Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Assassin’s Creed: Syndicate Hands-On

Το Assassin's Creed: Syndicate δεν ήταν ακριβώς η έκπληξη της E3. Από τη μια είχε ανακοινωθεί αρκετό καιρό πριν και από την άλλη είμαστε συνηθισμένοι στην ετήσια παρουσία του franchise στην έκθεση. Το ζήτημα είναι κατά πόσο το νέος "μεγάλο" Assassins Creed θα στεκόταν σε σχέση με τον προκάτοχό του και με το κοινό της σειράς. Οι πρώτες απαντήσεις αμέσως παρακάτω, στο hands-on preview μας.



Μια επανάληψη όμως. Το στήσιμο είναι η Βιομηχανική Επανάσταση και η πόλη το Λονδίνο. Νέφος, φτώχεια, ακμάζων πρώιμος καπιταλισμός, εμφάνιση της σύγχρονης τεχνολογίας, ταξική πάλη και αδικία, τεράστια οικοδομήματα, σιδηρόδρομος και άμαξες. Οι πρωταγωνιστές είναι τα δίδυμα Jacob και Evie Frye, που ηγούνται της τοπικής συμμορίας The Rooks . Ο Jacob θα είναι ο κύριος πρωταγωνιστής αλλά και η Evie θα είναι διαθέσιμη σε αρκετά σημεία. Το κομμάτι που είδαμε είχε να κάνει με το Jacob να επεκτείνει την επιρροή της συμμορίας του. Από το ξεκίνημα η νέα ιδέα της Ubisoft Quebec, το Rope Launcher, έκανε την εμφάνισή της. Οι developers είχαν δηλώσει την πρόθεσή τους να ξεφύγουν από το αναχρονιστικό και κουρασμένο (κατά τη γνώμη τους) σκαρφάλωμα και το έκαναν με τρόπο που δεν αντιγράφει τα Batman ή τα Just Cause. Ο Jacob δεν τραβήχτηκε σαν από τροχαλία αλλά έπρεπε να πατά στον τοίχο και να ανεβαίνει με άλματα. Η κίνηση, τα άλματα, οι μάχες και γενικά ο χειρισμός και η αίσθηση του Syndicate ήταν ακριβώς αυτή που γνωρίζουμε και περιμένουμε από τη σειρά, σε βαθμό παρεξηγήσεως. Οι μεταβολές αφορούν περισσότερο τα επιμέρους, όπως για παράδειγμα η έμφαση σε μάχες με γυμνές γροθιές, σιδερογροθιές, και μαχαίρια αντί με όπλα και σπαθιά, πιο ταιριαστές στο χαοτικό υπόκοσμο του Λονδίνου, και άρα με τον παίκτη να είναι σε πολύ μικρότερη απόσταση από τους εχθρούς του.



Οι άμαξες και η φυσική τους έκαναν την εμφάνισή τους με μια καταδίωξη στους δρόμους. Το animation ήταν κάπως "υγρό" κατά τη γνώμη μας, με το όλο σύστημα να ταλαντεύεται υπερβολικά και να έχει ένα τουλάχιστον περίεργο κέντρου βάρους, αλλά ήταν γρήγορο και διασκεδαστικό σαν προσθήκη. Ο παίκτης θα μπορεί να αλληλεπιδράσει, να καταστρέψει και να οδηγήσει οποιαδήποτε άμαξα συναντήσει, ενώ μπορέσαμε να πηδήξουμε από τη μία άμαξα στην άλλη. Και κάπου εδώ τελειώνει ο μικρός κατάλογος των αξιοσημείωτων αλλαγών που είδαμε. Πιο ενδιαφέροντα ήταν τα όσα συζητήσαμε με τους υπεύθυνους της Ubisoft στο booth. Σχηματίσαμε την εικόνα πως η Ubisoft άκουσε προσεκτικά την κριτική προς το Unity, τόσο αναφορικά με τον τεχνικό του τομέα (προς τον οποίο υπήρξε καταπέλτης) όσο και στο gameplay που αντιμετωπίστηκε σαν αναμάσημα της σειράς. Πλέον ο στόχος είναι ένας λιγότερο φιλόδοξος και ολοκληρωμένος τεχνικά τίτλος, με λιγότερους πειραματισμούς πχ σε θέματα συμπεριφοράς του πλήθους, και ένα gameplay που βαδίζει στα σίγουρα.



Πέρα από τα παραπάνω, και κάποιες μικροαλλαγές στο χειρισμό και στο highlighting, δεν είδαμε τίποτα που θα μπορούσε να θεωρηθεί καινοτομία. Ήταν το γνωστό, ευχάριστο Assassins Creed με υψηλή ποιότητα παραγωγής, ιδιαίτερα λεπτομερή απεικόνιση των χώρων, αναπαράσταση της ατμόσφαιρας της εποχής. Στόχος για τη Ubisoft είναι να ξανακερδίσει την έξωθεν καλή μαρτυρία και δείχνει αποφασισμένη να τα καταφέρει. Ακόμα και αν ξεκινήσει από ένα αχούρι στο Blackfriars.




 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
8 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Ubisoft Quebec

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Ubisoft

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Tobajaras
    • Tα Assassins Creed έχουν γίνει πιο προβλέψιμα και από τον καιρό στη Σαχαρα, πολύ αμφιβάλλω για το αν θα προσφέρει κάτι ουσιαστικό.

    • Alma
    • Πολύ ωραίο και ενδιαφέρον setting αλλά μάλλον άργησαν λιγάκι.. Η ατμόσφαιρα έχει προοπτικές να είναι υπέροχη, το σενάριο μπορεί να βγει καλό, το θέμα είναι αν φτάνουν αυτά τα δυο για να καλύψουν το ζήτημα του gameplay, το οποίο θα είναι όπως όλα δείχνουν προβλέψιμο.

    • Nik-
    • θα φανει αν βγει αξιολογο. τουλαχιστον για πρωτη φορα θα ελεγχουμε και γυναικα πρωταγωνιστρια εστω και για λιγο. αν και ακομα δυστυχως δεν μας εχουν δειξει gameplay με αυτη.

    • GamingFun
    • Για να δούμε αν μπορεί η Ubisoft με αυτό το τίτλο της σειράς να κάνει επιτέλους την ανατροπή.
      Ίδωμεν...

    • bobo1704
    • Αν κ έχει ξεφυγει πολύ απο το βασικό concept η σειρα κ εχει χασει την ουσία, εν τέλει πρόκειται για κορυφαίο παιχνιδι....Να δουμε το επόμενο επεισοδιο..

    • mariodm22
    • Απο την σειρα AC αυτα που εχουν κανει αισθηση ηταν το 2 και το Βlack flag . Τωρα πιστευω πως στην λισδτα θα μπει και το Syndicate ...

*