι του. Δεν συμμετέχει μόνιμα στις μάχες, αλλά βρίσκεται πάντα τριγύρω και με το πάτημα ενός πλήκτρου μπορεί να βοηθήσει τον πατέρα του με διάφορους τρόπους. Ο παίκτης δεν έχει το άγχος να τον διατηρήσει στη ζωή, γιατί πολύ απλά o μικρός δεν κινδυνεύει να χάσει τη ζωή του. Μόνιμα καταφέρνει να ξεφεύγει από τους αντιπάλους, αλλά συμμετέχει στη δράση μόνο όταν ο ήρωας χρειαστεί κάποια βοήθεια.
Τη θέση των Blades of Chaos έχει πάρει στα χέρια του ήρωα ένα νέο Battle Axe, το οποίο ενισχύεται από μία σειρά runes. Με αυτό, ο ήρωας μπορεί να προκαλεί σημαντικό πλήγμα στους αντιπάλους, να τους πετσοκόβει, να τους…ανοίγει στη μέση, ενώ πλέον έχει τη δυνατότητα να το πετάει, να πετυχαίνει από απόσταση τους αντιπάλους και την ίδια στιγμή να ενεργοποιεί ένα σετ melee κινήσεων που αποδεικνύονται χρήσιμες ακόμη και στις πιο δύσκολες μάχες. Όποτε το επιθυμεί, ο Kratos μπορεί να προκαλέσει την επιστροφή του Battle Axe στο χέρι του (σαν άλλος Thor) και μάλιστα η διαδικασία γίνεται με άλλο πλήκτρο από αυτό της επίθεσης, έτσι ώστε να υπάρχουν οι προϋποθέσεις ακόμη και για έναν καταιγισμό χτυπημάτων με ή χωρίς αυτό.
Η κάμερα φέρνει και τη σημαντικότερη αλλαγή, αφού πλέον αφήνουμε την ισομετρική οπτική και πάμε σε πλάνα πίσω δεξιά από τον χαρακτήρα. Ο στόχος της ομάδας ήταν να δημιουργήσει μια πιο κινηματογραφική εμπειρία, ενισχύοντας το στόχο της αυτό ακόμη και με την αρμονική αλλαγή ανάμεσα στη δράση και τα cinematics. Ο ήρωας έχει πλέον τη δυνατότητα να χαζέψει περισσότερο στο περιβάλλον, να αναζητήσει chest και αντικείμενα που θα τον ισχυροποιήσουν και γενικότερα να εξερευνήσει τα πιο ανοιχτά επίπεδα, διατηρώντας μια απόσταση από τον απόλυτα γραμμικό χαρακτήρα των προηγούμενων τίτλων της σειράς.
Το συνολικό συμπέρασμα είναι πως το παιχνίδι θέλει να κάνει ένα reboot, να αλλάξει σελίδα και σαφώς να εκμεταλλευτεί τις τεχνικές δυνατότητες του PlayStation 4 για να ανεβάσει ακόμη πιο υψηλά τον πήχη των επιδόσεων. Σε αυτό το σημείο ακριβώς, ρωτώντας έναν εκ των εκπροσώπων της Sony Santa Monica σχετικά με το στόχο σε επίπεδο ανάλυσης, πήραμε ως απάντηση πως «το God of War τρέχει σε PS4 development kit και όχι σε PS4K αν αυτό με ρωτάτε», ωστόσο στη συνέχεια έγινε σαφές ότι δεν υπάρχει ακόμη κάτι ανακοινώσιμο. Τέλος, αξίζει να σημειώσουμε και την αλλαγή στον voice actor του Kratos, κίνηση που συμβάλει με τη σειρά της στη σελίδα που γυρίζει και ο πρωταγωνιστής.
H λογική λέει ότι θα βγει και στα ελληνικά. Αναμένουμε επίσημη επιβεβαίωση πάντως :)
Μπράβο ρε Sony, το θέλω!!!!!!!
Η οπτική της κάμερας μου θυμίζει το The Last of Us.
Εμένα μου άρεσε αυτό που είδα.
Αδιαμφησβήτητα, το God Of War θα είναι άνετα υποψήφιο για game of the year, όταν με το καλό κυκλοφορήσει.
Το μόνο κακό που βρίσκω είναι πως ο γιος του Kratos δεν κινδυνεύει από τους εχθρούς να σκοτωθεί και θα δώσει στον gamer/χρήστη αυτού του game να είναι αδιάφορος για αυτό το χαρακτήρα κατά τη στιγμή των μαχών. Θέλω να πω πως θα ήταν ίσως μεν αρκετά δύσκολο/αγωνιώδες αν έπρεπε να ενδιαφερθούμε για το παιδί μέσα στη μάχη, αλλά θα είχε τη γοητεία του. Βασικά όπως θα εξελιχθεί ο τίτλος, όλο αυτό μπορεί να είναι μόνο μια ασήμαντη λεπτομέρεια.
Ίδωμεν...
Παμε Kratos!
επιστρεφει ο δολοφονος των θεων ! :P
Πως και πώς το περιμένω ..ο λόγος που αγόρασα Ps4..και πούλησα το Xboxone
Κ εγώ το θέλω!!!