
Τέλος, όσον αφορά στο remake του Final Fantasy VII, ο Tabata ανέφερε ότι αν και αρχικά είχε προγραμματιστεί η χρήση της Luminous Engine (της Square Enix) για την ανάπτυξη του τίτλου, το στούντιο αποφάσισε (στα μέσα της ανάπτυξης) να χρησιμοποιήσει Unreal Engine 4. Διαβάστε τα πάντα για το Final Fantasy VII εδώ, ενώ μη ξεχάσετε να ρίξετε μια ματιά (αν δεν το έχετε κάνει ήδη) και στο Final Fantasy XV Episode Duscae Preview μας.
Πρέπει να ακούσανε το κράξιμο που έχει να πέσει από χθες. Το περιμέναμε όλοι για 2016 αλλά με μια αύξηση του 10% στο development status μέσα σε ένα χρόνο, έπεσε μεγάλη απογοήτευση...
Μακάρι να μην έχει την "κατάρα" που πέφτει σε αρκετούς AAA τίτλους το τελευταίο καιρό. Δηλαδή να δώσουν κάποια ημερομηνία κυκλοφορίας και μετά να πάρει καθυστέρηση.